Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Parerea mea ca posesor .. nu da 35k euro pe un Passat. Incearca sa-ti iei unul pana in 30k. Daca nu, la 35k cauta un Audi, BMW sau Mercedes.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut dfe acord cu iulianb2007. Passatul e o masina ok dar peste 30k deja e prea scumpa pentru ce primesti. Audi iar n-as lua, Mercedes nici atat. Insa cred ca la preturile de Romania, in 35k iti intra lejer un BMW 525d Touring ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet .. nu da 35k pe Passat. La banii aia as incepe sa ma gandesc la A5/Touareg. In plus, peste 1 an va aparea B8-ul. Mai bun sau mai prost, cu siguranta va fi altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma tine de gusturile fiecaruia. Spre exemplu eu unul nu as da banii pe un Touareg - nu-mi place in autobuz :winter:  Dar asta nu inseamna ca nu este o masina ok.

Fiecare masina cu plusurile si minusurile ei. Totul este sa te simti TU bine in masina pe care o conduci. Noi ne dam cu parearea complet subiectiv in functie de experientele personale. Multi injura cutia DSG, eu o ador! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesant este faptul ca pe forumul de passat, unii te sfatuiesc sa nu iti iei passat.

referitor la "35k pt un passat" , intradevar e probl fiecaruia....

in final, la postul meu ma asteptam la reply-uri fata de dotari , nu pret vs dotari

si ca sa stea linistiti cei pentru care passat-ul de 35k e de neinchipuit, dupa discountul dealerului am ajuns muuuult sub 35k

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea e de dat reply fata de dotari....pentru ca nu e nimic extraordinar. Sunt optiuni de bun simt, necesare si atat.

 

Eu am Variant, fara DSG (care la tine vine practic gratis), tu mai ai in plus Xenonul si camera de dat cu spatele. Sincer, cand am vazut pretul ma asteptam la cel putin un HL cu piele, si Panorama-Dach. E clar, s-au scumpit Passaturile ;) Eu am dat in final pe al meu ca. 27k EUR, daca tin bine minte tot pe la 35k era pretul de lista in Germania, iar dealerul mi-l lasase la ca. 33k. De aia l-am si luat din Romania, unde pretul de lista era vreo 29k.

 

Deci repet ce ziceam si mai sus...in banii astia ma asteptam sa ai mult mai multe optiuni. Uita-te la ACC, la mine e singura chestie care imi pare rau ca n-am comandat-o. (chiar, tu n-ai nici macar tempomat?!) Ah, da, si mi-am montat singur carlig de remorcare, m-am gandit ca nu imi trebuie cand am comandat masina, dar vara cred ca aproape in fiecare weekend pun bicicletele pe carlig si ma duc sa fac trasee...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers pe highline pt ca nu vroiam piele ,nici panorama. Am pe actuala si parerea mea este ca ambele nu fac decat sa te ajute sa te coci dea binelea vara, iar iarna sa ingheti.

Tempomat, daca este cruise control, sa sti ca este in standard ConfortLine ( o sa intreb dealerul ) Eu stiu ca ala e

Aac ma gandesc, deocamdata circul foarte putin pe autostrada, insa si pt city ( daca e ce cred eu ) ar fi de ajutor dar e destul de expensiv

Carlig e "must have" mai ales ca am deja suportul de biciclete pe carlig, dar o sa vad daca AM e diferenta mare, merg pe AM

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am configurat eu masina carligul costa vreo 800 EUR. Am zis ca e extrem de mult la momentul respectiv (acum exista 2 variante OEM, cu carlig rabatabil si cu carlig demontabil). Asa ca n-am luat.

 

Dupa ceva timp cu masina, mi-am dat seama ca mi-ar prinde bine un carlig, asa ca am intrebat dealerul din coltz cat m-ar costa. Mi-a facut o oferta cu ca. 1500 EUR, dar la momentul respectiv nu aveau voie sa instaleze modulul Hella folosit OEM. Asa ca mi-am cumparat eu toate cele necesare (carlig Westfalia, deci acelasi folosit si OEM, si modul Jaeger). M-au costat piesele ca. 450 EUR dar munca....m-a terminat. Am lucrat practic o zi lumina, in 2 oameni, fara pauza. Asta in conditiile in care stiam exact cum se desface fiecare clema si la ce fire sa ma leg sub bord!! N-as mai face asta nici batut !

 

Vezi ca am scris aici experienta cu carligul: http://vwforum.ro/topic/91544-carlig-remorcare-coduri-si-diy/

 

ACC-ul e visul meu, pe autostrada e nepretuit, tempomatul clasic mai mult incurca la conditiile curente de trafic in Germania. Daca te gandesti la ACC pentru trafic urban, verifica atent la ce viteze si distante functioneaza, sa nu te trezesti ca se poate activa de la 30km/h in sus (cam cum e si side-assist!) ;) Si inca ceva, am condus ACC cu functie city si trebuie sa zic ca trebuie mult curaj la inceput...dupa care te obisnuiesti ;)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tempomantul e standard pe CL acum. Mult sub 35k pentru mine inseamna 10% discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma am mers pe versiunea fara DSG, iar pretul final a mai avut inca un discount suplimentar ( cred ca o parte din promotia DSG gratis este suportata de dealer ) . In rest, am adaugat si carlig de remorcare. Diferenta intre cel original si AM nu este justificata ca sa il montezi ulterior.

Astazi am primt termenul de livrare.... jumatea lui februarie :(( . Nu sunt foarte stresat de termen dar noah, o masina noua se asteapta cu nerabdare. Sper sa se mai reduca termenul, dar intradevar cred ca intirzierea e datorata si vacantei de iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus carligul demontabil sau cel rabatabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oferta scrie " carlig retractabil" , codul 1M6. Doar asta este disponibil in optiuni.

Chiar te rog sa imi spui, dealerul zicea ca in Est ( Germania, Austria) este interzis sa ai montat carligul daca nu tractezi ceva cu el ( suport de bicicleta, remorca ) . AM ei propuneau 2 variante pentru care garantau montarea in jur de 2600 - 2800 ron, unul fix si unul demontabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l verifici cand primesti masina. Am citit ca nemtii se cam plang de carligele astea retractabile cum ca ar genera un trancanit, ca au un mic joc...

 

In Germania e interzis sa mergi cu carligul daca nu cari nimic si acopera numarul. Daca nu cari nimic si nu acopera numarul, atunci nu e interzis, dar in caz ca se loveste unul de carligul tau (manevre in parcare, iti intra in spate etc.) se prea poate ca asigurarea sa te lase cu ochii in soare si sa nu plateasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce verificari se pot face ?

Astazi am primit noul termen de livrare, redus de la W6 2014 la W3 2014

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui un suport de bicicleta mai serios pe carlig si il zgaltai. Daca are joc, se va auzi un zgomot metalic. Ar trebui insa ca suportul sa nu aiba niciun pic de joc, sa stea prins ca sudat de sasiul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma intereseaza parerea detinatorilor despre motorul 2.0 TDI(177CP) BMT.Este fiabil? E mai bun decat TDI-urile anterioare ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate stiu eu B7 vine cu 2 motoare 2.0TDI....de 103 si 130kW, asta inseamna vreo 143 respectiv 174 cai-putere. Deci presupun ca tu intrebi de cel de 130kW....

 

Si ca sa-ti rapsund la intrebare....n-am citit pe nicaieri de mari probleme la el (e si relativ nou de altfel!), unii se plang doar ca nu atinge pe B7 viteza maxima din talon....decat dupa ce se rodeaza nitel ;) Pe Audi o fi altfel ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cel de 130 KW ma refeream.Producatorul il da de 177 CP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....depinde cine rotunjeste calculul ;) Totusi, cele doua motoare actuale de 2.0TDI sunt cunoscute ca avand 140, respectiv 170CP. Restul e poveste.

 

Motorul e bun, cum am zis mai sus, n-am auzit sa fie probleme cu el. Asta cu conditia sa ai grija de el (regim de folosire, interfal de service fix/variabil, ce ulei etc.) Vad ca esti din Bucuresti, pentru traficul de acolo Passatul nu e cea mai buna masina. E mare si grea, ii place pe autostrada nu porniri-opriri din 5 in 5 m. Daca totusi vrei B7 pentru Bucuresti, atunci ia macar motorul de 140CP, o sa consume mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu oscilez intre Passat si Tiguan(pentru traficul din oras).Cu 140 CP nu sunt submotorizate(ambele masini sunt destul de grele)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici gand sa fie submotorizate. Motoarele mai mici care se pun pe Passat cum sa fie atunci oare? ;)

 

Nu uita ca Passat si Tiguan sunt 2 clase foarte diferite...Tiguanul e un golf (golf Plus?!) ceva mai inaltat, care e mai greu si consuma mai mult decat Golful clasic. Passatul e o clasa peste, cel putin la spatiu interior, insonorizare si confort. Tiguanul nu va consuma mai putin ca Passatul in traficul din Bucuresti, dar ti-ar fi mai usor poate sa-l parchezi, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am versiunea de 140 si nu mi se pare submotorizata. imi pare ca fuge chiar foarte bine, nu te dezamageste in depasiri. are demaraj, are viteza, are consum redus pentru gabaritul ei ... e ca o "shaorma cu tot ce trebuie".

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vin de pe Honda CRV . Am ales passat-ul pentru confort

Cu Tiguanul nu o sa ai confortul care il ofera passat-ul. 4x4 am avut nevoie in 3 ani efectiv de 2,3 ori, deci din punctul meu de vedere nu se justifica consumul si puterea pierduta in avantajul tractiunii integrale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140 cp sunt ok, sincer cred ca o senzatie tare vor aduce noile motoare diesel 2.0 de 200 cp de pe B8.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!