Jump to content

Vine iarna-metode de imbunatatire a incalzirii interiorului


RaduI
 Share

Postare recomandată

Hmm, pai asta inseamna ca la mine treburile alea nu functioneaza! Pentru ca aerul rece sufla ..... Si cand se incalzeste tot asa sufla. Deci sunt bulite..... La tine functioneaza? Oare se pot repara? Din moment ce nu functioneaza le-as scoate.....

Pai stai un pic! Pe unde sufla? Un pic trebuie sa sufle ca are si circuitul mic ( ca sa zic asa ). Se pot repara prin inlocuire ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    40

  • RaduI

    33

  • Nautilus

    20

  • notchman

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

am pus tub la epurator spre filtrul de aer si s-a rezolvat. baga foarte putin miros, si e chiar ok.

a lasat deschis totusi doar pe dreapta ptr ca pe stanga curgea un pic de ulei pe la o garnitura de pantalonas si banuiesc ca , daca e un pic incalzitorul umezit pe afara e in interior ulei cat sa miroasa...

so far so good. o sa incerc sa iau kit de garnituri noi sa fie pentru un schimb, la o adica.

merci ptr indiciu Mr RaduI ;)

nu ajunge uleiul de la pantalonasi pe incalzitor.

n-ai ptr. ce :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc s adau drumul si acolo

si mai vedem ce iese... sper ca nu fum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problem solved. :D

pe ceata deasa (cei din bucuresti au vazut cum era pe afara pe la 9 seara) pe DN1 Bucuresti Ploiesti, croaziera 70 la camere 80 in rest, mers linistit, caldurica la greu, adica mi-au transpirat shoshonii destul de repede, dezaburire la geam cu aer fierbinte, triunghi crapat un pic, am mers fara greturi. fara geamuri aburite, fara miros aiurea de fum, fara sa se mai plinga colegii de servici ca i-am pus ca pe slanine la afumat, mers de placere. radio pornit, stergatoare noi, sistem spalat parbriz complet nou in dotare, ce sa mai... o calatorie moderna intr-o masina moderna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan - am desfacurt acolo sa vad care e problema. Si dispozitivele alea nu sunt cum ai spus tu, au rolul ca la o anumita temperatura, sa deschida o supapa, care este indreptata in partea de sus, pe unde sa intre aer rece, pe tubul ala mai subtire. Chestia misto este ca acolo se afla cate un termostat pe fiecare parte! Deci cine are nevoie de termostat poate sa ia de acolo! trebuie verficat ca si la broasca ar trebui sa aiba ceva de genul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai la typ 3 este sistemul cu termostate. Tubul subtire vine de la motor si cand termostatele se expandeaza este inchis :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ce zici tu n-are nici o logica :) . Atit pe furtunul subtire cat si pe J-urile cu calorifer intra aer proaspat din turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o fi altfel, la tine... Acuma imi pare rau ca n-am facut o poza cu mobilul, deci am desfacut acolo, termostatul era inchis (comprimat) motorul era rece, si evident m-am uitat sa vad unde duce partea superioara sa vad unde se dilata termostatul, si este exact cum am spus, cand este rece supapa aia de la furtunul mic e inchisa, am incercat sa suflu pe acolo si nu a mers. Iar cand termostatul se dilata, supapa merge in sus, si deschide aerul de pe tubul mic, care vine oricum din turbina de dinainte de J-uri (acolo la coturi), deci este rece. Iar cum ai spus si tu si prin calorifer si prin furtunul mic VINE aer din turbina, deci daca ar fi cum ai spus tu ar trebui ca pe ala mic sa traga aer inapoi pentru o eventuala recirculare. Si inafara de asta, termostatul nu blocheaza cu nimic intrarea aerului in habitaclu, deci inchis/deschis aer rece tot intra. Acuma ma gandesc ca poate o mai fi modele mai noi care sunt altfel acolo, tu ai desfacut la tine? Cum arata? Sau ai ceva documentatie, poate e cumva montat aiurea la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva prin furtunelul ala merge aer cald la filtrul de aer / carburator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu . Aerul cald il ia de pe un dub care vine de la cilindrul dreapta jos, cum te uiti la motor, nu mai stiu ce numar e ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua modele. Intradevar colivia aia cu termostat are rolul de a mixa aerul cald cu cel rece :rolleyes: atunci cand termostatele sunt expandate, probabil ca sa nu te oparesti la c**. :) . Eu nu am modelul cu teava de intra de la cilindrii, pe motorul mai vechi gaura respectiva era astupata cu un capac ( din fabrica ) iar pe cel mai nou lipseste cu desavarsire asa ca nu stiu care era rostul ei. Din ce-mi aduc aminte parca intra direct in teava de aer cald de la calorifere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intzeleg ca motorul da suf caldura si ca nu e nevoie de sirocco?t drumul de peste 2 sapt ma gandesc sa dau mot jos sa rezolv pierderile de ulei (oricum tre, ca ma phoote neamtzu' daca ma prinde), sa scot siroccoul (pe care n-am reushit never sa-l fac sa mearga), sa cio...asta, sa cumpar din uzina o tzava ca burlanul sa pun in loc, sa aduca caldura de la motor in fatza sa dezgh parbrizul, atata ma intereseaza. sa-mi fac sperantze deci? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te-ai molipsit de la Liviu?? a trebuit sa citesc de 3 ori ca sa pricep asa in linii mari ce ai vrut sa spui :D . Deci eu folosesc incalzirea originala a masinii, dar am refacut coltzurile din fatza, ca erau cam praf.... Problema este ca nu le-am refacut prea bine, nu am avut rabdare, m-am grabit etc. Dar merge, dezabureste baga caldura etc, dar dupa vreo 3 km, mai repede nu cred ca are cum, ca toata tubulatura de caldura la mine este din metal, in afara de ultimele bucati de la parbriz, si ca atare are inertzie termica. In rest la drum lung e chiar prea cald, si sunt nevoit sa o reduc din maneta. Sirocou am si eu, dar nu stiu daca merita sa ciopartzesti masina pentru el. Sirocoul mai mult daca stai pe loc, sau in diminetiile super friguroase....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ziceam ca plec la in Francia si ash scoate sirocco-ul care nu am mers niciodata bine 9si nu am timp de el acum), il inlocuiesc cu un "burlan" ca sa aduc doar cald de la motor in fatza, si basta. Ca virgula caldura vine dupa 3 km e un vacs, daca in ceilaltzi 1897 o sa fie cald :D

Morala: motorul, doar el, da caldura sa incalzeasca nu tot busul, ci parbrizul numai, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la a mea nu am probleme la drum intins cu caldura, asa cum zicea si Chirostar sunt nevoit s-o reduc sau chiar sa o opresc. Odata aveam niste cizme de cauciuc puse in dreptul fantei de incalzire de sub bancheta spate si nu stiam ce miroase a cauciuc ars, am crezut ca a luat foc ceva :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stie cineva diametrul tuburilor de la incalzire, cele care fac legatura de la schimbatoare la carcasa masinii? Ma intereseaza diametrul interior al tubului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e vorba de cele metalice si nitel flexibile. Nu-l stiu dar poti sa masori gaura schimbatoarelor. Eu nu mai am decat unul original care vine pe exterior, pe cealalta parte am unul de Trabant ( cred ) care intra pe interiorul gaurii de la schimbator si caroserie si merge perfect. Tubulatura similara am vazut si pe la Oltcit dar nu stiu cum se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat , problema era ca pe aici a tot plouat, si am avut si o problema de sanatate, si nu puteam sa ma bag sub masina, si am gasit intamplator intr-un magazin de piese tub dinala de aluminiu si era de 60 diametru, si nu stiam daca merge sau nu. Ei bine m-am insanatosit, am masurat si merge. L-am luat si l-am pus. Pe din interior aveam si eu, dar aveam ceva pierderi plus ca era diametru mai mic, si ca atare nu venea destula caldura (sunt friguros) pe de alta parte asta este pe interior captusit cu ceva carton.... si sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Trebuie sa "raportez" ... in toamna, mi-am facut incalzirile sa bage doar aer cald sub bancheta spate ( dupa ce am constatat ca prin fata, oricum nu venea aer deloc (probabil canale infundate) ) asa ca mi-am zis ca mai bine sa am caldura in habitaclu, decat deloc.

Dupa 10 minute de mers incepe sa se faca cald... dupa 30 de minute :salut: trebuie sa deschid geamul :D

Incalzitoarele si traseele de incalzire sunt complete, dar "asa si asa" ca stare generala si nr. de gauri/fisuri. (estimez uitandu-ma ochiometric ca si-au pastrat cam 80% din "operationalitate" :banghead: )

Deci - incalzirea "din fabrica" chiar e "potenta" :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva diametrul tuburilor de la incalzire, cele care fac legatura de la schimbatoare la carcasa masinii? Ma intereseaza diametrul interior al tubului.

vezi ce am facut eu la http://www.vwkafer.lx.ro/20063.htm

"22.12.2006: prima zi de concediu, am scos Y-ul si l-am masurat (intrare Dext=40mm, iesire spre fanta din colt Dext=32mm, iesire spre fanta centrala Dext=26mm)... am luat 2 furtune (pentru aspiratie pompe, verzui semitransparent cu o spirala alba prin el), unul cu diamtrul interior de 40mm si altul cu 25mm .."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!