Jump to content

Zgomot etrieri spate Jetta 2009


passat_prp
 Share

Postare recomandată

Salut.revin si eu cu cateva actualizari legate de aceasta problema.solutia cu banda de teflon nu a fost de durata,etrierele incepand iar sa faca zgomot.solutia care mi-a rezolvat definitiv problema a fost schimbarea bolturilor.am cautat mult pe net pana am gasit un magazin care vinde numai set de bolturi fara suporti etrier.chestia este ca noile bolturi au toate aceeasi dimensiune cu vechiul bolt,cel de jos,care este mai lung si mai mare in diametru decat cel de sus,nu inteleg ce a fost in capul muncitorilor care au montat etrierele pe masina.practic jocul venea de la boltul de sus care era prea subtire si prea scurt.noile bolturi sunt de la trw,tot cei care produc etrierele lucas si se vand la set de 4 + 4 burdufe si un pliculet de vaselina siliconica,totul la pretul de 50 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumparat doua seturi si ai montat doar bolturile lungi si sus si jos, sau jos le-ai lasat pe cele ale masinii?

Zi-ne si noua exact de unde le-ai cumparat, ce magazin, daca esti amabil, sa nu cautam aiurea. Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat doar un set ,in care vin 4 bolturi,le-am inlocuit pe toate ,desi pe cele de jos puteam sa le las,oricum le pastrez.

http://www.autofarm.ro/articol/2088372/set_bucsi_de_ghidaj_etrier_frana_html/vezi_toate

asta e link-ul catre magazinul online de unde le-am cumparat.e din Oradea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat si eu, chiar daca nu am gasit in lista de compatibilitate si Jetta 1K2, dar daca au mers la tine, inseamna ca sunt ok.Multumesc de link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihaibalasa2000

Fratilor cu etrierii de pe spate am avut si eu probleme din cate am inteles e o problema generala la toate wv jetta.puteti sa puneti noi ca dupa un numar de km iar incep sa bata.Multi spun ca culisele (acele suruburi lungi) se uzeaza,nu este adevarat ,se uzeaza furca care tine placutele unde intra acele culise (suruburi),eu le-am invartit le-am masurat si pana la urma am rezolvat si acum numai am nicio problema.Va spun si voua cum am rezolvat-o, am fost la un strungar bun i-am dat toate 4 culisle(suruburile)si mi-a facut pe fiecare culisa(surub) doua santulete,bine asta cu masuratori potrivite si apoi pe fiecare santulet a bagat cate un oring,trebuie sa masoare cu grija ca daca e santu prea adanc (sa nu intre prea mult in material) nu e bine sau daca e oringul prea mare nu mai intra in in gaurile din furca,dar daca va intrebati daca acele oringuri se uzeaza, da se uzeaza dar la fiecare schimb de placute le schimbati, mie imi convine sa mai dau 50 de bani pentru 4 oringuri de cauciuc si sa fie liniste in masina.Va mai intrebati daca nu cumva blocheaza,va spun garantat ca nu blocheaza eu am  7000 de km cu ele si nu mai am nici o problema  numai bat in schimb singurul inconvienent e ca la fiecare schimb de placute schimb si acele oringuri de cauciuc care costa 50 de bani.Sper sa va ajute si pe voi. 

 

 

  PS: eu le spun suruburi la acele culise (sa nu confundati suruburile de la etrier  acelea care au cap hexagonal cu ,culisele)                                                                                                                                                                                                                                        

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am inteles ce ai facut, dar n-am inteles unde  anume pe culisa  ai facut santurile si de unde ai luat oringurile de cauciuc ca sa se potriveasca perfect .

Daca ai si poze ,ar fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul n-as incerca genul asta de improvizatie,este ca si cel cu banda de teflon...tine pana incep iar sa zornaie,plus ca nu stiu cat de bine culiseaza acele bolturi,s-ar putea sa uzeze placutele exterioare mai repede.solutia cea mai sigura e cea mentionata de mine mai sus.de la boltul de sus vine problema ca e mai subtire si mai scurt si in nici un caz nu se largesc canalele in care intra bolturile.

apropo,florin r. ti-au sosit bolturile,le-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-au sosit de o saptamana , dar le schimb dupa Paste.

La mine nu se aud foarte tare ,chiar  pe drum prost, dar tot le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Golf V Variant si cred ca am aceeasi problema ca voi, din cate am inteles masina mea e pe plaforma de Jetta. Se aude acel zdranganit dar numai pe drum neasfaltat/denivelat intra intr-un fel de vibratii.

 

Dupa ce am citit acest topic, trag corect concluzia sa achizitonez un set de bolturi (culise) si sa le schimb doar pe cele scurte de sus cu cele noi lungi? A facut cineva asa? Oare de ce nu le-au facut din fabrica asa? Trebuie sa existe un motiv pentru care cele de sus sunt mai scurte.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de vina lungimea culiselor, vom vedea mai tarziu. Sau poate ca, fiind noi, nu zdrangane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am avut aceeasi problema cu troncanitul pe spate, de vreo 2 ani incoace. Am rezolvat-o folosind metoda lui dady20rot, cu inlocuitul celor 4 bolturi. Au intrat perfect, nu se mai aude absolut nimic, niciun zgomot. Precizez ca am o Jetta din 2008 1.9tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dady20rot, esti sigur ca piesele din link-ul tau sunt pentru Jetta din 2008? Codul acela de TRW este pentru maxim Golf IV.

 

Edy S poti sa-mi comunici te rog codul exact al piesei? Eu am intrebat la un magazin si mi-au zis ca codul furnizat de Dady20rot este pentru masini mai vechi, la mine se livreaza doar impreuna cu suporti etrier doar pe cod ATE, 90 lei.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, ca nu sunt pentru Jetta din 2008, dar se potrivesc la fix. Poti sa comanzi cu incredere de pe link-ul postat de Dady20rot. Eu unul asa am facut si am scapat de "buba". Se pare ca piesele pentru masini mai vechi au fost gandite mai bine decat cele pentru masinile mai noi, nu pot sa inteleg cum naiba.

Modificat de Edy S.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, va rog imi poate confirma cineva ca etrierii mei sunt ca la Jetta?

 

VIN: WVWZZZ1KZ8M354712.

 

 

Le pot schimba singur acasa sau imi trebuie vreo cheie speciala?

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am comandat si eu ieri setul de bolturi de pe link-ul ala,sper sa rezolv si eu problema :D.

Modificat de aLv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati cu incredere bolturile ca sunt foarte bune.Am scapat si eu de zgomot :).Ms dady

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos poate pune cineva poze cu vechile si noile bolturi?? Cele vechi sunt unul scurt si unul lung iar cele noi sunt ambele lungi? Sunt in concediu acum si am mers pe drum denivelat si m-au innebunit cum zdrangane, cu frana pusa dispare zgomotul.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poe

Stai linistit ca nu ramai in drum.Bucura-te de concediu.

 

Le-am schimbat si eu azi, in regie proprie, dupa ce am primit preturi la manopera de la diferiti colegi de forum  mai mari si decat la PBN.

Este foarte simplu, va trebuie doua chei, una de 15-fixa, de tinut contra, si una de 13-de preferat inelara dreapta(cotita nu are loc).

Se desfac cele doua suruburi care tin etrierul pe culisante si se inclina etrierul( nu e nevoie sa-l scoti de pe placute) pana ce e loc sa tragi culisanta afara.

Restul e simplu. Vaselina in burduful culisantei (nu prea multa ca da afara), se introduce pe portetrier , etrierul pe pozitie, suruburile de 8 pe culisanta si gata.

 

PS

Nu uitati sa puneti si roata :lol:

Ca fapt divers, am primit un pret la manopera de la un coleg de-aici de 200 lei. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am comandat si eu de pe acel site, in urma la toate cautarile prin Constanta toti imi spun ca lipseste din depozit acest cod pe TRW si-mi tot ofera pe ATE sau altceva care din poze sunt diferite.

 

Sper sa se potriveasca si la Variant-ul meu.

 

Trebuie sa folosim pasta autoblocanta?

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, au avut din fabrica, insa eu am intampinat probleme,cand am schimbat placutele(aveam 72000km), un surub s-a desfacut foarte greu si nu cred ca mai pune cineva .

Daca ai, e bine sa pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si eu noile culise, le-am montat singur aseara, inca nu am facut probe, masina a ramas in garaj, mai mult ca sigur s-a schimbat ceva, inainte sa demontez etrierii am tras de ei si aveau joc in suportul lor, am schimbat intai culisa de sus, jocul s-a mai redus, apoi am schimbat si culisa de jos si jocul s-a redus aproape de tot.

 

Atasez mai jos o poza cu vechile (stanga) si noile culise (dreapta), cel mai mult difera culisa de sus care este mai scurta si strunjita in trepte, de asemenea cele de pe masina sunt din alt material.

 

 

 

20130708 194401

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un zgomot in spate atunci cand trec peste denivelari sau pe teren denivelat insa am considerat ca nu este necesar o interventie, dar cu toate acestea stiam ca ceva nu este in regula. Am fost pe la doi mecanici insa acestora nu li s-a parut ca este o chestiune care ar necesita schimbarea unor componente. In urma inspectiilor totul a rezultat ca ar fi in regula asa ca nu mi-am mai batut capul pana am citit acest topic. Si daca in sfarsit se pare ca s-a gasit rezolvarea am comandat culisele pe care inca nu le-am montat.

Observ totusi in poza ca nu sunt identice cu cele de jos originale(care ar fi in regula), dar daca voi spuneti ca se potrivesc perfect si-mi comfirma mecanicul ca este in regula atunci s-a rezolvat.

Revin cu impresii dupa montaj.

 

Sunt curios cum arata culisele la Golf 5 sau Octavia 2. Am mers cu ambele si nu se aud zgomote la denivelari. Are idee cineva? Ar fi culmea sa fie identicele cu cele stock Jetta.

Modificat de vali str
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prea poate sa fie identice, dar nu iuta ca cele de Jetta poate(nu stiu) sunt fabricate din otel aztec, nu nemtesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bolturile, zgomotul a disparut.

 

Multumesc in primul rand initiatorului "dady" si celor care au postat de-a lungul topicului.

 

Sa ne auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a disparut zgomotul, multumesc si eu lui dady pentru rezolvare! Acum sa vedem cat tine!

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!