Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Mihai2 nu ai avut dilema de a alege intre Xenon si gadgeturile electronice si de comfort care le-ai pus?

Xenon-ul e util, dar jucariile electronice iti fac viata mai frumoasa.

Eu am dilema asta din motive de buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai2 nu ai avut dilema de a alege intre Xenon si gadgeturile electronice si de comfort care le-ai pus?

Xenon-ul e util, dar jucariile electronice iti fac viata mai frumoasa.

Eu am dilema asta din motive de buget.

Dilema e oarecum simplu de rezolvat: faci minim 35% din km anuali extraurban ? Daca da, atunci obligatoriu Xenon. Te poate salva de la un accident, pe cand optionale gen Kessy...fix un moft inutil - no offence

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pte: motoarele cr livreaza cuplul si puterea pe o plaja de turatii mai mare,si mai liniar,oarecum ca benzinarele,nu mai au explozia aia a pd-urilor pe o plaja mica de turatii.asta este diferenta cr-pd.caii sunt tot acolo,dar trebuie exploatati altfel.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pte: motoarele cr livreaza cuplul si puterea pe o plaja de turatii mai mare,si mai liniar,oarecum ca benzinarele,nu mai au explozia aia a pd-urilor pe o plaja mica de turatii.asta este diferenta cr-pd.caii sunt tot acolo,dar trebuie exploatati altfel.

Brgds

Corect si, in completare, important sa amintim ca CR trage pana la 4500rpm liniar, pe cand PD dupa 3500rpm se plafoneaza. Datorita liniaritatii si a lipsei de "sut in fund" a CR-ului, par cu mai putini cai, dar nu e asa. Uneori mi-e dor de 1.9tdi 101cp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: or fi mofturi, nu zic, putem trai si fara ele, dar cateodata trebuie sa ne mai facem si cate un moft! Legat de Xenon si de afirmatia ta da-mi voie sa am alta parere. Orice masina are becuri, indiferent daca circula in oras sau nu, indiferent de proportia oras/in afara orasului. Sunt accidente de tot felul atat in oras cat si in afara, atat ziua cat si noaptea. Am multi km condusi doar cu halogene si cineva mi-a purtat de grija chiar daca extraurban insemna pt mine mai mult de 75-80%. Asa ca fiecare cu parerea si experienta sa. Daca tu consideri ca acele Xenone iti poarta de grija alegele linistit si iti doresc km parcursi fara nici un incident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare aveţi dreptate din punctul vostru de vedere.

 

Eu găsesc xenonul ca o dotare de siguranţă pentru că deşi am ochi deschişi la culoare şi văd foarte bine noaptea, dacă însă mă intersctez cu vreun matiz cu sacul de cartofi în portbagaj, s-a terminat distracţia. O singură dată am mers cu xenon şi am fost surprins să constat că se vede suficient de bine chiar dacă eşti orbit. Ceea ce nu mi-a plăcut a fost autolevelingul. Parcă era prea radical.

 

Keylessul... de multe ori mă trezem că am mâinile încărcate de bagaje, voaim să încui maşina şi cheia era ca de obicei, în ultimul buzunar pe care-l controlam. Imaginaţi-vă un mister bin ţinând sacoşele între genunchi şi căutând cu dreapta în buzunarul din stânga şi viceversa.La cât se scuipă în România am oroare să las sacoşele pe jos. De aia, spun că mi-ar placea un keyless dacă nu ar fi aşa scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: or fi mofturi, nu zic, putem trai si fara ele, dar cateodata trebuie sa ne mai facem si cate un moft! Legat de Xenon si de afirmatia ta da-mi voie sa am alta parere. Orice masina are becuri, indiferent daca circula in oras sau nu, indiferent de proportia oras/in afara orasului. Sunt accidente de tot felul atat in oras cat si in afara, atat ziua cat si noaptea. Am multi km condusi doar cu halogene si cineva mi-a purtat de grija chiar daca extraurban insemna pt mine mai mult de 75-80%. Asa ca fiecare cu parerea si experienta sa. Daca tu consideri ca acele Xenone iti poarta de grija alegele linistit si iti doresc km parcursi fara nici un incident.

 

Nu inteleg de ce te ataci. Iti respect decizia, este strict a ta. Dar, din ceea ce ai scris, fara suparare, este clar ca nu ai condus prea mult Xenon OEM. 

In masura egala, orice masina mi-am configurat/cumparat, m-a interesat in urmatoarea ordine: Baterie completa airbag, ESP, Xenon, Scaune incalzite, climatronic, mp3 player.  Restul, din punctul meu de vedere sunt mofturi, pe care daca mi le pot permite, mi le pun pe masina.

Exact pe principiul asta am configurat si Octavia si Superbul, doar ca pe Superb mi-am pus mofturi gen SoundSystem, senzori parcare, SunSet si TPM

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihiai2- volanul cu comenzi e standard la Elegance... Nu inteleg cum de l-ai trecut la oprionale... Vorbeste cu dealerul sa il scoata din pret...

@pte - TDI CR se conduce pana la 4500 rpm ca sa simti toata puterea. E total diferit fata de PD-uri... E foarte liniar motorul si prin urmare e mai safe deoarece nu transmite false senzatii de putere care se termina brusc, posibil intr-o depasire curajoasa, cand ai depasit x rpm...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul in 4 spite e standard, cel in 3 spite e optionl...

LE: si cel standard are comenzi doar audio, nu si pentru computerul de bord...

si tare cred ca nu e imbracat in piele standard...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am crezut ca e ca la Superb unde nu existe decat un fel de volan...

E imbracat in piele standard...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: nu m-am atacat, mi-am spus parerea. Intradevar, nu am condus mult cu Xenon, poate de aia nici nu le simt lipsa. Cum ai spus, multe sunt mofturi pe care daca ti le poti permite le alegi. Cum zicea si MAKRON, pe langa descrierea situatie lui mai pune si un copil in brate care urla ca nu i-ai luat exact ce a vrut si pana gasesti ultimul buzunar....

 

@nsm: nu am inteles nici eu exact cum e cu volanul si nici cei de la dealer nu erau prea convinsi de explicatiile lor. In showroom ce era Elegance era in 3 spite. Eu am vrut doar sa fiu sigur ca am si comenzile de telefon pe volan. doar la optiunea respectiva era trecut comenzi audio si telefon. Asta a fost motivul pentru care am ales aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

am fost azi la drive test cu o octavia elegance , 1,6 tdi si am testat-o si pe dealu feleacu (pentru cei care stiu ) . Motorul e mult mai puturos ca 1,9 tdi . Vizibilitatea in schimb e mult mai buna fata de modelul anterior , schimbatorul e mai "scurt" adica bagi mai usor din 1 in 2 , din 3 in 4 ; in oglinzile laterale vezi mult mai bine .Modelul testat avea sispensie normala +jante 16" si nu mi s-a parut mai stabila , ba chiar parca scutura mai tare ( o fi de la puntea spate aatat de criticata ) . Mi-au configurat o octavia elegance , 2.0tdi 150 cp + jante 17 + stergator luneta + incalzore scaune + senzori spate si am iesit la 21 de mii cu tot cu tva , un pret bun zic eu . Deci pentru cine vrea o masina noua e o alternativa foarte buna :)

Modificat de octavia 4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e puturos nici pe departe.doar livreaza puterea altfel,asta e caracteristica cr,pe o plaja mult mai larga de turatii.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Esri obisnuit cu 1.9 tdi care explodeaza de la turatii joase. CR ul trebuie turat mult ca asa e facut, e ceva normal la un CR aa schimbi vitezele la 3000-4000 rotatii chiar si inca trage, la PD pe la 3500 rotatii nu prea mai trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

I-am dat si turatii , mi-a fost mila sa ii dau mai mult de 4000 ( masina avea 53 de km si vreo 15 aveam eu pe ea ) , nu vreau sa fiu rau, masina e mai mare , mai frumoasa dar  as lua ori 1.4 tsi 140 cp ori 2.0 tdi 150 cp . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecerea de la PD sau non-PD la CR are efectul asta...

De la PD la benzina e si mai rau la inceput, dar te obisnuiesti dupa ceva vreme, cand incepi sa inveti cum sa conduci motorul ala e altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pe un site romanesc si pe unul strain o parte din noutatile octaviei 3 explicate in cateva filmulete :

 

Lane Assistant

,

 

Traveller Assistant

,
,
,
,
,
,
,
Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

o intrebare stie cineva cand va apare modelul break sau combi la noi ca mult imi mai place

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost in teste cu Octavia 3, 1.6 Diesel. Toate impresiile au fost in comparatie cu actuala O2 1.9 TDI. Am avut "noroc" ca extrasurile pentru care am optat erau si pe masina de test, astfel incat am putut sa imi fac o idee.

 

Interiorul surprinde prin mai multa eleganta, si prin mai multe feature-uri la interior. Sunt multe informatii afisate pe Maxidot (arata bine cel color), dar si pe modelul de sonorizare Bolero (nu este in echipare standard la Elengance) printre altele este meniu pentru masina in care se pot afisa/seta functii ale masinii. Asta pentru cei carora le place statistica si informatia. Clar este un plus mare la interior. Personal nu am simtit marirea habitaclului. Iarasi un "minus" a fost partea de cotiera fata si frana de mana. Nu este schimbat decat invelitoarea de la frana de mana, care pe O2 era un plastic care a si cedat in timp, la O3 este ceva similar ca la schimbator, dar va aduna mult praf. La fel la Sistemul audio, are un plastic care il incadreaza, negru lucios care dupa o zi de drumuri nationale era plin de praf chiar daca de 2 zile ploua la noi.

 

La pornire, dieselul de 1.6 mi se parea ca nu trage (in acelasi stil pe care il am pe 1.9). Dupa o bucata de drum, daca am inceput sa turez masina in jurul a 3500 de ture, deja lucrurile se imbunatateau, dar nu are acelasi suflu ca 1.9 TDI.

 

La drum nu am fost impresionat de silentiozitatea motorului. La 1.9 TDI face mult zgomot iarna. sau cand este rece, dar ma asteptam la 1.6 sa nu il "aud". Onglizile mari ofera multa vizibilitate.

 

Ca si concluzie, masina este un mare plus mai ales la interior. Motorizarea 1.6 TDI, mai ales pentru cei care deja au 1.9 TDI, nu este un motor care sa dea impresia de +. Pentru mine a fost din contra. Am ales, cum am spus si anterior, 1.4 TSI si sper sa fi facut o alegere buna raportat la motorizare. Poate a reusit cineva sa testeze 1.4 TSI si poate chiar poate compara cu un 1.9 TDI. mi-ar placea sa aud ceva pareri.

 

Numai bine la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat articole cu test drive despre 1.4 TSI dar nu prea sunt. Posesori cu atat mai putin.

Pe skoda.ro la livrare imediata era un singur 1.4 TSI care intre timp a  disparut, probabil ca s-a vandut la cineva care n-are treaba cu forumurile auto.

 

Singurul articol de test drive care l-am gasit este:

 

http://www.parkers.co.uk/cars/advice/finding/2013/january/skoda-octavia-14-tsi-140-ps-se-5dr-best-for-handling/

 

Daca mai gasiti si alte articole de test drive sau postari pe forum srise de cei care au condus efectiv O3 1.4 TSI va rog sa dati un semn.

 

 

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti cu un Golf VII 1.6 TDI, apoi cu o O3 1.6 TDI ca sa intelegeti diferenta dintre ele doua masinii cu acelasi motor.

Apoi mergeti cu un Golf VII 1.4 TSI si o sa aveti o idee foarte clara despre cum ar trebui sa fie O3 1.4 TSI.

Sau sunati la toate reprezentantele din zona voastra si vedeti daca are cineva motorul asta la test-drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa 1.9 TDI, 1.4 TSI 140 CP o sa vi se para o mica racheta. Il conduc zilnic, in varianta de 122 CP, iar 1.9 TDI l-am condus pentru aproximativ 5.000 km pe autostrazi, drumuri nationale si localitati in Europa, deci am cum sa fac comparatie. Singurul lucru deranjant pentru voi va fi consumul, pe autostrada 1.9 TDI scoate 6%, pe cand 1.4 TSI are un consum cu cel putin un litru mai ridicat, in acelasi regim de condus. In schimb, 1.4 TSI are reprize mult mai bune si 6 viteze - asta e un lucru in plus si fata de 1.6 TDI, care are doar 5 viteze - viteza a sasea ajutand mult la mers pe autostrada sau drumuri nationale.

1.6 TDI e un motor economic, asta fiind singurul avantaj al acestei motorizari.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

da , dar in viteza a 5 a la 1.6 tdi la 2500 rotatii ai aproape 140 km /ora si la 3000 rotaii ai aproape 170 km /0ra, deci vitezele sunt etajate altfel si sunt muuuult mai lungi, cele in 6 trepte au vitezele mai scurte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!