Jump to content

aprindere electronica


dpverso
 Share

Postare recomandată

Corect, mi-a venit si mie pe limba sa zic ca o fi distanta gresita intre electrozii bujiei, de se intampla chestia cu carbonizarea, insa la Mike, ma cam indoiesc. Stiu ca e meticulos cand e vorba de reglaj. Pe site-ul lui, R&R am citit prima data cat trebuie sa fie distanta intre electrozii bujiei la broasca, cand am facut cunostinta mai temeinic cu masinile ... :)  Astfel ca mi se pare mai plauzibil cand e vb de observatia lui ca luleaua chiar sa fie dintr-un material prost... sau sa nu fie ajustata distanta intre electrozii bujiei cu modelul de aprindere electronica ?

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt la 0,9; cel putin atat aveau cand le-am reglat; pot sa le dau jos si sa le verific functionarea/masor distanta



si daca tot v-am starnit, iaca si inculpatul/mortul (el e intotdeauna de vina, nu?)

 

DSCF9866_zps28030de7.jpg

 

Este NO NAME. N-are nici o indicatie, nici o scripta, nimic, nada! A tinut 8000 de kilometri.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie o fisha centrala pentru astfel de aprinderi (electronice) de 10Kohmi

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am vorbit adineaori cu cineva care era nemultumit de o aprindere electronica cu delcou cu senzor hall.

reglajele la un astfel de delcou se fac foarte usor si sunt la indemana oricui ... empiric.. pentru ca o modificare a curbei de avans prin metode stiintifice se face pe un stand special

pentru cei care au asa ceva, avansul initial este 10 grade inaite de pms la 1000 rpm, pentru ca benzina fara plumb actuala nu mai are caracterul exploziv pe care il avea benzina etilata de 98 de pe vremuri.. reglajul se face cu un stroboscop

- modificarea curbei de avans - (empiric)

unele delcouri au o fereastra in dreptul contragreutatilor astupata cu un "dop" din tabla .. pentru a "vizita" contragreutatile se scoate dopul

in delcou exista 2 contragreutati care atunci cand se departeaza de axul de roatatie actioneaza o cama care misca axul superior fata de axul de antrenare. aparand astfel avansul

una dintre contragreutati este trasa de un arc cu spire subtiri, iar alta contragreutate este trasa de un arc cu spire groase, sau arcurile sunt la fel si exista o diferenta de masa intre contragreutati

contragreutatea cu arc subtire este pentru turatii pana in 2500 rpm, iar cealalta este pentru turatii peste 2500rpm.

daca apar probleme la functionarea motorului, adica probleme de avans, prea mic sau prea mare se intervine asupra contragreutatilor ... adica daca motrul cere un avans mai mare se lipeste o bucatica de plumb pe contragreutatea corarpunzatoare plajei de turatie ...daca cere un avans mai mic se ia cu un dremel din contragreutate ...

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea, intreb si eu daca e sau nu asa. :dry:

 

Am pus mot. waser-boxer DG de 1,9   si acolo, prin carti citii cacam difera, la reglaj, unele kestii..

 

Adica unele ,,e'' cu doua carburi, altele ,,e'' cu un singur carb.. La unele e capsula MARE (cum e la alea seria CU) sau cu capsula mica- cum am io la DG..

- Si, in plus la carte zice ca reglaju' se face nush-cum, la unele cu vacumuu scos/astupat  si la altele lasat.

 

Ba inca,  se da si niste grade nush-cum ca la unele zice de 5% si la altele 10%..

 

Sau alea se refera NUMAI la reglaju' cu stroposcopu'..? :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi capsula de vacum, daca zici ca nu te satisface aia

fara stroboscop mestereala tine mult de starea in care te afli, karma, de cate  delcouri ai facut pana la ala, si multe altele, mie imi place cu scule de masura...spune-mi tu cum masori fara .. un avans dinamic la o turatie de 3000?

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu masor. :beer:

 

Nu am cu ce si nici nu ma pricep, ca n'am faculta tehnica   :blah_:

 

Eu doar citesc si intreb pe cate un mester mai mare. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Sunt nou pe forum, asa ca va rog sa aveti ingaduinta!

As dori sa ma ajutati cu o problema care imi da batai de cap de ceva vreme: am un utilaj dotat cu un motor de 1,6,  carburator 34 pict 3. Motorul a fost complet refacut (cuzineti, segmenti, camasi, cilindri, refacut scaune supape, etc) in aceasta primavara. Porneste la sfert cand e rece insa dupa ce se incalzeste bine are un "delay" cand accelerez. Am schimbat si platinile si bobina dar problema persista. Acum vin si intrebarile mele:

1. Unde gasesc pe cineva sa imi regleze carburatorul si aprinderea (lucru pe care nu l-am facut inca din lipsa de meserias priceput)

2. merita sa montez o aprindere electronica, si daca merita, unde pot face lucrul asta? 

Eu sunt din Iasi, dar la nevoie ma deplasez cu scula unde e nevoie.

Multumesc de intelegere si de eventualele raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt nou pe forum, asa ca va rog sa aveti ingaduinta!

As dori sa ma ajutati cu o problema care imi da batai de cap de ceva vreme: am un utilaj dotat cu un motor de 1,6,  carburator 34 pict 3. Motorul a fost complet refacut (cuzineti, segmenti, camasi, cilindri, refacut scaune supape, etc) in aceasta primavara. Porneste la sfert cand e rece insa dupa ce se incalzeste bine are un "delay" cand accelerez. Am schimbat si platinile si bobina dar problema persista. Acum vin si intrebarile mele:

1. Unde gasesc pe cineva sa imi regleze carburatorul si aprinderea (lucru pe care nu l-am facut inca din lipsa de meserias priceput)

2. merita sa montez o aprindere electronica, si daca merita, unde pot face lucrul asta? 

Eu sunt din Iasi, dar la nevoie ma deplasez cu scula unde e nevoie.

Multumesc de intelegere si de eventualele raspunsuri!

 

 

- Posibile probleme:

 

1. Reglaj aprindere (avans, in principal) .

2. Membrana de vacuum nefunctionala sau furtun de vacuum conectat gresit pe carburator sau orificiu de vacuum din carb obturat.

3. Jicler de relanti subdimensionat. Reglaj amestec carburator (circuitul de relanti) incorect.

.....

.....

.....

4. Delcou gresit pt. tipul acela de carburator ( ? )

 

 

Aprinderea electronica merita, dar dupa ce ai rezolvat problemele cu sistemul clasic. Altfel, in cel mai bun caz o sa maschezi niste probleme , nu sa le elimini.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca sunt mai multe cauze. De aceea incerc sa gasesc pe cineva care stie cu ce se "mananca". Altfel nu fac decat sa le ametesc si sunt sanse mari sa nu reusesc nimic. Multumesc de sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti ajunge cu broasca la Bacau, te pot ajuta la reglaje .

Numai dupa ora 16, sau sambata dimineata, cu un telefon inainte : Dan -0744 503337

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Eu sunt la Valcea pana joi. Poate reusesc sa ajung sambata dimineata. Oricum te sun inainte.

Multumesc,

Bogdan.

P.S. Sa stii ca nu e broasca, numai motorul e de broasca, dar sper ca nu te deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acum ca numai motorul e de broasca.

Probabil e o combina sau pompa de apa

Mai este in Bacau cineva care are o Freza de zapada cu motor de broasca.

Astept telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e un buggy...   :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e un buggy...   :)

Ai fost pe aproape.... e un trike.  :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
oldtimercraiova

La 1.2 cod motor D , avand delcou avans Vacuumatic , sa montez Gotronic AT012 , sau ce model de Gotronic  , imi recomandati? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, il suni frumusel pe nenea de la gotronic si te lamureste el.

0722887364

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!