Jump to content

Vine iarna-metode de imbunatatire a incalzirii interiorului


RaduI
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat-o bagand cauciuc siliconic cu o seringa ca avea gatul mai mic si nu mai am treaba.

Asa si trebuie. La chederele de geam lateral, le-am "intors pe dos" cu varful surubelnitei si am bagat silicon cu pistolul...

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    40

  • RaduI

    33

  • Nautilus

    20

  • niq_ro

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Broscarul amator

"Artistul" tinichigiu care s-a ocupat de masina mea a schimbat pragurile interioare cu unele confectionate de el dar n-a mai bagat prin ele si tuburile de caldura, asa ca la mine ele se termina sub bancheta din spate prin acel spliter. Ce idee aveti sa prelungesc spliterele alea ca sa aduc si eu in fata caldura? Cu un tub flexibil ceva? Dar nu prea am pe unde sa-l bag pana in fata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai vazut la cineva... un tub flexibil plantat fix pe linga praguri si plimbat pina in fatza.... asta te ushureaza si la curatzat daca se infunda in vreun fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

La asta m-am gandit si eu....Nu stiu insa cum o sa-l duc pana sus la parbriz sa dezabureasca.....Cred ca o sa cumpar solutii de dezaburire mai curand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa bagi tuburi flexibile si sa le bagi sub scaunele din fata, astfel va veni caldura si la picioarele tale. Oricum in spate nu prea merge nimeni care sa se incurce de tuburi.

La parbriz mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat tuburi flexibile dar pe la spate s-au cam topit nitel, asa ca trebuie unele care sa reziste la temperatura. Oricum, daca e de bagat tuburi trebuie scoase splitterele ca sa nu se mai piarda din aer si prin praguri ca pe acolo nu e nici o sfaraiala sa treaca aeru'. Si daca nu bagi tuburi e mai bine sa scoti ramificatia ca abea intra toata caldura inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ANUNT! Am devenit expert in sirokko de Trabant, asa ca daca daca sunt intrebari, sunt disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha! Alea de Barkas ce fel de pompitza de combustibil au, in impulsuri (tzacanitoare) sau pompa electrica clasica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzacanitoare.Si acolo apare cel mai des buba...membrana isi pierde elasticitatea, si pana o faci sa mearga....Da se poate, eu am reinviat-o pe-a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, pai stai asha ca daca e tzacanitoare dar cu membrana e totushi cu debit continuu, cam ca aia de Lastun... Eu la bus am una cam ca un injector, cu piston, si frecventza de lucru, deci caldura, o reglezi dintr-un potentziometru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape sigur tot de aia tzacanitoare, ca baga numai cate putin la fiecare tacaneala.. Modelele sunt cam aceleasi si pentru Barkas si pentru IFA, difera dimensiunile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yes, oricum alea de vw sint marfa rau...da nu am gasit, ca io d-ala voiam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica din ala de Barkas? In tirg. Eu am vb in Pitesti cu un nene din vilcea care vine la tirgu de duminica si mi-a adus...Presupun ca in vitan se gasesc si mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am luat din magazinul ala de Trabant de pe Lizeanu cu Fainari, am cautat si in targ la Vitan dar am gasit doar unul de Roman, apropos, sunt si pentru autobuze facute in tara dar nu am gasit unde se fac; la magazinul ala mai aduce un neamt tot din dezmembrari si poate aduce si de Barkas;

Aia mai aveau si o pompa tacanitoare separat; tel: 2103784

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
elkan peter emil

fratilor furtunele de la parbriz sunt de maxim 3 cm grosime, p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din balconul de coshmar- sirocco de Barkas. Simplu si robust. Ma bate gandul sa-l pun pana una-alta in locul aluia de pe duba. pana acum a stat cam 6-7 ani pe linie moarta, ca ii lipsea pompitza de benz., dar de f'o 2 ani am vaduvit un Renault 21 distrus de pompitza din dotare, asha ca acum pot sa-l pun in functziune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un prieten la Szakal Metal.... mi-a gasit bujia de Sirocco.... 1 (un) bulion :lol: :P (de fapt, imi zisese si Lexxus ca gasise la 1200000....). Am declinat oferta, ma apuc de reparat bujia veche :P (partea scanteietoare merge, tre' sa-i schimb doar nichelina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am gasit un sirocol nemtesc in stare excelenta pe motorina dar care din pacate fct la 24 v si ma tot gandesc daca exista o varianta de comversie de la 24 la 12 v

in afara de varianta cu doua baterii pe broasca

va rog sa ma ajutati daca stiti ceva despre asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are el electric ? nu se poate rebobina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sigur un motor si o bujie incandescenta.... problematic... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motoras se rebobineaza... mie mi-a rebobinat un mos motorasul de la stergatoare si claxonul, care erau pe 6v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ea practic foploseste curentul pt aprindere doar ,cred.

de fapt ea este alcatuita din aprindere(care da scanteie la bujie)un termostat de unde reglezi temperatura la care sa porneasca/opreasca,si earoterma propiu zisa (motor in miniatura , si ventilatorul pe unde sufla aerul cald)

asa ca nu stiu ce sa fac....

daca nu merge comvertita ce sa fac?

pretul este de 3,5 mil

ce ziceti sa o iau si asa (pe 24 v)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!