Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Mie îmi încurcă socotelile lipsa dsgeului pe 1.4 tsi.

De suspensie spate independentă mă lipsesc. O am (suspensia) pe actuala şi nu am simţit că s-ar manifesta plenar.

In schimb, dsg, taaare-mi lipseşte în traficul urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu

 

Uite un 1.9 chiar in curtea noastra :  http://vwforum.ro/topic/95381-skoda-superb-2/

 

1.6 pe O3 in oras nu mi se pare o idee prea buna, cel putin nu pentru Bucuresti

 

 

Chestia cu "idee buna" sau nu depinde de om, de asteptari de buzunar. Am un bun prieten cu 1.2 pe O2.5 si e multumit de ea. Si in Buc, si afara. Recunoaste deschis ca daca avea bani, lua 1.6CR in loc. 

 

Acum, ce poate fiecare, ce considera ca merita, depinde vast de la om la om. Sa ne aducem aminte (daca putem) ca Dacia 1300 avea cam 45CP la o caroserie de 800kg. Adica 56-57CP/Tona. Spre comparatie, motorul de 105CP pe o caroserie de 1100kG are 95CP/Tona. Am putea face comparatia cu un Audi R8, poate...

 

Cum Skoda nu e singura optiune, si cand pretul creste peste o anumita valoare, nu mai merita cumparata - intra in zona unde sunt alte masini mai tentante, cred ca depinde de fiecare ce e "idee buna".

 

Personal, vad masina ca un cost. Ca urmare, conduc diesel, pt ca este varianta mai rentabila in cazul meu. Am colegi la servici cu masini de firma, care prefera benzina... e bine si asa cat timp nu ei platesc combustibilul.

 

Personal, nu am inteles cumparatorii de Octi RS - la pretul RS, se putea intra in gama Audi spre exemplu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6TDI e un motor interesant, dar nu pt. Romania, decat daca o folosesti doar in oras si mergi mult.

ar fi bun din nou intr-o tara cu multe autostrazi!

In schimb, la noi pe DN-uri cu o banda pe sens, depasirea e la rang de cinste, iar la acest capitol 1.6-ul e aproape execrabil pe aceasta caroserie.

La fel, prima de pret pt diesel e ol pt cine face macar 40000km pe an si chiar si asa amortizarea matematica, nu palpabila, vine prin anul al treilea, cand te "taie" capul sa o dai, eventual.

Cat despre Octi RS si intratul in gama Audi, da, asa e, dar iesi repede cu A3 lent si aproape chel care nu are nicio legatura cu Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poti sa iei Superb cu acelasi motor dar mai bine echipat decat vRS si iti raman si bani... Eu asa am facut socoteala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socoteala ta este doar a ta,tot iti impingi ideile pe aici pe forum cu ce deal-uri extraordinare ai facut tu.

Cu respect iti zic ca multi prefera multe alte chestii decat un autobuz de spatiu,no offence.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

:lol: tare asta cu autobuzul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e ... sunt prea pragmatic ptr forumul asta. de zgarcit ce sunt prefer sa merg doar cu "autobuzul" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca intelegi ce vrei si ce iti convine,nu am zis nici un moment ca ai fi zgarcit...doar ca nu toata lumea vrea de o suma multa tabla.

Daca de 30k euro imi iau un fiat 500 abarth,inseamna ce?ca tu ai facut extra si eu fleosc?

Nu!

Inseamna ca suntem diferiti si alegem diferit!

Si nu,nu esti prea pt forumul asta,dom nisipeanu,e loc pt toti aici!

Cu respect,brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe siteul român al producătorului a apărut catalogul skoda. În tabelul cu date tehnice apare disponibil dsg si la motorizarea de 1.4 tsi.

De asemenea se descrie ca dotare ACCul,  SunSet și alte asmenea chestii utile.

 

La sistemul start stop se arată că motorul se oprește când scoți din viteză și eliberezi ambreiajul. Bun, dar de repornit cum pornește? Când introduci din nou în viteză?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste cand apesi ambreiajul sau cand simte ca nu are curent sa tina copnsumatorii gen AC

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare alege ce motor considera ca i se potriveste, dar suntem pe un forum si e ok sa ne exprimam cu totii parerile. Eu am fost incantat de cum s-a miscat 1.6tdi dsg pe G7 si de asta tot recomandam un drivetest cu O3 cu motorul asta. E diferenta fata de cum se misca pe O2.

 

@claudiu:60k km cu TSI? Ce consum mediu scoti ? 8-9%? Cu TDI-ul ai fi scos 5-6%. 3L % in medie, adica 3 x6Ron/L = 18Ron/100Km. La 60k km anual economiseai 10 800 Ron ??? Adica dai 2000E/an in plus ca sa te dai cu TSI-ul ? :) Revizia e cu 100E mai scumpa la Dizel, adica pe an insemnau 200E. Tot raman 1800E/an, bani la fix pentru un concediu misto in 2

Revanzarea ai luat-o in calcul ? :)

Consum mediu in jur de 7,5 l/100 de km. TSI-ul asta nu e chiar asa gurmand :).

Fac foarte multi km in afara localitatii si nu locuiesc in Bucuresti, asta e avantajul meu. Maxim 10-15% din kilometrii parcursi sunt in oras.

Probabil ca si in conditiile date mai sus de mine, tot un diesel era mai avantajos, dar daca mai adunam taxele, asigurare, ajung cam pe acolo ambele. Am avut un avantaj prin faptul ca am luat TSI datorita faptului ca am putut accesoriza foarte bine masina.

 

In plus imi place masina pe benzina :D, din acest motiv o sa-mi iau tot TSI da cu 140 CP. E chiar placut la condus si cu performante dinamine foarte decente.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu trebuie omis faptul ca 1.6 CR era mai scump decat 1.4 TSI, vorbim de 1000 Euro diferenta la achizitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

In plus imi place masina pe benzina :D, din acest motiv o sa-mi iau tot TSI da cu 140 CP. E chiar placut la condus si cu performante dinamine foarte decente.

 

pai mai sunt unii destepti care zic ca ti-ai luat benzina pt ca nu ti-ai permis diesel.Asa mi-a zis si mie "un coleg",ca daca imi permiteam tedei nu imi mai luam 1.8T.

Unii chiar nu pot sa inteleaga ca nu toti au obsesia "diesel",unora ca mie si ca tie chiar nu le plac motoarele diesel

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg din catalog ca, cotiera a ramas reglabila la o3 iar la noua jetta nu e reglabila.........ce-o fi in capula astora de la vw...

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotiera e reglabila la Jetta din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un prieten cu jetta 2012 si nu e reglabila fata spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca e produsa inainte de 07.2012

Pentru masinile produse dupa 07.2012, cotiera e reglabila fata-spate si pe inaltime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clipul în sine nu este relevant dar răspunsul autorului la una din întrebările vizitatorilor este îmbucurător în măsura în care se va confirma.

Cel mai probabil 1.4 tsi act va fi disponibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final sigur ca va fi ACT si pe Octavia, dar s-ar putea sa mai dureze ani intregi.

VAG intentionat intarzie motorizarile moderne pe Skoda ca sa faca diferentiere si vanzari mai bune pe VW/Audi.

Asa a fost si cu motoarele PD 

 

In aparenta 1.4TSI de pe O3 e identic cu cel ACT doar ca nu-si dezactiveaza cilindrii. Puterea si cuplul sunt la fel, poluarea si consumul insa mai prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi ati vazut preturile !!!!

:icon_cool: o inebunit lupul, au sarit din schema la preturile pentru octavia 3 ... e clar si-o luat-o in cap cu skoda lor, nu mai e masina aia bunicica pe care dai cativa bani (pana in 20k e) si isi face treaba excelent, am configurat acuma 1 si s-a dus in 29mii cu optiuni decente... pfiuuu

 

la versiunea elegance nu mai ai incluse unele chestii cum erau inainte, cum ar fi ... xenonul, partial piele, plase parasolare, bandouri cromate, maxidotul, oglinzi electrice, etc... pfiuu

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna optiuni decente pentru tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xenon (era cel putin si e nevoie de el in romania)

volan schimbator si frana in piele

oglinzi exterioare si interioara electrice si heliomata

scaune doar fata incalzite

parbriz incalzit

duze incalzite

tpm

hill hold, ma refer la d-aste mici si ieftine

fara trapa , piele, navigatie, roti mari sau alte chestii de genu asta ...

cel mai scump ce am pus a fost xenonul.

 

ti-am zis ma mira faptul ca au scos cateva optiuni din pachetul elegance care cred ca fac 3-4mii e

 

L.E. rectificare, se pare ca au astia o problema cu configuratorul pentru ca ma lasa pe elegance sa selectez niste optiuni care sunt deja incluse in echipare, deci m-am inselat

 

stie cineva ce inseamna protectia impotriva alimentarii cu carburantul incorect ? am gasit in brosura ! stiam ca pentru turisme pompele de diesel si benzina sunt identice ca si dimensiuni? sau o fi avand ceva electronic de detectare ?

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua Octavia Elegance 2.0 TDI DSG 

Motorina / 2.0l / 110 kW/150 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi 

EUR 23.021,84

Culoare exterior Albastru Pacific

Tapiterie Stofa

Culoarea tapiteriei: Bej

Mocheta: Negru

Plansa de bord: Negru - Bej

Duze stropitoare parbriz incalzite

EUR 23,56

Faruri Bi-Xenon

EUR 1.040,36

Jante aliaj usor Denom 7x17"

EUR 176,08

Oglinzi exterioare pliabile electric

EUR 94,24

Parbriz incalzit

EUR 178,56

Proiectoare de ceata fumurii

EUR 16,12

Roata de rezerva de uz temporar

EUR 0,-

Scaune fata incalzite,

EUR 172,36

TPM - monitorizarea presiunii in pneuri

EUR 47,12

Volan multifunctional

EUR 177,32

Total: EUR 24.947,56

...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Quino cred ca la asta te referi .min 3:08

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quino - Xenon nu a fost niciodata standard la Octavia Elegance.

Volan si schimbator piele sunt standard acum la Elegance (inainte nu erau)

Am impresia ca tu compari Elegance de pe Superb 2 cu cel de pe Octavia 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!