Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Poti sa ne pui niste poze sa vedem si noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca pe gri ii face 'fundul' ala prea mare :)) draguta oricum, familistii cu copii o vor aprecia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi asteptari a ajuns in sfarsit si racheta mea albastra. Prima impresie? Fascinanta si surprinzatoare...am sa revin si ceva poze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @petzre, sa o stapanesti fara probleme... km cat mai multi...asteptam poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3, cel mai probabil 1.6TDi:


De la min12 incepe speciala.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

M-am hotarat pe O3 si ca posesor de O2 cu motor diesel de aprox 100 CP condus vreo 6 ani am hotarat sa fie : benzina, automata si spre 150 CP sau peste. Asa ca optiunile sunt 1.4 140 CP DSG sau 1.8 180 CP DSG. In acest moment sunt cam 51% pe 1.8 :)

As vrea sa intreb facand abstractie de diferenta de pret si de consum (merg doar 11-12K km pe an),  care ar fi motorul recomandat dpdv peformanta , feeling, sportivitate etc in combinatie cu DSG. Eventual de la persoane care au experienta directa cu aceste motoare sau au avut ocazia sa mearga cu ambele

Din spec-uri mi se pare cam mic cuplul la 1.8 (cat la 1.4!!!), dar in schimb compenseaza cu o plaja extrem de interesanta la care poate livra acest cuplu, care s-ar putea sa fie mai interesanta ca si cuplul in sine.

Ce nu-mi place este ca nu am gasit niciunul din aceste motoare pe masinile VW (cum se intampla cu celelalta motoare de pe O3 si cum se intampla traditional de ani de zile pe Octavia). VW are un 1.4 de 160 CP chiar si are 2.0 pe la 200/210 CP, deci nici macar un benzinar de 1.8 pe VW!

Sunt aceste 2 motoare exclusiv proiectate doar pentru Skoda de VW sau sunt motoare "proiecatate" de la zero de inginerii Skoda ? Sunt aceste motoare mai mult Skoda si mai putin VW ? Parca imi suna mai linistitor sa vad aceste motoare si pe VW :(

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8-ul ala e si pe Passat si pe Audi. E mai ok asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 Parca imi suna mai linistitor sa vad aceste motoare si pe VW  :(

Nu ca as vrea sa fiu ironic, dar si mie mi-a sunat tare linistitor cand am vazut in 2010 ca 1,2 tsi era pe vw de un an de zile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave te referi la generatiile mai vechi care echipau Passat sau A4 acum 1 sau 2 ani cumva ? Eu m-am uitat astazi pe ultimele liste de preturi este doar Passat la 1.4 si 2.0 si la fel la A4 sunt TFSI-uri si e tot 2.0 la 200 CP si ceva...

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

M-am hotarat pe O3 si ca posesor de O2 cu motor diesel de aprox 100 CP condus vreo 6 ani am hotarat sa fie : benzina, automata si spre 150 CP sau peste. Asa ca optiunile sunt 1.4 140 CP DSG sau 1.8 180 CP DSG. In acest moment sunt cam 51% pe 1.8 :)

As vrea sa intreb facand abstractie de diferenta de pret si de consum (merg doar 11-12K km pe an),  care ar fi motorul recomandat dpdv peformanta , feeling, sportivitate etc in combinatie cu DSG. Eventual de la persoane care au experienta directa cu aceste motoare sau au avut ocazia sa mearga cu ambele

Din spec-uri mi se pare cam mic cuplul la 1.8 (cat la 1.4!!!), dar in schimb compenseaza cu o plaja extrem de interesanta la care poate livra acest cuplu, care s-ar putea sa fie mai interesanta ca si cuplul in sine.

Ce nu-mi place este ca nu am gasit niciunul din aceste motoare pe masinile VW (cum se intampla cu celelalta motoare de pe O3 si cum se intampla traditional de ani de zile pe Octavia). VW are un 1.4 de 160 CP chiar si are 2.0 pe la 200/210 CP, deci nici macar un benzinar de 1.8 pe VW!

Sunt aceste 2 motoare exclusiv proiectate doar pentru Skoda de VW sau sunt motoare "proiecatate" de la zero de inginerii Skoda ? Sunt aceste motoare mai mult Skoda si mai putin VW ? Parca imi suna mai linistitor sa vad aceste motoare si pe VW :(

 

Multumesc anticipat

 

Dupa cum ti-a zis si Rave mai sus benzinarul 1.8 se pune pe Passat/Audi. Chiar daca s-a pus pe generatiile mai vechi este acelasi motor. Si pana una alta de ce important sa fie proiectate de VW? Si 2.0TDI BKP a fost proiectat de VW :D

 

In fine, eu am 1.8TSI si pot sa-ti spun ca este genial motorul. Cuplul se simte pe toata plaja de turatii pana in rosu. Este extrem de silentios si rafinat si, nu in ultimul rand, puternic. Este o placere la condus.

 

N-as putea sa-ti fac o comparatie intre 1.4 si 1.8 pt ca n-am condus 1.4.

 

Cat despre DSG, inainte sa comanzi arunca un ochi si aici. Pe mine topicul m-a facut sa iau manuala :)

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii linistit, 1.8 TSI 180CP este pe Audi A3 :)

 

Cuplul este limitat la 250 Nm datorita cutiei DSG7.  Pe varianta Combi DSG6 4x4 1.8 TSI livreaza 280 Nm intre 1350-4500 RPM.

 

La vechiul 1.8 TSI 160CP care are tot 250Nm cuplu (dar de la 1500RPM) mai toti tunerii il duc pe la un 210CP si 370Nm cuplu, deci printr-o resoftare vei avea tot ce poate motorul.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Salutare

M-am hotarat pe O3 si ca posesor de O2 cu motor diesel de aprox 100 CP condus vreo 6 ani am hotarat sa fie : benzina, automata si spre 150 CP sau peste. Asa ca optiunile sunt 1.4 140 CP DSG sau 1.8 180 CP DSG. In acest moment sunt cam 51% pe 1.8 :)

As vrea sa intreb facand abstractie de diferenta de pret si de consum (merg doar 11-12K km pe an),  care ar fi motorul recomandat dpdv peformanta , feeling, sportivitate etc in combinatie cu DSG. Eventual de la persoane care au experienta directa cu aceste motoare sau au avut ocazia sa mearga cu ambele

Din spec-uri mi se pare cam mic cuplul la 1.8 (cat la 1.4!!!), dar in schimb compenseaza cu o plaja extrem de interesanta la care poate livra acest cuplu, care s-ar putea sa fie mai interesanta ca si cuplul in sine.

Ce nu-mi place este ca nu am gasit niciunul din aceste motoare pe masinile VW (cum se intampla cu celelalta motoare de pe O3 si cum se intampla traditional de ani de zile pe Octavia). VW are un 1.4 de 160 CP chiar si are 2.0 pe la 200/210 CP, deci nici macar un benzinar de 1.8 pe VW!

Sunt aceste 2 motoare exclusiv proiectate doar pentru Skoda de VW sau sunt motoare "proiecatate" de la zero de inginerii Skoda ? Sunt aceste motoare mai mult Skoda si mai putin VW ? Parca imi suna mai linistitor sa vad aceste motoare si pe VW :(

 

Multumesc anticipat

 

Salve,

 

Nu m-am mai bagat de mult in seama, sa ma bag acum.

 

Daca raspunsul la intrebarea "de ce sa-ti iei o masina puternica cu care sa nu prea mergi?" este "pentru ca asa vreau eu", este, probabil, singurul raspuns corect. Altfel, n-ai (nu tu personal, in general, zic) nicio justificare pentru faptul ca platesti, la momentul de acum, o combinatie de motor-cutie dintre cele mai scumpe pe care sa le tii parcate in cea mai mare parte a timpului.

 

N-am inteles care-i legatura dintre faptul ca ai condus diesel la 100 CP 6 ani si faptul ca acum vrei benzina la aproape 200 CP. Banuiesc ca diversitatea. Ceea ce, iarasi, e ok.

 

Dar, in principiu, cam nimeni nu scoate din calcul costurile unei achizitii, fie valoarea ei la momentul cumpararii, fie costurile ulterioare de mentenanta. Eu n-as da undeva la 23.000 EUR pe ceva pe care sa nu-l folosesc, dar, pe care daca l-as folosi, mi-ar consuma prea mult pentru nevoile mele. Deci cam greu sa-ti spunem sa o iei sau nu ignorand pretul si consumul, ca in afara de putere, masinile astea fac acelasi lucru daca ignoram ce zici tu.

 

Ca sa termin cu asta, daca vrei 180 CP cu automata pentru ca asa te simti tu bine (si vorbesc foarte serios, nu glumesc deloc, si satisfacerea nevoilor-moft face parte din viata), nu mi se pare deloc gresit.

 

Acum, eu am mers cu 1.4 140 CP manuala. Masina e foarte fasneata si, iti spun sincer, mi-a placut. Eu cumpar diesel-uri ca merg destul de mult, oricum peste 25.000 km/an, desi nu prea mai e o afacere. Dar cred ca si benzinara respectiva ar fi facut fata cu brio cerintelor, chiar si celor legate de consum. Am mers cu ea la un drive-test vreo 25 de km, timp de vreo 45 de minute, consumul nu spun cat a fost, ca vrei sa faci abstractie de el (7.2 l/100 km, in regim mixt). Iar masina raspunde repede la acceleratie, are cuplu suficient, livrat intr-un plaja buna, ceea ce se vede si din specificatii. Desigur, ca sa-ti raspund la intrebare, dpdv performanta, sportivitate, e evident ca motorul de 180 CP iti ofera mai mult decat cel de 140 CP din punctul asta de vedere. Daca nu-i pui DSG. Desi DSG-ul e excelent (eu nu-l iau pana nu implinesc 200 de ani, pot sa bag si cu mana in viteza, nu-i bai, chestiune personala), daca il pui, sportivitatea se duce putin pe banana.

 

De asemenea, am mers cu 150 CP TDI DSG, echipata si cu padele. Masina e o relaxare totala. Dar, repet, mie nu mi se mai pare sportiva cand ii pui automata, ambreiajele alea merg ele de capul lor, schimba cand are dumneaei chef (ma rog, ceva de genul, ca la automate, desi asta e mai rafinata). Ii pui automata cand te doare la bascheti si vrei sa te relaxezi, nu cand vrei sa fie maxim de sportiva. Padelele sunt faine, schimbi tu, electronica raspunde repede la comenzi (nu stiu cat de repede, da' asa mi s-a parut), daca nu schimbi tu, schimba ea... e ca la nebuni, ce sa mai.

 

Legat de faptul ca motoarele nu sunt pe alte masini din grup... cred ca ceva din ele sunt pe Audi si vor fi si pe altele, dar toate sunt motoare noi. N-ar trebuie sa te simti mai sigur mai nesigur daca ele sunt sau nu sunt pe VW/Audi. Nu ma intereseaza daca i se rupe motorul unuia cu un Passat, atata vreme cat al meu merge. Daca al meu crapa, am belit ceaprazu, ca nu mai pot sa merg cu ea si asta e chiar o mare problema. Faptul ca le pun ei pe alte marci din grup pe mine nu ma face sa fiu mai increzator. Un motor de generatie noua poate crapa si pe un VW/Audi, daca e nou. Asta e, cand il iei proaspat scos pe piata trebuie sa-ti asumi ca s-ar putea sa aiba bug-uri si ca se vor remedia pe cele ce se vor vinde ulterior.

 

Mai vorbim,

Pa

Salutare

 Parca imi suna mai linistitor sa vad aceste motoare si pe VW  :(

Nu ca as vrea sa fiu ironic, dar si mie mi-a sunat tare linistitor cand am vazut in 2010 ca 1,2 tsi era pe vw de un an de zile!

 

:) Exact, poate nu se mai repeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

M-am hotarat pe O3 si ca posesor de O2 cu motor diesel de aprox 100 CP condus vreo 6 ani am hotarat sa fie : benzina, automata si spre 150 CP sau peste. Asa ca optiunile sunt 1.4 140 CP DSG sau 1.8 180 CP DSG. In acest moment sunt cam 51% pe 1.8 :)

As vrea sa intreb facand abstractie de diferenta de pret si de consum (merg doar 11-12K km pe an),  care ar fi motorul recomandat dpdv peformanta , feeling, sportivitate etc in combinatie cu DSG. Eventual de la persoane care au experienta directa cu aceste motoare sau au avut ocazia sa mearga cu ambele

Din spec-uri mi se pare cam mic cuplul la 1.8 (cat la 1.4!!!), dar in schimb compenseaza cu o plaja extrem de interesanta la care poate livra acest cuplu, care s-ar putea sa fie mai interesanta ca si cuplul in sine.

Ce nu-mi place este ca nu am gasit niciunul din aceste motoare pe masinile VW (cum se intampla cu celelalta motoare de pe O3 si cum se intampla traditional de ani de zile pe Octavia). VW are un 1.4 de 160 CP chiar si are 2.0 pe la 200/210 CP, deci nici macar un benzinar de 1.8 pe VW!

Sunt aceste 2 motoare exclusiv proiectate doar pentru Skoda de VW sau sunt motoare "proiecatate" de la zero de inginerii Skoda ? Sunt aceste motoare mai mult Skoda si mai putin VW ? Parca imi suna mai linistitor sa vad aceste motoare si pe VW :(

 

Multumesc anticipat

My two cents .. intre 1.4 si 1.8 este o mare diferenta, respectiv 1.8/180cp pe o masina <1300kg rezulta o acceleratie de RS (vechiul) .. daca nu conteaza diferenta de pret si vrei o senzatie de masina cu adevarat sportiva mergi pe 1.8 tsi .. gandeste-te bine daca pui DSG, pentru ca DSG intradevar ii ia un pic din sportivitate, doar in S masina utilizeaza toata puterea, dar si acolo este indicat sa preiei cu controlul cu padelele, ca sa nu schimbe chiar la 6000rpm ci la 5000rpm .. deci pentru sportivitate cel mai bun feeling iti da un 1.8 tsi/M6 .. pe de cealalta parte 1.4 este un motor decent, foarte silentios, la 140cp este cu mult peste 1.9tdi/105cp dar nu te baga in scaun ci accelereaza liniar pana la viteza maxima .. alege 1.4 cu DSG daca nu vrei sportivitate ci sa mergi linistit si in oras si in afara (si aici modul S te mai scoate din cotidian)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa plusul de putere la 1.8, sa nu uitam de suspensia spate independenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

la intrebarea unui "coleg" de forum revin cu cateva detalii legate de O3, acum ca posesor. Pt cei care nu stiu am ales 1.4 TSI.

 

Am parcurs prima mie de km. Deocamdata nu simt ca masina s-a lasat. Am fost si sfatuit de cei de la skoda ca primii 2-3 mii km sa nu o duc in zona rosie si nici plina la refuz.

 

deci, am parcurs cam 35-40% oras si 60-65% afara. Consumul pe cei 1000 km este de 6.6 l/100 km, in conditiile in care foarte rar am incercat in oras ceva mai "sportiv". Aerul conditionat a cam mers, si acesta consuma undeva peste 1/2 l la 100 km (cateodata si 3/4 ajunge sa arate consumul).

In oras consumul este intre 8 si 9, mai spre noua, asta cu semafoare, climatronic samd. Daca opresti toate consumabilele atunci poti sa cobori spre 7, dar in zile insorite te fierbi, iar climatronicul nu lasa motorul sa se opreasca la semafor. In afara orasului cel mai scazut consum la o tura de 150 km a fost de 5.5 l/100 km.

In afara, recunosc ca am incercat putin sa vad cum trage. In treptele 1 si 2 nu sesizez multa vana in ea, asta in comparatie cu vechea 1.9 TDI, dar de la treapta 3 in sus lucrurile se schimba. Se ajunge foarte usor la 140 - 160, asta cand am facut si ceva depasiri. Nici nu simti cum masina ajunge la viteza asta. Asta poate ca si din cauza ca motorul este foarte silentios in comparatie cu dieselul.

 

Am mers si cu 4 persoane in masina, fara bagaj mare, dar nu se simte ca nu trage sau ca este vreo lipsa de putere la motor. Intre 80 si 150 masina se misca foarte natural, nu se simt reprizele de accelerare, nu se simte motorul ca e "incarcat", adica totul curge.

 

Fata de vechea 1.9 TDI, nu ma face sa ma simt la fel de confortabil la revenirea din depasiri, mai ales daca sunt ceva mai stranse. Nu stiu sa explic, daca este legat de suspensie sau de directia asistata, dar cea veche revenea la banda 1 din depasire fara sa simt vreo "vaporeala" sau vreo "smucitura". Aici in schimb, simteam masina ca "da din fund"; nu va inchipuiti ca e vorba de derapaje sau probleme facute de masina, ci pur si simplu simt ceva miscare in plus fata de vechea diesel. Sa imi scuzati comparatiile dar nu stiu cum sa le descriu cat mai aproape de realitate.

 

Una peste alta, masina este una foarte silentioasa, faptul ca am ales sistemul fara cheie este un mare confort, mai ales cand merg la masina cu junioara in brate si nu mai am nici un stress cu deschisul usilor. Tempomatul merge bine dupa ce te obisnuiesti cu el. In comparatie cu un audi condus cu ceva vreme in urma, unde tempomatul era separat de blocul de lumini aici este aceeasi maneta. La asta ma refeream la adaptare, cel putin la mine.

 

Sistemul multimedia este usor si intuitive. Am ales Bollero si pot sa spun ca la inceput mai mult imi venea sa butonez masina decat sa o conduc. Inca ne familiarizam unii cu altii, dar una peste alta ca si concluzie:

- este un pas inainte, dar nu o revolutie. Toate sunt acolo unde te asteptai, cel putin daca vi de pe Octavia 2.

- este mai eleganta la interior si ofera un plus confort.

- este mult mai silentioasa, cateodata nici nu stii ca ai motor.

- consumul este mai mare decat cel indicat cu cel putin 1.5 l la suta, si asta nu cu masina incarcata, nu cu condus sportiv ci absolut normal.

- aerul conditionat mi se pare mai prost gandit. Pe O2 daca nu vroiam climatronic apasam ECO si totul era ok. Aici apasi A/C daca doresti aer conditionat, dar nu poti regla ventilatorul pe ce treapta vrei tu. Adica alegi treapta ventilatorului si iesi din AUTO, dar ba creste puterea ventilatorului, si trece automat pe AUTO, ba scade si atunci te incalzesti in masina, inca nu am gasit optimul de confort in folosirea acestuia.

 

Urmeaza doua drumuri in care voi face cel putin 5000 km si atunci cred ca lucrurile se vor lamuri. Asta in urmatoarele 3-4 saptamani, cu multa autostrada si cu ceva portiuni fara limita de viteza. Apoi cred ca o sa am o parere mai pertinenta, mai la obiect.

 

Sfatul meu este pentru cei care jonglati intre diesel sau benzina: vreti consum redus, alegeti fara regret diesel. Intr-o seara dupa ce am fost cu O3 prin oras, si am vazut consumul de 9.4 am luat O2 diesel si pe acelasi drum in aceleasi conditii am scos 6.8. La fel si la drum intins, cu dieselul consuma varia intre 4.7 si 5.3, de la drum la drum, benzina undeva usor peste 6. Vreti masina silentioasa si mai rapida, alegeti TSI. Din experienta cu O2, consumul la cea veche a scazut dupa 10 000 km, si de abia atunci am simtit cum masina zburda. Sunt curios cum va fi cu O3.

 

Daca mai sunt intrebari sau nelamuriri va stau la dispozitie.

 

Drumuri bune la toti!

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum destul de mare 9 pentru Sibiu, o sa se sperie cei din Bucuresti pe caldurile astea cu clima la maxim si semafoare nebune o sa le sara de 12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum si in Sibiu este foarte aglomerat. Multe artere sunt in lucru, se circula greu, oricum. Nu stiu daca a avut vreo influenta, dar orasul a fost full zilele astea. Pe unde merg la service se lucreaza (Dumbravii), a fost si festivalul de teatru, aglomeratie la locurile de parcare, samd. Oricum am scris de consum ca este intre 8-9, acum si in functie de zile, adica poate sa fie si 8!

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot e vorba de consum, la mine (tot in Sibiu) cu climatronic pornit e undeva spre 11%. Asta fara s-o 'calc'.

 

Bine, intr-un oras cu strazi si bulevarde cu asfalt pe ele (adica nu in Sibiu) cred ca se pot scoate cifre mai mici.

 

P.s. In Bucuresti, cand am ridicat masina, am scos aprox 14%

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai2 măcar dacă ar face toți posesorii descrieri atât de detaliate. :)

Legat de maneta pentru tempomat, așa au fost toate până acum si asa am și eu. Cu manetă separată vor veni cele cu ACC. Audi acela avea tempomat adaptiv?

Si nu vă mai stresaţi așa tare cu consumul. Eu am mai tot zis cât ia a mea la 1.6 benzina și cred că ați face atac dacă v-ați gândi mereu la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai2, multumim pentru rewiev-ul amanuntit. Mie personal nu mi se pare mare un consum urban de 9 cu climatronicul pornit. Acum nu stiu cat de aglomerat este Sibiul fata de Cluj...dar eu la 1.9 TDI am 8.5% pe BC pe ultimii 350 km numai urban, vit medie 17 km/ h...deci aglomeratie mare. Consumul asta este fara AC. E drept ca in Cluj pe traseul meu obisnuit sunt destule portiuni in panta...deci si asta mai creste consumul. Ai putea sa pui tu viteza medie afisata de BC la un consum din asta urban?

Ziceai de diesel pt consum mic...dar diesel-urile astea noi cu DPF-ul lor nu se impaca prea bine cu mersul prin aglomeratie. Macar la un TSI scapi de grija DPF-ului...si consumul vad ca e mai mic decat la vechile benzinare de 1.6

Ce as mai vrea sa te intreb e cum ti se pare puterea (sau randamentul ) AC-ului la O3 fata de O2. Mie la O2 mi se pare ca AC-ul nu prea face fata la volumul masinii cand e cald tare afara, cel putin asa e la a mea.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca raspunsul la intrebarea "de ce sa-ti iei o masina puternica cu care sa nu prea mergi?" este "pentru ca asa vreau eu", este, probabil, singurul raspuns corect. Altfel, n-ai (nu tu personal, in general, zic) nicio justificare pentru faptul ca platesti, la momentul de acum, o combinatie de motor-cutie dintre cele mai scumpe pe care sa le tii parcate in cea mai mare parte a timpului.

 

N-am inteles care-i legatura dintre faptul ca ai condus diesel la 100 CP 6 ani si faptul ca acum vrei benzina la aproape 200 CP. Banuiesc ca diversitatea. Ceea ce, iarasi, e ok.

 

Multumesc tuturor pentru opinii. Iar tu Ciprian, cam ai dreptate cu logica ta , cam acestea sunt motivele, nu tin de o logica foarte mare. Oricum cand te uiti la o masina de 20K EUR sau mai mult si nu la una de 8-10K EUR este tot pentru ca "asa vrei" sau probabil pentru ca iti permiti pur si simplu intr-un moment al vietii :) Daca nu imi luam o clasa B pana in 10K cu motor pana in 90CP ca sa ajung din A in B.E vorba de relaxare , placare, diversitate , orice in plaja asta :) Nu cred ca trebuie sa mergi cat un taximetrist ca se justifice motoarele de aproape 200 CP sau peste si daca mergi 12-15K an sa ii mergi cu 75-100 CP pe masina. Plus ca in Romania inca e o anomalie , cat o sa mai fie, platesti taxe de genul impozit, RCA etc inca la cilindree si nu la CP, iar 1.8 din acest punct de vedere nu este un mostru nu este 3.0, 4.2 etc. Adica eu la 1.9 actual platesc mai mult ca la 1.8. Cred ca 1.8 pare mult ca si capacitate cand tendinta ulitmilor 3 ani este de motoare cu 10CP/cm3 sau mai mult (vezi 1.4&160 CP,2.0 &210 CP la VAG, 1.0&125 la Ford) , mai ales cand vorbim de benzina. Privind dinspre aceste motoare , 1.8 pe benzina poate parea o cilindree mare , dar sa nu uitam ca acum 4-5 ani se vindeau inca motoare de 1.8 si 120-140 CP si motoare 2.0 care nu depaseau 160-170 CP.

 

Referitor la consum nu este foarte important nemergand f multi km, dar tinand seama ca vreo >60 merg in oras (Bucuresti) , un >16% la 1.8 dimineata intre 8 si 9 nu mi se pare extrem de bine venit :). Acum sa mergi bara la bara in Bucuresti nu cred ca e diferenta intre 100 CP sau 200 CP , singura diferenta o face automata care iti mai ia din stresul de "freca" vitezele. Ma gandesc ca poate gaselnita aceasta mai noua cu start stop ajuta motoarele mai gurmande, acestea consumand mult cand stai la semafor, cu 1.9 diesel actual la momentele de aglomeratie mare si cand e cald sta leger pest 10-11% oricum in Bucuresti. 

Spunea cineva sa ma uit si la cutie manuala pe 1.8 TSI, exista la O3 ? Parca nu am vazut decat cu DSG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Cred ca 1.8 pare mult ca si capacitate cand tendinta ulitmilor 3 ani este de motoare cu 10CP/cm3 sau mai mult (vezi 1.4&160 CP,2.0 &210 CP la VAG, 1.0&125 la Ford) , mai ales cand vorbim de benzina. Privind dinspre aceste motoare , 1.8 pe benzina poate parea o cilindree mare , dar sa nu uitam ca acum 4-5 ani se vindeau inca motoare de 1.8 si 120-140 CP si motoare 2.0 care nu depaseau 160-170 CP...

Cred ca era invers 1CP/10CM3 :D

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiO2: Eu am 1.8TSI cu cutie manuala.

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiO2 cred ca nu prea citesti tot ce se scrie aici. 1.8tsi e si pe manuala de ceva timp. Daca vrei sportiva si feeling 1.8 este alegerea. Manuala sau DSG sunt pro si contra, unii vor DSG unii manuala tu alegi. Eu ti-am recomandat 1.8tsi M6:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!