Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

distrugatorul

nu ma deranjeaza...k am nepoti :)))

opinia mea...strict opinia mea...daca spui k octavia te-a dezamagit...nu prea ai de ales....decat un passat cu mai putine dotari

cu 23-24000 nu ai ce altceva sa iei mai bun

daca ma insel astept sa ma corectati cei mai tineri  :P

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 incearca altceva...passat...e mult mai bine antifonat :)

 

:icon_thumleft: MULT mai bine!  B7 2.0 TDI Cr e de senzatie raportat la zgomot de rulare/zgomot motor la relanti si reflectat in habitaclu la 100 - 140 km/h (mai jos nu are rost discutia ca si O2 sta binisor). Venit de pe O2 1.9 TDI PD e diferenta de la cer la pamant. Sper ca antifonarea pe O3 sa fie macar 3/4 la fel de buna ca cea de pe B7 desi ma indoiesc, acolo fiind o parte din diferenta de pret de 4.000 euro.

 

L.E. : @distrugatorul : am adaugat si la relanti. Eu le detin pe amandoua si le conduc alternativ cate 2-3000 km :)

 

De curiozitate, n-am apucat sa vad daca O3 are capitonata capota motor.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

imi permit sa te contrazic..si la relanti e diferenta in ceea ce priveste insonorizarea :P 

 

ps. nu vorbesc din auzite...le-am condus pe amandoua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva se abera pe aici ca iti iei un super motor de 2.0 TDI, nu te supara dar VAG a ramas foarte mult in urma cu motoarele fiesel. Nu ma credeti mergeti la test drive cu alte marci si o sa va convingeti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

aici ai dreptate...motoarele 2.0 tdi nu au fost alegerea cea mai fericita

probleme  k injectoarele...

ce parere aveti de 1.6 tdi?...bineinteles nu pe passat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu "aberam" spunand ca pe O3 motorul de 2.0tdi/cr este super ... mea culpa daca nu este asa .. problema e ca nu poti pune decat motor VAG :)

 

nici o suparare :) dar da si exemple, care sunt motoarele diesel mai bune, ca sa stiu si eu (pe bune, no joke) .. eu am mers la TD cu BMW si cu Ford si mi-au parut mai zgomotoase (plus cutiile de viteza automate mai lente decat dsg)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

nu toate diesel-urile VAG au probleme...numai 2.0 tdi...si poate k s-a rezolvat k noua generatie 150 hp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HDI - urile PSA si Ford-Volvo(sunt identice si defera anexele lor) sunt mult mai calitative si fiabile.

La 2 litri Vag mai adaugati:pompa de ulei,pompa inalte,consum maricel de ulei la primele modele. :blah:

La HDI de cand ma stiu o singura problema majora am intalnit,la un Ford 1.6 un piston spart.problema rezolvata repede cu un cost destul de mic,in jur de 1100 lei cu tot cu garnituri ulei si filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unele 2.0 tdi au fost si injectoarele, in special la cele piezo electrice si sa nu uitam chiuloasele care se fisurau. Problema cu chiuloasele s-a rezolvat de abia prin 2008. Nu cred ca exista termen de comparatie intre 2.0 diesel de la bmw si cel de la vag, la bmw zici ca e benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate diesel-urile VAG au probleme...numai 2.0 tdi...si poate k s-a rezolvat k noua generatie 150 hp :)

Problemele serioase (gen injectoare, consum ulei marit etc) s-au rezolvat de prin 2009 odata cu CR-ul.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma deranjeaza...k am nepoti :)))

opinia mea...strict opinia mea...daca spui k octavia te-a dezamagit...nu prea ai de ales....decat un passat cu mai putine dotari

cu 23-24000 nu ai ce altceva sa iei mai bun

daca ma insel astept sa ma corectati cei mai tineri  :P

 

Iti doresc succesuri cu nepotii...

 

Octavia este cum este si Golful, clasa compacta.

In bugetul ala setat, asta caut. Nu o sa imi iau un Passat, deoarece o sa il iau chel line.

Un Passat cu dotarile pe care le am pe o compacta, il iei dincolo de 30.000 ..ma rog, nu cu mult, insa cu minim 30% peste bugetul pe care il am setat,

 

Aaaa...si inca ceva, aici ne referim la masini noi, luate de la dealeri, nu SH.

Pentru ca la SH, gasesti si A4 la bugetul ala nu doar Passat.

 

Cat privesc motorizarile, VAG este in urma cu Common Rail-ul, insa ala 2.0 TDI CR, nu stiu sa fie probleme mari pe ele.(de fapt au fost cam rezolvate)

Andi tu te referi la alea vechi PD.

Insa, nu ridica in slavi BMW. Au probleme la fel de mari, poate chiar mai mari ca si VAG (lanturi distributie, turbine, coloane de directie, electronica..si lista poate continua), desi ei sunt la 5-a generatie de CR. Si gandeste-te ca sunt motoare de generatie noua...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu X1/18d si cu 318d (model 2012 cu cutia automata cu 8 trepte), iar zgomotul motorului se aude pregnant la accelerare, mai mult decat la un Superb 2.0tdi/170cp - end offtopic

 

on topic: Raman la parerea ca O3/2.0tdi este o alegere buna, eu oscilam intre 2.0tdi si 1.8tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali_devill


  • nu zic ca nu aveti dreptate pe alocuri,unii dintre voi...dar de aici si pana la niste fantasmagorii mai este cale lunga...intotdeauna posesorii de un anumit model vor vedea in facelift numai defecte.pana aici e okay...dar deja la un elegance care are dotari cat nu avea modelul lor plus optionale,sa strambam din nas ca nu are nush ce mochetica,la golf au scos pedala dar la octavia puteau sa o pastreze...serios?,s-a rupt tapiteria dupa 180.000km...nu pe bune,dar ma distrez copios.

 

Personal, nu inteleg ce reclami aici? Ca strambam din nas pe banii nostri? Sau...Pe bune daca inteleg...

Adica ce? Sa zicem mersi ca a iesit O3 care default trebuie sa fie mai buna decat O2?

Nu ai inteles absolut nimic din ce se spune pe aici.

Reclamam faptul ca diferenta de pret este prea mica intre O3 si G7, iar calitatea nu pare sa reflecte acest lucru.

 

  • de cand a aparut modelul asta,citesc numai chestii negative fara sens...cam cum faceau unii pe topicul cu golf 7,blamand suspensia supercomentata,desi nu vazusera un golf 7 nici macar expus la mall-ul din oras,dar sa mai si mearga cu el.apoi dupa drive-test ,98 la suta nici nu au simtit ce suspensie au,asa de meseriasi erau dar comentau ca inginerii auto.

 

Ai capacitati empatice sau iti dai cu parerea asa in general ca la fotbal? De unde stii tu acest lucru?

Poate nu iti dai seama, insa cam jignesti prin afirmatiile tale. Si ii jignesti pe cei care incearca sa aduca un plus constructiv la acest forum, care ajuta prin povestile lor, in a nu arunca cu banii pe fereastra pe un progres tehnologic precum este puntea spate comuna!

 

  • revenind,vreti nu vreti,produsul o3 este un progres fata de o2 la fel cum ca si posesor de golf 5 nu am privit cu ochi buni g6 pt ca nu imi era placut ochiului.si vanzarile or sa confirme asta.

 

Nu vad nici un argument solid care sa sprijine acesta afirmatie. Personal, consider ca este un constant tehnologic cu usoare urme de regres, pe care se cere mai multi bani.

Insa este parerea mea!

 

  • incercati sa priviti poate,masina ca un ansamblu,nu doar un led,o mocheta,o racleta,si cred eu ca o sa va iasa alt calcul,nu de alta dar nu cred ca conduce vreunul dintre noi maybach sau alta masina din galaxii de lux si vezi doamne ,vai o3 ce naspa este.
  • imi cer scuze daca pt unii par acid in exprimare,dar sunt bine intentionat si respectuos,dar nu pot fi altfel,asta este stilul meu.

Si eu imi cer scuze ca imi permit sa te contrazic, mai acid, asa, cum este felul meu.

Inca ceva, pe viitor incearca sa scrii mai aerisit, nu de alta, insa nu prea se intelege firul logic al povestirii.

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu, detaliile conteaza, pentru ele platesti miile alea de euro. Nu discutam pe ansamblu deoarece motorul, cutia de viteze si multe altele sunt similare la mai multe modele. Habitaclul e unic. Nu cumperi o vidanja sa nu iti pese cum arata la interior avand in vedere ce vei face cu ea! In plus in multe cazuri de aici nu se cumpara a N-a masina la firma.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrea Vali sa spuna, mai direct ca nu e genul de om care sa se ascunda in spatele cuvintelor, este ca masina ofera foarte multe la un pret foarte bun.

 

Comparativ, la ora asta, nu prea ai ce sa alegi ca masina noua, mare, bine dotata la 25-26.000 de euro.

- O3 este o masina care arata foarte bine. Si nu arata bine pentru o masina de 15 - 20.000 de euro, arata bine si pentru o masina de 30.000 de euro. Nu degeaba si presa remarca liniile comune cu fostul A6.

- este o masina mare. Foarte mare! Romanesc de mare! Msaini la fel de mari incep de abia din gama limuzinelor de lux, A4, Seria 3 etc sunt mai mici decat O3 atat la spatiu interior cat si la spatiu in portbagaj.

- are o lista de dotari foarte buna. ACC si Park Asisst sunt dotari pe care le gaseam abia in gama limuzinelor si acum sunt disponibile pe o compacta. Sa nu mai vorbesc de touchscreen maricel si color, slot SD sau altele standard.

 

Intr-adevar are si minusuri.

- unul dintre ele este puntea spate. Dar asta e un minus comparativ cu O2, pentru ca daca extindem comparatia in gama ei de pret dam peste ce? Fluence (bine dotat), Astra, Megane si astea au puntea spate... Exact!

Plus ca asta nu afecteaza nici stabilitatea nici confortul. Nu ia nimeni Octavia ca sa faca Ploiesti-Cheia-Brasov in 20 de minute, hai sa fim seriosi. Asa ca nu e atat de deranjanta lipsa puntii independente cum crede toata lumea.

- cat despre plasticele de interior... eu nu cred ca sunt mai ieftine sau de mai proasta calitate decat cele de pe O2. Eu vad masina fix la fel ca un O2. Ce castigi pe parte de dotari pierzi pe stofa de pe usi... mare branza.

Mana mea sta pe volan, nu pe usa, asa ca nu pot sa spun ca ma intereseaza daca e sau nu material acolo. In schimb ma intereseaza sa pot sa ascult muzica de pe un card sd sau sa am un touchscreen frumos si util in bord decat sa merg la ghici cu melodiile.

 

Pentru cine are impresia ca aceste detalii sunt niste deal-brakers, ok! Nu e o masina cum vreti voi asa ca nu o cumparati! Dar sa ne spuneti si noua ce masina va cumparati la:

- banii astia

- dotarile astea

- pretentiile astea

- spatiul asta

- imaginea asta de marca

- calitatea asta

 

Eu unul chiar sunt curios! In momentul asta un 1.8 TSI Elegance plus destul dotari la 25.000 de euro bate cam orice pe piata cand incepi sa le pui una langa alta.

- un Golf e mai calitativ dar ai mai putine dotari, motor mai slab si mai putin spatiu la banii astia.

- un Passat e aproape la fel de mare dar nu ai nici motor nici dotari la pretul asta,

- un Superb e cava mai bine dotat decat un Pssat dar nu la fel de bine ca Octavia

- Astra e urata si mica

- Insignia e ceva mai bine dotata decat Passat-ul dar tot nu la nivelul Octaviei etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- un Golf e mai calitativ dar ai mai putine dotari, motor mai slab si mai putin spatiu la banii astia.

- un Passat e aproape la fel de mare dar nu ai nici motor nici dotari la pretul asta,

- un Superb e cava mai bine dotat decat un Pssat dar nu la fel de bine ca Octavia

- Astra e urata si mica

- Insignia e ceva mai bine dotata decat Passat-ul dar tot nu la nivelul Octaviei etc.

Opel .. mari pe afara, mici pe diauntru si grele de zici ca-s din fonta facute. Dar totusi lipsa textilului pe usi e deranjanta si e horror cand dai 25k pe ea. In rest Rave +1 pentru obiectivitate :)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ANdi B., @GABIVVX - nu mai denigrati motorul 2.0 tdi CR vag ca nu mai e cazul. E adevarat ca au avut probleme dar asta se intampla acum 4-5 ani de zile. Hai sa traim in prezent.

Cand mi-am comandat Superbul, am testat si BMW 316d, 118d si am fost profund dezamagit de zgomot, de modul greoi in care urcau in ture...

CR-ul de la VAG e mult mai silentios si se simte mai sprinten...

La Ford/PSA nu pot sa ma pronunt ptr ca sunt slab fabricate si scartaie altele de nu ma mai intereseaza motorul...

Daca il exploatezi corect merge impecabil. Eu am 39k km si totul e ca in prima zi...

Problema la O3 + optionale de bun simt (gen xenon, vopsea metalizata) este ca se apropie prea mult de Superb...

care ofera standard tot ce s-a criticat mai sus: punte independenta spate, pedala de acceleratie din podea, amortizor + capitonaj capota motor, capitonaj usi

Ex 1 Superb 2.0 tdi 140 cai Elegance - 25729 . Oare cat o costa O3 cu bixenon adaptiv, scaune stg-dr electrice, oglinzi pliabile, perdelute geamuri, jante pe 17" si multe alte maruntisuri

Ex 2 Superb L&K tdi 170 cai 30738 - apropo de ce iti poti lua in loc de Octavia la 31k EUR

(pentru cine nu stie Laurent & Klement = Elegance + o luunga lista de optionale (gen piele maro, stopuri LED, jante 18) si finisaje speciale (piele speciala, bord in 2 culori maro inchis/negru) etc)

Cu discount de cel putin 1000 EUR iesi mai ieftin ca Octavia3. Dar nu o sa tina decat 6 luni... pana la facelift...

@iulian - Ai mare dreptate cu Opel sunt balubice la exterior dar sunt slab gandite (stil american deh) si atunci spatiul e mic iar greutatea mare. Ex Opel Astra H 1.6 benzina are cam 1400 kg, un diesel are 1500 kg (cat Passat)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo lucrezi cumva in industria bisericeasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rave: cam asa sta treaba dar cine sa priceapa?

Sti cati sunt care aspira la statusuri pe care nu le vor atinge niciodata?sti cati isi iau masina pt invidia vecinilor?mai bine passat chel-line,decat octavia elegance.

Sti ca unii cand cumpara o masina,intreaba: da hare sabufar?

Oamenii sunt diferiti,si asta e bine.iti dai seama daca conduceam toti aceeasi masina?

In fine,la cati oameni am gasit pe forum care cred ca ei au dreptate by default,eu sa fiu sanatos.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

 

"La Ford/PSA nu pot sa ma pronunt ptr ca sunt slab fabricate si scartaie altele de nu ma mai intereseaza motorul..."

 

La Focus 2 si 3 nu prea mai sunt scartaieli iar pe spate ai multilink. Deci mai fac si altii masini, nu doar VAG.  :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ex 1 Superb 2.0 tdi 140 cai Elegance - 25729 . Oare cat o costa O3 cu bixenon adaptiv, scaune stg-dr electrice, oglinzi pliabile, perdelute geamuri, jante pe 17" si multe alte maruntisuri

 

24.072, Cam atât ar costa. Ai ales cutie manuală, tot manuală am simulat și eu pe configurator.

Dar, în primul rând, Superb 2 în varianta aleasă de tine, costa în primul an de lansare, peste 30.000 euro.

 

S-a afirmat că O3 este mai scumpă decât O2. Nimic mai neadevărat. Am găsit un pliant din 2006 și la variante de echipare și motorizări echivalente, O2 este mai scumpă. Mai ales că și tva era doar 19%. Dacă avem în vedere că în 2004 la lansare, prețurile erau și mai mari.... eu, personal, nu mă plâng.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focus-ul 2 e dezastru in ceea ce prievste stabilitatea spatelui. S-a mai spus si in alte randuri, confirm si eu. Decat multilink instabil, mai bine punte comuna...nu vad sa se planga nimeni cu G4/O1 de puntea spate.

Mie imi place f mult noua Octavia, nu as ezita sa-mi iau una...insa nu as merge cu dotarile de top, probabil un elegance cu 1-2 extraoptiuni ar fi arhisufucient pentru mine....ceea ce n-ar duce pretul dincolo de 24-25k.

Scuze pentru posesorii de golf, insa eu prefer sa car dupa mine un portbagaj mare si gol decat sa stau,la nevoie, cu bagaje in brate! Plus ca la revanzare octavia sta la fel, daca nu chiar mai bine decat golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revanzare Golf-ul tine mai bine la pret, avantajul Skoda insa e ca vinzi mai repede o Octavia decat un Golf [romanul cauta masina mare, cu portbagaj mare, sa intre la o adica si frigiderul odata la 3 ani cand il schimba sa nu mai plateasca transport, desi acum astia ti-l aduc la poarta, T(e)D(e)I pana in 100k km chiar daca face 12.000 km pe an - "pe persoana fizica" -  si nu-si va scoate niciodata diferenta din carburant] si in plus Skoda Octavia a castigat teren cu vrajeala prin viu grai ca e aceeasi masina ca Golf, doar cu alta sigla. Asta din urma a fost o abureala ieftina pentru O2 si G5/6, la acelasi nr. de km si ingrijit un Golf se mentine mult mai bine decat Octavia, acum nu stiu care va fi situatia.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff... am fost azi sa studiez un exemplar mai in amanunt si nu mi se pare ca e chiar asa dezastru cum s-a scris, dar ma rog, poate pretentiile si asteptarile unora sint peste ce ofera masina si atunci e cazul sa va indreptati catre altceva :)

Evidaman', de banii aia nu iei ceva NOU.

Plasticul de pe usi si bord nu e asa de [cenzurat] cum ziceti, as putea chiar sa spun ca e mai ok decit cel de pe polo 9n sau g5.

intr-adevar, nu mi-a placut nici mie usa aia de la torpedo, nici bancheta spate dar nu ma prea intereseaza asta eu stind in fata :D

Pentru un copil este ok, ramine de vazut daca si pentru mama lui...mama lui...

Personal, probabil ca va fi o alegere de luat in calcul peste citiva ani, cind unul dintre voi va scapa de masina luata intr-un mod sau altul - neaparat DSG :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianb2007 Sa inteleg ca ai avut probleme cu T(e)D(e)I-ul tau?

Cand mi-am luat octavia, m-am uitat si la golf V, insa m-ar fi costat 2k E in plus la aceeasi configuratie(bani pe care nu am vrut sa-i dau doar ca sa scrie vw si sa fie portbagajul mai mic ca sa nu-l car dupa mine mereu). La revanzare, preturile sunt similare(eu m-am uitat la VW Golf si O2 cu motoare pe benzina) chiar mai mic la golf. Si in afara de volanul care se toceste si siglele care se exfoliaza, la octavia nu am avut nicio problema. In schimb la golf/jetta am intalnit mult mai multe probleme(si am testat cateva)

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!