Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Acum desi o sa fiu proprietar de B7, sa nu luam din meritele lui A4; B8 de la Audi e invechit ca interior si usor "de dat cu prune in el", insa B9 ?!! 

Alta poveste, doar ca e mai scump (cel putin pentru mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi aici vorbiti de Passat B6/7, ala cu suspensia multilink " foarte invechita"? Chiar e confortabila masina?

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am plimbat si cu A4 B8 cat si cu Passat B7 inainte de achizitie si intr-adevar A4 e mult mai bine antifonat si amortizeaza mult mai bine gropile fata de Passat. 

La passat ai brate pe fata simple(trapezoidale cred ca le spune) ca la dacie, pe cand la Audi ai un sistem  ceva mai avansat cu 4 brate din ce vad in etka. Pe spate pt ochiul meu neavizat par asemanatoare dar dispunerea pieselor e diferita de la unul la altul.

La spatiu a pierdut A4 care la Passat se gaseste din plin iar la mine asta a fost un factor decisiv. Cum spuneau colegii mai sus depinde ce vrei de la masina si ce dotari cantaresc mai mult in alegerea facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un cautator mai de cursa lunga si desi cumpararea unui Variant 'mai rasarit' nu e iminenta, este inevitabila :) . Vreau insa parerea voastra cu privire la aceasta masina ca eu nu stiu ce sa cred.. In general caut o masina mai dotata (confort/siguranta) insa nu le gasesti pe toate intr-o masina, are ACC sau DLA dar nu e automata sau e automata dar nu e si alltrack, sau nu are parkAssist sau Front Assist.. in fine intelegeti. Dar asta are multe din tot la ce as putea sa ma uit la o masina (exceptand Pano) si nu stiu exact daca nu cumva nu-mi scapa ceva. Este pretul ok la KM si dotarile pe care le are ? ( e posibil sa fie fara TVA totusi),

In plus alta dilema, cand pe patron il cheama Mohamad, mai stai sau cauti altceva? totusi daca te uiti la review-uri e ceva foarte rar chiar si pt mobile.de, 4.9 stele cu 100% descriere reala a autoturismului..  (fiind  pe site din 2015)..

ce feeling aveti?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca dotari sta super bine...dar esti sigur ca te bagi la DSG si 4x4 ? In caz de probleme ai unde sa o repari in zona ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam de posibilele problemele DSG/4X4, pot gasi undeva mai multe detalii? sunt mai multe reprezentante WAG prin zona  (GL/BR) e nevoie de ceva special?

Modificat de DoruBarg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea cred ca sunt acele review-uri pe bune plus ca asa cum ai scris si tu ii in bransa din 2015 in Berlin ....asta imi suna iara tare curios. 

Daca cauti pe mobile.de eu m-as uitat doar la parcuri care sunt de cel putin 10 ani pe mobil.de sau direct la reprezentante. Totusi nu as exclue nici masina de la privat, cu avantajele si dezavantajele aferente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina arata foarte bine. Din punctul meu de vedere trebuie luata orice masina in calcul. Pot fi masini bune la garaje cu nume de Mohammed dar la fel de bine pot fi si masini proaste. Important este sa verifici masina in toate felurile posibile. In prima faza poti sa-i ceri vin-ul si sa incerci sa-l verifici la o reprezentanta sau sa-l intrebi daca are vreun raport tehnic al masinii. Sau poti sa-l intrebi daca accepta testare intr-o reprezentanta vw din apropiere. 

Eu am dsg, 4x4 si 225000km fara probleme. Daca se fac reviziile la timp, nu ai probleme. 60000 la dsg si la fiecare 3 ani, fara limita de km la haldex. 

P.S. Vezi ca cei de la Avia si de la Compexit aduc foarte multe masini din Germania pe care le comercializeaza cu garantie si fara vicii ascunse si au avut si cateva alltrack-uri destul de dotate. Sunt ceva colegi de forum care si-au achizitionat de acolo si au fost multumiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

13 hours ago, snack said:

Totusi nu as exclue nici masina de la privat, cu avantajele si dezavantajele aferente. 

 

am vazut masini bune la privat insa incerc sa le evit mai mult din auto-conservare pentru ca nu sunt mare expert la evaluari auto dpdv mecanic si nici cu limba nu stau prea bine :) . Ma gandesc ca un dealer bine ales ofera mai multa garantie de seriozitate (pentru ca are mai multe de pierdut daca n-o face decat un privat)

 

10 hours ago, dragos_u said:

P.S. Vezi ca cei de la Avia si de la Compexit aduc foarte multe masini din Germania pe care le comercializeaza cu garantie si fara vicii ascunse si au avut si cateva alltrack-uri destul de dotate. Sunt ceva colegi de forum care si-au achizitionat de acolo si au fost multumiti!

mersi, o sa ma uit si pe oferta lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deunazi ma uitam la Avia(DasWelt) si au niste masini cel putin interesante.

Personal, daca nu se dau legi impotriva manevrelor facute de samsari, urmatoarea masina tot de la ei o sa o cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta nelamurire, un B8 este intotdeauna preferabil unui B7 (fara a tine cont de dotari) pentru ce 'salt tehnologic' il reprezinta B8-ul fata de B7, sau dotarile la care gasesti un B7 la acelasi pret au o valoarea adaugata mai mare (nefiind vorba chiar de un salt..)?

 

p.s. cum de nu exista o discutie de achizitionare pentru B8(SH)?

Modificat de DoruBarg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Doresc sa fac un upgrade de la un Golf 5 la o masina, tot din grupul VAG iar bugetul si "pretentiile" ma directioneaza catre un Passat B7 Variant 2.0tdi, 170cai din 2012. Dincolo de intervalele de service (daca/cand au fost facute), daca printre cititorii forumului se afla si posesori ai acestei motorizari as fi curios sa stiu daca are ceva "mofturi" sau probleme. Si trebuie sa mentionez ca modelul respectiv vine cu DSG.:study:

Modificat de veweu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 177 cp manuala si se comporta exemplar....

Sa fie cat mai dotata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai grija de unde o iei si este intretinuta corect nu o sa ai probleme deosebite. Pica pompa de apa de obicei inainte de a atinge "varsta" de inlocuire dar cam asta este singura problema care nu se incadreaza la cele cauzate de folosinta normala a masinii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modelul din semnătura de aproape un an, am făcut doua schimburi de consumabile, atât. Într-adevăr mi s-a aprins martorul engine de trei ori, am fost la service și verdictul a fost valva EGR dar mi sa spus ca nu are rost sa fac acum o investiție de 1900 RON. De când mi s-a aprins prima data martorul am mai făcut aproape 9000km și încă n-are nici-o treaba. In rest n-am avut nici-o problema...încă :-) In momentul de fata am ~222000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu n-ai citit in topicul dedicat ca daca mergi cu EGR defect poti sa-ti f_ _ i si filtrul de particule?Daca nu l-ai si stricat in 9k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am schimbat pentru ca cei din service au verificat EGR-ul și mi-au spus ca este in parametri normali. Este ceva intermitent in legătura cu martorul, se aprinde, ii dau un pic de talpa, condus mai sportiv, se stinge de la sine... Săptămâna aceasta vreau sa ma duc din nou sa vad care este stadiu cu regenerarile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de la 50k s.a aprins martorul de la egr. Am pus testerul si a dat o eroare intermitenta la valva egr legat de gaze. Nu mai retin.  Am stins eroarea si am mai mers asa, dupa care iar a aparut dupa 2 sapt. Am stins.o iar si apoi timp de jumatate de an nu sa mai aprins. Dupa aceea a inceput sa se aprinda, sa stea aprinsa cateva sute de km, dupa care sa se stinga si tot asa, pana la 96k. Atatia km am acuma si nici nu mi.am mai batut capul. Am tot verificat incarcarea pe dpf, dar totul e ok. Am verificat grame dupa regen, km in care isi face regen si tot asa, fiind totul normal. Am citit ca pot fi si erori de comunicare care raman ca niste erori electrice. 

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-. 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/24/2017 at 12:44 AM, veweu said:

Salutare. Doresc sa fac un upgrade de la un Golf 5 la o masina, tot din grupul VAG iar bugetul si "pretentiile" ma directioneaza catre un Passat B7 Variant 2.0tdi, 170cai din 2012. Dincolo de intervalele de service (daca/cand au fost facute), daca printre cititorii forumului se afla si posesori ai acestei motorizari as fi curios sa stiu daca are ceva "mofturi" sau probleme. Si trebuie sa mentionez ca modelul respectiv vine cu DSG.:study:

170 CP e OK, eu am avut 140 si la peste 150 km/h se simtea lipsa cailor....

1. Daca nu ma insel modelul TDI din 2012 este cel cu softul marlanit.....din start nu as lua ceva dovedit minciuna.

2. Diesel din 2012 ...tb sa fii foarte atent. Un diesel rulat in oras, 5 ani inseamana cca100.000 km. Cam aici cade turbina, EGR-ul, etc. la cele rulate in oras....pe de alta parte daca e adus de afara in 5 ani poti avea peste 150.000. Dar oricum cele din Germania au alta calitate decat in Est. Mergi pe Germania clar.

3. DSG....cred ca DSG la TDI este cu ambreiaj uscat cu 6 viteze....eu am cu 7 si da in nas la schimbare 1>2. Simptom la multe TSI cu DSG7.

Das auto nu mai e cea fost .

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia in considerare ca exista foarte multe masini aduse din afara cu motoare similare (TDI-uri), an tot 2012 care deja au 250-300k km, mai ales variantele break. Sansele sa gasesti una sub 200k km sunt destul de mici atata timp cat o iei de-abia adusa in tara. Daca te duci tu sa o iei gasesti fara probleme una cu km reali, dar te va costa considerabil mai mult decat una din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_passat

Niciuna din teoriile emise de tine nu are acoperire in realitate. Sau, poate ai tu argumente despre care nu s-a discutat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/28/2017 at 10:29 PM, identitate78 said:

@alex_passat

Niciuna din teoriile emise de tine nu are acoperire in realitate. Sau, poate ai tu argumente despre care nu s-a discutat aici.

Nu sunt teorii, Este realitate.

Softul VW de inselat sistemele de masura noxe nu e teorie....sau poate ai fost plecat si nu ai citit nimic in ultimii ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Modelul TDI din 2012 este intr-adevar printre modelele afectate dar nu este singurul model. Softul a fost manarit intr-un interval de mai multi ani.

2. La fel, la modelul din 2012 nu cade nimic din ce ai spus tu la 100.000Km reali. Nici macar pompa de apa. Ma abtin de la polemica cu calitatea mai buna pentru vest.

3. Modelul din 2012 ca tot vad ca bati moneda pe el are DSG6 cu ambreiaje umede. O cutie DSG6 intretinuta si exploatata corect duce fara probleme peste 300.000 Km(sunt exemple aici pe forum).

Acuma, fiecare dintre cei interesati de pe aces topic sa ia informatia pe care o considera relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat-ul meu 2011 variant si 140cp dsg diesel am schimbat in 6 ani / 95,000 km pompa de apa pe la 40,000 si broasca de la portbagaj pe la 80,000, masina cumparata de noua de la noi. In rest nici o problema, doar consumabile la vremea lor...

Am vandut masina (de firma) unui prieten cu € 10,000. Pentru mine urmează golf variant, n-am mai vrut Passat deoarece circul mai mult in oras si ma cam chinuia la parcări si manevre, sa vedem cum merge cu golful..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!