Jump to content

Vine iarna-metode de imbunatatire a incalzirii interiorului


RaduI
 Share

Postare recomandată

las ca facut eu prostia asta! am uitat-o si acu nu mai vrea sa porneasca(ca a murit bateria!)

deci de recomandat sa fie pus pe contact si un comutator suplimentar!

e mai sigur si mai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    40

  • RaduI

    33

  • Nautilus

    20

  • notchman

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, asta vrusai sa mai zic, da' uitai..ca am si eu un dezaburitor similar cu ala (doar ca are niste insemne W in cerculet pe el) da' e imprumutat la frate'miu si el a uitat sa-l decupleze si dimineata impinngea la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce-mpingea, ca aerul incalzit (toata noaptea) e mai usor, masina ar fi trebuit sa fie mai usoara, deci.

Sau o fi inversat firele si o fi facut frig aia? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
io mis ala cu incalzitoarea pe benz---sirocol---si doamne multam ca am pus-o anu trecut sus ca nu stiu cum treceam iarna trecuta de frigurile alea.......la -25grade afara io aveam inauntru +25grade si asta sirocolul mergea sub jumatate din capacitatea lui........intradevar ii original VW si cu tot cu montatu in ungaria si pusa ca si cum au puso astia din fabrica........... mo costat 280 Euro anul trecut....

imi dai si mie adresa unde de unde ai pus sirocoul in ungaria ? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia la mine la job taie de ceva vreme Rocar de Simon. Unele (putzine) au preheater Mikuni, japo'. Marfa de marfa, "cazan" de inox... Am pus deja gheara pe unul intreg si pe un cap-injector. Puterea scrisa pe el: 29 kW :mellow: Ma apuc sa studiez daca am cum sa-l modific de la incalzit apa la incalzit aer, si cum sa-l fac pe 12V- desi asta nu e esentzial, daca rezolv cu transf pe aer pun la o adica inca o bat in serie. E pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domne lasatzi-ma cu buleftrica! Alternatorul cat da? 40? 50A? Sa zicem ca ii fol PE TOTZI pt aeroterma- scotzi 500-600W. Ori sirocco-urile au chilovatzi tzapeni. 600W, cand sunt -10 grade afara si mergi cu 100 la ora, sunt buni doar sa tzii outzele la limita dezghetzului, ca parbrizul- never!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia la mine la job taie de ceva vreme Rocar de Simon. Unele (putzine) au preheater Mikuni, japo'. Marfa de marfa, "cazan" de inox... Am pus deja gheara pe unul intreg si pe un cap-injector. Puterea scrisa pe el: 29 kW :icon_thumright: Ma apuc sa studiez daca am cum sa-l modific de la incalzit apa la incalzit aer, si cum sa-l fac pe 12V- desi asta nu e esentzial, daca rezolv cu transf pe aer pun la o adica inca o bat in serie. E pe motorina.

Mishule divaisu tau face apa calda? Din ce sau cu ce? Face apa calda de un dus o baie, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie a inceput albastra sa imi bage fum in interior... ciudatenia e ca la un pantalonas curge, pe partea soferului dar am suprimat traseul de caldura... insa baga si pe dreapta destul de tare. oare ce sa fie? pe afara e uscat...

sa fie cumva galeria de evacuare fisurata pe acolo? intelegeam daca se prelingea ceva ulei in incalzitor, ca se incingea si putzea..

dar asa?

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-o fi compartimentul motorului etans fata de exterior, in partea de jos (chederul dimprejurul motorului de pilda) si trage pe acolo pur si simplu gazele de esapament evacuate prin toba. Se intampla asta mai ales cand stai pe loc si de la vant, curenti de aer, ajung gazele si sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se intampla in mers mai mult , adica la un 80 viteza de croaziera....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishule divaisu tau face apa calda? Din ce sau cu ce? Face apa calda de un dus o baie, ceva?

Dap. 29 kw. Centralele de apartament au 24, alea varf de gama au 28.

Poza- deocamdata fara capu' injector.

post-32-1227604722_thumb.jpg

post-32-1227604737_thumb.jpg

post-32-1227604752_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minus tzashpe grade afara. Dizelu' nu vrea sa plece. Pornim dihania, incalzeshte apa din circuitul motorului, deci motorul. Cand motorul e cald, il porneshti, si opreshti dihania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca-i o mini centrala care incalzeste caloriferele din autobuz :Driver: .

Si la minus taspe grade afara nu era mai economic sa le porneasca cu flacara asa cum faceau stramosii nostrii dacii si romanii. :)) Poti sa mai faci rost de o minune d'asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este rolul termostatelor de la typ3 de pe circuitul de incalzire? Sunt acolo dupa tuburile care preiau caldura de la schimbatoare, niste "chiestii" triunghiulare, care au ceva gen termostat in interior, si inca o intrare de aer rece de la turbina. Eu m-am gandit ca alea prezinta o inertie termica destul de mare, din moment ce sunt din fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se intampla in mers mai mult , adica la un 80 viteza de croaziera....

ceva gaze scapate din epurator ?

mie pana anul trecut imi scapau ceva gaze printre cilindrii si chiulase, in stanga si, tot asa ma cam trezeam cu gaze in cabina venite odata cu caldura. Acum nu mai vin, pesemne ca de acolo le aveam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca-i o mini centrala care incalzeste caloriferele din autobuz :D .

Si la minus taspe grade afara nu era mai economic sa le porneasca cu flacara asa cum faceau stramosii nostrii dacii si romanii. :Driver: Poti sa mai faci rost de o minune d'asta?

Ala se cheama sistem Flammstart, am pus eu la Ikarus Flammstart Beru FA-20, acum se toaca si IK si am stive de divaisuri. Dar si Ikarusul avea din fabrica sirocco, da' nu asa mishto ca asta japo'.

Ti-am zis pe PM, incerc sa te rezolv, dar d'ocamdata masinile care sunt nu (mai) au, iar de venit, sa vedem, ca momentan sunt stive de fier in curte si nu-l mai ia nimeni.

Dar de Ikarus sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala se cheama sistem Flammstart, am pus eu la Ikarus Flammstart Beru FA-20,

ce Beru FA-20 bre, cred ca vorbea despre ala cu faclia aia cu carpa inmuiata in motorina, la care ii dadea foc ! Sau carpa aia era Beru ? :)

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu- carpa electronizata si automatizata se cheama la neamtz Beru FA-20 :icon_thumright: Da' principiul e acelasi, ratezi doar placerea de a rabata cabina si de a da eventual si foc la camion :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este rolul termostatelor de la typ3 de pe circuitul de incalzire? Sunt acolo dupa tuburile care preiau caldura de la schimbatoare, niste "chiestii" triunghiulare, care au ceva gen termostat in interior, si inca o intrare de aer rece de la turbina. Eu m-am gandit ca alea prezinta o inertie termica destul de mare, din moment ce sunt din fier.

Rolul lor este sa lase aerul sa intre doar cand a ajuns la o anumita temperatura. Nu-i tocmai placut iarna sa dai drumul la incalzire si sa te trezesti in masina cu ditai crivatul sufland.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, pai asta inseamna ca la mine treburile alea nu functioneaza! Pentru ca aerul rece sufla ..... Si cand se incalzeste tot asa sufla. Deci sunt bulite..... La tine functioneaza? Oare se pot repara? Din moment ce nu functioneaza le-as scoate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva gaze scapate din epurator ?

mie pana anul trecut imi scapau ceva gaze printre cilindrii si chiulase, in stanga si, tot asa ma cam trezeam cu gaze in cabina venite odata cu caldura. Acum nu mai vin, pesemne ca de acolo le aveam

am pus tub la epurator spre filtrul de aer si s-a rezolvat. baga foarte putin miros, si e chiar ok.

a lasat deschis totusi doar pe dreapta ptr ca pe stanga curgea un pic de ulei pe la o garnitura de pantalonas si banuiesc ca , daca e un pic incalzitorul umezit pe afara e in interior ulei cat sa miroasa...

so far so good. o sa incerc sa iau kit de garnituri noi sa fie pentru un schimb, la o adica.

merci ptr indiciu Mr RaduI ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!