Jump to content

Problema franare Golf


Daffster
 Share

Postare recomandată

O sa merg incet, cu frana de mana. Cum verific daca am vacuum la pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut.am o problema cu frana cand merge cand nu...cateodata e foarte tare si nu franeaza deloc .precizez ca atunci cand merg cu o viteza constanta si iau piciorul de pe acceleratie se aude un fasait pe partea de la sofer ca si cum s-ar goli ceva de aer...am desfacut stutul de la pompa tandem si l-am etansat cu poxipol ca avea joc.iar capatul celalat are joc la servo frana . normal?Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal...verifica bine conducta dintre pompa tandem si tulumba servo...

Vezi ca la intrarea in tulumba trebuie sa ai o astfel de garnitura...vezi daca o mai ai...

post-14266-0-99421200-1429284628_thumb.j post-14266-0-23073400-1429284630_thumb.j

 

post-14266-0-11998200-1429284631_thumb.j post-14266-0-07679000-1429284632_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...aceasta garniture o am .numai ca se misca furtunul stanga dreapta foarte usor...daca siliconez in jurul ei .ajuta cu ceva?merci

dar imi poti spune de ce se aude fasaitul ala cand iau piciorul de pe acceleratie?parca se goleste ceva de aer

Modificat de dedthlove
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni  ce se goleste de aer atunci cand iau piciorul de pe acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand...Regulamentul...  :rules:

 

Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii decat cea comerciala. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

 

Dupa care...este cam ciudat ce spui...nu are logica...se pot auzi pufaituri cand actionezi pedala de frana...dar cu acceleratia nu am auzit pana acum...

Incearca sa explici mai bine ce si cand se intampla...eventual un filmulet...

Verifica foarte bine si sistemul de vacuum sa nu ai pierderi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am un AlH ,am schimbat pompa de frâna cu tulumbă de pe o mașină din Anglia și îmi rămân blocate roțile mai trebuie să fac alte reglaje sau ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum era acolo am transferato pe mașina mea dar la cele din Anglia tulumbă e puțin mai mică iar pompă de frâna are două mirositoare și tijă de la pedala e mai scurtă.eu am prelungiți să fie exact la aceiași dimensiune ca cea veche...poate știe cineva ce mai trebuie adaptat să fie Ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu stiu daca s-a mai discutat problema pe care o am . Am cautat in forum ceva timp dar nu am gasit nimic.

Dupa ce se suprasolicita frana cand merg mai agresiv(mai exact de 7 8 ori de la 70 80 km/h pana la 0 intr-un interval destul de scurt 5 - 10 minute) , Apare un sunet ciudat la roata din dreapta ca de drujba. Mentionez ca daca merg lnistit si evit sa bruschez frana nu apare sunetu chiar daca merg sute de km. Problema a aparut dupa ce am dat intr-o groapa era noapte si am luat-o pe frana,,,,

Aveti idee de la ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil probleme la etrier, se blocheaza cand se incalzeste.

Modificat de Flav98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca sunetul nu se aude imediat cum am pus frana ci abia dupa ce ajunge la 30 35 km /h si numai daca franez mai tare . Daca este etrierul ce remedii exista ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionare sau altul, asa am patit si eu cu cel de pe fata dreapta dupa etapa de concurs, dupa franari excesive.

Modificat de Flav98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua. 

Am și eu o problemă foarte mare mi se ovalizează discurile ....am schimbat 4 seturi în 5 luni nu știu ce să îi mai fac,poate mă ajutați cu niște sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mai poti da cateva detalii, ai verificat culisele, bucsele lor, prinderea lor in fuzete, si nu in ultimul rand ghidajele pe care culiseaza placutele, pe portfuzete, uzuri, santulete mici, ce pot bloca placutele pe pozitii si sa apese doar intr-o parte...

Banuiesc ca sunt alte cauze decat calitatea discurilor, sau le folosesti tu in extrem curse, pe ploaie si in baltoace :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa etrierii de frana si pune vaselina NEAPARAT SILICONICA la pistoane si la cuiele pe care culiseaza etrierii. Exista si chituri de reparatie care contin bucsele de cauciuc de la cuie si piston si/ sau cuiele propriu-zise.

 Pe interior in capatul cuielor ai niste dopuri negre rotunde de plastic, un fel de protectii de praf si mizerie . Verifica sa nu fie rupte sau mai rau sa nu le mai ai deloc ( asa am patit eu la un etrier pe fata care ulterior imi ramasese blocat ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat era din cauza plăcuțelor am schimbat discurile iar plăcuțele se întăriseră încât nu mai tocea din plăcută ci din disc și eu când ma uitam la plăcute erau ca noi . Multumesc. Stimă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat 4seturi in 5luni si de fiecare data ai pus placute noi sau ai folosit aceleasi placute pe toate 4seturile de discuri?ce firma sunt placutele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit aceleași plăcute deoarece erau ca noi și nu mi-am dat seamă ca ele sunt problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 20.10.2011 at 20:32, keysersoze a scris:

`vezi daca nu cumva mai trebuie completat cu lichid de frana.

Salut ..! Am și eu problema cu frâna la golf 4 (2003), la viteza de peste 50km/h, când apăs pedala de frână la maxim nu se oprește masina brusc.. adică (sa rămână urma de cauciuc pe asfalt),se învârt rotile pana la oprire și se încing discurile și plăcuțele de exemplu la 100km/h de când frânez la maxim.. abia se oprește în 30 m dar fără sa mă duc târâş.. iar în bord nu arata ca intra abs. ul. Poate sa mă ajute cineva.? Mulțumesc.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Probabil ai cauciucuri de calitate care nu patineaza. 30m este foarte bine. Pana si un supercar de sute de mii de euro are o distanta de franare de la 100 Km/h la 0 de peste 30m. Cand intra ABS-ul la mine nu arata nimic in bord, doar da contre la pedala de frana. Incearca sa pui frana pe drum cu nisip, sau cel mai bine mergi sa-ti verifice franele pe stand la o statie ITP de exemplu.(cat poate sa-ti ia, 50 lei?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

va salut, dinnou imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, dar am o vaga problema si mi se pare ceva absurd ... cand calc pedala de frana, fie in mers sau pe loc, calculatorul de bord imi afiseaza STOP si imi palpaie odata martorul de la frana de mana ... scanarea vagcom nu-mi afiseaza nicio eroare, mentionez ca placutele si discurile de frana au fost schimbate recent (cca o luna) fata/spate, aerisire facuta, initial am crezut ca este vb de lichid, dar nivelul este ok, daca completez da pe-afara deci nu e nici asta ... daca a mai intampinat cineva sau are cineva vreo idee, va rog sa ma ajutati si pe mine! am uitat sa precizez, este vb despre un golf 4 1.6 16V variant din 2002. multumesc anticipat!

Modificat de Andrei-PcSW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

BUNA COLEGI.Va scriu in continuare,azi am demontat etrierul dreapta spate,deoarec la frana de mana nu revenea maneta aia mica in sus la opritor.am curatat pistonasul,nu l-am dat jos cci am scos cat mai mult afara(la un moment dat cred ca a iesit pe jumate ca a curs putin lichid),curatat portetrier,culise,etrierul,apoi gresat pistonas culise cablul de frana.am pus cablurile in piesa de la scrumiera si am reglat sa prinda cat mai jos de la trei dinti e frana nu gluma.APOI am zis sa aersesc frana si am dat cu degripant pe aerisitor si cu un papagal am reusit sa il desfac(hexagonul era distrus dupa ce am mai aerisit dupa schimbarea lichidului de frana in trecut).Am reusit sa aerisesc am miscat masina,dar parca pedala era tare la prima si de la a doua mai slaba.Am zis sa verific sa vad ce este si am vazut ca se plelinge lichid pe la aerisitor si am strans mai tare aerisitorul,amcompectat cu lichid in paharel si am mai facut pedale fara sa aerisesc,nivelul a scazut si am comlectat iar.IN masina este Ferodo DOT 4 dar am complectat cu lichid Ate Dot3.am scos capacul de la paharel si in bord nu s-a aprins nivel mic lichid frana.E vreo problema .acum astept aerisitoare sa le schimb si as vrea sa schimb si lichidul de frana(are 5 ani),atunci as da toate pistonasele afara si as schimba garniturile de pe ele si cele de praf de pe pistonase, ce ziceti se poate face acasa sal doar cu scula la service?

Multumesc mult si scuze pt. postul asa lung!!!

Toate cele bune!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor.

Deschid acest subiect pentru nu am gasit sfaturi pe nici un forum, atat din tara cat si din strainatate.

Este vorba de un Golf 4, 1.9TDI AXR 101cp, stock, sistem franare cu ABS si ESP, discuri + placute frana spate normale, discuri frana fata dublu-ventilate (perforate) Zimmerman Sport Coat Z + placute frana ATE Ceramic (au cam 40000km).

Problema se manifesta astfel: indiferent ca e motorul cald sau rece, indiferent de conditiile meteo si de exploatarea masinii (mers la consum, mers numai 3-4000ture, venit de la drum lung etc), in momentul in care merg cu orice viteza , scot din viteza pe liber, cu pedela de frana usor apasata, progresiv,PANA LA OPRIRE, turatia masini SCADE simtitor sub pragul de relanti (care la mine e 850rpm) pana la 600-700rpm, de intra in tremurat motorul si se simte in masina. Daca in timpul franarii, iau piciorul de pe frana, turatia revine la relanti, daca apas din nou frana, turatia scade sub relanti din nou. Acest defect se manifesta in trecut cam in 50% din situatii(era si insesizabil daca nu te uitai fix la acul turometrului), mai nou cam in 90% din situatii si turatia scade din ce in ce mai mult sub relanti. Fiind foarte atent la aceasta problema, singura data cand se manifesta este cand masina se deplaseaza de la o viteza mai mare pana la oprire, iar in momentul in care vitezometrul indica 0 km/h, fix in momentul in care masina nu se mai misca, turatia revine la relanti si totul este perfect. 

Nu sunt probleme la sistemul de injectie care ar putea afecta relantiul deoarece cazul prezentat se manifesta doar la franare si este corelat si cu viteza masinii. Stutzul de la pompa de tandem catre servofrana este imbracat in poxipol (cu pompa de tandem data jos, acordat atentie inclusiv silicon de parbrize peste poxipol pentru siguranta). Daca masina este oprita, motorul pornit si tin apasat pe frana nu se misca relantiul, daca fac pedale pe frana , nu se misca relantiul. 

Sunt curios daca a mai intalnit cineva problema asta pt ca m-am lovit la mai multe modele de VW de situatia asta si nici mecanicii de meserie pe VW nu au gasit solutia si ce piesa e defecta decat prin eliminare. In schimb toti mi-au zis ca e o problema la sistemul de franare in sine, mai exact partea de vacuum, servofrana, pompa tandem , furtune, fara sistemul de franare de pe roti.  Din pacate , acum se intampla si la masina personala si caut sa rezolv situatia.  Masinile VW pe care l-am vazut cu problema asta aveau atat ABS cat si ESP, indiferent de tipul motorului (ALH, ATD, AXR in cazul meu). Cautand pe forumul din afara, am vazut ca mai multe marci de masini au avut la un moment dat problema asta (BMW, Alfa Romeo, Peugeot), dar cazurile erau atat de izolate incat nu si-a batut nimeni capul si nu au raspuns intrebarilor legate strict de scaderea relantiului la franare.

Drumuri bune !

Modificat de Zein Lupo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ma gândesc sa verifici toate furtunele de vacum care duc la electrovalva  la turbina la egr.S-ar putea ca un furtun sa fie ros si sa tragă aer fals iar electovalva sa corecteze.Eu am verificat toate aceste furtune cu ocazia curatirii turbinei, la mine la fel acel stut avea joc si am pus doar poxipol,buna idea cu siliconul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!