Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Din pacate si pe mine ma frustreaza volumul mic al rezervorului.

In ceea ce ma priveste, un rezervor de 70l era ideal pentru motorizarea aleasa de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frecvent insa realitatea mea e pe la 7,x in afara, in contextul in care foarte rar folosesc A/C si nu prea merg pe S la cutie. E mult? Nu stiu, dar rezervorul e mic :)))

Nu toti suntem la fel, eu folosesc destul de des AC-ul sau cel putin asa imi arata masina, se aprinde ledul de la butonul AC. Masina stie cand il porneste si de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Schimbari de cai putere la 1.2TSI(110)-1.4TSI(150) si 1.6TDI(110) - 115(la Rapid si Toledo), schimbare de norma euro , fiecare motorizare avand EU6 deja si schimbare de cuplu la 2.0TDI - 150 CP la 340Nm... astea incepand de la MY2016 adica 1 iunie 2015

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica 2000 TDi de 150 cp va avea 350 Nm in loc de 340 ia Cp vor ramane aceiasi? Au de gand sa introduca 2000 tdi 184 cp M6 si pe O3 standard, nu doar pe RS ca acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de mentenanta pt O3 am gasit mai multe referiri la "clutch guard". Spre exemplu: TCS as well as the clutch guard are switched off herewith.

Imi explica si mie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am inteles ca este o functie care-ti arata cat de incarcata este bateria, este la toate modelele?,  eu n-am gasit-o. Pe unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu prea ai citit pe forum. Si daca dai pe google sau youtube un search ai sa gasesti. Cauta deci, si incearca literele cheie "SOC" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ma asteptam sa ssemne mai mult cu Superb, asa schimbarile sunt de finete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu de ce se asteapta lumea ca la facelift sa se vada o schimbare majora. Restilizeaza exteriorul, pune eventual un volan nou si motoare noi si atat.

Acuma cea mai mare dilema este urmatoarea: Cand achizitionezi o masina de noua, iti iei varianta "model nou" cum e octavia 3, care are tehnologie noua fata de octavia 2, dar se poate sa nu fie cea mai fiabila, sau iei octavia 3 "face lift", care e doar o alta ocavia 3, fara ultimul design si performante de pe piata dar e un model optimizat si mai fiabil fata de generatia fara facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marturisesc ca nu am inteles dilema ta: "sau iei octavia 3 "face lift", care e doar o alta ocavia 3, fara ultimul design si performante de pe piata dar e un model optimizat si mai fiabil fata de generatia fara facelift."  Odata ce apare FL nu mai poti lua alta O3 noua. Si nu vad de ce ai face-o, cu exceptia cazului unui avantaj financiar foarte bun.

Modificat de andreutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer aici la balanta intre o masina "model nou" si o masina "model facelift".

In sensul ca nu cumperi in fiecare zi o masina si tot timpul ai de ales intre modelul nou sau mai astepti cativa ani pana la modelul face lift care deja e un model invechit ca si conceptie, dar ca e restilizat si optimizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, acum inteleg ce spui. Nu cred ca multi au dilema asta, desi eu ma numar printre ei.:) Totusi pana la urmatorul model mai sunt cam 4 ani. Daca poti astepta 4 ani inseamna ca nu ai nevoie de masina noua ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cumperi "modelul nou fara FL" chiar inainte sa apara "FL", tocmai pentru ca ai un avantaj financiar major. Eu asa am luat Superbul2, l-am putut comanda printre ultimele inainte de FL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, si oricum in timpul fabricatiei, de exemplu la O3 din 2013 pana in 2016 s-au schimbat multe desi e tot acelasi model fara facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropo de dilema lui Eto, fiabiliatatea mai tine si de sansa! Eu am Octavia 2 din 2005, la scurt timp dupa ce a aparut modelul, si va spun cu mana pe inima ca a fost si inca este o masina extrem de fiabila. Asta e si motivul pentru care nu ma grabesc sa o inlocuiesc si oricum m-am hotarat sa o tin in familie chiar de ar fi sa iau alta noua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo posibilitate sa resetezi "long-term-ul" fata sa astepti implinirea celor 99 de ore sau 3.000km?

 

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 99ore si 59 minute, si 9.999km!

....manualul bata-l vina!

2016-05-04_10-36-43.png

nu e specificat nimic, inseamna ca nu se poate reseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate reseta, este in Meniul CAR -> Settings -> Multi Function Display -> Reset long term.

 

Eu il resetez cand plec in concediu ca sa vad consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am observat la spălătorie ca la Îmbinarea aripei fata (stanga/dreapta) cu pragul , este un spatiu care este umplut cu un fel de burete.  Acolo este mai tot timpul umezeala..... Nu e nici un pericol cu rugina ? Se poate scoate  se poate inlocui .... 

rps20160514_211754_464.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buretele ala are rolul sa protejeze usa de indoire daca intra zapada acolo, chestie care la Golf 5 s-a intimplat frecvent. Daca tabla e zincata corect, de ce crezi ca un burete ud va declansa rugina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarlboroMan

Săptămâna trecută am avut ocazia să fac un drive test cu O3 Combi 2.0 Tdi, Style. Traseul a fost București - Pitesti - Sibiu - Pitesti - Mioveni - Bucuresti și puțină mișcare prin Sibiu.

(am circulat eu și o valiză într-o mașină pe care am luat-o la 1000 de km și am predat-o la 1600).

La o primă privire mi se pare o mașină ok, aș cumpăra-o, dacă aș cauta ceva care are un hambar in loc de portbagaj ?.

Pare foarte ușoară și este clar mai spațioasă decât ce mai avem la firma (O1 si O2 fl). Pare un bun compromis între preț, dotări, ergonomie, utilitate și nu pare sa exceleze la nimic.

Mi-a plăcut că este spațioasă și economică - la o medie de 65 kmh computerul afișa 4,4, iar la pompă am aproximat 4,65 (nu pot lua pct de reper pt nivelul combustibilului, ca la cele mai vechi ☺).

Motorul este suficient să miște decent mașina (de ex. pe autostrada, dacă vine vreo ghiulea, pot accelera să  trec de tiruri și să fac loc, fără să deranjez/fiu deranjat).

De obicei este liniște.

Suspensia pare confortabilă (are și jante de 16), dar eu aș fi preferat ceva cu mai puțin ruliu/tangaj.

 

Nu-mi place:

- rezervorul mic și plescăitor;

- fluieratul oglinzilor la anumite viteze;

- direcția care este amorțită, dar cam așa e la electromecanice.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o intrebare pentru posesorii de O3: Se poate verifica in computerul de bord la ce turatie maxima a mers motorul..? Si daca da, in ce meniu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ MarlboroMan: Plescaiala este prezent ca noroc doar pana la max trei sferturi din plin...cand ajunge sub, dispare(ma supara si pe mine pe seat leon 5F). Oricum este prezent pe GolfVII-Octavia3-Leon 5F (sunt curios este prezent si pe noul Audi A3 care tot pe aceasta caroserie MQB este fabricat cu aceleasi motorizari si anumite componente??? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!