Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

E chiar ok. Poate si scoasa pe liber o mai ia usor la vale, sau o lasi tu. e bine sa stea putin dupa, sau pana atingi o anumita viteza, sau te misti in fata.

Eu am si fata si spate si se dezactiveaza doar dupa ce depasesc o anumita viteza, si se activeaza la viteza mica, cand inalneste un prim obsatcol.

 

PS: nu stiu cat am fost de coerent, caci am scris in graba.

 

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu dotarile unei skode octavia 3 cu vin TMBAG9NEXF0222904.Am incercat peste tot sa vad ce dotari are,dar nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu

Ai dotarile in manual, trebuie doar sa cauti pe net: "vw pr code decoder"

Introduci acolo rand pe rand toate codurile din prima pagina si vezi ce ai.

O alta modalitate de gasire in baza VIN-ului nu am descoperit, sau te duc pe site-uri fantoma.......

 

O informatie de la cunoscatori piese VW va rog: Octavia 3 chiar daca vine cu PDG, are din pacate arcuri foarte moi pe spate si se lasa la o greutate medie, de zici ca e avion. In comparatie O2 are o garda la sol mult mai mare pe spate cu PDG. Am vazut ca la O3 spirele arcurilor sunt f subtiri...cred ca au 10 mm, si e nevoie de minim 12 mm, chiar 14 mm grosime ca sa fie ok.  Au facut rabat la calitate si aici. (pe langa multe altele fata de O2)

As vrea sa stiu daca se potrivesc arcurile de O2 cu PDG la O3 cu PDG, sau pot pune arcuri de O3 Scout /4x4, pentru ca sa nu mai "scufund" spatele cand am 50 de kg in portbagaj si 3 persoane pe bancheta spate.

Modificat de Ciprian Petrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe 2 erau moi la cele fara PDG, desi la fosta masina(O2 FL MY 2O11) nu aveam tren de rulare sport, la incarcare ,medie spre tare se lasa in ultimul hal in jos pe spate de trebuia sa am mare grija la intrare in ganguri, incetinitoare viteze etc... La actuala (Leon FR) desi este lasata cu 1.5cm are arcuri mai tari si nu se lasa nici pe departe asa in jos, culmea cand sunt incarcat bine ma descurc mai bine( asta nici prin vise nu mi-am inchipuit) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Bolero II folosesc poze la rezoluție 480*640 pentru a fi afișate la Contacte .

LA Columbus II merge o rezoluție mai mare  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎15‎.‎05‎.‎2016 at 9:37 PM, vdragos said:

Buretele ala are rolul sa protejeze usa de indoire daca intra zapada acolo, chestie care la Golf 5 s-a intimplat frecvent. Daca tabla e zincata corect, de ce crezi ca un burete ud va declansa rugina?

Pentru ca e corect, zincarea se corodeaza foarte repede in mediu cu umiditate crescuta.

 

PS: cam tarziu venit raspunsul, dar acum am citit postul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de anduranta pentru Skoda Octavia 3 motorizarea 2.0  tdi 150 Cp prezentat de cei de la Auto Bild . Scuze pentru calitatea pozelor !

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se desluseste nimic, mai bine zi tu care sunt concluziile testului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analiza succinta prezentata de Auto Bild ii citez " Cumaparam sau nu cumparam ? Absolut ! Si neaparat cu motorizarea diesel pentru ca dezvoltarea puteriii  i se potriveste perfect Octaviei . Prima alegere este TDI de 150 CP . Micul TDI de 1.6 litrii se chinuie zgomotos in sarcina , unitatea de 190 CP este un lux . Cutia DSG nu o recomandam . " Asta este parerea pe scurt a celor de la Auto Bild . Ca probleme semnalate pe parcursul celor 100.000 de km tempomatul se dezactiveaza in mod repatat in timpul mersului . Campanie service la 32.000 de km inlocuirea unitatii de control a farurilor . La 35.000 de km a fost inlocuit butonul de pornire,un greiere in bord , stratul de vopsea aplicat neuniform din fabrica variatii intre 118 si 150 de micron si cutia DSG smuceste la pornirile de pe loc  . In rest numai cuvinte de lauda referitor la motor ,confort,suspensii,spatiu calitatea fabricatiei .  In clasamentul lor este pe locul 6 alaturi de Kia Ceed dar peste Lexus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu testul, sunt de acord cu ei dar mai putin partea cu DSG-ul. Intradevar DSG-ul nu se pupa cu Start/Stop, dar daca dezactivezi start stop nu smuceste deloc. Sincer start/stop e cea mai mare prostie bagata "standard" pe gat, mai ales la noi cand avansezi tot cate 1 metru in intersectie.

Unitatea de 2 litri nu are 190 cp ci doar 184 cp. In rest tot ce zic este adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lauda suspensiile la motorizarile de 150 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.07.2016 at 2:29 PM, Teodoreanu said:

Analiza succinta prezentata de Auto Bild ii citez " [...]stratul de vopsea aplicat neuniform din fabrica variatii intre 118 si 150 de micron [..]"

Variatia de grosime a stratului de vopsea intre 118 si 150 de microni nu inseamna strat aplicat neuniform... Depinde de numarul de masuratori si de punctele unde acestea au fost realizate. dar nu este neuniform :).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva cum se explica consum zero cand cobori in frana de motor? Motorul functioneaza si mai e si turat pe la vreo 2000, deci ar trebui sa fie totusi un consum cat de mic, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inerția mișca pistoanele, nu are loc injecție de combustibil in cilindru, decât in momentul când turația scade spre 1100rpm aprox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum scria si colegul mai sus foarte corect, la masinile moderne cu injectie , injectarea carburantului este oprit de unitatea centrala si pistoanele sunt miscate de inertia rezultata din miscarea caroseriei, presiune de ulei exista ca pompa functioneaza normal, iar daca este pus in punctul mort sau scade turatia motorului sub 11OO rpm imediat reincepe injectarea combustibilului ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara intentia de flame, insa nu imi pare ca motorul nu ar functiona la "coasting". In mod normal, "maraitul" exploziilor diesel  (ma reaportez la auto din semnatura)  nu ar trebi sa se mai auda daca injectia e taiata, insa perceptia mea e alta. Exista documentatie tehnica din care sa rezulte ca la "frana de motor"  injectoarele sunt oprite?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modul coasting, spre deosebire de functionarea in frana de motor, ambreiajele se decupleaza  Din  acest motiv motorul este alimentat si se aude cum lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, insa eu nu aud "liniste" la coborare nici in D nici in N. Ceva surse credibile privind intreruperea alimentarii exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In N motorul este permanent alimentat.

Incearca frana de motor in panta, in D mod manual.  Apasa acceleratia usor apoi elibereaz-o. Repeta manevra de cateva ori si vei sesiza diferenta de zgomot.

Cand acceleratia este eliberata motorul nu mai maraie.

Testul se face la turatie mica pentru a auzi mai bine diferenta de zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Datele la care intra faceliftul in productie:

06.02.2017: Active, Ambition, Style, L&K
24.04.2017: RS, Scout
29.05.2017: RS 245

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

http://www.auto.cz/velke-zmeny-u-skody-octavia-facelift-prijde-driv-nez-cekalo-98263

Conform ce scrie aici (site de incredere, de altfel), faceliftul va fi dezvaluit in toamna asta, iar comenzi (cel putin in Cehia) se vor lua de la 1 noiembrie. Productia va incepe abia in februarie 2017, asa cum am scris mai sus.

Schimbarile care se stiu deja sunt: o noua varianta 1.0 TSI-ului, "farurile duble", grila modificata si infotainment-ul de la Kodiaq.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, nu-i strica ghicitoarea omului. ;) Să avem răbdare, poate pune și o poză din plan frontal, cu cel caudal ne-am lămurit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am cum sa pun alte poze, am facut poza in mers pt ca imi era rusine sa pozez masinile altor oameni, daca te vad se intreaba ce faci acolo. Va place culoarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!