Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

On 21.02.2016 at 20:49, leW a scris:

la masina de mai sus,bara fata nu e a ei,nu are spalatoarele de faruri si lipsesc si niste ornamente cromate de pe ea,conform dotarilor de highline.Farurile par a fi din fabrica asa,pentru ca nici in interior nu exista butonul de leveling.

...fara suparare, dar care ar trebui sa fie butonul asta de leveling??...(o poza, un link...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba butonul cu care se inlocuieste cand masina are leveling.

langa blocul de lumini ai 2 rotite. unul pt a regla intensitatea luminii si unul pt a ridica/cobori farurile. cel de ridicat/coborat este inlocuit cu unul blind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, gaborvad a scris:

mai degraba butonul cu care se inlocuieste cand masina are leveling.

langa blocul de lumini ai 2 rotite. unul pt a regla intensitatea luminii si unul pt a ridica/cobori farurile. cel de ridicat/coborat este inlocuit cu unul blind.

Da, da, da...pai asta in cazul in care farurile sunt cu halogen. Dar se vorbea de "auto de mai sus"...care are bixenon (cum am si eu) si nu are (am) buton de leveling...ms ;) (Ma gandeam ca trebuia sa am si eu si n-am :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am decis sa-mi schimb masina si m-am oprit la un passat b7.

Am gasit o varianta cu motor 1.8 (160cp) MT  si km 40 000 (din romania) din 2012 inmatriculat dar varianta 2011 (dupa clima)

si o varianta cu motor 1.4 tsi (150cp) DSG + gaz cng din fabrica si 165 000 km (din olanda) din 2012.

La capitolul dotari prima varianta e low si sta cam asa:

ABS, Airbag genunchi sofer, Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale spate, CD Radio rns 310 (cel monochrom, nu stiu dac e corect rns sau rcs), Controlul stabilitatii (ESP), Servodirectie, Geamuri spate electrice, Inchidere centralizata, Jante din aliaj usor, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Oglinzi retrovizoare incalzite, Proiectoare ceata, Aer conditionat doua zone, Airbag-uri cortina, Airbag-uri laterale fata, Bluetooth (doar audio), Computer de bord, Controlul tractiunii (ASR), Geamuri fata electrice, Imobilizator electronic, Interior din velur, Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica, Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice, Pilot automat.

La varianta doi nu are rost sa fac descriere pt ca mai corect ar fi sa scriu ce nu are (eu personal nu siu ceva ce nu ar avea), insir cateva dotari existente ,ca scaune cu masaj, incalzire stationara, keyless, etc (model HL la baza).

preturile stau asa: 11 700 si respectiv 12 500.

Voi ce ati alege dintre aceste doua masini si de ce?

Astept va rog ceva polemica dar destul de repede pentru ca trebuie sa iau o hotarare pana luni.

Multumesc anticipat!

Modificat de zuma80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua masina o stiu, si am vazut o personal, e avion.., te asigur ca e 100% corect tot ce ti-as spus vanzatorul.., il stiu personal.., ca idee sa stii ca are o singura intrare in service la reprezentanta daca vrei sa o verifici, la 14.000 km, restul nu apar... . Acum nu stiu cum e cu GNC la noi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce cunosc eu, masinile cu CNG au rezervorul de benzina foarte mic, rezulta autonomie scazuta. Iar CNG in Romania nu stiu sa existe oficial si nici planuri pentru infrastructura de asa ceva. Asadar degeaba iei "avion" daca il parchezi in hangar. My two cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark21  Pai cum , masina are 165000 km , dar doar o intrare in service la 14000km ??? Pai cat timp nu a mers cu masina aia la service regulat , km-trii trecuti in anunt sunt fantasme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru replay.

Per ansamblu cred ca o sa merg pe varianta safe.

Nu am luat in calcul veridicitatea nr. de km, am facut test drive cu ea, si pot sa spun ca nu arata acei km.

Motorul, cutia par impecabile, inclusiv la rularea pe zone cu denivelari gropi sau linii de tramvai nu am simtit/auzit nimic.

Despre cng stiu ca in acest an ar trebui derulat un program de implementare statii de gaz si la noi in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alege km putini. Cea de 40.000. Peste 5 ani o sa ai peste 150k. Cu ailalta te apropii de 300k. Aia are deja 165k km si n sisteme ai dotari care pot incepe sa cada. Eu as alege km. Daca pana la 165k nu a cazut nimic si nu a schimbat nimic, o sa incepi sa le schimbi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

165 k inseamna ceva pt un benzinar, alta turatie, alte uzuri comparativ cu diesel . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, zuma80 said:

...Despre cng stiu ca in acest an ar trebui derulat un program de implementare statii de gaz si la noi in tara.

Eu nu am auzit nimic despre asta, si chiar daca ai o sursa oficiala, stii si tu cam cum se deruleaza toate programele de la noi din tara. Inca nici prize de incarcare pt hibride si electrice nu au apucat sa implementeze cum trebuie, desi din ce cunosc e directiva europeana pana in nu stiu ce an.

Asta, plus autonomia mica pe benzina (rezervor de 32l), plus singura intrare in service in toti km acestia (si asta in Olanda, unde cam toate masinile luate de noi ajung in service cand trebuie) ma fac sa te sfatuiesc sa iei cealalta masina, cu rulaj cert de doar 40000 de km. Chiar daca sunt facuti in Romania, ma gandesc ca nu s-a facut off-road cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Ungureanuion said:

@mark21  Pai cum , masina are 165000 km , dar doar o intrare in service la 14000km ??? Pai cat timp nu a mers cu masina aia la service regulat , km-trii trecuti in anunt sunt fantasme !

De unde sa stiu eu ce au facut cu ea? Masina e adusa din Olanda, are carte service, eu i-am spus doar ce se vede la reprezentanta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai facut ca ai zis , il ajuti pe colegu' sa stie ce sa faca , oricum , o masina care nu are decat o intrare in service la 14000 km iar ea are 165000 km clar ca nu e inregula , e simpla treaba , sau masina are km putini reali , de aia sa aiba o intrare in service odata , insa a fost tavalita rau , reparata , iar ca sa n u fie dubioasa din punctul asta de vedere al tavalirii grav , ia dat km inainte sa zica ca de aia e pretul ala pt km si ca nu are intrari in service , sa te duca cu gandul numai la km , zic si eu !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de ajutor!

Azi am batut palma pentru masina. 

De fapt ii facusem rezervare (cu bani) de saptamana trecuta, moment dupa care au existat multe oferte pentru masina unele chiar agresive cu oferte cu mai multi bani (ii stiu pe baieti, altfel cine stie, in alte circumstante ma trezeam fara ea). 

PS azi am descoperit ca masina are si senzori de ploaie si lumini (nu ca ar fi o tragedie, doar am trait multe zeci de mii de km fara), dar pare ca un mic cadou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut cea mai buna alegere , o masina cu istoric e mult mai ok decat una despre care nu stii nimic !!! Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi spui cat consuma. Ca la mine urmatoarea as vrea sa foe 2.0 TSI. Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu, are un coleg 1.8 tsi, manuala.

12-13 oras, 10-11 daca e liber gen sambata, sau impotriva traficului..

6-8,5 in afara, depinde de incarcare, viteza.., AC sau fara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam!

Cu siguranta o sa revin cu date dupa o perioada de proba.

Daca scot consumul avut cu leonul sunt multumit, dar cred ca se poate mai bine. 

Ieri in test cu pornire, oprire la pompa si o tura destul de scurta cu semafoare si ceva teste de accelerare imi indica 11,3% parca, si cu siguranta la final de tura cred ca a ajuns apa la temperatura.

Spoiler

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat masina buna cu km putini , consumul e irelevant , daca te dai frumos cu ea nu sare de 10 in oras garantat ! Un GPL e sfant zic eu , am avut pe mercedes si am zis ca merg pe apa la consum , la propriu :)) 

 

Apropo de tura aia de accelerare , daca mai continui cu motorul rece sa faci lucrul asta , o sa cada rapid !!!

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nu a fost ce pare, sa bag piciorul in podea, tot ce am vrut sa zic ca nu am iesi la plimbre sa vad cum se vede lumea din masina. Ca o paranteza baiatul de la pacul auto cu care am fost (are un FR de 200cp)  m-a laudat pentru cum am mers cu ea, asa ca .... ar parea ca ajunge pe maini bune ;) .

Despre GPL stiu ca e mai economic dar din cate am auzit e mai scump si complicat instalatul pe motoare tsi, deci deocamdata ramane benzinara pana o sa sara iar de 6 lei /litru.

 

Spoiler

 

 

Modificat de zuma80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna la Buzau pt GPL , la ProGaz , iti spun ca acolo am montat si oamenii sunt SUPER PROFESIONISTI , o sa iti spuna de la telefon daca iti monteaza ca nu vei avea probleme niciodata , sau daca nu iti monteaza pt ca sunt probleme pe acest motor etc , suna-i , o sa ramai surprins de cat profesionalism exista acolo ! Oricum , sa te bucuri de masina si cat mai multi km fara probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem offtopic rau..

GPL pe TSI, costa peste 5000 ron, inclusiv la BZ, si acest motor nu merge doar pe GPL, face un amestec 60% benzina, 40% gpl.., asta mi-au comunicat la telefon cei de la BZ..

 

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!