Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Deci dai 27.000 de euro pe ea si in secunda doi renunti la garantie si-i faci soft? Ca apoi sa mai bagi cateva mii in bari, volane, suspensii si frane?

Nu mai bine renunti la 4x4, pe care-l nici iarna nu-l folosesti decat maxim de cateva ori, si iei un RS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel poti sa spui si de Golf R. Nu mai bine renunti la el si iei un GTI Performance ca doar nu mergi iarna cu el? Dar totusi masinile puternice 4x4 au piata lor. Uite si la Subaru de exemplu...

 

Daca ar face Golf 1.8 tsi, atunci chiar ar musca cu gura plin din A3 1.8 tsi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu am unde incadra umratoarea mea postare, o voi face aici: la echiparea cu rotile de iarna, cand a fost ridicata pe elevator masina, la amortizoarele fata au scapat protectiile de amortizoare pe fata in partea de jos. Se vede in poza. La Polo, cand o lasam jos puteam sa trec partea de jos a burdufului peste o buza si asa ramanea pana o ridicam iar.

 Cum dusmanul binelui e mai binele, azi in parcare am incercat si la Octavia sa dau partea de jos a burdufului peste o buza, ca sa stea fix si jos. Nu am reusit, ba mai mult s-a auzit cum s-a desprins de sus. Nu se lasa in jos, nu a scapat de la locul lui, dar acum se invarte in jurul amortizorului, pe cand inainte sa pun eu mana statea fix si nu se invartea. Oare mai asigura etanseitatea? La Polo stiam cum vine prins sus buruduful si stiam daca e sau nu expus la riscul de a patrunde praf /sare/apa. La Octavia nu stiu cum vine sus, cum se prinde si daca ar trebui sa iau vreo masura acum ca sa nu periclitez viata amortizorului.

post-17144-0-86661000-1385411818_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia sa umbli acolo. Burduful ala se aseaza pe buza de jos, dar nu se fixeaza in ea.

 

ai miscat de sus, unde burdful are pe interior un tampon de spuma, care la randul lui se prinde pe interiorul flansei de amortizor

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a ramas etans in continuare...O sa mai bag mainile pe acolo sa vad daca pot sa il intepenesc la loc. Daca nu...dau o fuga pana la reprezentanta.

 

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si la reprezentanta. Ridicat pe elevator, observat ca protectiile amortizor pe fata sunt sus la locul lor si nu se vedea nici tija nici altceva in partea de sus. Intra-adevar se rotesc in jurul tijei. Asta au zis ca nu e o problema si asa ma gandeam si eu. Explicatia, de ce era blocat si nu se invartea pana sa rotesc eu si sa isi dea drumul: se intepenise cand am coborat-o de pe elevator la schimbul de roti, sau poate ca noi fiind toate au venit putin mai presate. Ele oricum ar trebui sa se roteasca si sa permita rotiri. Nu stiu daca si de sus sau doar de jos dar...

Concluzia pentru mine: nu sunt convins 100% dar nici nu mi s-a parut nici mie vreun alt risc. Pentru viitor: cand ceva e bine, nu trebuie sa incerci sa il faci mai bine  :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ce parere aveti de acest accesoriu de pe Superskoda? http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-winter-grille-cover-in-great-OEM-design-KI-R

Pare ca se monteaza destul de usor:  http://www.superskoda.com/news/Octavia-III-front-grille-winter-cover-install-video-

Oare isi merita banii sau este doar un moft?  Poate fi inlocuit cu altceva daca este intr-adevar folositor?

Numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform operatiunilor de montare, te indemn sa il cumperi tu si sa imi comunici adresa unde e parcata masina ......asta in cazul in care o mai gasesc pana ajung eu la Bucuresti :)

 

Glumeam .......man, nu stiu ce sa zic .....eu la nici o masina nu am astupat radiatorul (bine, toate au fost benzinare si se incalzeau repede) si in plus la cum se monteaza sigur vei gasi pe altcineva binevoitor sa ti-o aduca la LOOK-ul original, imprumutand pentru o perioada nelimitata de timp acest accesoriu.

 

Surprinzator la O3 fata de Leonul 1P din dotare, se incalzeste mult mai repede Skoda decat Seatul. Si pana la urma sunt aceleasi motoare cu aceleasi cifre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine motorul se incalzeste destul de repede 5-10min. Eram doar curios daca cineva il gaseste util lasand la o parte usurinta cu care poate fi imprumutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te complici parerea mea...de obicei astea sunt pentru tarile nordice, unde intr-adevar e frig. Eu unul as lasa grila asa cum e ea, in conditiile in care in masina se incalzeste extrem de repede pentru un diesel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercam sa-mi formez o parere tocmai pt a nu ma complica inutil... de aceea v-am intrebat pe voi. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul se incalzeste greu iti recomand.

Vechiul tsi are problema asta si i-ar trebui asa ceva.

Daca ajunge la 90 in maxim 10minute de mers e ok, in schimb daca trec aproape 20 nu ar strica.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile unei temperaturi scazute (sa zicem -5 grade) si trafic urban mediu, dupa 6-7 km temperatura motorului nu atinge nici 70 grade. Asta daca reglezi temperatura interioara la 20 grade si ventilatia la treapta 2 cel mult. Daca dai climatronicul pe 23 grade AUTO, atunci dupa 7 km nu se mai incalzeste motorul nici la 50 grade. Eu as comanda daca s-ar aduna mai multi doritori, este deschis un topic separat.

 

Am uitat sa precizez ca ceea ce am afirmat mai sus este valabil pentru diesel.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o luati in nume de rau, dar mie imi aduce aminte de o chestie identica venita din fabrica pt Oltcit-ul avut de tata. Si era facut sa intre in spatele grilei si avea aceeasi functie. Metode "oldies, but goldies"... :)

 

Eu am observat in diminetile friguroase de pana acum, daca folosesc start-stop si motorul nu s-a incalzit complet, temperatura chiar incepe sa scada la semafoare lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ce parere aveti de acest accesoriu de pe Superskoda? http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-winter-grille-cover-in-great-OEM-design-KI-R

Pare ca se monteaza destul de usor:  http://www.superskoda.com/news/Octavia-III-front-grille-winter-cover-install-video-

Oare isi merita banii sau este doar un moft?  Poate fi inlocuit cu altceva daca este intr-adevar folositor?

Numai bine!

eu zic ca daca totusi vreti sa cumparati asa ceva, sa faceti proba:

http://vwforum.ro/topic/5243-intrebari-octavia-2/?p=2233597

eu nu mai sint interesat acum de masca aia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am comandat protectiile suplimentare pentru O3, insa sincer mie mi s-a parut ca totate au acelasi protectii. Si atunci, care sunt de fapt acele protectii suplimentare? Cele cu verde le am si eu, doar ca cel de sub motor si cel din mijloc sunt mai mici.O fi in functie de motorizare.

 

post-17144-0-77793500-1385833356_thumb.j

post-17144-0-28419800-1385833375_thumb.j

post-17144-0-60877500-1385833375_thumb.j

post-17144-0-97462400-1385833375_thumb.j

post-17144-0-66112300-1385833376_thumb.j

post-17144-0-97845500-1385833585_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea nu sunt protectii cat pentru a reduce consumul de combustibil.

 

Cu cat este mai plat dedesubtul masinii cu atat curgerea aerului este mai laminara.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...de acord; aveam si la Polo. Si nici nu mi-as fi dorit altfel, insa e bun si rolul de protectii. Cum eu am ales ca optional ceva suplimentar, nu imi e prea clar care sunt acele protectii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vitezele cu care circulam noi in oras si pe sosele rolul protectiilor in aerodinamica este nesimnificativ. Rolul lor predominant este pur de protejare a radiatorului, a conductelor si a tablei pe dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Cred ca este of topic, dar nu am gasit topicul corespunzator. Imi poate verifica cineva VIN-ul unei Skoda Octavia, si sa posteze aici istoricul sau ceva despre istoric.

 

VIN=TBMCT61Z2B2064889

 

Multumesc,

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

 

  Am si eu o serie de intrebari si nu prea am gasit raspunsurile, poate ma ajutati voi (nu prea pot sa zic ca am incredere in raspunsurile de la dealer f. mult...).

   - TPM-ul este cu senzor pe fiecare roata sau se bazeaza pe senzorul de ABS 

   - La sistemul Kessy, deschiderea de portbagaj se face din buton sau exista acel senzor sub masina pentru el 

   - Sistemul bluetooth suporta si HFP sau doar rSAP (nu de alta dar pe anumite androide, rSAP-ul nu mai exista...) 

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

TPM se baseaza pe senzorul ABS

La Kessy portbagajul se deschide daca senzorul te vede. Nu stiu unde este montat senzorul.

La Bluetooth eu am prima echipare cea mai ieftina si imi recunoaste telefonul am un HTC one X+. Singurul lucru care nu il pot face prin Bluetooth e sa imi afiseze playlistul din telefon pe consola centrala a masini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de Kessy, deschiderea se face din buton si anume de pe cheie, de pe hayon si de pe consola centrala la hayon electric la combi. Nu exista sistemul (gen BMW) unde sa pui piciorul sub bara spate si sa se deschida automat hayon-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema cu bluetooth-ul este ca Android, stock-ul genul de telefoane nexus, etc se pare ca nu suporta rSAP. Stiu sigur ca Samsung-ul are o stiva de bluetooth modificata dar mi se pare ciudat ca nu se specifca clar la Skoda ce anume suporta bluetooth-ul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a pus cineva pe O3 aparatori de noroi la roti?

 

De gasit am gasit in link-urile de mai jos:

http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-skoda/Accesorii-Noua-Skoda-Octavia-2013/Accesorii%20exterior%20Noua-Skoda-Octavia-2013/Set-aparatori-noroi-spate-Skoda-Octavia-2013-5E0075101

http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-skoda/Accesorii-Noua-Skoda-Octavia-2013/Accesorii%20exterior%20Noua-Skoda-Octavia-2013/Set-aparatori-noroi-fata-Skoda-Octavia-2013-5E0075111

 

Cred ca sunt utile. Am mers intr-un wkend ploios mai mult si am observat ca masina se murdareste destul de mult de la roti.

 

Isi fac treaba aceste aparatori?

Unde le ati montat? 

Care este pretul montajului (aprox)?

 

Sunt greu de pus (ma gandesc sa le pun chiar eu)?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!