Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Referitor la DCC: la prima impresie (!), era suficient sa aiba doar doua setari, Confort si Sport; nu mi se par atat de diferite incat sa necesite 3 nivele diferite. La capitolul Sport, se schimba putin rezistenta in volan iar amortizorul se mai rigidizeaza. Insa, venind de pe CC, setarea aceasta aduce masina cam la nivelul standard de pe CC, nivel considerat bune pentru mine insa usor inconfortabil pentru pasageri pe drumuri mai denivelate/rupte. Deci e un feature interesant de la care insa imi doream o plaja mai larga a celor 3 nivele de setare. Discutabil daca asa merita pretul. Iar 75NOR are dreptate 100% in postul de mai sus, in caz ca exista nelamuriri.

Ca si informatie, 4Motion-ul s-a livrat in vreo 16-17 saptamani (a prins si inchidere de fabrica o saptamana se pare). Deci pentru amatori, fie luati de pe stoc, fie inarmati-va cu rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sstanescu: Sa stii ca DCC de la VW are calificativ "foarte bun" in testele comparative cu alte suspensii de acest tip. Vezi cazul Opel, care are doar 2 setari, normal si sport.

E normal sa mearga doar pana la nivel de suspensie standard de CC, pentru ca aceea oricum e considerata "sport" by default. Mai mult de atat nu cred ca ai nevoie pe o limuzina de clasa medie. Nu e totusi Golf R, o masina sport prin definitie.

Stii de ce mi se pare ca merita DCC?

Am mers cu Passat cu suspensie standard si in comparatie cu al meu mi s-a parut foarte "moale". Ok era Comfortline, cu roti 16'', dar dadea in nas pe frana, ridicat botul pe accelerare, iar ruliu pe viraje era din plin. Deci, not OK, din punctul meu de vedere.

Pe de alta parte mergand cu B7 cu suspensie sport (coborata 1.5 cm fata de normal) mi s-a parut ok masina, dar era "blocata" in modul sport, iar pe drumuri imperfecte devine, asa cum ai spus si tu inconfortabila pentru pasageri.

Si atunci? Ramane DCC. Daca merita 1000E este alta discutie. Pot spune ca la a mea mi-as dori sa fie mai confortabila in anumite momente...

Cat despre 4 Motion merita, macar si pentru aspectul estetic: cele 2 tobe esapament arata bine. Ar trebui sa vina cu garda la sol +1.5 cm, deci un DCC pe 4 motion ar fi combinatia ideala: garda mai mare la sol, dar posibilitatea de a intari amortizoarele.

Poti pune o poza cu spatele masinii ? Sa ne clatim ochii cu esapamentul dublu ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternativa de a fi "mai moale" sau "mai tare" este binevenita, mai ales ca in oras alegerea e simpla. Nu e atat de moale ca Jetta, de exemplu, deci e ok. Insa nu i-am gasit inca utlitate modului standard.

Tin sa te dezamagesc referitor la tobe: duble sunt doar pe 170bhp (si eu am avut la fel senzatia, insa nu e asa la a mea, poate au schimbat?). Eu am 140bhp cu cutie manuala (ca-mi place la mestecau) asa ca arata absolut banal. Oricum, nici nu e inscriptionata (alta apucatura de-a mea). Insa troneaza un mare 4 Motion langa schimbator care nu pare ca se va sterge (mi se pare cam "taranesc"; la CC a fost pe inelul metalic de la maciulia schimbatorului si intr-o luna s-a luat pe palma :) ).

Acum referitor la garda la sol, eu stiu ca nu vine cu garda ridicata, asa ca as aprecia sursa informatiei, nu de alta insa atunci ma iau de cineva care m-a convind de contrariul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref la garda la sol, la B6 4motion in specificatii scrie ca vine cu garda la sol +1.5 cm, dar nu sunt sigur la B7, desi e aceeasi masina dpdv tehnic.

Uita-te la orice B6 4motion si vei vedea ca e mai mult spatiu intre aripa si roata ca la cele "normale"

Si la Octavia break e asa, garantat: versiunile 4x4 au garda la sol marita, identica cu cea de la PDG.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut si B6 4Motion (ehe, au trecut 6 ani deja!) si imi aduc aminte ca era optiune de ridicat nitel in sus chiar si la 4Motion. Insa nu am pus-o ca totusi nu mergeam foarte mult prin hartoape. Aceeasi logica am aplicat-o la CC insa aici m-am fript ca activitatea s-a schimbat nitel si chiar daca in general am avut Tiguani de imprumut sau colegi cu Hilux (iti dai seama ce nenorocire era pe acolo daca abia razbeai cu matahala), am mai umblat cu el pe coclauri de i-am rupt destul de multe plastice de pe burta.

Un alt element de luat in calcul: scaunele. La CC pe standard erau niste scaune faine cu un suport lateral bun pentru mine subtire in mijocel, insa care cam dadeau crampe nevesti-mii la drum lung si dureri de spate unora mai solizi care stateau pe spate. Scaunele de B7 (compar Alcantara cu Alcantara) nu au acelasi suport lateral, fiind altfel profilate. Deci cine vrea mai sport, sa caute la pachetele dedicate si eventual sa se urce in masinile de test-drive sau din showroom pentru a se decide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, scaunele la B7 Highline, desi Alcantara, sunt scaune CONFORT ! Scrie clar in catalog. :(

In plus, au redus suprafata acoperita cu piele Vienna si au marit suprafata cu Alcantara - in zona superioara a spatarului - alta miscare de reducere costuri :(

La B6 Highline, tot Alcantara, am scaune SPORT ! Precizat in catalog. Tu la CC ai avut aceleasi scaune ca la B6 Highline.

Am cataloagele si de B6 si de B7, am crezut initial ca avea ceva gresit masina de showroom, dar catalogul si dealerul au confirmat.

Cine vrea scaune sport la B7....Cam naspa, doar la pachetul R-Line mai exista.

Scaunele la Trendline si Comfortline sunt standard, nu au sustinere laterala, iar la HL sunt scaune confort. Scaunele sport, pachet R-line, 1000Euro :(

Si uite asa au mai salvat 20E/masina la cost de productie, marind profitul pe unitate.

Lucrez in industria producatoare de subansambluri, stiu cat de disperati sunt producatorii/cei care asambleaza dupa o reducere si de 2 E/bucata :(

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pacat.... mie tocmai asta mi-a placut la interiorul cu Alcantara... designul - plus confortul termic oferit de Alcantara - spre deosebire de pielea integrala, care arata superb, dar are dezavantajele ei.....

eu, la B6 nu suport designul scaunelor stock.... erau mai frumoase cele de B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, adio suport lateral la scaunele de Highline. E una din marile tepe ale masinii, din punctul meu de vedere ma lasa rece ca ofera standard scaune incalzite. Mai bine ca la B6, scaune misto, dar plateai incalzirea in scaune vreo 250E.

Tu n-ai de ce sa te plagi de scaune, doar ai HL :)

B5 a fost facut in epoca in care producatorii nu alergau dupa reduceri de costuri de productie, nu era criza. Erau alte materiale, alta mentalitate.

Iti mai amintesti velurul de pe scaunele de B5? Compara-le cu tapiteria ordinara de la B6-B7 Trendline/Comfortline si o sa vezi diferenta.

Sa nu se supere colegii cu TL sau CL pe mine, era doar o discutie de calitatea materialelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul general al meu este ca un potential cumparator sa mearga si sa vada masina/masini identice si sa nu presupuna echiparile, chiar si la cele mai banale elemente (vezi deschiderea electrica a capacului de la rezervor la care nici nu m-a dus capul ca lipseste de pe B7; memorarea presiunii pneurilor care acum se face din meniu, nu din buton dedicat care btw nu e neaparat rau...).

E offtopic, insa pot fi surprize gen Golf7, unde am aflat cu surprindere ca pentru scaderea costurilor s-a eliminat de exemplu sprijinul de picior stang sau amortizorul de capota. Am avut vreo doua saptamani o Jetta noua care ca interior eu zic ca nu se compara cu Jetta mea: economie cat incape si materiale care se simt prost, un pas clar inapoi. Suntem de ceva timp in criza mondiala si se taie banuti din cele mai meschine locuri, deci presupunerea este mama... dar hai ca stiti continuarea...

Modificat de sstanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, ai dreptate, trebuie mers si vazut clar masina inainte de a da comanda !

Ceasul ala "stil Phaeton" pe bord, nu compenseaza, din punctul meu de vedere micile chestii lipsa. In fond, de ce au scos sertarasele din bord ? Sunt chiar ok. Au mai taiat 5E din costul de productie.

Aia cu lipsa butonului pentru capac rezervor m-a enervat si pe mine.

Daca au ajuns sa scoata amortizorul de capota.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu ne plangem. Nimeni nu spune ce are in plus B7-ul fata de B6, toata lumea se leaga de sertarasele alea lipsa si de ceasul de bord. Nu prea se vorbeste de pilda izolarea fonica extraordinara, incomparabila cu cea de la B6....si de altele.

Despre golf7 suntem offtopic aici, eu m-am urcat intr-unul si am fost realmente socat - in bine. N-am observat sincer ca n-am unde sa-mi odihnesc piciorul, iar capota motorului n-am deschis-o. Mai multe aici:http://vwforum.promo...ost__p__1970105

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinu, depinde de care B6 vb.... vezi ca incepand cu sf lui 2009, e cam aceeasi izolare fonica.... aceealeasi motorizari, modificari minore la interior - de apreciat... mie imi plac. Mai am sa imi schimb fetele de usi si o sa fie tot interiorul de B7.... care pana la urma e doar un facelift - frumos - mai ales daca vb de cel cu xenon... cel fara, seamana foarte mult cu Jetta..

oricum, are plusurile lui... ca si minusurile.... eu, de sertarase nu ma prea folosesc, dar butonul de avarie l-as monta ca la B7... ca imi pare mult mai practic, ceasul imi place, consola de la schimbator - mai frumoasa...

nu-mi plac scaunele.... dar tot asa arata si alea de A4....

una peste alta - strugurii sunt acrii.... :lol: , cand nu ajungi la ei.... :lol:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. Mie sincer exteriorul imi place mai mult la B6 decat la B7. B7 (ca si golful7 de altfel), mi se pare o masina stearsa, anosta. Interiorul m-a facut sa o cumpar, aici e mult peste concurenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta, cred ca m-ati inteles gresit.

Nu discutam despre struguri daca sunt sau nu acri.

Discutia era strict pe masurile de cost saving pe care le-au implementat pe B7, pe aceleasi repere care pe B6 sunt de o calitate mai buna. E vorba de a compara mere cu mere, nu discutam despre cum arata.

Daca tot vorbim de izolare fonica, invit un posesor de B7 HL sa-mi demonstreze ca e mai bine antifonat ca B6 HL, dar sa aiba acelasi numar de km rulati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fu gluma, cu struguri... dar, pana la urma suntem persoane diferite.... deci, nu e obligatoriu sa ne placa aceeleasi lucruri....

dinu - si exteriorul e belea - mai ales la cel cu xenoane OEM... doar ca doar cei care le cunoastem bine, le identificam usor. Altfel, din fata, ca-i Passat, Jetta sau Phaeton.... toate arata la fel.

Nor - de aceea am specificat ca cele dupa 2009 sunt silentioase... CR-urile....

in rest,,,, imi plac foarte multe lucruri, la B7.... si o sa le implementez pe al meu.... :winter:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vorbim de reducerea costurilor de productie, atunci vorbim degeaba. :))

Sigur, multi posesori de Passat se vor revolta, dar sa nu uitam ca passatul e o masina facuta pentru mase. Nu e o masina exclusivista, nici sportiva, ci doar o masina cat se poate de comuna. VW o vinde in numar foarte mare (ca si pe Golf de alfel), de aceea o economie de cativa EUR la un scaun poate nu face mare diferenta in ochii unora, dar pentru VW trebuie inmultita cu numarul total de masini produse care folosesc acel scaun. Pe scurt, vorbim de milioane de EUR economisiti. Porsche de pilda e mai relaxat la costurile de productie - dar ei au serii mult mai mici, si clienti care nu se uita la cateva mii in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da....

O.T. - Porsche ajunge in ograda lui VW.... care o sa le fie stapan... sau deja este...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gusturile nu se discuta domnilor! Ceea ce ii place unuia i se poate parea altuia caraghios. Peste acestea se adauga si subiecivismul, obisbiunta...

Este apropape imposibil sa fim obiectivi in a compara 2 masini.

Daca la inceput am cochetat cu Golf6 si B7 nu-mi parea cine stie , acum imi place la nebunie ca o am :winter: Si ca sa ma apuc sa compar acum cu B6 / Golf6 nu are sens chiar daca aproape zilnic ma urc in cate una. Masina este precum propiul copil...cel mai frumos si mai destept in ochii parintelui :D

Vis a vis de scaderea calitatii din cauza costurilor ...traim vremuri in care orice surub conteaza! Cei care au pretentii de calitate nu se vor opri la VW...sunt alte branduri cu preturi pe masura calitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ne-am pus de acord :)

Repet, lucrez in industrie si clientul pune o presiune uriasa si pentru o economie de 2E/produs. La 100 000 produse pe an a scos 200 000E...

Stiu ca nu este o masina exclusivista, doar ca ma oftic nitel ca pe langa toate imbunatatirile aduse, au mai scos pe ici-colo cate ceva. Ma oftic ca si pasionat de marca/masina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astazi mi-am comandat si platit avans ptr.

PASSAT 2.0 TDI 140CP COMFORT LINE

dotari optionale: ac automat, faruri bi-xenon, parbriz incalzit, scaune incalizite, rcd 510, geamuri fumurii spate, park pillot, etc. :P

pe 1 martie cica vine:P

de la 1 decembrie preturile s-au marit cu 4% :( - insa in dotarile de standard la comfort line au intrat cruise control si volan multifunctional piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@answer: Bravo, misto masina si configuratia. Totusi, nu era mai simplu sa iei HL? Venea standard cu scaune incalzite si ac automat + jante 17'', care la CL costa. In plus aveai si toate bunatatile de la HL: piele + alcantara, etc.

O bila neagra pt VW: s-au prins ca toata lumea isi cumpara Candy White, asa ca, mai nou culoarea asta costa ! Gratuit e doar Urano-Grau :(

O bila alba pt VW: poti comanda Passat-ul intr-un galben-cretin. Nu, nu e culoarea de taxi. Si costa: 1849E + TVA vopseaua. Nu fac misto, uitati-va pe configurator.

As vrea sa-l vad pe ala care-si ia culoarea asta :) Cred ca vin oamenii de la fabrica, la livrare, sa-l cunoasca si ei :)

In alta ordine de idei, mi-as lua asa ceva... Pe principiul: "Ori suntem golani, ori nu mai suntem" :)

http://suchen.mobile...RT&colors=WHITE

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca luam HIGH LINE ma mai ducea in plus vreo 1500e..bani de care nu dispun ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te si in configuratorul vw.de sa vezi acolo culori. Sunt vreo 3 feluri de galben, 2 de rosu care costa 1700 EUR si vreo cateva nuante de gri mai speciale cu 2115. Culorile astea le iau in general firmele mai mari, care comanda multe masini si vor sa fie mai speciale. Nu e nimic nou sub soare...

LE: Candy-Weiss e in continuare gratis in Germania. Sincer eu n-am vazut niciunul alb pe strada...Urano-grau foaaarte rar.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar au modificat configuratorul: a disparut galbenul ala de 1849E... era la culori Uni, din catalogul Individual.

Uite, Candy Weiss este 261E, UranoGrau e gratuit :(

In alta ordine de idei, cum putea sa fie Variantul ala alb 3.6 FSI.....Mi-as asuma impozitul pentru asa ceva...

post-9928-0-52658800-1354708872_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!