Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

In general cand se face o promotie oficiala nu se mai face discount.

Passat-ul ma costa vreo 31800 deci la mine am avut discount de 3180. Practic la acest pret discount-ul este echivalent.

Asta a fost exemplu cu mine. Clar depinde ce iti doresti mai mult si de optiunile si motorizarea care au influenta destul de mare asupra pretului.

Daca iti e indiferent atunci recomand drive test ajuta extrem de mult la decizie.

Oricum nu merita sa te zgarcesti la diferente mici de bani pentru un compomis intre un model sau altu.

O sa regreti alegerea mai tarziu :)

Success cu decizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca dureaza cam 11 saptamani pana vine masina. Am de asteptat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a durat vreo 9 saptamani. Daca DSG + XDS + Servotronicul nu aduc interzieri in plus, vei avea tot cam atat de asteptat. Asteptare usoara - si sa ne spui la ce-s bune optiunile de care am discutat (apropo, cum verifici ca ai XDS si Servotronic instalat pe masina?). Am auzit cazuti in Germania in care la febrica au uitat sa instaleze maruntisuri...cum ar fi de pilda antena pentru Kessy :lol: Se poate instala dupa livrare, nu-i problema, dar tre sa stea cu masina in service vreo 2 zile, cica tre desfacute multe ca sa ajunga la locul unde se monteaza antena aia amarata...

Dealerul meu (din Bucuresti) nu prea stia cum functioneaza nici deschiderea portbagajului din butonul de pe usa, sa lasam deoparte functiile mai avansate...problema ca Porsche Romania vinde numai vreo 3000 de masini pe an in Romania, de unde experienta necesara la dealeri?! Mi-au zis ca Variant de pilda au mai vandut numai unul anul asta in afara de al meu :)))

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optiunile mele nu influenteaza perioada de livrare (am confirmat cu dealer-ul).

Legat de prezenta XDS si Servotronic ma gandesc ca nu se intampla asa de des sa uite optiuni (doar daca nu este o procedura standard :))

Am vazut pe ceva forum ca pe GTI se putea vedea daca este sau nu activata optiunea pe ceva aplicatie software (banuiesc ca si la service se poate).

La servotronic nu am idee si nici macar nu o sa pot sa compar pentru ca nu-mi mai amintesc eu cat de responsive era pe masina de test si cu cat se imbunatateste daca am servotronic.

Tu cum ma sfatuiesti sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau passat, sotia vrea tiguan sau golf plus pai cum sa o lamuresc ca mai punem ceva peste tiguan sau golf plus si luam o masina super buna si super prezentabila.Femeile astea ,alb sau suv....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optiunile mele nu influenteaza perioada de livrare (am confirmat cu dealer-ul).

Legat de prezenta XDS si Servotronic ma gandesc ca nu se intampla asa de des sa uite optiuni (doar daca nu este o procedura standard :))

Am vazut pe ceva forum ca pe GTI se putea vedea daca este sau nu activata optiunea pe ceva aplicatie software (banuiesc ca si la service se poate).

La servotronic nu am idee si nici macar nu o sa pot sa compar pentru ca nu-mi mai amintesc eu cat de responsive era pe masina de test si cu cat se imbunatateste daca am servotronic.

Tu cum ma sfatuiesti sa verific?

Ce zice dealerul n-are absolut nici o valoare. Interziererile depind exclusiv de procesul de productie (masina intra in productie doar la 2-3 saptamani dupa ce dealerul plaseaza comanda). Daca in timpul productiei apar interzieri in livrarea diverselor componente catre fabrica din Emden, atunci vor fi intarzieri. De pilda, de curand, pentru ca nu mai puteau fi livrate RNS315, masinile au primit un "upgrade" automat, adica s-a montat RNS510 in loc ;) In general DSG-ul cica genereaza interzieri, pentru ca Romania nu se vand prea multe masini, atunci are o prioritate mai mica ca de pilda, comenzile din China in prezent. (Passaturile pt. piata chineza sunt facute undeva in Asia, dar cutiile DSG au acelasi producator).

Pentru mine optiunile astea sunt functii software ai atat. de aceea nu poti sa te uiti sub masina sa vezi daca ai sau nu :) Incearca sa afli daca optiunile sunt acolo cu ajutorul VIN-ului. Daca nu, atunci cu un VCDS, dar asta o vei putea face de abia dupa ce ai semnat protocolul de predare-primire ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este VIN si VCDS? Mă poţi ajuta cu un link?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIN = Vehicle Identification Number, adica seria masinii. Masina va obtine un VIN cand intra in productie (cred ca-l poti ruga pe dealerul tau sa-ti comunice VIN-ul inainte de livrarea masinii). VIN-ul trebuie decodat, asta-l poti ruga pe Kostas, sau aici: http://vwforum.ro/topic/69773-vin-decoder-pr-numbers-oem-parts/page__st__460

VCDS = Softul de la Ross-tech care functioneaza cu interfata OBD2: http://www.ross-tech.com/ Poti sa-ti cumperi o interfata originala (~400EUR) sau una clonata (cu riscurile de rigoare). Clone se vand aici pe forum, trebuie numai sa cauti. Eu mi-am cumparat o clona direct din Hong-Kong, merge cu ultima versiune de VCDS. A costat vreo 35 EUR cu tot cu transport si a durat max 1 saptamana sa mi-o livreze.

Oricum, nu-s foarte convins ca cu vreuna din cele 2 variante de verificare a optiunilor instalate pe masina vei putea vedea explicit daca ai sau nu XDS si/sau Servotronic. Cum am spus si mai sus, sunt doar functionalitati software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe ceva site imaginea atasata. Ma gandesc ca exista totusi o metoda sa vezi daca este setata optiunea.

post-98293-0-68360900-1321620683_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb in continuare ce rost are sa cumperi optiuni din astea a caror existenta/lipsa nu pot fi verificata decat prin folosirea interfetei de diagnoza? Altfel spus: daca nu simti ca masina functioneaza altfel decat cele fara optiunea respectiva, de ce sa arunci banii pe ea?!

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bazez pe descriere si feedback in decizia de a lua aceasta functie. Din pacate nu am ocazia sa compar unul cu si unul fara.

Deci eu sunt convins din ce zic alti ca o sa fie mai bine dar daca lipseste nu o sa pot sa-mi dau seama ca ar putea fi mai bine :)

Faza ca singura masina pe care am condus-o, in afara de test drive-ul de 300 km pe passat a fost un logan.

Deci o sa fie foarte greu sa imi dau seama din senzatie. Dar asta nu inseamna ca XDS-ul nu este mai bun.

Sper sa se inteleaga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci o sa-ti placa Passatul B7, cu sau fara XDS :D Eu sincer nu mi-as pune functii pe care nu le cunosc sau despre care nu stiu exact ca mi-ar fi folositoare, pentru ca pot genera probleme pe care nu le-as fi avut fara functia respectiva. ;)

Momentan am o problema cu o functie pe care am cumparat-o extra si care nu functioneaza intr-un mod care sa ma ajute. Exemplu concret: oglinzile rabatabile. Se pot rabata, dar numai manual si numai daca motorul e pornit. Deci trebuie intai sa le rabatez manual si apoi sa cobor din masina. Ghici ce se poate intampla cand deschid usa fara sa pot vedea in spate (apropo, la B7 nu tine treaba cu uitatul peste umar, nu se vede nimic de stalpii B si C). Atunci, sa nu risc sa-mi zboare usa vre-un camion cand o deschid, renunt sa mai pliez oglinzile :P N-ar fi fost mai simplu sa se plieze singure oglinzile la inchiderea masinii din telecomanda, asa cum e la Skoda si Seat?! Din pacate, asta nu se poate face numai din soft...mai trebuie cumparat si un controller specializat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata passatul va veni in maxim 2 saptamani. Am luat de pe stoc cu dotarile care le vroiam si cu ceva in plus.

aer conditionat ph2

alarma wd4

bixenon wxf

faruri cetata 8wh

pachet secure wxj

oark pilot 7x2

radio 510 rhz scaune incalzite wk5

tempomat 8t2

volan multifunctional pm2

Multumesc pt sfaturi, mai ales de reducerea care se poate face. Am citit cu atentie tot ce ati scris si am ales passat 2,0 tdi 140 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, despre Alltrack se discuta de ceva vreme. In Germania va putea fi comandat de prin decembrie, cu livrare cel mai devreme prin mai. Deocamdata nu sunt decat zvonuri, dar se pare ca Alltrack va fi similar ci alte masini VAG cum ar fi A6 Allroad, Octavia Scout, Superb Scout BT Cross etc - adica tot transformari minore (cosmetice) ale unor modele existente. Caracteristici principale:

- tractiune integrala si pachetul de drumuri grele (suspensie inaltata);

- dotari similare cu Highline, peste care apar diverse praguri si aparatori de plastic;

- 4 motoare turbo:

- 2 motoare pe benzina (1.8l / 160CP si 2.0l / 210CP);

- 2 motoare TDI (2.0l / 140CP si 2.0l / 170CP).

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nou, de pe stoc 25000 euro. Zero km. A fost o intreaga poveste cu discountul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mai comandat cineva 2.0 140 cp DSG6 fara trapa si 4motion, ce estimare a primit sau in cat timp a fost livrat?

Eu am achitat avansul astazi si estimarea este saptamana 8 din 2012, asta inseamna mai mult de 12 saptamani.

Mi se pare mai mult decat am auzit pe forum sau decat imi estimase dealer-ul initial :(

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari si asteptare usoara. Nimeni nu-ti poate spune exact decat fabrica decat dupa ce intra masina in productie (2-3 saptamani de la comanda dealerului catre fabrica). Din ce zic colegii de pe forumurile germane pe care le mai urmaresc, daca n-ai DSG si 4 motion n-ar trebui sa dureze prea mult....dar nu se stie ce probleme pot interveni cu furnizorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea,

la inceputul lui octombrie am achizitionat si eu un passat b7 asa ca im intrat in comunitatea VW (again)

l-am luat de nou si am am facut pana acum aproape 13 mii de km. am fost de 2 ori pana in germania si inapoi, in rest romanica si oras.

am luat cateva optionale dar nu ceva foarte scump, ca masina a fost oricum destul de scumpa cu tot cu reducerile masive de la PB.

ca optionale am cpmandat vopseaua argintie, volanul multi, aia cu presiunea in pneuri care habar n-am cum functioneaza, rcd510, pachet ambient, park pilot,tempomat si detector de oboseala. or mai fi ceva rahatisuri gen plasa portbagaj covorase cauciuc (un must in romania) dar trebuie sa ma uit pe factura ca nu mai stiu. cred ca la clima "bizonica este incalzirea scaunelor din fata serie) daca nu inseamna ca am dat si pe ele bani in plus :-)

acum imi pare rau ca m-am zgarcit la "dinte albastru" pe ca acum trebuie sa o duc sa o reechipeze pt handsfree...

a, si imi mai pare rau ca nu am dat banii pe parbrizul incalzit ca am auzit ca e bestial iarna (HL are in dotari doar incalzirea lichidului de spalare) dar nu mi-am dat seama pana acum neprinzand zapada sau ninsoare pe drum.

ce am constatat este ca la ploaie stergatoarele parca nu curata cum trebuie. ar fi stupid sa schimb stergatoarele...sau poate zeama de parbriz e de vina. om vedea.

la capitolul consum am avut un soc.

cand am luat-o a consumat in medie in jur de 7 spre 8 si ceva la % si ma gandeam ce tepari au devenit astia de la VW. am mers linistit vreo 2000 de km dupa care, hopaa, a inceput sa consume din ce in ce mai putin si s-a stabilizat

acum undeva pe la 5,5%. cand merg exclusiv oras masor 6,3% ceea ce este bestial.

plusuri:

pana pe la 140kmh merge ca un benzinar e linistit si trage suficient intr-a VI-a de la 100 cat sa se intinda pana la 170 max 210 km/h cat am mers eu pe autostrada in ungaria si austria ca sa vad cat "baga"

stau comod si pot sa mut volanul cu scaunul ca sa am o pozitie perfecta de condus. este ideal pt drumuri lungi (bune)

rempomatul e o mini jucarie. schimba din zece in 10 km sau cu cate 1 km pe ora au se culpeaza instantaneu - super i ma e ceva pus pe cruise ctrl consuma ridicol de putin, chiar e bun la drum lung

incalzirea oglinzilor retrovizoare: incalzirea lor isi face traba imediat chiar si pe genul ala de ceata cleioasa si cu bruma pe ele. puneti mana pe geam sa vedeti despre ce vorbesc

consumul extraurban de vis. eu am mers pana la viena cu un plin si mai era loc de inca 212 km

prostiuta aia de sd card pe care poti sa-ti bagi toata muzica si sa uiti de cd-ri si cabluri prin masina si prize

oglinzile heliomate...obvously , pacat ca cea din dreapta nu e heliomata

precizia cu care ia curbele. pe viraje masina goala o sa-ti dea un zambet tamp pe mecla insa incarcata trage mai greu daca vre-i sa-i dai un pic. goala insa cand etrogradezi si

ii dai talpa si vezi cum ramane neutra in curbe si iese ca m. schumacher ai senazatia ca esti un sofer de clasa si ti-ai fi dorit sa fi fost cineva cu tine in masina sa aplaude.

in fapt este vorba de masina care te scoate la liman gratie elctromicii...nice

sprijinul de mana dreapta reglabil pe inaltime.iarasi un detaliu interesant iar iluminatia intrioara pe timp de noapte...yam yam - submarin taticule

nu mai stiu-imi mai vin sigur cand mai citesc pe aici e prima postare doar

minusuri:

minus evident 3==> - - - - portbagajul trebuie inchis cu mana pe deasupra si pui mana pe praf si mizerie pfff - faza cu trasul tare pe dinauntru mie nu prea imi iese plus ca mi-e mila sa il trantesc asa tare

tot la portbagaj- o luminita parnaioasa la care te scremi sa vezi ce ai in portbagaj.

de la 140 incepe fosnetul vantului cam tare pt gustul meu

luminile in viraje aproape ca nu le vad (aproape)

ca sa inchizi usa stand pe scaun te cam chinui sa o tragi de la o distanta maricica zic eu.

daca esti purtator de costum cand te ridici de pe scaun ai toate sansele sa polisezi pragul cu pantalonii. not nice

bun: the watch issue.

da este practic si o figura frumoasa de stil dar eu il vad calumea doar noaptea cand nu bate lumina pe geam....wtf ? chiar nu s-au gandit ca lumea merge si ziua cu masina?

deci sa sa trag o concluzie:

masina este o masina de zi cu zi foarte buna si capabila. am facut test cu mondeio, insignia si a4 si pot sa spun ca dintre toate passatul mi-a placut cel mai mult

A4 zici ca e jumate cat passatul si hai sa fim seriosi finisajele sunt pe'acolo. in spate stai ca intr-o sportiva cu genunchii la gura

mie personal imi place foarte mult. iainte am avut un E230 si passatul ma excita mai mult sa merg cu el decat daimlerul.

si ca sa imi dau si eu cu parerea vis-a-vis de design. mie imi place asa pt batranei, cromat.

prora e porno, aduce a chevrolet impala 1959, partea din fata este sa zicem comuna, dar spatele, cad de sexy e.

sa aveti o sambata interesanta si un inceput de iarna deosebit,

drive safe!

radu

Modificat de kindulino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am adus-o acasa, gata cu asteptarea. Merge foarte bine si astept sa consume mai putin ca golful 5 pe care l-am instrainat.

Totusi se simte un miros de ars de la motor dupa ce opresc masina ,ce va fi oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este un miros de ars, cat este mai de graba un miros de incins, care este normal la orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!