Jump to content

Revizie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

Cum naiba fac asta preturile .

Acum 2 saptamani am facut si eu revizia tot acolo ,toate filtrele si uleiul 1620 roni .

Modificat de ady0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut si eu revizia aici in Germania la 30000 de km, 450 de euro cu toate filtrele ( aer, motorina si polen)si ulei. Am primit toate masina sa ma plimb pe perioada reviziei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revizie de 20k la dealerul din Suceava.

Ulei, filtru ulei, buson, filtru de aer si filtru de polen - 1035 lei.

Am ramas socat de cat de mic e pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Acum 2 luni facuta revizia de 30k: ulei, filtre, verificari, tester, etc. si a fost 1600 la dealerul Autoclub din TM. Am stat 2 ore jumate, ca pe mine ma lasa, si am vazut exact ce au schimbat/testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt obligati sa-i lase pe toti. Pe oriunde am fost, Constanta, Iasi, Bucuresti, Bacau, Piatra Neamt, am stat langa ei si-am vazut ce faceau, daca aveam chef.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norocosilor ...eu am lasat masina la 9 si am luat-o la ora 15:00 . Acum sa ai chef sa stai 6 ore prin PBN....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stai langa ei se simt motivati sa se miste, daca le lasi masina ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am sunat mi-au zis : o aduci la X o iei la Y ...pai domnisoara anu trecut ati facut revizie full in nici 2 ore ...aw da..anu acesta nu mai avem service rapid ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai service rapid, din ce stiu eu, inseamna ca poti baga masina la orice ora din timpul programului, in schimbul unui pret mai mare, iar de luat o iei in maxim o ora. Toate astea pt o revizie normala. Ori e doamna aia cu mintea in alta parte ori astia de pe la Bucuresti sunt asa ocupati ca nu mai putem... La o revizie normala, eu stiu ca faci o programare la o ora dintr-o zi, iar masiba o duci la data stabilita si o revizie(schimb ulei si filtre) nu are cum sa dureze mai mult de 2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Care ar fi costurile de intretinere al unui touareg v6 tdi,245cp pe parcursul a 5 ani sa zicem (motorina,revizii,consumabile,asigurare,rovinieta,impozit etc),presupunand ca achizitionez unul second hand la 50k km cu 40000e din 2012?A facut careva vreun calcul de curiozitate? :D

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depinde de cati km faci ... ai niste costuri la 10.000km pe an si altceva la 30.000 pe an .... 

 

iarasi depinde de cum mergi > consum de motorina, placute/discuri 

 

impozitu > azi e x maine se scoala ponta suparat pe daciana ca dracu stie ce si iar ti-o da la bot(in stilul cioc boc) si se dubleaza tripleaza .... 

 

sincer nu cred ca e realist un astfel de calcul, depinde de prea multi factori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mers normal....15000km/an...o aproximatie cu marja mare de eroare :d 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 1 an :

consum 11% > 1650 litri 

casco probabil intre 1500-2000 euro si scade 

rca 1400-2000 ron in functie de asigurator

1 revizie cu toate filtrele > 1500 ron

impozit 2140 ron

 

probabil in jur de 5000 euro 

 

la 100k km ar trebui schimbat uleiul in cutie cred 

placute si discuri, nu stiu sincer, a mea are 35k si cred ca ma duc lejer pana la 50k placutele, discurile zici ca-s noi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Din punctul meu de vedere, treaba sta un pic diferit. Deci cheltuielile anuale ar fi cam asa:

-impozit la motorizare 3litri: 2160ron(daca se achita la inceputul anului va fi 2000ron)

-RCA: intre 1050 si 2200ron. Pe anul asta a fost 1050ron(m-am mirat si eu)

-CASCO: tot intre 1500 si 2000 euro. Insa acesta poate scade sau poate creste

-revizie anuala: 1600ron aia mare si cam 1100ron aia mica. Un an se face una, urmatorul cealalta

-placute frana, care la mine, in aproximativ 3 ani si 65k km le-am schimbat de 2 ori. Acestea pot costa 3200 ron(Brembo) sau 1900 ron(TRW)

 Legat de alte cheltuieli, astea vor fi dupa ''norocul'' fiecaruia. Motorina n-am inclus-o, dar media la mine e 9-10l/100km. Merg cam 70% in regim extern.

 Per total, raportat la clasa masinii, mi se pare destul de multumitor. Se vede ca modelul este destul de matur si au fost eliminate mai multe probleme fata de seriile anterioare. Personal, astept si urmatorul model, de acesta sunt mai mult decat multumit. Cu toate ca nu prea ma incanta tendinta asta de a dopa prea mult motoarele.

Modificat de VMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar pt clasa de vehicul un 4000e pe an cu rca este rezonabil.In 10 ani,daca o iei second cu 40000e ar fi 80-100k tinand cont ca va creste pretul la diesel/consumabile/asigurari/impozite.O solutie pe termen lung la 100k este tesla model s cu garantie 8 ani,400hp :D :D Se lauda ca singura treaba ce trebuie schimbata este uleiul din cutia de viteze la 15 ani si consumabile(placute de frana,stergatoare,cauciucuri)... :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Un sfat, va rog:

- am facut 11.000 km in 16 luni si a inceput sa afiseze mesajul de revizie, ori in 30 de zile, ori in 11.500 km. Cand am cumparat-o, mi-au zis ca reviziile se fac la 2 ani sau 30.000 km, e un nou plan de service, nu se mai fac anual ca inainte. 

Ce sa fac, s-o duc acum asa cum afiseaza ea sau mai pot s-o las pana in octombrie? Uleiul imi arata ca este fix la jumatate... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou, reviziile sunt facute, cica, intr-un mod variabil, care tine de mai multi parametri de expoatare. Asta pe hartie si, probabil, intr-o tara normala. Adica nu la noi. Eu nu am putut gasi pe cineva in service care sa-mi poata explica logic chestia asta (banuiesc ca nici ei nu au priceput prea clar).

Daca as fi in locul tau, as schimba uleiul imediat, mai ales in cazul in care e primul schimb (adica e uleiul cu care ai mers de noua).

E drept ca sunt km relativ putini dar si conditiile de exploatare din Romania sunt altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt pe intervalul flexibil de service si n-am prins niciodata mai mult de 15.000, asta in conditiile in care masina face mai mult drumuri lungi. Daca a stat mai mult prin oras, nu m-ar mira sa fie intervalul asa de mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou, reviziile sunt facute, cica, intr-un mod variabil, care tine de mai multi parametri de expoatare. Asta pe hartie si, probabil, intr-o tara normala. Adica nu la noi. Eu nu am putut gasi pe cineva in service care sa-mi poata explica logic chestia asta (banuiesc ca nici ei nu au priceput prea clar).

Daca as fi in locul tau, as schimba uleiul imediat, mai ales in cazul in care e primul schimb (adica e uleiul cu care ai mers de noua).

E drept ca sunt km relativ putini dar si conditiile de exploatare din Romania sunt altele.

Mare dreptate ai. Si eu am fost fix in aceeasi situatie cu cei din service. 

Da, e uleiul cu care a mers de noua... chiar daca 80% din km au fost facuti in afara, se pare ca e vrajeala mare cu 2 ani sau 30.000. O sa-l schimb, ce sa fac. 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

850-900 de lei schimb de ulei si filtru ulei la Darius Motors Ploiesti. M-a dat pe spate. Cati litri de ulei intra? Sa stiu daca ma duc maine la ei sau dau o fuga la capitala... 

 

EDIT: m-am linistit, la PB Nord e 1200-1300 si revizie integrala cu toate filtrele pe la 18-2000 de lei. :D Ce sa zic, ma obisnuisem cu Skoda... :D oricum au crescut enorm preturile la revizii. 

Modificat de Ripper_Sko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtrul de ulei + uleiul, cost 862 lei. Pentru curiosi, intra circa 8 litri, iar pe factura mi-au scris sub forma de nota: "s-au adaugat inca 300 ml pentru a ajunge la nivelul maxim". Deci in total intra vreo 8.3 litri. In masina mi-au mai lasat 250 ml intr-o sticla de 1 litru, deci ei stiu ce-au facut, ca pe factura mie imi arata 8 litri platiti. Ciudata treaba. 

Mi-am pierdut planul de service, e o enigma totala unde e ca eu nu am umblat cu el si dupa ce-am fost saptamana trecuta la ei pt o alta problema, il lasasem pe scaunul masinii. Ideea e ca habar n-aveau de unde sa-mi dea altul, ba ca vor face comanda, ba ca nu stiu ce. Nu mi-am imaginat ca e atat de imposibil sa aibe niste planuri de service de rezerva, se poate intampla oricui sa-l piarda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut 1000 de km si deja a scazut o [cenzurat] nivelul de ulei. Nu stiu de ce papa atat... 

Are rost sa-i mai completez pana la urmatorul schimb sau sa-l las asa in pace, atata timp cat nu scade sub limita maxima? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus-o si pe topicul cu consumul de ulei, o spun si aici: nu consumul de ulei e problema, eu m-am convins ca masina functioneaza in parametri si consumul de ulei este in limite absolut fiziologice.

Problema e cu rahatu' ala de "joja" electronica care nu face altceva decat sa ne tampeasca de cap. Desi mi-am impus-o mai ceva decat pe o cura de abstinenta, tot nu ma pot impiedica sa arunc, macar o data pe zi, cate o privire la nivelul "electronic" al uleiului. Dupa care, automat, apar calculele si cateva grijanii si anafure catre cel care a avut ideea cu afisajul ala.

Mureau daca puneau o chestie de bun simt, la pornire, cum au atatea masini, cu "Oil OK "?

 

Sa mor daca nu caut un baiat priceput si-l rog sa mi-o anuleze din soft! Sau pun, romaneste, un scotch pe butonul cu pricina :tuktuk: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai amuzat teribil! :)))) 

Sunt la unison cu tine, tampita treaba cu nivelul ala electronic masurat... 

 

P.S. scrisesem "L.INIUȚĂ", nu stiu de ce a autocenzurat forumul :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu la 42000 de km placutele de frana fata si lichidul de frana.

Placutele au costat 150 de euro si le-am schimbalt singur pentru ca cel putin la modelul 7P pe fata se schimba foarte usor, a durat 30 de min in conditiile in care nu am facut asta niciodata. In banii astia au intrat placute brembo , senzori de uzura bosch si setul care tine placutele fixate. La reprezentanta aceiasi operatiune costa 500 de euro.

Lichidul de frana a fost schimbat la reprezentanta si a costat 58 de euro.

 

Si pe mine ma dispera joja electronica insa am invatat sa o ignor. Dupa 15000 de km nivelul este la jumatate, o sa completez cand o sa anunte in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!