Jump to content

Ghid in caz de accident


D@ny
 Share

Postare recomandată

Cei cu piese AM/OEM de pe alta echipare si ati fost implicati intr-un accident in care ati fost partea vatamata, asiguratorarea a acoperit si elementele respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu daca e pe RCA masina trebuie adusa la forma initiala (inainte sa fie lovita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar el face devizul pe baza echiparii masini, initiale pe baza VIN.

daca tu pui cristale pe capota si ele sar in canal de la impact, rca-ul vinovatului nu cred ca iti da si banii pe ele. doar pe capota / vopsea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok daca am jante de tabla pe baza vin-ului si eu acum pe masina jante aliaj, imi da la schimb janta de tabla?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe baza vin am oglinda standard si fac retrofit la electrice/incalzite/heliomate pe care mi le rupe un camion, rca imi da banii pe oglinda heliomata (mult mai scumpa ca una standard)?

Daca nu am cum face dovada piesei pt ca a fost calcata de masini si a ramas un praf de sticla fara serie, ma despagubeste?

Sunt cazuri si cazuri, nu cred ca e regula la toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Muale said:

dar el face devizul pe baza echiparii masini, initiale pe baza VIN.

daca tu pui cristale pe capota si ele sar in canal de la impact, rca-ul vinovatului nu cred ca iti da si banii pe ele. doar pe capota / vopsea

Aici nu ma refer la gene pe faruri sau stickere.
Vorbesc de elemente precum o bara aftermarket. sau modelul de pe facelift.

Modificat de Neodinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta zic, o oglinda de RS4 pusa pe un A4 diesel. diferenta de pret este mare intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina se aduce in starea initiala, pe baza pieselor comandate dupa VIN-ul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/11/2019 at 2:57 PM, robi_zet said:

Ok daca am jante de tabla pe baza vin-ului si eu acum pe masina jante aliaj, imi da la schimb janta de tabla?

 

"Vin"-ul este orientativ.

Iti da la schimb janta de aliaj.

On 9/12/2019 at 9:46 AM, Al Bundy said:

MAsina se aduce in starea initiala,...

..., de dinainte de eveniment.

Atat e corect din ceea ce ai scris.

A nu se confunda Casco (alte conditii impuse de un contract cu muuulte clauze si inspectie de risc initiala)  cu reparatie pe RCA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am completat cerea de despagubire si am depus dosarul pentru plata (facturi, devize, etc.) in data de 10 octombrie, azi in data  de 08 noiembrie dupa o luna, si dupa multe telefoane la Euroins aflu ca dosarul inca nu a ajuns la departamentul financiar pentru a se face plata, desi in convorbirile anterioare (inregistrate de ei) mi-au comunicat de 2 ori telefonic ca dosarul este la departamentul financiar pentru a se face plata. Am intrebat daca este vreo problema, au zis ca nu, si ca trebuie sa astept. De fiecare data la call center euroins raspunde tot alta persoana care habar nu are ce a vorbit cel cu care am vorbit acum cateva zile. E normal asa ceva? Imi tot zic sa astept, cat sa astept? Au zis ca termenul de asteptare nu depinde de ei, ci depinde de "lichidator" cel care se ocupa de dosare. Ei sunt doar la call center si imi pot spune statusul dosarului si atat. Mi se pare asa o nebuloasa totala si nu stiu ce sa fac, nu stiu cu cine sa iau legatura sau cu cine sa vorbesc. Atata mi-au zis ca daca sunt nemultumit de aceasta durata lunga de timp pot sa fac o reclamatie. Nu exista nimeni pe lumea asta care sa ii aduca pe astia cu picioarele pe pamant? 

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai decât să faci o reclamație la ASF, după care le trimiți o copie care să conțină și nr de înregistrare și o sa ramai surprins cum se vor misca.

Eu unul prefer sa plătesc mai mult, îmi fac RCA la Aliance cu decontare directa, iar dacă sint lovit de vreun euroins sau..., stau liniștit și-mi fac masina pe RCA ul meu, urmând ca ei sa se lupte cu recuperarea banilor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti idee, daca platesc eu un dosar de dauna catre service-ul care mi-a reparat masina, asiguratorul imi plateste toti banii? Asiguratorul in cauza este Garanta, polita de tip casco. As vrea sa iau masina mai repede din service si sa nu astept incasarea dosarului de catre service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asiguratorul e tinut sa plateasca ceea ce a avizat ca si dauna si pentru care a dat accept de reparatie, cu exceptia situatiei cind descopera o frauda. Deci poti plati tu direct si sa-i instiintezi sa-ti vireze tie banii, cu rezervele mentionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca asiguratorul a dat accept de plata pentru costul reparatiei. Daca are decontare directa cu service-ul, nu e necesara plata din partea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul nu are contract cu asiguratorul. Am ales sa o fac aici pentru ca am mai mare incredere in ei. Presupun ca acest accept de plata este cerut de service si nu de catre mine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de service. Eu mereu aleg reprezentanta ptr daune pe casco. Asiguratorul nu poate contesta normarea activit de inlocuire / reparatie dif repere. In cazul unui service mic, i se poate pare ba ca e supraevaluata reparatia, ba ca e scumpa ora de manopera etc. Am patit sa merg la un service in care aveam incredere, iar devizul nu a fost acceptat de asigurator pe mot8v ca e "cam mare". M-am dus apoi la reprezentanta, unde devizul a fost dublu ca pret. Nu a avut ce sa comenteze, si a trebuit sa plateasca. In final incerca sa ma convinga sa merg la primul service, dar no chance. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare, daca platesc eu factura (conform devizului facut in Audatex) catre service se considera regie proprie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regie proprie se numeste cand asiguratorul iti propune o suma de bani in baza propriei evaluari, iti vireaza suma respectiva, iar tu “faci” ce vrei cu ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, am dauna totala evaluata de reprezentată iar asiguratorul mi-a trimis la domiciliu oferta (epava +diferenta )  , ma incadrez sa repar masina in acei bani. Dar intreb , o sa imi vireze diferența in intregime sau va fi fara Tva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am tăiat o anvelopa într-o groapa, janta strâmbă. S-a întâmplat in data de 21.02.  Am asigurare casco gold la Garanta. Am făcut avizare dauna în data de 24.02. Am fost la declaratii in data de 26.02. Pana aici totul ok. Numai ca de atunci tot aștept nota de constatare. Cel care mi-a deschis dosarul de dauna îmi tot zice ca îmi trimite oferta de regie proprie. Am făcut solicitare de regie proprie ca poate se mișcă mai repede. Credeți ca ar fi ok sa fac o plângere la ASF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Sfatul meu era sa mergi intr.un service autorizat sa iti faca un deviz cu factura cu tot ce trebuie. 

eu in urma cu 2 saptamani am primit oferta pentru reparatie in regie proprie de la asigurator, ce e drept pt RCA.  Am acceptat , am depus cerea de despagubire si inca astept sa imi intre banii. Luni daca nu am raspuns ii sun si apoi depun plangerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 11/8/2019 at 9:25 PM, Eto said:

Am completat cerea de despagubire si am depus dosarul pentru plata (facturi, devize, etc.) in data de 10 octombrie, azi in data  de 08 noiembrie dupa o luna, si dupa multe telefoane la Euroins aflu ca dosarul inca nu a ajuns la departamentul financiar pentru a se face plata, desi in convorbirile anterioare (inregistrate de ei) mi-au comunicat de 2 ori telefonic ca dosarul este la departamentul financiar pentru a se face plata. Am intrebat daca este vreo problema, au zis ca nu, si ca trebuie sa astept. De fiecare data la call center euroins raspunde tot alta persoana care habar nu are ce a vorbit cel cu care am vorbit acum cateva zile. E normal asa ceva? Imi tot zic sa astept, cat sa astept? Au zis ca termenul de asteptare nu depinde de ei, ci depinde de "lichidator" cel care se ocupa de dosare. Ei sunt doar la call center si imi pot spune statusul dosarului si atat. Mi se pare asa o nebuloasa totala si nu stiu ce sa fac, nu stiu cu cine sa iau legatura sau cu cine sa vorbesc. Atata mi-au zis ca daca sunt nemultumit de aceasta durata lunga de timp pot sa fac o reclamatie. Nu exista nimeni pe lumea asta care sa ii aduca pe astia cu picioarele pe pamant? 

Ai reusit sa rezolvi problema? Exact am aceasi problema, tot cu Euroins :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit banii de la euroins pentru o dauna declarata pe 4 februarie dupa o luna jumatate. Nu stiu daca are importanta si suma, la mine au fost 670 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in ianuarie am avut si eu probleme cu cei de la cityinsurance dupa telefoane mailuri si săptămâni pierdute cu amanari , am facut petitie pe ASF si in 2 zile au fost banii in cont cu tot cu penalizari in plus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!