Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Salutare! 

Am inlocuit si eu bateria si am scapat de problema cu turatia marita la relanti. In prima faza am luat o bateire de imprumut de la un prieten si am testat cu aceasta. Dupa vreo 1000 km de proba, problema nu a mai aparut. Am pus o baterie noua si merge ok, am verificat incarcarea, totul ok. testerul nu l-am mai pus de cand am schimbat bateriile. Am mai facut cam 1500km si cu bateria noua si nicio problema... 

Numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am un golf 6 din 2009 2.0 TDI de 110 cp și am o problema careia nu ii dau de cap: pornesc motorul sta la ralanti normal merg un km se tureaza la 1000 de ture și apoi în trafic începe sa scoată fum și pana când nu opresc rămâne tot turata. Plus ca este un miros de motorina în interior de gaze... mai mult după ce am tot oprit am pornit de câteva ori nu a vrut sa mai pornească mașină și abia cu clestii am reușit sa o pornesc.. ce ma sfătuiți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa o lasi odata sa termine regenerarea DPF  fara sa o mai opresti.

pe urma sa inlocuiesti bateria

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai regenerarea dpf e normal sa dureze zile în sir? Mi se pare prea mult.. gândul meu e spre turbina sau un injector obosit.. dar totodată nu am nicio eroare pe nicăieri..

Și am uitat sa menționez ca am un consum peste 10 prin oraș... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca tu o opresti mereu in regenerare, cum vrei sa o finalizeze? normal ca ea incepe in fiecare zi....  Poate sa dureze si 20 de min faza in care scoate fum si merge turata. 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca am mers prin București și o ora și tot nu și a revenit.. săptămâna trecută am venit de la bv la București și tot la fel... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica (atat software, cat si hardware) daca alternatorul iti baga curent. Asta, desigur, dupa ce confirma VCDS-ul ca nu e vorba de regenerare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.... plus verifica starea bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am citit si eu ce s-a discutat pe aici, am si eu o problema asemanatoare. La pornire totul e ok, dar dupa 1 minut ralantiul creste putin peste 1000 rpm si sta acolo, pornesc ventilatoarele, chiar daca in bord temperatura apei e mult sub 90 de grade. Asta se intampla acum, de cand s-a racit afara. A mai facut ceva asemanator iarna trecuta, dar am dus-o la reprezentanta si au rezolvat-o (ziceau ceva de cablaje proaste la senzorul de temperatura a lichidului de racire si la cel de temperatura a motorinei). Daca pun testerul pe ea, la ce parametri sa ma uit? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca ai ceva erori stocate, in primul rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveam erori legate de asta, masina a fost recent in reprezentanta pentru schimbat cablajul de airbag de la scaunul soferului si au fost sterse toate erorile. Dar o sa ii fac o noua scanare si vad ce apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat cu testerul si a gasit urmatoarele erori :

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.clb
   Numar VAG SW: 03G 906 016 B    HW: 028 101 147 8
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  5645  
   Revizie: 12345678    Numar serial: VWZ7Z0C8742875
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2241C99DFDBBA1534F-8076

2  coduri de defecte:
17056 - Cilindru 2 circuitul bujiei de preînc. -Q11- defect electric
            P0672 - 000 -
             împrejurari cod:
                    RPM: 882 /min
                    cuplu: 48.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 13.91 V
                    valori binare: 11000000
                    temperatura: 16.2*C
                    valori binare: 10110000

18051 - Citiþi memoria de defecte la
            P1643 - 000 - modul centala.electricã (adr. 09 sau 4E)
             împrejurari cod:
                    RPM: 1008 /min
                    cuplu: 52.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 13.83 V
                    valori binare: 11000100
                    sarcina: 43.1 %
                    (fara denumire): 1.0

Gata de functie: 0 0 0 0 0

Adresa 09: Electr. centrala        Eticheta: ROJ\3C0-937-049-23-H.lbl
   Numar VAG SW: 1K0 937 049 L    HW: 1K0 937 049 L*
   Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0701  
   Revizie: 00029000    Numar serial: 00000000308664
   Codare: 01890F0600041800001400001400000000
   Atelier: WSC 00000 000 00000
   VCID: 38750BF54B27DB8381-806C

   Subsistem 1 - Numar VAG: 1K1 955 119 A  Eticheta: ROJ\1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW350  011  0301  
   Codare: 00065493
   Atelier: WSC 00000  

2  coduri de defecte:
01064 - Terminal 58d: modificare intensitate lumina interioarã  
            012 - defect circuit electric
01598 - Tensiune baterie e-drive
            000 - -

Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-17.clb
   Numar VAG: 1K0 920 850 L
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 3550  
   Codare: 0001101
   Atelier: WSC 30037 264 70813
   VCID: 306533D5A35703C3C9-8064

1 cod a gasit:
00003 - Modul comandã
            014 - defect

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\1K0-907-530-V1.clb
   Numar VAG SW: 1K0 907 530 C    HW: 1K0 907 951
   Component: Gateway         H08 0080  
   Revizie: 08          Numar serial: 2100103B08CECD
   Codare: 3D0F0B00070000
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2757D8899699447B18-8072

1 cod a gasit:
00474 - Modul blocare pornire [immo]
            004 - lipsã semnal/nu comunicã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100100
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 50
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 16:37:43

 

Nu stiu daca e ceva care sa aiba legatura cu problema pe care am prezentat-o mai sus, dar daca are cineva vreo parere, va ascult. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai era și eroarea asta:

Adresa 7D: Încalz. Aux.        Eticheta: ROJ\1K0-963-235.clb

  Numar VAG SW: 1K0 963 235 C    HW: 1K0 963 235 C

  Component: PTC-Element         0404  

  Revizie: 00600000    Numar serial:               

  Atelier: WSC 00000 000 00000

  VCID: 2B5F24B98A71601BFC-807E

 

1 cod a gasit:

00361 - Element încălzire pentru încălzire suplimentară -Z35-

           012 - defect circuit electric - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut eroarea 000258 mass air sensor defect.. am dat comanda de debitmetru de aer de la Bosch și aștept sa îl schimb.. sper sa va ajute. Numai bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut domnilor !! Traiesc si eu o experienta ciudata asa ca daca aveti timp sa va uitati peste coduri va multumesc. Evorba de o skoda OII bjb

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller 
            P1643 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1533 /min
                    Torque: 124.0 Nm
                    Speed: 12.0 km/h
                    Load: 45.5 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Torque: 198.0 Nm
                    Bin. Bits:  0 00  1

Se tura la 1000 singura, am procedat la schimbarea releului, chiar si a alternatorului fara succes. Am schimbat blocul de lumini si nu sa mai turat in schimb au aparut alte simptome, tremur motor in relanti, vibratie lumina bord (casetofon) si uneori in mers scaderi bruste de intensitate la faruri. Am mai curatat tabloul de sigurante cu spary de contacte, si toate mufele vazute, masele de pe carcasa. Am facut teste de incarcare baterie si viata baterie, e ok !!!  Acum intrebarea ar fi, unde sa mai pot umbla !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sal domnilor o problemă asemanatoare am si eu numai ca nu am vrut sa deschid topic nou .Problema coincide 90% numai ca motorul este 1.4 bca : la rece uneori, nu mereu ,se tureaza la 1000 rpm si pornesc ambele ventilatoare ,la 90 grade numai pornessc si turatia este ok 720rpm ; în momentul cand este la 1000 rpm daca opresc si repornesc motorul merge din nou... Ca erori pe vag ,ce este in poza.. plus  "drive batery "pe care am șters-o din greașeală  ..quote useri : Al bundy si Pronet sunt experți in problema asta si le cer in special părerea ?

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, posteaza intr-un singur loc, nu posta aceeasi problema in mai multe locuri - pune o scanare si de pe Engine - e posibil sa ai probleme cu incarcarea sau baterie descarcata - vezi ca problema aceasta este intens discutata,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,,,baieti,,, am si eu o problema asemanatoare ,,,am facut o scanare dar nu reusesc sa-mi dau seama despre ce este vorba ,,,ma opream la semafor si am observat ca in  relanti acul turometrului statea pe la 1000 ,,,daca ma poate ajuta cineva ,passat c3.b6 motor cbab 103 kv    09/2008    multumesc                                                                                                                                        

Mileage: 172660km/107285miles

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 CL    HW: 03L 907 309 

   Component: R4 2.0l TDI G001AG  9977  

   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000078

   Shop #: WSC 14927 002 1048576

   VCID: 71E9334F685CC1966BD-8024

 

2 Faults Found:

001029 - EGR Sensor 1 

               P0405 - 000 - Signal too Low - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 171184 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2017.03.28

                    Time: 07:32:34

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1334 /min

                    Speed: 55.0 km/h

                    Voltage: 13.83 V

                    Lambda: 100.2 %

                    Lambda: 0.8 %

                    Voltage: 0.000 V

                    Bin. Bits: 00010010

 

000258 - Mass Air Flow Sensor (G70) 

               P0102 - 000 - Signal too Low - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 172606 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2017.04.09

                    Time: 09:19:59

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 782 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 14.14 V

                    Load: 38.4 %

                    Load: 100.0 %

                    Mass Air / Rev.: 275.0 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 275.0 mg/str

 

Readiness: 0 0 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi. 

Am si eu o nelamurire cu turatia masinii, Passat-ul 2010 CBAB. Cand stau pe loc, ralanti-ul e undeva in jurul valorii de 900RPM. Tot pe liber, daca o las sa curga usor la vale, cum trece de o anumita viteza (mica, in jur de 5-10km/h), turatia ralanti-ului creste pana la aproximativ 950RPM, iar sunetul motorului se schimba usor. Daca incetinesc sub valoarea prag, scade inapoi la 900. Cu siguranta nu e vorba de regenerare, atunci sta stabil la 1000.

E comportament normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu ne spui si de ce "Da" Al? pt ca si la mine la relanti sta la 750 rot/min iar daca o scot pe liber, pana la semafor (deci masina ruleaza dar scoasa din viteza), atunci sta la 900rot/min. Cand opresc pe loc se duce imediat la 750rot/min. E ok? Asa fac toate? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa fac  toate.

Turatia la relanti, se poate modifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Freemidan said:

Nu ne spui si de ce "Da" Al? pt ca si la mine la relanti sta la 750 rot/min iar daca o scot pe liber, pana la semafor (deci masina ruleaza dar scoasa din viteza), atunci sta la 900rot/min. Cand opresc pe loc se duce imediat la 750rot/min. E ok? Asa fac toate? Multumesc.

Deoarece asa e gandit softul de inginerii care l-au facut. DA spus de mine inseamna ca este un comportament normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!