Jump to content

Ceasuri de bord / computer de bord - probleme


indianul
 Share

Postare recomandată

Primul lucru pe care l-am facut.

Cam banuiesc ce este de facut in continuare. 08024 ar corespunde pentru transmisie 02k (ce am pe masina) si ceea ce noile ceasuri nu accepta, 00124 fiind pentru 02C/02J/02M.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

si indica ok ?

daca da, e o problema de codare - iar faptul ca nu te lasa sa modifici codingul, releva ca probabil este o problema cu dump-ul ceasurilor achizitionate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 8/16/2011 at 8:35 AM, F l o r i n said:

mine, mi-au trecut prin mana pana acum :

- modelul pus de tine

- modelul cu afisaj mic - minidot, dar fara BC (nu iti arata consum, etc) - cu ceas digital in stanga - banuiesc ca exista si cu BC.

- modelul cu maxidot si BC

Buna, ma adresez lui Florin cu urmatoarea intrebare:

Schimbat ceasuri bord audi A3 din 2002 diesel cu maxidot de UK, pentru a pune folia de la vechile ceasuri de Europa am nevoie de un fisier bim sau bin . coduri IC vechi 8L0 920 900 k cele noi 8L0 920 980 N,  precizez ca, ceasurile au folie UK alba traduse pentru Europa, dar vreau sa pun pe cele negre ale masinii si nu corespunde indicatorului de viteza.

Ma poti ajuta cu un fisier? 

Modificat de marius 42
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

posteaza fisierul care il ai acum pe ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am si eu o problema cu un audi a3 8p motor bxe de 1.9 tdi 105 cp din 2009 , lumina turometru si cele 2 mici ,apa si motorina se sting, pâlpâire,ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa lipiturile de la ledurile acestora. Dacă tot asa face, identifica ledurile cu probleme ai schimba - le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,cum ar trebui să procedez ca sa adaptez si eu la ceasurile mele sa-mi arate temperatura în bord,senatorul este bun,îl vede vcds ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca cateodata, dupa un drum lung, opresc masina iar peste 1 minut o pornesc, acul se la temperatura nu se ridica imediat, ci dupa 30-40 secunde, vorbi mde o problema cu senzorul sau a clusterului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, sa vedem erorile stocate, pe motor și ceasuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,intre si eu aici sa nu mai deschid topic nou...vreau sa schimb kit ul de pornire la un audi a3 8p BKC si voian sa stiu in ce piese este pinul

-ecu

-ceasuri

-contact cu chei

daca lipseste ceva rog sa adaugati...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chei, nu contact. Nu numai pin ul... Ci cu cs ul, adaptarea, vin ul... Toate acestea fac parte din zona immo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg,daca vrei sa dezvolti ,ce este cs....adaptarea....?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niște lucruri mai complicate.... Adică, în zonele immo sunt mai multe lucruri, nu doar vin-ul. Când se adaptează componentele... Nu cum faci tu, de vrei sa cumperi kit pornire, atunci trebuie lucrate toate acestea. 

La BMW e doar cu Vin, când virginizezi componente.... Ceasuri, etc... Ștergi vin și astfel le virginizezi, ca să le poți monta/coda, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din greseala am pierdut codarea inițială la ceasuri,au fost schimbate si codate dar de atunci imi da eroare abs ca defect,daca as pune ceasurile inițiale  inapoi as putea sa recuperez codarea sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu poți. Trebuie reconstituita codarea, după seria sașiu, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu codarea inițială la ceasuri?

WAUZZZ8P19BO11400 

Cred ca cel care a facut codarea nu a facut-o cum trebuie,am pierdut codarea prin înlocuirea ceasurilor si a facut codarea în 3 minute dar nu m-a lăsat sa vad ce face si nu stiu ce a facut,de atunci apare eroare la abs.

Screenshot_20190912-073022_Photos.jpg

Modificat de bebeadi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu ce problema ai tu, cu codarea la ceasuri....? Ce se întâmplă, ce nu funcționează corect? Pune un scan de pe 17 instrumente, sa vad ce codare ai și ce problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost înlocuite ceasurile fara a se face un autoscan si in momentul in care am introdus pe cele noi a apărut esp,abs si frana urmată de 3 bipuri,de atunci imi da eroare abs 1130.

Poate sa na ajute cineva cu codarea abs,logare si codare abs. 

Modificat de bebeadi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e codarea abs, alta e codarea ceasurilor. Deci.... Degeaba soliciți codarea inițială a ceasurilor, ca nu are nicio legătură cu problema ABS. 

Deci, tu ai nevoie de lung coding pompa abs. 

Având în vedere ca ai probleme cu pompa, din câte am înțeles, întâi cumperi pompa sh, o montezi, ne dai codul exact al pompei și încercăm sa te ajutam. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aceleasi ceasuri care au minidot se poate monta display maxidot ? Cineva mi-a spus ca nu ... Daca nu , din ce cauza ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca nici la radio nu poți lega un monitor... Și sa îl faci un TV. Adică... Plăcile sunt total diferite. 

Deci, pt cei care doresc calitate - se montează display nou original minidot. 

Pt cei care doresc ieftin = ceasuri SH... Necesita adaptare cu Ecu, scrie cipuri chei, km.... Probabil ieși undeva la 60-70% din prețul display ului minidot nou cu tot cu montaj..... Dar sunt la noroc. Având în jurul la 15 ani... Starea display ului este cum este. 

Alta varianta, ceasuri SH maxidot... Display nou aftermarket pe ele... După care procedura de adaptare.... Chei... Etc... Asta dacă vrei maxidot, nu din rațiunea de cost, ci ca dorești sa faci acest retrofit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti. Sper ca am postat ok, daca nu, imi cer iertare si rog sa fie mutat.
Astazi, am facut un drum pana la padure la un gratar. Pe drum, totul a fost ok. Cat timp am stat acolo,  am deschis masina de zeci de ori. Dechis, inchis din telecomanda. Ia sucul, ia berea, ia micul, etc :)).

La plecare, mi-a aparut semnul de la bujii in bord complet aprins, ventilatoarele de la motor incepeau sa se invarte la maximum, iar la pornire, masina pornea 1-2s si se oprea.
N-am reusit sa o pornesc decat dupa ce am scos bateria si am bagat-o la loc. Atunci mi-a disparut martorul din bord si am venit repede acasa la laptop ca sa o pot testa.

Pe tester, imi apare urmatoarea eroare:

005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
               P1570 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 945 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.78 V
                    Bin. Bits: 11001100
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 33.0

Am sters eroarea si totul este ok, insa vreau stiu de la ce este posibil sa se fi intamplat, si daca trebuie sa fac/schimb ceva anume.
Poate sa fie de la faptul ca am deschis/inchis masina de multe ori? sau din cauza ca poate e bateria de la telecomanda pe duca, sau... nu stiu.

 

PS: Am avut si urmatoarele erori (care au disparut dupa ce le-am sters), dar m-am gandit ca au legatura cu faptul ca am scos bateria:

001384 - Cruise Control Switch (E45) 
               P0568 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

005712 - Powertrain Data Bus 
               P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent

005785 - Powertrain Data Bus 
               P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent

005687 - Powertrain Data Bus 
               P1637 - 000 - Missing Message from Electric Load Controller - Intermittent

005785 - Powertrain Data Bus 
               P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent

005685 - Powertrain Data Bus 
               P1635 - 000 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent

005712 - Powertrain Data Bus 
               P1650 - 000 - Engine Start Blocked by Immobilizer

M-am gandit sa le scriu si pe acestea, poate au toate legatura cu vreo siguranta sau ceva.

@F l o r i n sau @Al Bundy

Scuze de summonare, dar stiu ca voi va pricepeti fff bine si nu vreau sa risc ceva.
Multumesc si scuze anticipat.

Modificat de Fallen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era siguranță, nu-și revenea după deconectarea bornei. Posibil sa te lase ceasurile în timp, monitorizează problema. Defect des întâlnit la modelul tău de A3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am mai iesit de cateva ori si ieri si astazi cu masina si n-a mai schitat nici un gest.
Stau cu ochii pe martorul de bujii sa nu ramana aprins.

Scuze ca poate intreb aiurea, dar n-ar trebui sa fie o problema cu Immobilizerul, sau cu un sistem care controleaza toate erorile pe care le-am primit de mai sus? 
Cand zici "ceasuri", te referi la instrument cluster, iar acest cluster tine tot ce inseamna immo, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ceasuri, pe placa acestora, ai și modulul 25 imobilizator. Când nu merg ceasurile, nu comunica, nici nu pornește masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!