Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

probabil ca renteaza, cat timp sunt o sumedenie de piese ce pot pica. Eu mi-am comandat passat b7 in saptamana 37 si ar trebui sa o ridic saptamana viitoare asa ca sper sa se aplice retroactiv cele descrise de tine mai sus. Apropo sotia mea are un golf 5 din 2007 (WK 45), 1,9 105 cp 65 000 Km, si nu am avut nici o problema cu ea, asa ca fiecare cum isi are norocul ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca merita.la cea mai mica problema care se va ivi in acesti 2 ani,sigur iti recuperezi banii!si se vor ivi probleme sigur.

atat ca dupa cate am citit eu nu cred ca este o garantie care iti acopera suta la suta toate problemele ce se vor ivi,sunt doar unele componente

care sant acoperite de aceasta garantie.

si asta este un semn nu prea incurajator(doar 2 ani garantie) pentru cei ce vor sa intre in posesia unui autoturism vw,te face sa crezi ca nu este o masina fiabila.

fiind posesor de golf 5,in 2 ani si ceva cat l-am avut am avut o groaza de probleme cu el,care desigur au fost acoperite de garantie,dar ma gandeam ca dupa ce iese

din garantie ce fac cu el,si l-am maritat.

si ca sa intelegi mai bine daca merita sau nu sa faci extinderea garantiei,iti dau inca un exemplu;expirase garantia cu vreo doua luni la golful meu si,

am avut probleme cu imobilaizerul,nu mai pornea masina.ma costa in jur de 1000 euro(in grecia,masina fiind luata din romania)dar m-am tiganit cu cei de la service ,

ca masina abia a iesit din garantie si nu e normal sa dau atatia bani la o masina practic noua.am dat pana la urma 270 euro.deci cred ca merita.

la ce concluzie am ajuns eu?ca masinile facute pentru romania sant mult mai proaste decat cele facute pentru Germania sau alte tari.

asa se explica si pretul mult mai scazut in romania (la b7 si nu numai),decat in germania.

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit intr-un newsletter de la Porsche RO ca se mareste garantia la 4 ani la auto VW pentru cele cumparate dupa 01.10.2011. Pentru cele cumparate in ~ ultimul an este disponibila extinderea garantiei cu 2 ani la pretul de 440 € (la Passat). Sincer, asta mi se pare de tot rahatul...mi se parea normal de exemplu la Passat sa dea la toate modelele B7 vandute...mai ales ca eu cand am comandat masina (iulie) nu era disponibila extinderea garantiei nici macar contra cost.

Asta ar fi super! Inseamna ca masinile au devenit (cel putin in statisticile Porsche Ro) mai fiabile. Poti sa dai un link ceva la newsletterul asta?

In fine, lasand la o parte, trecand peste etc...credeti ca merita la B7 platiti 440 euro pentru extinderea garantiei cu 2 ani?

Absolut!!! Eu deja am vorbit la dealerul VW din coltz sa imi maresc garantia la 3 ani (e posibil in Germania, hiar daca masina e cumparata din alta parte - in cazul meu din Ro). As fi facut extinderea neconditionat, pentru ca:

1. sigur pica ceva intre 2 si 5 ani vechime care costa mai mult decat extinderea garantiei;

2. valorea masinii se degradeaza mai lent, daca o vand inainte sa implineasca 5 ani obtin mai mult pe ea decat daca n-ar fi avut garantie extinsa (si diferenta e mai mare decat costa extinderea garantiei)

la ce concluzie am ajuns eu?ca masinile facute pentru romania sant mult mai proaste decat cele facute pentru Germania sau alte tari.

asa se explica si pretul mult mai scazut in romania (la b7 si nu numai),decat in germania.

Cam generala afirmatia asta. Poate valabila pentru Golf, care se asambleaza in mai multe locatii in lume, cu piese mai mult sau mai putin provenite de la supplierii locali - vezi Golful Variant, fabricat (exclusiv?) in Mexic. Pentru B7 lucrurile nu stau chiar asa, deocamdata se fac numai la Emden in Germania pentru toate pietele europene, deci masinile-s fix aceleasi...nu sunt diferente de echipare. Ia uite la threadul asta, am comparat VIN-uri :) http://vwforum.ro/topic/81702-passat-b7-diferente-romania-germania/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de garantie. Aceasta s-a extins cu 2 ani. Extensia se aplica numai in Romania si este o decizie a Porche Romania (primii doi ani din garantie acopera reparatii oriunde in Europa).

Legat de costuri cred ca ieseai mai bine daca o comandai inainte de 01.10.2011, deoarece cu noua extensie a garantiei au mai adaugat 1%-2% (undeva intre 500-600 euro) la pretul de pornire al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu am intrebat si eu la dealer sa vad daca/cum se aplica asta la mine...Masina mea e produsa dupa 1 oct, pe 13 oct. a intat in tara, acum trebuie sa fie in curtea dealerului deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza cand ai incheiat contractul. Daca ai incheiat pe pretul vechi greu de crezut ca o sa-ti dea extensia de 2 ani pe gratis. Cel mai probabil o sa-ti permita sa cumperi separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta a fost si raspunsul. Asta e, oricum extind garantia pentru inca 2-3 ani cum ajung cu masina in Germania. Daca inchei extinderea de garantie in primele 10 zile, cica primesc si 15 % reducere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipic romaneste...una calda , una rece... azi m-a sunat dealeru si mi-a spus sa vin maine pt a ridica b7 mult asteptat....iar la intrebarea referitoare la garantie mi-a explicat clar si raspicat ca beneficiez de "bonusul" de a-mi suplimenta garantia cu inca 2 ani daca doresc, contra sumei de aprox 400 de euro (suma nu include TVA) deoarece masina e comandata anterior datei de 1 octombrie. Deci si prin urmare ar trebui sa fiu onorat ca aceasta suma o pot plati cash si nu e purtatoare de casco, dobanda la leasing, etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pentru achizitie!!!sa ne spui mai multe despre masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepand cu 26 oct sunt posesorul unui B7 diesel cu motor 2.0 si 140 cp. impresiile sunt foarte bune avand in vedere ca am facut un drum Buc-Iasi si retur, problema e ca incerc sa ma obijnuiesc cu sistemul start&stop care imi da cateva batai de cap. Consumul mi se pare extraordinar am mers aprox 1000 de km iar cand am facut plinul imi arata ca mai puteam merge aprox 200 km. In concluzie, sunt foarte multumit de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Vad in semnatura ta un VW cu 105 cai, spune-mi daca merita 140cp(2.0 TDI). Te intreb pentru ca eu am mers pe un 105cp(1.6 TDI).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru urari ! Diferenta e destul de mare! in primul rand zgomotul, apoi consumul... cred ca passatul consuma cu aprox 1 l mai putin in oras. in continuare am golful fiind masina sotiei.

Mi se pare ca passatul sta mai bine pe sosea si se "infige" mai bine, cu golful am avut de cateva ori nevoie de putere in depasiri "riscante" si de aceea am optat pt acest motor.

Parerea mea este ca merita. Am facut si eu un test drive cu o skoda o2 cu motor 1,6 tdi si mi se parea ca nu trage la fel de bine ca golful, iar consilierul de vanzari a inceput sa imi zica ca de

fapt motoarele cr trag liniar si ca cele pd trag mai bine la turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a pus cinea optiunea asta: Functie de ralanti doar pentru 140 CP TDI DSG BMT?

Ma intereseaza sa stiu ce inseamna BMT si ce anume face aceasta functie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMT- bluemotion technology, optimizarea consumului(emisiilor)

Pachetul contine- optimizare software motor

- sistem start-stop

- recuperarea energiei de franare

- anvelope optimizate

- afisare treapta de viteza recomandata

- elemente de design(podea, elemente design puntea spate) optimizate

- decupleaza motorul in scopul reducerii consumului(DSG)

http://www.volkswagen.ro/modele/passat/passat_variant/highlights/bluemotion_technologies/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Tilu. Poţi te rog să-mi spui ce este funcţia de relanti. Apare ca opţională şi nu am idee la ce ajută

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ridicarea piciorului de pe acceleratie se decupleaza functionarea motorului in vederea reducerii consumului de carburant(valabil la cutia DSG).

Sper ca am inteles bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri Passatul meu a primit COC si CIV, ma asteapta practic sa-l ridic. Asta o sa se intample peste vreo saptamana, va trebui sa-l aduc in Germania. Revin dupa cei ~1600 km cu primele impresii.

Pentru drumul asta va trebui sa-l incalt cu roti de iarna, deja am pus ochii pe niste jante mai dragute. Anvelope voi lua probabil Conti sau Dunlop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus eu functia de ralanti (cea valabila doar pentru 2.0 TDI BMT 140 CP DSG6). Sincer, nu as putea sa-ti spun ce face aceasta functie la mine si ce nu face la o masina configurata identic dar fara aceasta optiune. Posibil sa fie cum spune colegul Tilu dar asta ar insemna ca la masina fara aceasta optiune nu se mai decupleaza motorul cand iei piciorul de pe acceleratie?! Hmm..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinu, hai ca mai e un pic..cu siguranta a meritat asteptarea

Eu am deja 2000 cu ea si practic nu i am gasit nici o hiba (finisari super, incredibil de silentioasa pt un diesel samd)..la tine va fi o surpriza placuta si consumul sunt convins..a mea ia in oras in jur de 10 la ora de varf iar in afara in jur de 5 mers normal, pana acum BC arata consum mediu 7 (fata de 5.3 cat e in teorie)

La tine ar trebui sa fie mai mic consumul ca nu ai pus DSG.. Chiar sunt curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am clarificat cu dealer-ul functia de ralanti este ce a descris Tilu. Pana de curand era o optiune care costa undeva la 35 euro. Incepand cu W45 vine in dotarile de serie pt DSG.

De asemena am aflat ca Blocarea electronica a diferentiallui (XDS) si Servotronic sunt optiuni noi care vin incepand cu W45.

Inca nu stiu ce este servotronic-ul si cum difera el fata de servodirectia electromecanica care vine in dotarile serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce este Blocare electronica a diferentialului XDS si cu ce vine in plus fata de EDL? Am inteles ca XDS exista de ceva vreme la GTI acum am vazut ca apare si printre optiunile passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am intrebat la dealer si nu stie sa-mi explice diferenta dintre Servotronic (care vine ca optionala) si dotarea de serie servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza.

Am strabatut foarte multe site-uri incercand sa aflu diferenta dar nu am reusit nici cum sa-mi fac o idee corecta daca merita sa dau 167 euro in plus pe optiunea Servotronic.

Va reamintesc ca optine Servotronic este relativ nou selectabila pentru Passat. Pentru gama Audi este de ceva vreme.

Este foarte greu sa imi dau seama ce aduce nou Servotronic avand in vedere ca este tot electromecanic si tot cu asistenta adaptabila in functie de viteza.

Eu speculez ca Servotronic ar avea in plus urmatoarele:

- ar fi mai responsive la comenzile volanului (avand mai multi senzori, e.g. unghiul volanului)

- ar avea functii in plus fata de standard: active return, compensare vant lateral si drum "aplecat"

Astept ceva comentarii in caz ca stiti mai multe despre acest subiect.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, servodirectia simpla inseamna ca rotirea volanului este "ajutata". Atat, nu depinde de viteza. Servotronicul este o servodirectie care foloseste si informatia legata de viteza curenta a masinii, si anume in 2 feluri:

- viteza mica (ex. la parcare): volanul e foarte usor de rotit, plus ca o rotatie completa de volan conduce la miscarea rotilor la un unghi mare;

- viteza mare (ex. pe autostrada): volanul e greu de rotit, plus ca unghiul cu care sunt miscate rotile e mult mai mic la acelasi unghi de rotire a volanului.

In plus, tocmai am facut de curiozitate o configuratie cu un Passat B7 pe configuratorul din Germania (un 2.0TDI, 140CP), si nu exista nici o optiune care sa se numeasca "Servotronic". Singura disponibila este ceea ce tu numesti "servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza", si vine in serie. Deci nu prea inteleg unde ai vazut tu optiunea Servotronic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe configuratorul de la volkswagen.ro exista optiunea servotronic. Daca te uiti in dotarile de serie exista servodirectie eklectromecanica reglabila in functie de viteza. Dar totusi exista si optinea servotronic :) Este o optiue care a aparut de maxim 2 saptamani.

Am atasat si niste poze cu optiunile asa cum apar pe site.

post-98293-0-48214800-1320750693_thumb.p

post-98293-0-09450600-1320750703_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!