Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

@Andrei1980 am condus un A3 1,6 TDI M6 la una din delegatii ca si rent a car, si nu am sesizat nimica.

Insa probabil si "urechea" mea a devenit de asa natura, incat sa semi-dea block la acest sunet, care la inceput parca ma zgaria pe retina, acuma s-a mai "asezat" :))

Deci pur subiectiv: nu se aude/se aude probabil mai incet, insa si izolarea la viteze mai mari este de alta clasa, habitaclul este mult mai silentios pe autobahn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@warlock: ms de info, insa manualul nu este intotdeauna de ajutor!

@Mesmer88: multumesc mult pentru ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la finalul anului vin si noile motoare TSI de 1.5, cu 129 si 148 cp. Turbo cu geometrie variabila, tot cu ACT.

http://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/#slide-3873823

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18 May 2016 at 11:39 PM, Andrei1980 said:

@ MarlboroMan: Plescaiala este prezent ca noroc doar pana la max trei sferturi din plin...cand ajunge sub, dispare(ma supara si pe mine pe seat leon 5F). Oricum este prezent pe GolfVII-Octavia3-Leon 5F (sunt curios este prezent si pe noul Audi A3 care tot pe aceasta caroserie MQB este fabricat cu aceleasi motorizari si anumite componente??? )

Eu nu am vazut pe nimeni cu Golf VII care sa scrie pe forumul dedicat ca are aceasta problema si nici nu cunosc pe cineva care s-o aiba. Problema nu are nici o legatura cu platforma MQB ci cu modul in care este compartimentat (mai degraba necompartimentat) rezervorul.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca Golful fiind acum intentionat pus in fata la O3-Leon dar in aceste doua modele se aude cat timp este plinul facut... lipsa de compartimentare, bineinteles... in rest inofensiv, doar ca si acei 21 000 euro ai mei si ai celorlalti tot bani sunt... ca la fosta O2 pe care am dat numai 15 800 nu aveam asemenea figuri...(desi acolo aveam apa in usile fata...dar asta este alta poveste ) 

VW s-a dat pe reduceri prostesti la firmele surori(cumperi O3 RS sau Seat Leon Cupra cu 30 000+ euro si tot bat ai la capota cand si un logan are telescop)  ca sa isi apere vanzarile la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la anul baga DCC pe Octavia...asta da..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, laur_vd said:

De la anul baga DCC pe Octavia...asta da..

Au bagat deja pentru MY2017:

The engine range with DCC: high performance
All ŠKODA OCTAVIA engines are known for their outstanding performance and low fuel consumption. The following engines are available with adaptive DCC:

TSI engines
› 1.4 TSI/110 kW (150 PS) – 6-speed manual and 7-speed DSG
› 1.8 TSI/132 kW (180 PS) – 6-speed manual and 7-speed DSG; 4×4 with 6-speed DSG
› 2.0 TSI/162 kW (220 PS) – RS, 6-speed manual and 6-speed DSG 
› 2.0 TSI/169 kW (230 PS) – RS 230, 6-speed manual and 6-speed DSG

TDI engines
› 2.0 TDI/110 kW (150 PS) – 6-speed manual and 6-speed DSG; 4×4 with 6-speed manual
› 2.0 TDI/135 kW (184 PS) – 6-speed manual and 6-speed DSG, 4×4 with 6-speed DSG

Sursa: https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=1025

In legatura cu motoarele 1.5 benzina + diesel care vor inlocui 1.4 TSI si 1.6 TDI, se vor lansa prima oara pe Golf facelift, insa nu de la inceput. Golf FL apare pana la sfarsitul anului, insa motoarele vin la anul.

Referitor la Octavia facelift, va primi intr-adevar asa-zisele "faruri duble."

[notă pentru autor... de la un moderator... kthor: regulamentul forumului, bată-l vina. Ajută-mă te rog să-l respecți cât încă îți mai poți edita postul. ;)]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DCC era clar pe lista mea daca era disponibila cand am cumparat eu masina o functie foarte utila pentru o tara ca Romania cu drumuri praf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca nu pot sa nu ma uit la preturile de servisare daca vrei sa tii masina mai mult de 3-4 ani si 100 000 km... Fiindca si acesta este ca si Parbrizul cu incalzire..fain fain dar costa 1000 euro fata de unul fara incalzire (100-150 euro)... daca este ceva fiabil si tine 200 000+ km este OK daca DCC mai trebuie si schimbat intre timp pe langa volante si turbine EGR si DPF... mai bine fara... dar in teorie este de preferat la noi in tara :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ce spui Andrei, masina asta este in pricipiu una ieftina, cu pret de plecare pe la 16k euro. Dotarile astea sunt scumpe iar eventualele reparatii sunt de-a dreptul impovaratoare daca stai sa te gandesti. Cred ca se forteaza mult cu dotarile astea ce apartin mai degraba clasei premium. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Andrei1980 said:

Doar ca nu pot sa nu ma uit la preturile de servisare daca vrei sa tii masina mai mult de 3-4 ani si 100 000 km... Fiindca si acesta este ca si Parbrizul cu incalzire..fain fain dar costa 1000 euro fata de unul fara incalzire (100-150 euro)... daca este ceva fiabil si tine 200 000+ km este OK daca DCC mai trebuie si schimbat intre timp pe langa volante si turbine EGR si DPF... mai bine fara... dar in teorie este de preferat la noi in tara :) 

Parbriz cu încălzire schimbat la Avia =2500 lei (manopera inclusă) . Pana la 1000€ mai e cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul incalzit prin fire da, cel prin inductie costa mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun prieten de familie a schimbat la Superb 3 parbriz cu 3900 lei piesa + manopera - cel putin asta a fost devizul reprezentantei... ( OK este 900 euro) . Probabil pe O3 este mai ieftin dar tot in aria foarte scump ramane. Adica daca vrei comoditate iarna platesti nu de 2 ori  ci de 4-6 ori mai mult. Cum am zis cred ca ar fi printre primele optiomnale la care in mod normal as apela, neavand garaj, dar totusi mi se pare exagerat de mult fata de una fara incalzire...My 2 Cents ... bineinteles pentru cine nu conteaza asa de mult banii aia, merita 100% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, la O3 parbrizul cu grila e 2500 cu tot cu manopera.

Climacoat nu este disponibil la O3 asa incat nu putem considera acele costuri ca fiind efective.

Apropo de reducerea costurilor, prefer un VAG cu bat la capota decat un logan cu amortizor, but that's me ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu prefer, n-ai tu grija :)  !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mica Nota: schimbat pe Casco in iarna 2015, 2200 cu tot cu manopera ai retuș la stâlp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum tot ramane de 2.5-3x mai scump decat unul normal. Si eu am schimbat de 2 ori in 10 ani parbrizul la O2. Probabil ca pretul va mai scadea in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uitati a si aparut prima filmare ai celor de la autoforum.cz cu noua motorizare 1.0TSI . Mie mi se pare ca vechiul 1.4TSI de 122 CP si tot 200Nm se misca mai bine.. dar oricum destul de OK

 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plaja de turații foarte mari toate se mișcă bine.

Întrebarea tu ai sa îl utilezi acolo? sau pana în 2000 rmp, mai ales pentru o utilizare preponderant urbana.

Iar la drum lung ca sa depășești o căruță ce merge cu 40Km/h la deal retrogradezi a 2-a? dacă e drumul virajat mergi 10 min în a 2-a la 4000 rpm ca sa fii pregătit cînd vine linia dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt video... Pai daca vine unul si iti da clasa cu 220 la ora in Germania...cu un motor de motocoasa... dar stim ca mai mult conteaza in restul europei  elasticitatea si cum se misca... sunt curios cat o sa fie de fiabil...desi cine stie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum un pic de offtopic: Tot ma bate la cap taicameo sa ii vand eu skoda octavia a mea ca ii place mult si sa imi iau eu altceva. 

Tot analizez piata si masina cu un raport calitate/pret asa de bun ca skoda octavia nu gasesti. Ai tot confortul pe care il doresti, toate dotarile ce se gasesc la o masina premium, la un pret decent cu un consum infim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa ne luam repede o3 cat mai prindem benzinare fara DPF !

 

Şeful VW vine cu noi promisiuni în faţa clienţilor şi a investitorilor în încercarea de a şterge urmele marii minciuni. Matthias Muller a prezentat o strategie pe următorii zece ani a grupului german în care cuvântul cheie este dezvoltarea pe o direcţie cât mai prietenoasă cu mediu, cât mai verde. „Am decis ca testele de emisii din compania noastră să fie, ca principiu general, evaluate extern de o companie independentă.

Vom introduce, de asemenea, teste în trafic real cu mașini alese aleatoriu", a spus șeful VW. Un prim pas în curăţirea atmosferei va fi introducerea de filtre de particule şi pe motoarele pe benzină ceea ce, teoretic, ar reduce cu până la 90% emisiile periculoase rezultate în urma procesului de combustie.

Primele astfel de filtre vor fi introduse pe noile generaţii de motoare TFSI care vor fi montate din 2017 pe Tiguan şi Audi A5. Până în 2022, conform strategiei, vor fi montate şapte milioane de filtre pe particule pe motoarele pe benzină. Matthias Muller a declarat, nici mai mult, nici mai puţin, că vrea să facă din VW un model de integritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De pe 30 iunie am intrat în posesia Octaviei de 1.4 tsi, varianta Style, și până acum am făcut cu ea vreo 540 km. Mașina se mișcă foarte bine iar consumul,  în afară și schimbat treptele așa cum cere bordul,  5,6 l. Sunt surprins de faptul că îți cere treapta  a 6-a la 70 km/h, pentru un consum optim de combustibil, și nu merge absolut deloc subturată. 

Per total mașina este o bijuterie însă am totuși o întrebare vizavi de senzorii de parcare spate și boleroul. 

La cuplarea în marșarier apare pe monitor ce trebuie, spatele mașinii văzut de sus cu câmpul de acțiune al senzorilor, însă după decuplare această imagine tot rămâne inclusiv dacă cupleze treapta 1, apoi dispare. Această "întârziere" este una normală?  N-ar trebui ca odată decuplată din marșarier să dispară?  

Întreb pentru că la alte autovehicule,  la marcă mă refer, așa se întâmplă. 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine. Stai fara grija .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu este așa și tot fără grijă stau. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!