Jump to content

Schema electrica Vw Crafter


muri
 Share

Postare recomandată

Buna ,

Am urmatoarea eroare

001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus

P0546 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2268 /min

Torque: 200.1 Nm

Speed: 87.0 km/h

Load: 50.2 %

Voltage: 13.22 V

Temperature: 38.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul cu totul si da acceasi eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in jur de 100 de scheme electrice la LT.

De care ai nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e vorba de senzorul G235,senzor de masurare a temperaturii gazelor arse inainte de turbina,senzor care se afla pe galeria de evacuare.Ma intereseaza traseul firelor de la mufa pana la ECU sa pot da de scurt.Eventual pinii care corespund intrarii in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimite'mi un pm cu adresa de mail. Imaginile sunt prea mari sa le incarc aici.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

printscreen si schema intreaga.

2

post-1788-0-43531400-1315072703_thumb.jp

bjl.zip

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la toata lumea,maine ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin de la garaj si cred ca am vesti proaste ptr mine.Am taiat cele 2 fire corespunzatoare din mufa ECU si am legat sonda pe direct cu fire prelungitoare.Aceeasi eroare:short to plus.Chiar si cu firele taiate din ECUsi cu ele in aer nelegate da short to plus ceea ce incep sa cred ca e scurt in ECU.Firul cel galben cu rosu era putin inegrit.Am ramas fara idei.Ce sa fac mai departe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Banuiesc ca sa facut, dar totusi intreb. Eroarea ai sterso.

2. Ai verificat cu un aparat de masura (sau un bec), daca firele care pleaca de la mufa, sunt cele care intra in ECU (stiu ca ti-a dat Al Bundy schema, dar merita verificat).

3. Mufa de la ECU in care intra senzorul de pe schema este cea cu 94 de pini, mai mult ca sigur sunt 2 la ecu, deia ti-am spus sa verifici firele sa vezi daca le-ai taiat pe care trb.

4. Mufa de la ECU sa fie ok, adica sa nu cumva sa se atinga in ea.

5. Daca stergi eroare, pornesti motorul cu firele taiate (de la senzor), apare aceasi eroare? (cu short to plus) sau No Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut exact cum spui ,egal ca am firele taiate la 15 cm de mufa ECU tot short to plus da ,cu ele nelegate sau cu ele legate la noul traseu al firelor facut de mine .An cumparat alt ECU si vineri il clonez pe al meu .Pana atunci ce sa mai fac?Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cumparat ecu cloneazal si vezi, dar eu sper totusi sa nu fie din mufa si sa fi dat banii de pomana pe ECU,

app cat ai dat pe ECU (asa informativ)

//daca stergi eroarea, cu contactul pus fara a porni motorul, tot apare eroarea??

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin de la garaj si cred ca am vesti proaste ptr mine.Am taiat cele 2 fire corespunzatoare din mufa ECU si am legat sonda pe direct cu fire prelungitoare.Aceeasi eroare:short to plus.Chiar si cu firele taiate din ECUsi cu ele in aer nelegate da short to plus ceea ce incep sa cred ca e scurt in ECU.Firul cel galben cu rosu era putin inegrit.Am ramas fara idei.Ce sa fac mai departe?

DAr daca legi firele intre ele ? Ce eroare da ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca leg firele intre ele da short to ground. In toate celelalte variante short to plus.Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca puse in scurt dau short to ground, atunci ecu nu are nimic, inseamna ca e dus senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e nou,nu are decat vreo saptamana si maxim 500 km,esti sigur 100% ca e senzorul?Sa mai cumpar unul?E 450 RON.Sa-l fi stricat scurtul de pe instalatie din nou???Cum il verific ?

Modificat de muri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci azi am rezolvat.Dupa ce am cumparat ECU cu 250 euro si l-am clonat l-am pus pe masina si .....aceeasi eroare.Deci a ramas din nou senzorul.Am cumparat prima data senzorul de la magazin de piese auto cu 475 RONI.A tinut o saptamana.Asta m-a indus in eroare de am crezut ca am vreun scurt pe cablaj sau e ECU de vina.Abia cand Al Bundy mi-a dat ideea ca ECU nu are nimic am inceput sa suspectez din nou senzorul.Am cumparat de la acelasi magazin al doilea senzor care din nou a fost defect.Se pare ca am fost eu ghinionist si am cumparat senzori facuti noaptea pe vapor in ambalaje "originale" VW.Dupa ce am cheltuit vreo 500 euro am masurat si eu senzorii cu ohmmetru si amandoi aratau valoare 1.Deci defecti.Acum am pus o rezistenta de 300 ohmi in loc de senzor si a disparut si check engine si palpaitul bujiilor si masina merge perfect.Urmeaza luni sa cumpar al treilea senzor de la reprezentanta de la VW si sa mi-l monteze ei.

Da Doamne romanului mintea de pe urma...

Modificat de muri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ti-am spus ca ecu nu are nimic, de ce ai cumparat altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr soila

Crafterul are 90.000 km e autoturism de vacanta 8+1 locuri si e full.Nou a costat 55.000 euro.

Ptr Al Bundy

Cand mi-ai zis ca nu e ECU de vina eu deja il aveam,dar nu e nici o problema ptr ca acum am un calculator cu softul original si DPF-OFF si unul cu vreo 100 N/m si vreo 30-40 caluti in plus tot cu DPF-OFF. Ieri am fost la Bran intr-o excursie si am pus ECU cu caluti si masina pur si simplu e alta.Accelereaza fulminant si consumul a scazut cu vreo 0,5l/100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au au, de ce nu ai luat un T5 multivan 2.5 174CP la banii astia, am vazut in germania niste modele la Mahag de salivam pe acolo, cate optiuni si cate jucarii aveau :) a mea saraca e cheala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte am avut MB Viano long si m-i s-a parut putin cam mic ptr calatoriile lungi,am vrut sa incerc ceva mai mare.In Crafter e spatiu exact cat ne trebuie noua in vacante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!