Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Daca pui folie ulterior, presupune sa demontezi fetele usilor, sa scoti geamurile etc. Cine garanteaza ca nu iti apar greierasi sau zgomot la vant ulterior? Eu zic ca daca vrei fumurii sa le pui de la inceput...

 

Protectie dubla portbagaj nu stiu daca e mai buna decat tava de cauciuc originala pe care poti sa o scoti si sa o speli la spalatorie cu jet. Cea dubla se va uda pe partea cu mocheta si o sa iti mucegaiasca. Racleta de gheata e contraindicata deoarece apar zgarieturi pe geamuri. Mai bine iei parbriz incalzit. Suportul de telefon precis va aparea in catalogul de accesorii. Deci eu nu as recomanda Simply Clever.

 

Cat despre jante, cred ca Skoda Octavia se preteaza la 16". Mai mult nu are rost decat la vRS care vine si cu o suspensie mai buna...

Pentru look mai bine va uitati la alta masina de la inceput (Leon, Golf, A3 etc).

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu regret ca nu am luat pachetul sunset dar nu mai erau banuti pt el.

Drive mode selection e ceva ce mi-am luat si imi place mult. Ma pot juca cu volanul daca sa fie mai moale sau sport, cu motorul cu AC-ul in setari normale eco sau tare...

Simply Clever mi-am luat in special ca voiam suportul de telefon si tavita spate de portbagaj.

Pregatirea GSM si bluetooth a venit obligatoriu ca mi-am luat sistemul Canton si evident am ales Bolero ca era mai ieftin. Nu regret nimic. Folosesc la greu hadnsfree-ul masinii, bluetooth la greu deci dupa mine merita.

Incalzirea in scaune ma gandesc ca te-ar interesa pe timp de iarna.

Senzorii parcare spate ma ajuta ca nu vad jos in spatele masinii si sunt foarte bine amplasati tot dupa parerea mea.

Airbaguri laterale spate nu mi-am luat. Oricum pare mai mult psihica treaba... dar na daca ai banutii peste tot ce ti-am zis inainte merita cred.

Daca esti impatimit cu muzica si sonorul trebuie sa se auda intr-un anume fel eu recomand Cantonul. Sunt impresionat de el la banii ceruti.

Jante am de 16" din mai multe motive: viteza maxima e mai mare, nu se simt asa rau denivelarile, cauciucurile sunt la jumatate de pret fata de 17", consumul e mai mic pt ca suprafata de contact e mai mica si vreau sa-mi pun niste jante AM care cresc enorm costurile pt dimensiuni mai mari. E chestie de gust oricum.

 

Multa bafta la achizitie. Eu zic ca o sa-ti placa indiferent de ce optiuni decizi sa iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum afecteaza diametrul jantei viteza maxima.

 

Btw, am vazut ca multe lume nu stie acest lucru, diferenta la dimensiunea balonului intre 16' si 17' la Skoda este de doar 1 cm. Asta pentru ca dimensiunea care specifica balonul, de exemplu 225/45 R17, aici 45 este un factor de aspect care ia in calcul si latimea anvolpei, nu o marime absoluta. Din fericire la skoda se lateste si anvelopa pe masura ce creste diamentrul jantelor, deci pierderea este minima.  La alte marci, cum ar fi Renault iti dau jante mai mari dar la fel de late si te trezesti cu un balon mult mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta la dimensiunea balonului intre 16' si 17' la Skoda este de doar 1 cm

Adica diametrul jantei creste cu 1 inch = 2.54 centimetri, si diametrul cauciucului scade cu doar 1 centimetru? Adica diametrul total al rotii creste cu 1.54 cm?

Eu zic sa te mai gandesti odata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui folie ulterior, presupune sa demontezi fetele usilor, sa scoti geamurile etc. Cine garanteaza ca nu iti apar greierasi sau zgomot la vant ulterior? Eu zic ca daca vrei fumurii sa le pui de la inceput...

 

Protectie dubla portbagaj nu stiu daca e mai buna decat tava de cauciuc originala pe care poti sa o scoti si sa o speli la spalatorie cu jet. Cea dubla se va uda pe partea cu mocheta si o sa iti mucegaiasca. Racleta de gheata e contraindicata deoarece apar zgarieturi pe geamuri. Mai bine iei parbriz incalzit. Suportul de telefon precis va aparea in catalogul de accesorii. Deci eu nu as recomanda Simply Clever.

 

Cat despre jante, cred ca Skoda Octavia se preteaza la 16". Mai mult nu are rost decat la vRS care vine si cu o suspensie mai buna...

Pentru look mai bine va uitati la alta masina de la inceput (Leon, Golf, A3 etc).

 

De ce ai zice asta?

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca : daca vrei sa pui folie ulterior, nu trebuie sa dai nici un geam jos, nici o fata de usa jos... la Octavia mea am pus de 3 ani la o cunostinta care are atelier si nu mi-a dat nimic jos...spun din experienta... cu jantele.... depinde de gust... optionale ....scaune sport, volan 3 spite comenzi pe volan, ca si moft....bi-xenon cu Led, clar  :D , iluminat picioare...schimbi becurile cu led-uri albe si se vede super. o fii bine  :icon_thumleft:  :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rifflections - Octavia se vrea o masina de familie, practica si fiabila si trebuie tratata ca atare. jantele/cauciucurile pe 16" sunt mai comfortabile, mai fiabile, mai ieftin de inlocuit, consuma mai putin datorita latimii mai mici.

 

Cine cumpara Octavia doar ptr look, cred ca poate alege altceva mai aratos de banii respectivi.

 

Nu trebuie sa uitam ca circulam in Romania!!! unde poti sa dai intr-o groapa la cucuietii din deal si sa iti plesneasca janta de 18 si sa te uiti la ea. Urmatoarea vulcanizare la 90 km...

 

Exceptie fac modelele speciale/motorizate de la 180 cai in sus...

Personal cand am configurat Superbul din dotare am ales ambition in loc de Elegance special ca sa o primesc cu jante de 16 in loc de 17/18...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisor.dumitru

Multumesc pentru raspunsuri. Referitor la "parbriz incalzit"... cum se numeste optiunea ? sau in ce optiune este integrat ? ... nu gasesc in configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm: Imi pare rau dar nu pot fi de acord cu tine. Sunt destui familisti (am destule exemple) care vor, pe langa o masina practica, si o masina frumoasa. Iar jantele mai mari ajuta.

 

Octavia este o masina EXTREM de frumoasa. Cred ca singura masina mai aratoasa, la aceeasi bani, este noul Leon.

 

P.s. Cat timp am circulat prin Romania cu jante pe 17/18 n-am avut nicio problema. Singura janta pe care am indoit-o vreodata a fost in.... Austria :) Deci cand ai jante pe 17 si 18 e nevoie de atentie mai mare. Cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbriz incalzit nu am vazut nici eu la Octavia (pe configuratorul online), ar fi fost o chestie intr-adevar utila.

Jantele tin foarte mult de gusturi, daca exista posibilitatea unei rezerve normale si ar fi fost disponibile Teron in saptamana mea de productie, m-ar fi tentat 17" si pe mine, asa am ramas insa la Minoris pe 16".

Modificat de allex82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbriz incalzit este in lista de optionale si costa 178.56 EUR

 

@rifflections -  Nu trebuie sa fii de acord cu mine. Tu ti-ai exprimat optiunea clar: masina frumoasa.

Si eu pe a mea: masina comfortabila si fiabila. Fiecara cu preferintele lui.

 

Italienii au desenat cele mai frumoase masini :). (inclusiv Golf MK 1)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca este adevarata vorba ca: cea mai frumoasa si buna masina este aceea pe care o ai , si apoi este greu sa convingi pe cineva care tocmai si-a cumparat o masina de ex O3 ca o alta marca din clasa comparabila e mai frumoasa decat ce a cumparat el.

Dupa parerea mea O3 este cea mai frumoasa din toate generatiile de Octavia,repet dupa parerea mea( fara flame ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbriz incalzit este disponibil doar la anumite motorizari...parca 2.0 TDI si 1.8 TSI.

Cu siguranta la 1.2 si 1.4 TSI nu o vei gasi.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus parbriz incalzit la 1.2, 105 CP, dar cand am ridicat masina mi s-a spus ca e primul si probabil ultimul lot cu aceasta optiune pe acest motor :)!

 

O chestiune de marketing cred :)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisor.dumitru

Parbriz incalzit este disponibil doar la anumite motorizari...parca 2.0 TDI si 1.8 TSI.

Cu siguranta la 1.2 si 1.4 TSI nu o vei gasi.

Numai bine!

Asa este. Am ales 2.0 TDI la motorizare si mi-a aparut la dotari optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit mi-a ajuns si mie !!!

Motorul de 1.2 turbo se simte ca unul de 1.8 - 2.0 aspirat. Trage bine de tot de la 1800 cand intra turbina, exact ca la diesel.

In weekend promit sa fac un review complet in threadul posesorilor! Pana atunci puteti vedea in threadul masinii mele si pozele :)

 

http://vwforum.ro/topic/102637-prima-mea-masina-noua-skoda-octavia-3-12-tsi/page-2#entry2162568

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am incercat sa activez functia cornering dar cei de la Compexit Cluj au spus ca inca nu se poate, cu toate ca la O2 , cand mi-am cumparat-o mi-au activat aceasta functie

Daca cineva stie cum se poate activa rog ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Sunt posesorul unei O3 1.2 TSi si am cu ea aprox 4000 km si am facut comparatie cu vechea mea masina, O2 1.2 TSi, si vreau sa va spun ca O3 motor 1.2 TSI este mai "inceata" decat O2 1.2 TSi 

 

Mai mult, mi se pare ca am un consum mai mare pe noul model. Este drept ca nu am facut un drum lung ( mai mare de 300 - 500 Km) ca sa pot face o comparatie dar ... asta este impresia mea

 

Care este parerea vostra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dialog_oo C e inseamna mai "inceata"? Fiind o masina mai mare e normal ca senzatia de viteza sa fie alterata fata de O2.

 

O3 este mai usoara ca O2, puterea este similara deci teoretic ar trebui ca O3 sa fie usor mai rapida dar trebuie vazut exact rapoartele dintre cele 2 cutii si turatiile unde se dezvolta puterea si curba de cuplu... 

 

Consumul cum l-ai calculat? Metoda plin-plin in aceleasi conditii de drum ca si cu O2 (aceeasi incarcatura, tip benzina, temperatura ext, vant, inclinatie drum, viteza medie)? Oricum consumul rezultat in primii km nu e 100% relevant. Mai ai rabdare un pic.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul nu l-am calculat intr-un anumit mod sau in vreun mod mentionat de tine

De exemplu pe un drum de 45 km pe care il fac aproape in fiecare luna de cel putin 3-4 ori cu O2 aveam un consum de 5.8 si cu O3 am un consum de 6 - 6.1

Conditi identice ( AC pornit, incarcare similara etc.. )

 

Si m-am luat si dupa computerul de bord

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Computerul de bord nu arata intotdeauna corect. De ex la mine imi arata mereu cu 0.5l mai putin decat realitatea. Ori 0.5 e peste diferenta pe care o reclami tu.

Eu iti recomand metoda plin-plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

la final de sap o sa fac un test si va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 cati km avea? Pentru ca doar dupa vreo 10.000 km s-a stabilizat consumul la mine...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 am luat-o cu "0" Km si am tinut-o pana la 23000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!