Jump to content

Uzura prematura la axa cu came a motoarelor BXE - gripare motor


dac_ian
 Share

Go to solution Solved by C o s m i n,

Postare recomandată

La recomandarile voastre am schimbat si cuzinetii de la arborele cotit.

Iata cum arata cei superiori.

La unul din ei se observa clar cum de pe suprafata de frecare lipseste o parte, cum s-a putut intampla asa ceva?

Ceilalti au urme de uzura.

Care sunt observatiile voastre?

Am pus codul nou:

- 045105701B GLB - Cuzinet superior biela

- 045105701C GLB - Cuzinet inferior biela

IMG_8334 (607x651).jpg

IMG_8332 (1280x936).jpg

IMG_8331 (1280x775).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei ai folosit la revizii?! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu e din ulei....cu uleiul poti sa mai amani o perioada inevitabilul ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp Repsol, Castrol, LM, Red Line si OE, schimbat la 7-10.000Km.

Conform experientelor celor de pe forum si a celor care repara masini uzura cuzinetilor de biela nu are directa legatura cu uleiul.

Se pare ca acesti cuzineti originali produsi de KS (Kolbenschmidt) au o problema de material/fabricatie.

 

Uleiul este foarte important la axa cu came.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de schimbare cuzineti biela si suruburi biela, 704Lei piesele + manopera (dar nu pot sa fac o defalcare, au fost si alte lucruri).

Se mai adauga schimb ulei, filtru ulei, demontare baie ulei, silicon baie ulei, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Dolfin said:

La recomandarile voastre am schimbat si cuzinetii de la arborele cotit.

la prima citire am crezut ca de cuzinetii la vilbrochen  e vorba...ma speriasem

banuiesc ca realizezi ca ai salvat motorul schimband cuzinetii de biela,din pacate cu exfolierea asta mult nu mai ducea motorul

 

sa stii ca am gasit si cuzineti KS pe bxe fara nici o urma de exfoliere si motorul avea in jur de 200kkm,avea axa cu came moarta

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat gresit, scuze.

Cei originali erau KS.

IMG_8341.jpg

IMG_8342.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia de jos erau si ei uzati?daca nu,puteai sa ii pastrezi ,scapai mai ieftin

oricum s au scumpit rau cuzinetii AM,au ajuns aproape 25 euro fata de 14 euro acum 6-7 luni...deci nu merita deranjul sa punem AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de jos aveau dungi paralele de uzura, la fel cum se observa si la cei superiori, dar fara exfolieri.

La cata manopera s-a facut pentru schimbarea celor superiori am decis sa-i schimb si pe cei inferiori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,stie cineva ce marca sunt axele cu came pe original? sunt KOLBENSCHMIDT?

am montat in seara asta la un prieten KOLBENSCHMIDT : 50006304 si e foarte aspectuoasa,pare bine lucrata si de calitate,sanfrenul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din pacate, la mine, pe o jetta 1.9 TDI, 105 HP, cod BXE,  2008, biela a iesit prin bloc, iar acum trebuie sa iau alt motor.

Intrebarea mea este daca pot cumpara si monta acelasi motor dar cu alt cod: BKC spre exemplu. Am inteles, de fapt m-am convins ca BXE este problematic si as vrea sa evit ca peste alte 20.000 km sa il schimb iar.

Deci, daca pun alt cod de motor pe masina, mai trebuie schimbat si altceva (computer, etc)?

Multumesc

 

 

IMG-20180716-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km aveai? Ce ulei foloseai?

Ce marca sunt cuzinetii de biela, cum arata?

Citeste topicul inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Nospheratoo said:

Intrebarea mea este daca pot cumpara si monta acelasi motor dar cu alt cod: BKC spre exemplu

nu iti poate garanta nimeni ca bkc ul e mai bun ca bxe ul,mai ales daca prinzi unul cu km destui fiind un motor mai vechi ca bxe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat deja. Tot bxe. Sper sa fie cu noroc de data asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa o biela si vezi ce cuzineti are,te costa doar 2 suruburi noi in caz ca cuzinetii nu sunt KS,daca are KS ii schimbi direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 A intrat si motorul meu in reparatii,cama 2 este cea mai deteriorata, tachetii uzati, cuzinetii ax ului cu came uzati si ei, cuzinetii de la biela arata bine si cei superiori si cei de jos. Ingrijorator este ca am gasit in sorb niste bucatele de...ceva,nu am idee de unde pot fi,mecanicul nu a mai vazut nimic deteriorat.Atasez cateva pozeIMG-20180716-WA0031.thumb.jpg.46dc707fe1afcfbcc1bf891a7c19fbfa.jpg

IMG-20180716-WA0065.jpg

IMG-20180716-WA0064.jpg

IMG-20180716-WA0061.jpg

IMG-20180716-WA0058.jpg

IMG-20180716-WA0053.jpg

IMG-20180716-WA0052.jpg

IMG-20180716-WA0050.jpg

IMG-20180716-WA0050.jpg

IMG-20180716-WA0042.jpg

IMG-20180716-WA0025.jpg

IMG-20180716-WA0022.jpg

IMG-20180716-WA0040.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_catalin

Salutare

Un tratament de motor gen Duralube nu ar fi indicat la acest cod de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU! un aditiv poate reactiona diferit de la ulei la ulei, si poate sa-ti subtieze sau sa-ti ingroase  uleiul, si nu mai asigura ungerea optima. 

 

Ulei mai gros gen Total Quartz Ineo 5w40 (norma 505.01) schimbat la 8000-10.000km e ok.  (25 ron litru x4 litri= 100ron).  Puteti sa va cumparati o pompa de extractie manuala, si sa faceti schimbul acasa mai des, faceti 1 in service cu schimb de filtru ulei, si 1 acasa cu pompa, prin rotatie. Uleiul preluat cu pompa acasa il duceti la reciclat intr-o statie peco, sau la un service.

Gabi, masina este la tine de noua? sau ai luat-o SH? bucatile mari din sorb habar nu am ce sunt, doar poate motorul a mai fost reparat odata pe sus si nu au curatat sorbul. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, marian_catalin said:

Un tratament de motor gen Duralube nu ar fi indicat la acest cod de motor?

ce anume vrei sa previi?uzura axei cu came?toate motoarele cu o singura axa cu came  au problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_catalin

Ma gandeam ca un tratament de genu prelungea viata motorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

O am de noua masina. Singura interventie pe care a avut o pana acum a fost la turbina. Cred ca bucatele alea sunt din turbina veche.Acum am curatat tot,inclusiv intercooler ul. Bine ca am schimbat si distributia, cureaua era uzata,nu grav dar era si pompa de apa curgea, rola de la accesorii iesise vaselia din ea. Curea conti,role ina,pompa valeo, aveau aprox 45k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170k, ultimele schimburi au fost cu Ravenol Vpd/Vmo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheMendacious

Detin un A3 cu cod motor BLS fara filtru particule si tocmai ce i-am marit puterea undeva la 208 cai scosi pe dyno. Fiind putin speriat de ce se discuta aici am vorbit cu mai multi mecanici dintre care unii din germania si concluzia e urmatoarea :

- 1 : dusmanul de moarte la propriu al motoarelor bxe si nu numai este uleiul castrol care nu mai e ce a fost. (Multi producatori de automobile au renuntat complet la el) 

- 2 : mersul subturat care “cox-eaza” cuzinetii slabind duritatea lor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!