Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Alt fenomen interesant constatat azi dimineata. La intrarea in garajul subteran a trebuit sa opresc in panta (cred ca are 15 grade). Sistemul Start-Stop, desi activ, nu mi-a oprit motorul. Am crezut ca mi s-a parut drept pentru care am dat drumul masinii vreo doi metri dupa care am apasat iar frana. Intr-adevar, motorul nu se opreste daca maisna e in panta, cel putin la coborare. Nu stiu la urcare, am sa incerc seara cand plec.

 

Poate scrie in manual, dar sincer sa fiu nu l-am citit...

Modificat de byte0468
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare la noi merg comenzile vocale pe sistemul multimedia in limba romana ca la rewieul urmator

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste in manual, scrie ca sunt niste conditii care trebuie indeplinite. Niciodata nu opreste dupa o stationare mai lunga in functie, in functie de temperatura, incarcarea bateriei, consumatori de confort, etc. Nu are treaba cu inlcinatia masinii. Mie aseara mi-a oprit motorul exact inainte sa las masina sa curga putin la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu am vazut cotiera spate .

 

Cotiera spate cred ca nu a existat pentru ca din filmare pare ca nu mai e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Alt fenomen interesant constatat azi dimineata. La intrarea in garajul subteran a trebuit sa opresc in panta (cred ca are 15 grade). Sistemul Start-Stop, desi activ, nu mi-a oprit motorul. 

 

Parca scrie ca S&S nu va intra niciodata daca masina este in panta. Am sa caut si citatul din manual.

 

Edit: Iata si citatul, din pacate doar in engleza:

 

 

Before each STOP phase, the system checks whether certain conditions have been met. No engine shut down takes place in the following situations.

....

- The stationary vehicle is on a steep slope or a steep downhill section.

Modificat de cipt2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este ca la G7 pe display puteti selecta Vehicle Status si S&S status si va spune care sunt criteriile care nu sunt indeplinite pentru activarea S&S, de exemplu spune "este nevoie de A/C altfel e posibil sa se abureasca geamurile" sau "A/C requires engine to be running" sau "S&S dezactivat de utilizator" .. probabil ca daca opresti in panta scrie si motivul asta, incercati si faceti o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu urmează oprirea motorului

Sistemul verifică, înainte de faza STOP, dacă sunt îndeplinite numite condiţii. Nu
se opreşte motorul, de exemplu, în următoarele situaţii.
› Motorul nu a atins încă temperatura minimă pentru funcţionarea START-STOP.
› Temperatura dorită setată la sistemul de aer condiţionat, respectiv la încălzire,
nu s-a atins încă în autovehicul.
› Temperatura exterioară este prea redusă/ridicată.
› Încălzirea parbrizului este activată.
› Degivrarea intensivă a parbrizului (Climatronic), respectiv degivrarea/ventilaţia
parbrizului cu temperatura maximă a aerului setată (instalaţia de climatizară
manuală) este activată.
› Sistemul de asistenţă la parcare, respectiv sistemul de asistenţă direcţie la parcare
este cuplat.
› Starea de încărcare a bateriei autovehiculului este prea redusă.
› Autovehiculul staţionat se află pe o rampă foarte înclinată sau o pantă abruptă.
› Turaţia în gol a motorului este prea ridicată.
Pe afişajul panoului de bord apare simbolul de control  » fig. 145.
Urmează procesul de pornire automată nou
În timpul fazei STOP, motorul porneşte fără intervenţia activă a şoferului, de
exemplu în următoarele situaţii.
› Autovehiculul porneşte, de exemplu în rampă.
› Diferenţa dintre temperatura setată la sistemul de aer condiţionat, respectiv la
încălzire şi temperatura interioară este prea mare.
› Încălzirea parbrizului este activată.
› Degivrarea intensivă a parbrizului (Climatronic), respectiv degivrarea/ventilaţia
parbrizului cu temperatura maximă a aerului setată (instalaţia de climatizară
manuală) este activată.
› Pedala de frână nu a fost niciodată activată (presiunea în instalaţia de frânare
este prea redusă).
› Starea de încărcare a bateriei autovehiculului este prea redusă.
› Consumul de curent este prea ridicat.
 
Deci,intr-adevar, nu se opreste pe plan inclinat, dar mie mi s-a oprit nefiind decat foarte putin inlinat.
Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 Nu urmează oprirea motorului

Sistemul verifică, înainte de faza STOP, dacă sunt îndeplinite numite condiţii. Nu
se opreşte motorul, de exemplu, în următoarele situaţii.
› Motorul nu a atins încă temperatura minimă pentru funcţionarea START-STOP.
› Temperatura dorită setată la sistemul de aer condiţionat, respectiv la încălzire,
nu s-a atins încă în autovehicul.
› Temperatura exterioară este prea redusă/ridicată.
› Încălzirea parbrizului este activată.
› Degivrarea intensivă a parbrizului (Climatronic), respectiv degivrarea/ventilaţia
parbrizului cu temperatura maximă a aerului setată (instalaţia de climatizară
manuală) este activată.
› Sistemul de asistenţă la parcare, respectiv sistemul de asistenţă direcţie la parcare
este cuplat.
› Starea de încărcare a bateriei autovehiculului este prea redusă.
› Autovehiculul staţionat se află pe o rampă foarte înclinată sau o pantă abruptă.
› Turaţia în gol a motorului este prea ridicată.
Pe afişajul panoului de bord apare simbolul de control  » fig. 145.
Urmează procesul de pornire automată nou
În timpul fazei STOP, motorul porneşte fără intervenţia activă a şoferului, de
exemplu în următoarele situaţii.
› Autovehiculul porneşte, de exemplu în rampă.
› Diferenţa dintre temperatura setată la sistemul de aer condiţionat, respectiv la
încălzire şi temperatura interioară este prea mare.
› Încălzirea parbrizului este activată.
› Degivrarea intensivă a parbrizului (Climatronic), respectiv degivrarea/ventilaţia
parbrizului cu temperatura maximă a aerului setată (instalaţia de climatizară
manuală) este activată.
› Pedala de frână nu a fost niciodată activată (presiunea în instalaţia de frânare
este prea redusă).
› Starea de încărcare a bateriei autovehiculului este prea redusă.
› Consumul de curent este prea ridicat.
 
Deci,intr-adevar, nu se opreste pe plan inclinat, dar mie mi s-a oprit nefiind decat foarte putin inlinat.

 

 

La mine era destul de inclinata panta, cum am spus.

 

Daca as fi citit manualul nu m-as mai fi mirat azi dimineata... :dry:

 

Oricum, mi s-a parut foarte tare faza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e normal sa nu se opreasca in plan inclinat... e de bun simt... risti sa ramai fara servo frana . Ce va asteptati de la VW? Sa plateasca despagubiri ca a intrat omul cu masina in usa de la garaj ca nu a avut servo frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca si la servo directie. Daca este oprit motorul, franele vor functiona in continuare, doar ca trebuie aplicata o forta mult mai mare. Lumea face o confuzie si crede ca daca nu mai are asistare la unele dintre comenzile masinii, acestea nu mai functioneaza deloc.

 

Volanul se va bloca doar daca este scoasa cheia din contact sau apasat butonul de pornire/oprire motor la Kessy.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rempha - ai configurat masina personal sau e luata de pe stoc?

Eu am dat 24500 (26000 fara remat) in 2011 pe una ca a ta dar Ambition + xenon, bolero, sunset, parbriz incalzit, TPM, volan multi, vopsea met etc dar configurata de mine cap coada.

 

Una Elegance 140 cai + jante pe 18 ar fi costat la fel ptr ca era pe stoc dar nu mi-a placut combinatia de culori/dotari

A fost in stoc masina. Initial am dat comanda pt Ambition + optionale si au fost probleme cu anumite optionale. Dupa ce a trecut o luna de la comanda masina nu era inca planificata pentru  fabricatie. Deoarece riscam sa nu am masina de sarbatori am decis sa iau ceva de pe stoc, evident am mai primit un discount suplimentar. Si doar culoarea nu se potrivea fata de comanda initiala (Amethist Purple) in rest masina de pe stock era mai bine dotata. Am avut de ales intre Rosu Brunelo si Negru pentru aceasta combinatie de motor si dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit de la avia motors raspuns pt configuratia mea, ma astetam la un discount mai mare, dar e mai mare ca cel primit de la cluj

 

oferta_avia.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar fata in fata o sa primesti ceva mai mare. Nu pe mail si nici la telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Porsche TM,  (0728.220.531 Daniel) am obtinut 6% la comanda noua.

 

 Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit de la avia motors raspuns pt configuratia mea, ma astetam la un discount mai mare, dar e mai mare ca cel primit de la cluj

 

oferta_avia.png

 

mai pui 3000 si iti iei RS

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SL1210:

 

Si daca mai pui 37000 iti iei F30 328i. Care e utilitatea postului tau? Colegul cauta discount cat mai mare si tu-l inviti sa mai puna 3000? De fapt 3000 + banii pe optionalele pe care le vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era o sugestie,poti sa te calmezi.Facand comparatii intre modele si nivele de echipare iti poti da seama mult mai bine ce merita si ce nu merita.E greu,stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la Brady mi-au dat discount un pic mai mic decat la Avia. Si direct pe mail ambii. 6.3% la Brady, 6.8% la Avia. Mai mult de atat nici nu am mai negociat. Nu as fi luat de la Avia ca stau destul de aproape de Brady si n-as vrea sa pierd timp pe drum cand ma duc sa duc masina la service. Cei de la Avia imi dadusera si timp de livrare mai mare, de 6 luni (plus cele 8 saptamani peste termen din contract) la care spuneau ei ca se mai adauga 1-2 luni daca vreau Front Assistant, iar cei de la Brady mi-au dat timp de livrare 4-5 luni cu tot cu Front Assistant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca iei o masina de la un dealer nu te obliga sa faci si service-ul acolo. Poti sa-l faci unde vrei tu, chiar si in alta tara. Eu, de exemplu, am luat de la Avia dar voi face reviziile la Metrotehnica, fiind mult mai aproape de mine.

 

Si eu am primit discount semnificativ direct pe mail de la Avia si Brady.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat mail la toti dealerii din tara, unii si-au batut joc, altii au parut deranjati ca-i sun de la Bucuresti la Braila de ex, altii au vrut sa vanda masini. Brady mi a facut o oferta in scris, dupa care le-am zis ca am 2 oferte mai bune, si ei mi-au oferit peste (doar telefonic) nimic in scris. 

M-am dus la ei, am dat avansul pe loc, si aia a fost :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat mail la toti dealerii din tara, unii si-au batut joc, altii au parut deranjati ca-i sun de la Bucuresti la Braila de ex, altii au vrut sa vanda masini. Brady mi a facut o oferta in scris, dupa care le-am zis ca am 2 oferte mai bune, si ei mi-au oferit peste (doar telefonic) nimic in scris. 

M-am dus la ei, am dat avansul pe loc, si aia a fost :).

cate drumuri a trebuit sa faci la ei pt comanda, acte etc?

 Sa imi pot da seama cate drumuri de cluj-bucuresti trebuie sa fac. O iau prin porche leasing. Sa pot pune un pic in balanta diferenta de discount vs alte costuri. 

Oricum o sa le arat ofertele din buc celor din cj, poate mai scot ceva de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina de la Porsche si o fac la Avia. Deci nu e obligatoriu decat sa fie acreditat service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca iei o masina de la un dealer nu te obliga sa faci si service-ul acolo. Poti sa-l faci unde vrei tu, chiar si in alta tara. Eu, de exemplu, am luat de la Avia dar voi face reviziile la Metrotehnica, fiind mult mai aproape de mine.

 

Si eu am primit discount semnificativ direct pe mail de la Avia si Brady.

 

Da, nu de reviziile ulterioare imi era frica ci de problemele initiale pe care le-am vazut pe toate forumurile si pentru care trebuie sa te duci la cel care ti-a vandut masina. Plus ca ma simt mai bine sa stiu ca si reviziile le fac in acelasi loc si orice problema am o tratez cu cel care mi-a vandut masina.

 

Am vazut ca tu ai luat-o de la Avia desi si a ta e combi. Mie mi-au zis ca la combi e coada mare desi la Brady nu am vazut ca ar fi o problema cu asta. Consilierul de vanzari de la Brady mi-a aratat in programul de vanzari cu ce era problema si intr-adevar Front Assistantul era acolo. Dar cum nu ma grabesc si cum nu schimb masina in fiecare an, am zis ca astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate drumuri a trebuit sa faci la ei pt comanda, acte etc?

 

raak85, te poti duce doar cand ridici masina. Eu cel putin am fost la bucuresti doar cand am ridicat masina(desi galati-bucuresti cred ca e mai aproape ca cluj-buc), totul s-a facut prin transfer bancar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!