Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

nu stiu de ce va mirati de preturile astea cu 24-25k pe octaviana, atita timp cit eu acum 6 ani ma invirteam sa imi iau O2 cu dotari echivalente spre full ca sa nu am ce bricola la ea si cum ma suceam cum ma invirteam intre variante si dotari extra tot in jurul a 24k ma invirteam.

 

On topic, vazut azi doua, proaspete si cu tipla pe ele si arata bini di tat, par a fi solide, ramine de vazut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu interesat de O3 si am citit cele 43 de pagini actuale si am vazut ce a votat lumea in celelalt topic, va spun si eu parerea pentru cei interesati de masina in calitate de posesor actual de O2 , 1.9 TDI, 105 CP , Elegance + optionale :

- preturile sunt extrem de bune sunt cu 5-7000 EUR sub preturile la Elegance dn Germania sau Austira si nu cred ca au mult mai mult optionale in echiparea respectiva (oriucm nu cat sa jsutifice pretul, eu eram convis ca 2.0 TDI 150 CP DSG va fi minim 25.000 EUR in Ro, dar am fost placut surprins

- masina mea a costat aprox 19.800 EUR in 2007 Elegance + optionale (cam toate optionalele care acum sunt deja in Elegance standard puse,  plus doar stergator si scurt motor si duze incalzite)  - la aceleasi optionale practic un Elegance 1.9 TDI 105 CP costa acum 19650 EUR cu tot cu culoare metalizata si vine in plus fata de configurata de la vremea respectiva cu oglinzi rabatabile, aier bag-uri mai mult si f important cu 4 ani garantie din ce am vazut

- chestia cu puntea spate care vad ca este subiect de dezbatere eu unul mi-am pus pachet de drumuri grele si cred ca am anulat orice avantaj al suspensie, face ca un tractor pe denivelari, dar m-a scos din cate situatii care ar fi putut fi neplacute in aproape 6 ani de utilizare a masinii. Daca nu iei curbele la limita , Octavia fiind totusi o compacta de familie mai degraba, nu stiu care e diferenta. Parerea mea ca poate au redus costul semnificativ mai ales ca au constat ca nu era o chestie fara de care sa nu se poata trai. Repet nu sunt un as al volanului, conduc normal, mie O2 (cu pachet de drumuri grele mi se pare oricum mult prea rigida)

- legat de motorizari la lansare cred ca si din motive de strategie de vanzari nu au pus DSG-ul pe motoarele pe benzina mai mici de 105 si mai ales de 140 . Pe 140 CP benzina + DSG , care am senzatia ca se vinde pe G7 ar fi fost un hit de vanzari. Oricum pentru cine nu se uita la consum si vrea ceva mai sportiv 180 CP + DSG are un pret de nu il gasesti la nici un brand

- apropo de pret din nou O3 va fi cea mai buna alegere in gama pret/ce ofera masina.Am facut o comparatie de curiozitate intre competitorii traditionali din clasa C din Ro :Renault Fluence Diesel 130 CP, Focus diesel 140 CP si O3 diesel 150 CP- diferentele de pret sunt de cateva sute de EUR in contextul in care O3 are niste avantaje importante : spatiul si in special portabagaul, fiabilitate mult superioara, CP mai multi la aceeasi bani, o cutie de viteza mult superioara si revizii mai ieftine si optionalele cele mai multe in gama de varf. Plus ca are de exemplu chestii care nu prea sunt la ceilalati ca optionale cum ar fi parbrizul incalzit (Focus parca are) sau inlalzire inclusiv pe scaunele din spate

 

Am si eu o intrebare avand in vedere ca s-au ferit sa puna DSG pe 1.4 140 CP TSI. Care e logica pentru care 1.6 TDI 105 CP are 7 trepte la DSG (desi are doar 5 in mod normal) , iar 2.0 DI are 6 trepte la DSG (atatea cate are si in mod normal adica tot 6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.6TDI se pune DSG7 pentru ca motorul dezvolta fix 250Nm, adica limita superioara de cuplu a acestei cutii(strict pt.VW/Skoda). In acelasi timp, DSG7 face ca masina sa fie ceva mai fasneata.

2.0TDI, insa, avand mult mai mult cuplu necesita cutia in 6 rapoarte care e gandita sa reziste in siguranta pana la 500-550Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 fiind puterea mai mica e mai fezabil să aibă de ales dintre 7 rapoarte ca să asigure un raport bun între putere și sarcină.

La 2.0, herghelia e plină și se poate împărți plaja de putere în doar 6 rapoarte mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are logica explicatia , deci cu DSG 105 CP se va misca mai binisor, dar 2.0 TDI cu DSG va fi poate putin mai puturos ca fara DSG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.6TDI se pune DSG7 pentru ca motorul dezvolta fix 250Nm, adica limita superioara de cuplu a acestei cutii(strict pt.VW/Skoda). In acelasi timp, DSG7 face ca masina sa fie ceva mai fasneata.

2.0TDI, insa, avand mult mai mult cuplu necesita cutia in 6 rapoarte care e gandita sa reziste in siguranta pana la 500-550Nm.

+1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are logica explicatia , deci cu DSG 105 CP se va misca mai binisor, dar 2.0 TDI cu DSG va fi poate putin mai puturos ca fara DSG ?

Ceea ce am vrut eu să nuanțez este că 2.0tdi este suficient de puternic ca să fie optim gestionat în doar 6 rapoarte. Împărțirea plajei în 7 rapoarte ar fi un cost inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparație între limo și combi.

post-7664-0-64402500-1362814823_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce culoare e aceasta, ca nu o gasesc pe niciun configurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roșu corida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteam sa jur ca e portocaliu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

salutare domnilor , azi am fost la Compexit sa vad Noua Octavia . Aveau doua modele , una full la 31 de mii si una cu dotari ca pe a mea 1.6 tdi la 18000. Ce imi place la ea : e muuuuult mai spatioasa si bancheta spate e muuuult mai confortabila . Ca design , pot sa spun ca nu te faci de ras cu ea , poti sa o compari cu un C-klasse , A4 . Ce nu imi place suspensia ( ca la octavia 1) si a inceput sa imi spuna un delaer ca e mult mai fiabila si ca nu mai pica bucsele ca la O2 ( eu nu am schimbat nicio bucsa in 5 ani si am 95.000km ). Alt lucru e usa de la torpedou care se inchide cam ca la un logan trebuie impinsa din dreapta si e cam nasol ; nu mai are stofa pe usi , plasticul de jos de pe bord si usi e la fel de ieftin ca la modelul interior . Astept sa ma sune cand primesc modelele de drive test ca sa imi fac o parere . Ca design si spatiu e mult mai frumoasa dar la calitatea materialelor nu prea au evoluat, practic e cam acelasi plastic de rahat care dupa ce iese masina din garantie te omoara !

post-24988-0-38576700-1363018187_thumb.j

post-24988-0-68021300-1363018200_thumb.j

post-24988-0-38081600-1363018213_thumb.j

post-24988-0-95329800-1363018259_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

aveam o panorama dar nu ma lasa sa o uploadez :( era cu piele dar costa 31 de mii !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poze de exterior zici ca e facuta in Photoshop, e superba masina.

 

Da' trebuie sa fii excentric sa cumperi Octavia la 31 mii. Probabil ca o s-o tina la showroom o perioada dupa care o vor vinde la vreo 26 mii.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF ? A4 din ce an, din 2005? Te-ai uitat vreodata la un A4 de la mai putin de 1 m sa vezi liniile caroseriei? :) La 31 k Octavia trebuia sa aiba piele de vaca virgina pe usi nu plastic ordinar.

 

 Ca design , pot sa spun ca nu te faci de ras cu ea , poti sa o compari cu un C-klasse , A4 .

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

@hiro, poza cu masina din fata e modificata in instagram ( e facuta cu telefonul ) @iulianb2007 am condus a5 sportback 2012 facelift multi km si stiu ce poate si cum arata .... am exagerat un pic , cam mult :))) dar un a4 chel nu e cine stie ce daca nu are jante >16" , leduri+ xenon si navi color + ca e muuuult mai mic la spatiu interior . E o alternativa mult mai buna fata de superb e foarte spatioasa noua octavia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit de nimeni sa-si cumpere un A4 chel, fiecare isi ia o masina in care sa nu se simta singur (implicit cu dotari). A4 nu se adreseaza acelorasi cumparatori precum Skoda. Cine isi ia Skoda Octavia, are de carat carucioare, mobila din Ikea, frigidere, saci, butoaie cu chimicale etc. Atfel si-ar lua Golf. Ce rost are sa cari ditamai portbagajul dupa tine daca nu-l folosesti? A4 in schimb e perfect pentru omul care e mai mereu pe drumuri si are o geanta de voiaj si o servieta.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sambata si am vazut Octavia 3 la Brady, in Militari. Octavia 3 Elegance nu are materiale chiar atat de bune cum s-a scris aici. In primul rand, pe consola centrala, in partea care incepe sub climatronic si se continua pana in spatele scaunelor fata, plasticul are exact aceeasi textura si e la fel de tare ca si cel de pe Leon 1P. Pe bord si pe consola centrala, pana la climatronic, plasticul e moale, iar cel de pe partea de sus a usilor, langa geam e moale, dar putin mai tare decat cel de pe bord. Spatiul de depozitare de sub climatronic nu mai are capacul cu arc, in schimb capacul culiseaza fata spate, insa trebuie tras/impins cu mana. In rest, masina este facuta sa para mare, dar cam atat.
Bancheta spate e dreapta, nu mai e lasata pe spate, asa cum e normal si e scurta, pentru a da impresia de spatiu la picioare. In plus, pozitia e mult mai joasa in spate decat in fata. Scaunele sunt cu sustinere laterala destul de slaba si au o tapiterie de o calitate slaba. Nu exista lampi la parasolare, iar climatronicul e pus acolo ca si cum ar fi fost aruncat, nu are absolut nici o legatura cu restul consolei centrale, sunt sigur ca l-au primit in ultimul moment si nu au avut timp sa-l integreze in consola centrala, altfel nu-mi explic de ce e cu 5 cm mai in interior. Torpedoul ar fi fost mare, daca nu ar fi avut unitatea de cd, care ocupa jumatate din spatiu. In rest, masina e mare, portbagaj imens, insa pe mine nu m-a impresionat cu nimic.

In nici nu caz nu as compara-o cu C Class, A4 sau alte masini premium, e o masina corecta, insa cu design sters si invechit.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

@cristian , chiar nu tin cu skoda , nu o sa imi mai cumpar skoda , urmatoarea clar va fi Mercedes sau Audi dar nu poti zice ca are un design sters si invechit . La fel poti spune si despre golf 7 . Eu ma refeream la design (C=klasse si A4 2010 inainte de facelift) La tinuta de drum si la calitatea materialelor NU SE COMPARA ! 

@iulianb2007 , nu toata lumea are 35 de mii sa ii dea pe un a4 cu piele , navi si xenon+leduri :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar tin cu Skoda, insa cand copii modele Audi de acum ceva ani nu poti spune ca vii cu ceva nou ca design. Intr-adevar, e greu sa vii cu ceva nou pe o piata saturata de forme si scoli de design, insa se putea mai mult. Da, Golf 7 chiar e sters si invechit, insa Golful asa trebuie sa fie, designul nu a fost niciodata pe primul loc la VW. 

Ce ai vazut tu era o Octavia cu piele, navigatia cu ecran mare, DSG si probabil multe alte dotari optionale scumpe. Eu m-am urcat intr-o Octavia Elegance, fara prea multe optionale, cu Bolero cu ecranul mic, tapiterie textila. Nu mi-a placut deloc ornamentul din plastic negru lucios din jurul Bolero, similar ca si in cazul Golf 7, exista multe alete materiale care inspira calitate, plasticul ala se zgarie si umple de amprente si praf.

Tu spui ca bancheta spate e foarte confortabila, eu am spus ca e scurta, dreapta si joasa, pentru mine bancheta spate trebuie sa fie inclinata spre spate, ceva mai lunga, sa ajunga pana aproape de genunchi si sa fie macar la acelasi nivel cu sezutul scaunelor fata, pentru a oferi o oarecare vizibilitate celor care ocupa bancheta spate.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si prin urmare, am fost sa vad O3 si...DEZAMAGIRE totala;

Stiti ce aia dezamagire totala, adica pleci cu juma` de gand si esti pregatit sa accepti si putin mai jos, insa nici chiar asa.

 

O3 - 2.0 TDI, Elegance si 22 de optionale pe ea - more or less 26.000 EUR inclusiv TVA.

 

Sa le luam pe rand:

 

Dezamagiri

1. Calitatea materialelor interioare - sunt mai putin calitative decat la precedenta O2 din dotare..parerea mea;

Butoanele de la geamurile pasagerilor din spate si al pasagerului din drepata, execrabil pozitionate si de plastic de papusi topite.

Butoanele de la consola centrala, la fel..plastic ordinar. Bandou central de inconjoara Bolero, plastic nasol.

Nu inteleg de ce au pus bandourile alea de la interiorul usilor care se termina...prost. Arata ca pijamalele..pe bune.

2. Torpedoul - daca nu dai mai tare sa il inchizi, se inchide ca la logan. Plastic ieftin aferent pe el. La O2 este mult mai calitativ lucrat si se inchide precis.

3. Usa sofer se deschide bine, insaaaa..daca esti atent, cand o deschizi, in coltul din dreapta sus, cand te uiti atent la ea..tremura. De aici, ulterior, cu siguranta vor fi probleme. Nu m-am uitat si la celelalte 3.

4. Scaunele sunt la fel ca la O2, fara sustinere laterala, nimic spectaculos. Tapiteria..la fel. Se va rupe, cum s-a rupt la mine la 180.000 KM, la scaunul soferului.

5. Bancheta spate mai scurta. Deranjant la drum lung..devine obositoar de stat pe ea.

6. Nu mai am pedala de autobuz - aici este o parere pur personala. Nici la Golf nu este, insa puteau sa o pastreze la O3.

7. Lipsa cotiera refrigerata.

8. Nu am stat sa studiez, insa la versiunea din showroom, in spate nu mai vine cotiera? Masina din showroom facea 26.000 EUR, iar de banii astia nu mai am cotiera. Exact..logica zero!

9. Lipsa punte independenta spate.

10. Lipsa material textil fete usi.

 

Plusuri..daca pot fi numite asa:

1. Compartimentul motor este mult mai bine asezat. Nu mai sunt plastice aiurea, capacaul ala de plastic la motor, era bine strans.(la 2.0 TDI, la 1.6 nu m-am uitat). Totul este frumos asezat.

2. Lista de optionale care se pot pune pe masina...inainte nu puteai pune parbriz incalzit...etc.

3. Imi place plasticul ala de la plansa de bord, moale la atingere. Atat!

4. Chederul de pe usa nu mai este doar cauciuc. Probabil nu se vor auzi chederele ca la O2.

 

In rest..imi plac jantele, erau pe 17, exact cum este in prezentarea oficiala. Atat!

 

Nu stiu...nu mi-a placut deloc!

Ca si o comparatie, calitatea interioara la plastice de la Seatul Leon din dotare, este peste O3. For sure...

 

Cat priveste designul, recunosc ca mi-a placut versiunea asta Elegance, insa si un G7 HL, cu bixenon si jante 17 inchi, va arata la fel de bestial. Asta cu designul e relativa treaba.

Dupa cum am mai precizat, niciuna dintre masini nu este dream car pt mine. (G7/O3)

Insa daca dau 23000 ~ 26000 EUR, prefer sa iau evolutie tehnica si nu involutie, cu o calitate interioara cat de cat peste medie.

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  @iulianb2007 , nu toata lumea are 35 de mii sa ii dea pe un a4 cu piele , navi si xenon+leduri :)

 

Nu. Dar poate cei ce-si doresc o masina dau banii pe altceva din curtea VW (Golf, Passat, Tiguan). VW e traditionalist, uita-te la Passat B7 e facelift-ul la B6 si ghici ce B8-ul cu tot cu MQB va fi dpdv al design-ului un facelift al lui B7. La fel si la Golf. G7 difera prea putin de G6. Cel putin G7 GTI e facelift clar la G6 GTI orice ar spune cei subiectivi. Vrei design, mergi la Alfa Romeo. Giulietta e superba. Nu am vazut in viata mea linii mai frumoase decat in masina aia Si eu am fost si am vazut-o pe O3 Elegance, mi se pare mult mult prea scumpa pentru ce ofera. Pai bancheta spate te rupe daca ai peste 1.85, stai incordat, indreptat de spate si iti pica tavanul in cap, plus ca la 26k cum zicea si claudiusnc mai sus si am vazut cu ochii mei nu ai o cotiera spate si textil pe use .. what the f*ck ?

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

cea la 31 de mii avea si cotiera pe spate :))) eu chiar am ramas placut surprins de bancheta spate care e mult mai moale :) si mai am mult pana sa dau cu capul de plafon :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!