Jump to content

Probleme inchidere centralizata si lumina usa


Dobre
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Fiind 1998 pe acte (si daca masina e 1997) - sunt unele clustere, la care citesti PIN-ul mai greu.... dar nu ei - care sunt reprezentanta... asta fiind unul dintre inconveniente....

In teorie, in afara de codul PIN si cheia cu cip, nu iti trebuie altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

acum am inteles, si indiferent daca calculatorul motor ar fi fost schimbat tot nu ar fi trebuit sa apara probleme, nu??

ce ma sfatuiesti, sa incerc si la scorpion galati ?, ca de recodat cheie tot trebuie sa fac si pasul asta..ajuta'ma intr'un fel ca ma invart in cerc precum un titirez si nush incotro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca ECU a fost schimbat, el a fost deja adaptat pe masina,,,,,ca a mers pana acum....

Incearca si la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind 1998 pe acte (si daca masina e 1997) - sunt unele clustere, la care citesti PIN-ul mai greu.... dar nu ei - care sunt reprezentanta... asta fiind unul dintre inconveniente....

PAi si , il citeste din ecu, care e problema? E acelasi cod pin.

AAAA, daca e vorba de reprezentanta, ei nici nu citesc codul PIN< adaptarea si logarea se face online.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolphspeed99

cine ma poate ajuta ca trebuie neaparat sa recodez cheia...ce e de inlocuit sau modificat..?

Nu stiu daca e aceeasi operatiune, dar eu am inlocuit ceasurile din bord, unde era si computerul de bord, si normal, cheia nu mai functiona. Pornea motorul, insa dupa 1 secunda se oprea. Am apelat la un amic din Iasi si in 60 minute mi-a rescris ambele chei, de atunci functioneaza fara probleme. Asta s-a intamplat in primavara lui 2011 si a costat 100 RON pt ambele chei. Daca crezi ca asta ai nevoie, iti pot da numarul lui de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

adaptarea, rescrisul si toate procedurile, dureaza cam 5 minute... asa, fara graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolphspeed99

La mine a gresit de vreo 5 ori, tot uita sa copie nu stiu ce naiba si am stat mult. SI tipul a zis ca dureaza maxim 10 minute dar ... la mine a durat o ora :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca a bagat codul de login gresit, te pune sa stepti cateva zeci de minute bune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La mine a gresit de vreo 5 ori, tot uita sa copie nu stiu ce naiba si am stat mult. SI tipul a zis ca dureaza maxim 10 minute dar ... la mine a durat o ora :(

In conditiile astea da... daca era atent, nu avea de ce sa bage PIN ul gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

chiar te rog..de cand am montat ceasurile de 2 ori mi sa oprit motorul imediat ce il pornisem...si masina porneste la sfert cum se zice...si in acele momente la fel..

app...cand am ajuns acolo era 08:15, cel ce mia facut factura a trecut ca ora de finalizare 10:00, chiar ma gandeam asa de mult sa dureze?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolphspeed99

Ti-am dat PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

deja incep sa imi pun mainile in cap cu luminitile in bord..in parcare masina nu a vrut sa porneasca..am pus contactul si dupa ce dispareau toti martorii ramanea doar bateria ( ca de obidei), si acel martor galben cu o cheie sub masina...

dolphspeed, asa iti aparea si tie dupa ce tiai schimbat ledurile si nu m vroia sa porneasca..mai exact ce tia facut acel amic ulterior de sa rezolvat problema...??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ala e martorul imobilizatorului. Clipeste ? daca da.... nu o sa porneasca.

Vezi ce eroare ai stocata pe 1-Engine si pe 17-Instruments - cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

nu clipeste, sta aprins.toti martorii se sting el ramane aprins. VCDS'ul e un tester?sambata viitoare ajung la reprezentanta,daca mai apuc pana sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, e testerul de la Ross Tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolphspeed99

Eu porneam motorul, mergea perfect timp de 1 seunda, dupa care se oprea, ca si cum as fi oprit eu din cheie, numai ca ramaneau cateva becuri in bord aprinse, nu mai retin care becuri. Rescierea a facut-o conectand laptopul la masina si cu contactul pus, mai mult nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Asa se intampla cand imobilizatorul este activ.

dar, sa revenim on topic - aici se discuta despre problemele inchiderii centralizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

programarea aveam de gand sa o fac la focsani dar nu ma mai duc acolo..totusi nu inteleg dc nu a mers facuta codarea..ms florin de ajutor...

dolph, asa si la mine doar ca nu e aprins in bord decat imobilizatorul si bateria..atat..

p.s. am luat legatura cu alex si mia zis sa verific mufa de la flansa bordului + lipiturile rezistentelor si a smd'urilor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind bine v-am gasit, sunt nou pe forum, proaspat proprietar de Passat b5 din 2000, 1.9 TDI 115 cp.

Ma confrunt cu o problema ciudata, nu am avut timp sa o aprofundez inca ( mai am idee de una alta cand vine vorba de cabluri si suruburi :winter: ) dar ma gandeam poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva, si anume: inca din momentul cand am cumparat masina, pot sa actionez inchiderea centralizata doar din butonul de pe usa soferului insa ieri am constatat ceva. Daca las masina la soare ceva vreme, bag cheia in usa, rasucesc si surpriza ! Se inchid toate usile, ba mai clipesc si semnalizarile. Cum se lasa seara, cucu! Apare aceasi problema, doar din butonul de la usa soferului. WTF? S-a mai lovit cineva de asa patanie? Tin sa mentionez ca nici indicatorul usa deschisa nu imi functioneaza si nici semnalul sonor in momentul cand lasi farurile aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch broasca defect si lipituri reci pe placa cu circuite din broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, ia sa arunc maine o privire. Complicat rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de mult "le ai" cu surubaritul. Complicat nu este, dar trebuie sa ai habar sa folosesti o cheie si o surubelnita:). cauta in aria DIY si vei gasi tutoriale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

O mica problema la un Passat 4motion din 2002 (conform VIN). De cand am cumparat masina (am crezut in prima faza ca este bateria slaba), ca sa inchid masina din telecomanda, trebuie sa fiu langa portiere, sau la maxim un metru de volan, pentru ca altfel nu vrea sub nicio forma sa se inchida. Mentionez ca am schimbat 3 baterii (de la diferite firme), in ideea ca acolo ar fi problema, dar fara rezultat.

Va multumesc pentru solutii, sau indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, problema e de la telecomanda. Cumpara alta si o sa dispara problema. Alte solutii viabile, nu sunt... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Booon, dupa prima incercare, nenumarate injuraturi, sfinti arhangheli si altele, rezolvasi problema. Doar pe jumatate insa. Adica inchiderea si comanda geamurilor din cheie imi functioneaza perfect acum. Problema ce nu am putut sa o rezolv tine de switch. L-am schimbat dar din pacate sistemul din broasca nu il actioneaza. Solutia ar fi sa inlocuiesc broasca cu totul dar nu e nici o graba deocamdata. Pun si o poza, pentru cei ce intampina aceasi problema. Eu am avut lipituri reci pe placa in zona pinilor de la mufa.

post-108517-0-24438300-1340704881_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!