Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

:biggrin: Unde gasesti tu mecanicii ? la circ ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheMendacious

Sunt mecanici care sunt specializati pe vag, inainte sa dam vina pe motoare ar trebui sa invatam cum sa le exploatam / ingrijim ?

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ...cum sa dam vina pe bxe-ul infailibil construit din titan dam vina pe ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, TheMendacious said:

- 2 : mersul subturat care “cox-eaza” cuzinetii slabind duritatea lor 

Din contra ,mersul prea turat si uleiul de proasta calitate inlocuit rar duc la ruperea peliculei de ungere si apare uzura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
On 7/21/2018 at 11:08 PM, ionut10a said:

ce anume vrei sa previi?uzura axei cu came?toate motoarele cu o singura axa cu came  au problema asta

Chiar si V6 TDI.

13 hours ago, TheMendacious said:

Sunt mecanici care sunt specializati pe vag, inainte sa dam vina pe motoare ar trebui sa invatam cum sa le exploatam / ingrijim ?

TU crezi ca ALH-urile de exemplu au fost mai menajate decat BXE-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheMendacious
16 hours ago, GTD said:

Da ...cum sa dam vina pe bxe-ul infailibil construit din titan dam vina pe ulei 

Nu vreau sa contrazic pe nimeni insa bls-ul meu de pe a3 are 362.000 km fara sa se fi umblat in el vreodata iar bxe-ul familiei are 320.000+ la fel fara sa fi avut vreodata probleme si fara cuzineti sau axe schimbate. Ulei castrol doar la primele revizii cand au fost noi in rest alt brand. Fiecare cu parerea si norocul lui.

Modificat de TheMendacious
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,colegu daca citesti in urma o sa vezi ca sunt 3 marci de cuzineti de biela care au fost echipari de fabrica...cuzinetii KS montati in perioada 2007-2008 sunt cu probleme

5 hours ago, TheMendacious said:

bxe-ul familiei are 320.000+

bxe ul il aveti de nou?parca nu as crede ca o axa de bxe poate duce atat,eu sunt la a2 axa deja,acum 2 saptamani am schimbat o axa la un BKC unic proprietar,190kkm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheMendacious

Luat de nou 0 km si nu cred sa fie ceva mai special de el sau sa fie vorba de noroc. Stiu ca au probleme cu ungerea sus insa parerea mea este ca e vorba d tipul de ulei folosit in ele. Precum zicea alt coleg mai sus “sa nu dam vina pe ulei” eu i-as recomanda sa se documenteze mai bine cat de important este uleiul ca nu e tot la fel la fel cum o sticla de jack nu se compara cu o sticla de săniuța. De la amandoua te imbeti dar de la una ai dureri de cap.? Bafta

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duci discutia intr-o zona in care nu isi are rostul. E clar ca uleiul este important, dar nu cred ca el vinovat in cazul de fata, iar mersul subturat cu atat mai putin. Faptul ca motroul tau BXE nu a avut probleme este aproape irelevant, ca sa tragi concluzii corecte iti trebuie esatione mari si conditii similiare. Spre exemplu, am in familie 1.9 TDI BJB 373 000 km (masina cumparata de noua in 2004) la care nu s-a umblat la motor, toate reviziile fiind facute (din 15 in 15K km) cu ulei Castrol 5W-40 cumparat din diferite surse. Chiar in weekend am verificat compensarile pe injectoare si devinatia maxima era +/- 0.2 mg/str. Exemplul asta luat de unul singur este la fel de irelevant ca si al tau. 

Sunt de acord ca fiecare sa isi prezinte experinetele propii, dar de aici pana la a targe concluzii generale corecte este cale lunga. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
vlahdacoroman

In elsa apare doar cu dpf!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor,
Am o Octavia 2 din 2007 la care a crapat motorul, un 1.9TDI cod BXE.
Sunt tare curios ce va zice mecanicul cand il va demonta. Inteleg ca a iesit biela 3 prin bloc.

Ma intai trebuie sa gasesc un mecanic si .. un motor cu un nr decent de km; majoritatea au peste 300.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare.

dupa ce am citit si am crezut ca mie nu mi se poate intampla, uite ca a venit beleaua si la mine.

masina luata de noua, ulei schimbat tot timpul corespunzator cu tot cu filtre. La 150km/h a deci biela ca e mai bine sa plece.

213.000km..

6C9317B4-1079-4748-B6EF-9EA7CA79D07E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preventiv la km astia un set de cuzineti la biela te scapa de belea, nu ai vazut nimic pilitura la ultimele schimburile de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbul de cuzineti era o afacere acum 4-5 ani in urma,acum sunt ieftine motoarele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu s a verificat de pilitura in uleiul schimbat:(

nu stiu daca e ieftin dar undeva la 2600 lei motor cu tot cu injectoare (varianta sh) nu cred ca e atat de ieftina. Recunosc, nu stiu cat ar fi costat actiunea de prevenire... plus ca o sa iau din nou un BXE, care de altfel nu stiu cati km are si tot timpul o sa stau cu morcovul in... ca nu o sa stiu cand o sa cedeze si asta....

alt cod de motor nu pot monta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da ,poti pune si bkc sau cauti bloc motor ambielat de bxe(oricum chiulasa ta e buna si nu are rost sa dai banii pe alta mai ales ca nu stii in ce stare e axa cu came),la care ii schimbii cuzinetii de biela,garnitura chiulasa noua si eventual alta axa si tacheti daca ai tai au uzura mare,in felul asta  esti linistit pt urmatorii 150kkm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

unde pui ca schimbarea de motor implicaschimbarea actelor, schimbul se face doar in servis autorizat, nu merge oriunde. Doar asta te costa 1000 ron, unde mai pui in calcul riscul de a lua o loterie de motor la care oricum ar fi o idee buna sa schimi preventiv chestii gen distributie, cuzineti, deci argumentul ca e "ieftin" nu e unul bun pt ca doar ieftin nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocamai ce s-a facut revizia de 415 000 km la 1.9 TDI-ul din semnatura. Motorul e tanc, nu a fost desfacut niciodata nici macar pentru a fi curatat (gen EGR ...), toate componentele sunt din fabrica. A vazut numai Castrol 5W40 pana acum din 15 in 15 K conform planului de service. 

image.png.895ff2b6e3a57692c0af5e53c2fecbe3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 7/21/2018 at 10:53 PM, marian_catalin said:

Salutare

Un tratament de motor gen Duralube nu ar fi indicat la acest cod de motor?

Ceva ceva se vede. Anul trecut cand auzisem zgomotul am facut un schimb si am bagat ravenol si un duralube.  Dupa castrol de la reprezentanta, acum ma gandeam sa vad cand mai este sa mai bag iar ravenol. Cert este ca bataia nu s-a mai auzit....

In Craiova unde as putea face verificarea respectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,sa mai stergem putin praful de pe acest topic,vin si eu cu o intrebare.Am schimbat la un 1.9 BXE axul cu came bineinteles cu tot cu culbutori,bucse si semering.Ideea e ca dupa  ce s a facut operatiunea a ramas cu un tacanit metalic,mai pronuntat la rece dar mai diminuat dupa ce se incalzeste.Nu mi aduc aminte sa l fi avut pana sa schimb aceste piese.Dupa schimbarea axului,mai trebuie rodat cativa km?

Modificat de alexu1.4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic si la mine am aceeasi senzatie, blx-urile au un sunet anume, sunt destul de zgomotoase. Am ajuns sa stiu cand vine sotia dupa clantanitul motorului...eu am acum 300k si a ramas asa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2020 at 8:55 PM, alexu1.4 said:

Salut,sa mai stergem putin praful de pe acest topic,vin si eu cu o intrebare.Am schimbat la un 1.9 BXE axul cu came bineinteles cu tot cu culbutori,bucse si semering.Ideea e ca dupa  ce s a facut operatiunea a ramas cu un tacanit metalic,mai pronuntat la rece dar mai diminuat dupa ce se incalzeste.Nu mi aduc aminte sa l fi avut pana sa schimb aceste piese.Dupa schimbarea axului,mai trebuie rodat cativa km?

Axul cu came este OEM? Sau aftermarket. Ce tacheti hidraulici ai cumparat. Trebuia INA. 

In rest a fost pusa bine distribuția la semne? Avansul pompei de injecție a fost reglat corect? 

Modificat de lupo_bv
eliminare off topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să păstraţi discuţia on topic. Acesta nu este topic pentru sfaturi achiziţie sau versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul este Febi si tacheti Ina.

Distributia a fost pusa la fel si la avans nu s a umblat.

Ar putea fi din injectoare? scoate si un fum alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!