Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

E discutabila treaba cu istoricul. Daca ai cunostinte iti vor zice de la km0 pana la ultimul, cu tot ce s-a schimbat la ea. Cel putin eu am verificat catrva , fara sa le detin, in ideea de a le cumpara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce părere aveți.. ..daca aici au ajuns....chiar in halul asta...

 

Pe fata pur si simplu.....si apoi sa nu verifici mașinile la toate cunoștințe sau prin toate metodele.

https://www.olx.ro/oferta/carte-service-vw-new-beetle-bora-passat-sharan-polo-golf-touran-ID7LZcQ.html

Modificat de 23axn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate asa o sa mai bage la cap si colegii care ne arata masini oferite in tara la vanzare, cu dou-trei Eur mii sub pretul de Germania ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartile in alb se pot cumpara de la orice reprezentanta . Cel mai sigur istoric e cel de pe server

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sau fara ștampile.. ...

Aia spune multe totuși 

 

Cu sau fara ștampile.. ...

Aia spune multe totuși 

Vorba unui coleg....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30/04/2017 at 0:40 PM, mari-rds said:

E discutabila treaba cu istoricul. Daca ai cunostinte iti vor zice de la km0 pana la ultimul, cu tot ce s-a schimbat la ea. Cel putin eu am verificat catrva , fara sa le detin, in ideea de a le cumpara .

Eu am spus normal si legal. Evident ca daca ai cunostiinte iti spun tot, si eu tot asa am obtinut informatiile, le am si pe stick si listate. Dar in mod normal nu iti spune, chiar daca te duci de mana cu samsarelul, decat de la data de cand el sau tu esti proprietar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent si istoricul obtinut de la reprezentanta ii valabil in cazul oamenilor corecti, Daca vrei il poti pacali si ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Doresc si eu informatii despre un b7 2.0 177 , cutie manuala . Ma intereseaza achizitionarea acestei maisini , dar inainte de asta as dori sa sti daca sunt probleme cu aceasta motorizare si ce investitii ar trebui sa fac (ce piese si la ce preturi).

Masina are 170k km 2014 2.0 177cp manuala Highline .

Dotari : keyless, webastt , rns315 , carlig electric , etc.

Pana acum s-au schimbat doar placute+discuri.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1 mai 2017 at 5:52 PM, 23axn said:

Cu sau fara ștampile.. ...

Aia spune multe totuși 

 

Cu sau fara ștampile.. ...

Aia spune multe totuși 

Vorba unui coleg....

De mult au invatat samsarii sa faca stampile la imprimanta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, EEXCALADE a scris:

De mult au invatat samsarii sa faca stampile la imprimanta 

Corect....

Dar se fac si la centrele de ștampile daca ai un amic binevoitor

Iti face una si o stampilezi cand vrei si unde vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sper ca aici sa fie locul potirvit referitor la cateva informatii legate de B7 2.0 TDI (140CP-170CP) . M-am decis ca in viitoarul apropiat sa iau una din Germania. Am gasit cateva ( le voi pune mai jos ) doar ca idee nu stiu la ce ma astept dupa ce o iau, am citi pe forum, de caseta de directie, spira, etc. Sunt constient ca va fi masina SH si evident si norocul are un rol aici, dar m-ar ajuta foarte tare daca colegii de B7 pot sa imi spuna cam cand si la ce va pica. Tot o data nu stiu daca sa iau DSG sau manual, stiu ca trebuie facuta revizia si acolo dar am inteles ca difera ca si pret, daca filtru de ulei (cutie) este in cutie sau in exteriorul ei (astea sunt spuse de un mecanic nu ma pricep de aceea sper sa fiu ajutat aici). Ideea e ca as vrea sa stiu la ce costuri sa ma astept dupa achizitie.  Asadar ca sa fiu mai organizat in ganduri am sa pun intrebarile cu puncte mai jos.

 

  1.  2.0TDI poate fi inscris in Romania chiar daca au fost probleme cu ele?
  2.  VIN`ul poate fi verificat la orice dealar? (ex. Timisoara) o fac de regula gratis sau costa? Ce informati pot primi de acolo?
  3.  DSG vs. Manuala -  Daca DSG cam cat costa revizia?
  4. Masina vreau sa fie sub 100.000 KM la ce sa ma astept de acum inainte? Evident aici luam in calcul faptul ca am mare grija de masini dar oricum sunt elemente ce pica la un anumit numar de KM. (castea directie, injector, turbo, electric, spira, AC, incalzirea in scaune, etc)
  5. La ce sa am grija cand incerc masina?
  6. Ce nu inteleg referitoare la linkurile de mai jos este difrentea de pret de aproape 1000€. Masini cu mai multi KM mai scumpe decat cele cu mai putini, evident ca primul instinct este de a merge pe varianta mai ieftina...

https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-Variant-Comfortline/vhc:car,cnt:de,srt:date,sro:desc,ms1:25200_-37_,frn:2010,prx:15000,mlx:100000,pwn:87,cli:automatic_climatisation,dmg:false,alw:true,xhl:true,nvs:true,ehs:true,fsh:true,wrt:true,blt:true/pg:vipcar/243389487.html

https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-DSG-Comfortline-Kamera/vhc:car,cnt:de,srt:date,sro:desc,ms1:25200_-37_,frn:2011,prx:15000,mlx:100000,pwn:87,cli:automatic_climatisation,dmg:false,alw:true,xhl:true,nvs:true,ehs:true,fsh:true,wrt:true,obc:true/pg:vipcar/244168818.html

https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Passat-Variant-Comfortline-2.0-TDI/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25200_-37_,frn:2011,prx:15000,mlx:100000,pwn:87,cli:automatic_climatisation,dmg:false,alw:true,xhl:true,nvs:true,ehs:true,fsh:true,wrt:true,obc:true/pg:vipcar/236942526.html

Va multumesc anticiapt pentru ajutor! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexclatinici

As vrea sa achizitionez un B7 pe benzina. MOTOR 1.8 SAU 2.0...sau chiar si 1.4..Momentan am b6 diesel 2.0 cbab dar il folosesc pe taxi ( km multi , 3 egr-uri schimbate plus altele). Intrebarea e urmatoarea:

CARE AVETI B7 PE BENZINA CE PROBLEME A-TI AVUT LA ELE, LA CATI KM? A-ti pus si GPL pe ele ? 

CE CONSUM AVETI IN ORAS PE BENZINA/GPL? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da, se poate inscrie fara probleme. 

2. La orice reprezentanta dar doar daca esti proprietar sau cu proprietarul. Daca nu, ramane la latitudinea celui pe care il intrebi si doar daca il remunerezi/induiosezi suficient.

3. Am codus manuala 16 ani si am dsg de 1,5 ani. Personal nu mi-as mai lua manuala. Revizie se face la fiecare 60000 si este compusa din 6L de ulei, filtru, garnitura si buson. Un dsg intretinut corespunzator tine si 400-500.000 km.(cel umed de pe diesel). Ca si costuri...undeva de la 800 la 1200 lei.

4. B7-le este destul de fiabil. Au dat destule kix-uri cu b6-le, pe care le-au rezolvat. Cel mai frecvent pica EGR-ul, care costa 2000-3000 lei. Mai pot pica pompa de apa, compresorul ac care sunt ceva mai scumpe iar restul sunt maruntisuri. Bineinteles astea sunt cele mai frecvente si nu sunt excluse alte probleme! 

5. Sa o testezi in toate modurile posibile. Totusi iti iei o masina si asta presupune cheltuieli. E cineva pe topicul de B8 care la 25000 km a pierdut tot uleiul din baie si i s-a gripat motorul.(varianta pe scurt). Asadar, nenorociri se pot intampla. 

6. Ultima din cele puse de tine este cea mai scumpa deoarece este la reprezentanta VW. La ei ca si la noi SH-urile din reprezentante sunt un pic mai scumpe decat cele din parcurile auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4.mai poate pica si pompa de inalte...reparatia costa desul...poti citi in topicul dedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎15‎.‎05‎.‎2017 at 7:08 PM, alexclatinici said:

As vrea sa achizitionez un B7 pe benzina. MOTOR 1.8 SAU 2.0...sau chiar si 1.4..Momentan am b6 diesel 2.0 cbab dar il folosesc pe taxi ( km multi , 3 egr-uri schimbate plus altele). Intrebarea e urmatoarea:

CARE AVETI B7 PE BENZINA CE PROBLEME A-TI AVUT LA ELE, LA CATI KM? A-ti pus si GPL pe ele ? 

CE CONSUM AVETI IN ORAS PE BENZINA/GPL? 

Eu zic sa uiti de TSI, si pus pe gaz...instalatia e intre ~5000-7000RON merge ~30% benzina 70% GPL...

Mai cerceteaza dar TSI la taxi...e cam aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Aureloctavian

salut

vreau si eu o opinie despre un VW Passat Comfortline 2,0 TDI DSG BMT140 CP din 11/2013, 96000 km cu revizii facute la reprezentanta in Germania, 16000 de euro, 1 an garantie in tara la reprezentanta.

Masina are urmatoarele dotari:

- Asistenta la pastrarea directiei de mers

- Aer conditionat automatic

- Tempomat

- Pregatire telefon

- Scaune fata incalzite

- Adaptive cruise control

- Jante de aliaj 16"

- Cauciucuri iarna si vara

- Control distanta parcare

- Macara geam electrica fata & spate

- Incalzire stationara

- Calculator bord

- Oglinda exterioara reglabila electric incalzita

- Sistem audio

- Culoare de interior: gri

- RCD 310

- Airbag sofer si pasager fata

- Airbaguri laterale

- Airbag pasager cu posibilitate de dezactivare

- Faruri ceata

- Volan multifunctional

- Cotiera centrala fata

- Scaune confort

- Senzor de lumina si de ploaie

- Suport lombar

- Carlig remorcare

- Pregatire ISOFIX

- Sistem control tractiune

- Radio

- Scaune spate rabatabile

- Functie coming-home

- Oglinda interioara reglabila automatic

- Inchidere centralizata

- Control electronic al stabilitatii laterale

- Control antiderapare

- Sistem antiblocare roti

- Servodirectie

- Comezi schimbare viteza pe volan

- Filtru particule motorina

- Control presiune pneuri

- Scaun sofer cu reglare hidraulica

 

Ce ziceti? Merita banii? Ca minusurie: Interiorul este din panza, nu are xenoane, unitatea multimedia e minimalista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere prefer panza. Sau eventual pielea doar cu ventilatie in scaun (daca suporti).

Am xenon pe a mea, am mers cu masina unui prieten cu halogene de calitate, nu e mare diferenta. Pe ploaie si mazga e chiar mai bine cu a lui, vedem mai bine, si nu consuma lichid de curatare ca porcul. 

In loc de RCD 310 ala poti lua un Android de pe Aliexpress.

Restul dotarilor sunt ok, daca e cu garantie (reala, nu povesti) si rulajul si istoricul sunt reale, mai negociaza o suta - doua si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu halogenele si xenoanele e epocala. Am "murit" de ras :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/15/2017 at 11:00 PM, dragos_u said:

1. Da, se poate inscrie fara probleme. 

2. La orice reprezentanta dar doar daca esti proprietar sau cu proprietarul. Daca nu, ramane la latitudinea celui pe care il intrebi si doar daca il remunerezi/induiosezi suficient.

3. Am codus manuala 16 ani si am dsg de 1,5 ani. Personal nu mi-as mai lua manuala. Revizie se face la fiecare 60000 si este compusa din 6L de ulei, filtru, garnitura si buson. Un dsg intretinut corespunzator tine si 400-500.000 km.(cel umed de pe diesel). Ca si costuri...undeva de la 800 la 1200 lei.

4. B7-le este destul de fiabil. Au dat destule kix-uri cu b6-le, pe care le-au rezolvat. Cel mai frecvent pica EGR-ul, care costa 2000-3000 lei. Mai pot pica pompa de apa, compresorul ac care sunt ceva mai scumpe iar restul sunt maruntisuri. Bineinteles astea sunt cele mai frecvente si nu sunt excluse alte probleme! 

5. Sa o testezi in toate modurile posibile. Totusi iti iei o masina si asta presupune cheltuieli. E cineva pe topicul de B8 care la 25000 km a pierdut tot uleiul din baie si i s-a gripat motorul.(varianta pe scurt). Asadar, nenorociri se pot intampla. 

6. Ultima din cele puse de tine este cea mai scumpa deoarece este la reprezentanta VW. La ei ca si la noi SH-urile din reprezentante sunt un pic mai scumpe decat cele din parcurile auto.

 

On 5/15/2017 at 11:04 PM, ionut10a said:

4.mai poate pica si pompa de inalte...reparatia costa desul...poti citi in topicul dedicat

Salut, 

Mulțumesc pentru sfaturi! 

Pana la urma am luat un B7 din RO de la o cunoștința 2.0 140 cai. 2011 164000 km ,foarte ok mașina întreținută.  

Acum sper sa fie locul potrivit de postat dacă nu scuze pt. Off topic. 

Nevand diesel pana cum am început sa ma documentez in special cum trebuie avut grija de ea. Pentru ca am văzut ca este o mare diferența la PREVENTIE fata de benzina. Și acum ma simt ca un copil care învață iarăși despre mașini :)

Va rog sa ma îndrumați dacă nu e topicul bun. Dar am văzut  pe forum și am fost anunțat ca EGR ul ar fi pe lista de schimbări. Nu știu dacă e adevărat Ptc in topic-uri nu am văzut o medie de km la cât sa ma aștept sa pice. 

Tot o data nu știu când începe regenerare filtrului de particule ma refer la câți km și cum îmi dau seama ca a început.

Teoretic nu voi circula mult prin oraș cu ea     După luna asta :) voi trece pe benzinar chiar și așa mi ar plăcea sa știu cum pot avea grija corect de mașina.

Practic am căutat și nu am găsit un topic cu sfaturi utile pentru începătorii in ale dieselului. :) 

Mulțumesc mult

O săptămâna frumoasa sa aveți :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa incepi cu distributia, filtre, ulei.

De curatat EGR, clapeta cut off, admisie, tras cu ochiul la turbina...

DPF-ul se autocurata...fara sa te anunte...daca poate...daca nu atunci se aprinde martorul...iesi in exterior si mergi cu tr3 la ~2000rpm...pina se stinge...vreo 10-15km

In rest motorina si gata...vezi cu care te intelegi mai bine...eu am mers cu MOL ieftin sau acum ROmpetrol de 55...cu MOL mers 80% oras se aprindea la ~3000km...

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78

Inainte sa cauti sfaturi trebuie sa fii sigur ca masina a fost servisata corect/la timp. Ai incredere inrespectiva persoana?

In alta ordine de idei, daca are km reali si a fost intretinuta/exploatata corect nu am auzit sa fie nevoie de curatat EGR/DPF si ce mai spune colegul mai sus la km astia.

Verifica cu regularitate nivelul lichidului de racire pt ca sunt probleme cu pompa de apa incepand de la ~165.000 Km.

Filtrul de particule este o parte importanta a motoarelor diesel si totodata scump de inlocuit.

Aici o sa afli ceea ce trebuie stiut si vei "invata" cand isi face regenerarea:

Spor la citit si sa stapanesti sanatos masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc! :) toate reviziile s-au facut la reprezentanta din 15 in 15 mii. Si acum cand am luat-o am facut si eu revizia. Distributia a fost schimbata la 130.000 sau ceva pe acolo pentru ca asa cum a zis colgeul mai sus a picat pompa de apa si s-a schimbat toata distributia ( am factura etc ). Si evidnet mai departe voi merge pe aceasi varianta de intretinere la reprezentatan din 15 in 15 mii.

 

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de curiozitate, cat a fost masina, daca nu e secret? Intreb deoarece am un variant b7 2.0 140 cp dsg 2011 cca 90,000 km pe care probabil il voi scoate la vanzare prin toamna...

mie mi-a picat pompa de apa pe la 60,000 dar a costat inlocuirea vreo 400 lei cu tot cu manopera la reprezentanta - n as trece o neaparat pe lista de posibile defectiuni scumpe. Cand se face regenerarea dpf se aude ca un ventilator mergand daca opresti motorul - recomandat ar fi sa nu l opresti :) ar fi bine sa iesi lunar pe autostrada sa mergi cu ea intre 2500-3000 rpm (treapta a 5 sau chiar a patra eventual) macar vreo juma de ora

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi vad ca puneți bază mare pe reprezentanță... 

Am auzit destule prostii, ulei la 50k neschimbat ca și filtrul, numai au completat... Schimbat plăcuțe numai pe hârtie... Filtre aer/combustibil la fel... 

Recomandat e sa găsești un service serios și sa te duci cu piesele tale... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog

Ce se aprinde la tine la aprox 3000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!