Jump to content

segmenti aliniati


SOLAR
 Share

Postare recomandată

Ma bucur ca esti asa de hotarat, multi cred ca se lasau pagubasi.

Daca zici ca catalizatorul a fost distrus de depineri e f posibil sa se fi circulat cu ulei peste nivel. Mai mult ca sigur ca fostul propretar l-a servisat cand si-a amintit si in bataie de joc.

E posibil totusi si ca din cauza uleiului papat sa ti se duca catalizatorul, nu zic nu.

Insa, un motor ai carui segmenti nu etanseaza cum trebuie poate fi distrus din cauza netransferului caldurii inmagazinate in piston catre cilindru, segmentii mai ales primul zis si de foc ( de compresie ) fiind in cea mai mare proportie responsabil de acest trransfer termic.

Daca a mers ca nebunul cu segmentii uzati e posibil sa se fi ovalizat pistoanele.

Dar sper sa nu fie asa.

Oricum, succes si rabdare in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    37

  • BLiTZ

    7

  • GABIVVX

    7

  • Muraru Dan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu iti sugerez ca dupa primii 5000 km de cand ai reconditionat motorul sa ii schimbi uleiul si filtrul.

regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cred ca trebuie sa schimb distributia ca au cam trecut anii, motorul nu a mai papat deloc ulei intre schimburi, n-am ideie nici cati km am facut, oricum nu foarte multi, 2-30k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

... Avem 3 canalesi 5 inele. Odata cu studiul meu concluzia este ca multe motoare nici macar nu au segmentii uzati ci doar depuneri de calamina care daca se curata si se asambleaz la loc motorul merge mai departe....

 

 

Pai da. Si la depunerile alea care blocheaza segmentii de ungere contribuie atat uleiul vechi ars si contaminat cu tot felul de particule cat si o ardere in camera cilindrului deficitara. Umblii cu depuneri negre pe bujii, automat creste riscul ca in timp sa se acumuleze depuneri si pe segmentii aia de ungere. Pentru mine, aspectul bujiilor e cel mai pretios indiciu legat de starea de sanatate a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

Nu se pot curata segmentii cu niste motorina-benzina in ulei si mers la relanti cateva minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt solutii pentru curatatea componentelor motorului pe interior.....dar niciodata nu o sa iti curete piesele si elementele afectate in asa fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...
On 28.03.2014 at 9:38, SOLAR a scris:

Cred ca trebuie sa schimb distributia ca au cam trecut anii, motorul nu a mai papat deloc ulei intre schimburi, n-am ideie nici cati km am facut, oricum nu foarte multi, 2-30k.

Salut. Au trecut ceva ani. Cum mai stai cu celebrul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!