Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

Salut,cunoaste cineva marca cuzinetilor?nu e nici ks nici aia rosiatici 

Victima e tot un bxe din 2008 , a mers fara ulei si sa oprit in mers ...pe cil 4 arata rau ,erau lipiti segmentii 

received_1959339664079418.jpeg

received_1959339677412750.jpeg

received_1959339667412751.jpeg

120 kkm avea in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se replica, mers fara ulei, ce vina au cuzinetii, arata destul bine cei superiori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca e vina cuzinetilor ,aia uzati sunt cei superiori'

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt Glyco

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca au trecut cu brio testul,aia de Jos arata inca bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu zic ca Glyco sunt, asa pare sa fie sigla. 

 

 

porsche-bearing.jpg

rod-bearings.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt Glyco ,de o ora ma uit pe cuzinet....deci si Glyco a fost echipare de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil, stui ca citisem ca si ei foloseau procedeul Sputter pentru cuzinetul superior. Eu nu am intalnit insa Glyco. 

Federal-Mogul invented Glyco Sputter bearings with twice the service life of conventional bearings. We created Glyco G-188, which is the first ‘intelligent’ bearing material, and were also first to create fully lead-free bearing materials. Recent innovations include the highly durable Glyco IROX® bearing shells, which address the challenges of hybrid, stop-start and downsized engines.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomanzi pe viitor cuzinetii de biela marca Glyco?testul e in foto de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe masina persoanala am pus cuzineti OEM ( KS) si nu stau cu stres. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vad eu acolo cuzinetii sint parte cea mai usoara la reparatie, arborele o sa te usuce...

si eu am patit-o desi am avut ulei mereu, schimbat la timp... tot la patru au fost problemele, s-au rotit cuzinetii... dar la mine au fost probleme numai la patru, ceilalti erau in regula... solutia : un motor sh, de pe o masina care a rulat afara, si de atunci nu mai am probleme.

Sa nu uit, la mine erau probleme si la boltul pistonului, tot la patru, simptoma bataia, nu calare motor.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ca sa nu ma complic cu setari si altele... stiu BXE-uri care au atins 200mii fara probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce garantie ai,ca nu se va intampla din nou evenimentul nefericit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrea nimeni sa schimbe cuzinetii preventiv....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preventiv ce inseamna daca nu are nici un simptom, la cati km. 100k, 150k. sau de frica ii schimbam odata cu distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei crapa intre 100-200kkm...din auzite stiu ca nu da simptome mereu

Chiar acum negociez prin SMS cu cineva cu un bxe,blocul nu e spart dar bate o biela,probabil la auzit la timp

Daca il iau il prezint aici,mai are omul alt client

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un bxe,153kkm spune vanzatorul( mecanic de meserie)....a spus ca sunt batai in blocul motor,eu am dat Jos baia de ulei,nici nu era umblat la ea

Cam asa arata cuzinetii superiori,nici o urma de exfoliere si sunt marca KS

In schimb axa cu came pe 4 e rotunda....Eu zic ca de la axa auzeau ei batai

 

received_1966131066733611.jpeg

received_1966131063400278.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dopurile erau in rampa,despre intretinere nu stiu

Daca vrea cineva sa confirme daca asa cuzineti pot provoaca batai...practic am desfacut motorul degeaba,nu am avut de ales necunoscand provenienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu dus si intors, cuzinetii arata perfect pentru km. care ii are, problema cred ca e servisarea tarzie si nivelul scazut de ulei, plus sensibilitatea axei care este mai ingusta la came.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca nu mai sunt o problema cuzinetii KS. Acum e de vina axa cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuzinetii de la axa cu came niciodata nu au avut probleme.

Toata solicitarea fiind doar pe o singura axa se uzeaza inevitabil in jur de 200 mii km .

Uzura poate fi accelerata de  dopurile tehnologice care sar si/sau din cauza reviziilor facute la 30 mii km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si ceilalti cuzineti,de cil 1 si 4 si sunt la fel,fare urme de exfoliere

Parerea mea e ca de vina a fost axa cu came ,de asta au schimbat motorul

Motorul e din 2008....nu stiu daca cele din 2009-2010 au cuzineti ks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai conform acestei teorii, acuma trebuie schimbata axa cu came preventiv si nu cuzinetii ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!