Jump to content

scoate fum


mexx
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor. de vreo luna ma confrunt cu o problema. masina scoate fum alb-albastrui , miroase cam ca ulei ars (sau asa cred eu),si papa ulei. maina are 90 000 km ,motor 1,2 , scimbul de ulei si filtre l-am facut pe la 86 000 km, ulei castrol magnatec, schimb vitezele cam in 2800 - 3000 de ture, nu circul foarte mult cu ea (si cand circul merg mai mult prin oras) in cursul saptamanii pentru ca lucrez ca sofer, am masina de servici si nu prea mai am cand sa merg cu a mea, benzina am bagat de cateva ori de la luk oil in rest de la rompetrol si omv . un sfat o parere??? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca scoate fum de ulei, ma gandesc ca iti si consuma ulei. Pot fi mai multe cauze, daca nu iti scotea fum inainte sa faci schimburile, poate ai pus un ulei care nu ii place. Se mai poate sa fie si de la segmenti, da' ar fi ciudata sa se duca brusc. Schimba mai intai uleiul, alege de aici in functie de cum conduci masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Am o problema cu masina mea am avut probleme cu chiulasa si am necondiționat schimbat distribuția etc masina cand o turez pe loc scoate fum alb spre albastru dar numai cand o turez .am cautat pe forum dar nu am gasit , rog un moderator sa imi mute topicul . Vreau sa specific ca am băgat înainte 5w30 si nu scotea , si mecanicul mia zis ca se arde uleiurile după reparație 

Modificat de Traian rab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...