Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

freelancevoyager

"Specialistule" bati campii cu ECU care "declara" defecte, injectoarele "bune". In esenta cam asta spui.

Eu repar PD-uri piezo, Siemens de ceva timp si crede-ma alea prajite chiar sunt in scurt la masa.

Nu stiu ce ai vazut tu ca schimba mecanicul dar astea nu se repara prin inlocuirea unei piese ( nu sunt injectoare de Logan), ci prin reconstructia elementului de comanda. E un job care tine de indemanare, experienta si sculele pe care le folosesti.

Deci sa nu credeti ca e ceva premeditat, din pacate e un mare defect de fabricatie, care e mic in sine, dar a devenit mare prin amploare si prin nerezolvarea lui:

- pentru ca cele "reconditionate, modificate" cum vreti sa le ziceti, TX, marca Continental acum, sunt identice in interior cu cele Siemens.

Asa ca prin inlocuirea lor nu se rezolva problema decat temporar pentru inca x km.

Ce a spus omul din service, ca nu stie daca cele noi vor tine mai mult, a facut bine ca s-a abtinut, ramane timpul sa dovedeasca sau km parcursi cu cele noi.

Eu deja am avut la reparat unul Conti in scurt, si cum v-am zis, nu diferea prin nimic de cele intiale.

Pentru cei care vor sa nu astepte saptamani inlocuirea pe garantie sau nu le mai pot schimba pe garantie, ii pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Duminica m-a lasat masina pe A1. Chemat platforma si dusa la Porsche Aviatiei. Dupa constatare: inj 2 si 3 in scurt. Refuza sa schimbe inj deoarece nu am carte service si masina are peste 200.00 km. A mai patit cineva asa ceva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru freelancevoyager.

Legat de reparatia injectoarelor, inteleg ca sti foarte bine care e problema si o remediezi. Acum intrebarea e: fix-ul tau (nu stiu exact ce inlocuiesti la injector) e mai de calitate decat ceea ce era original pe ele (ma refer la materialul folosit) sau cele reconditionate de producator. Fix-ul tau aduce vreo protectie suplimentara? Din cele reconditionate de tine cate s-au intors pana acuma?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina si am dus-o la colegul NITRO. Constatare: inj nr $ in scurt, scos mufa si masina porneste. Cum e posibil sa fim jecmaniti in halul asta? Sunt 2 variante: ori cei de la Porsche sunt niste incompetenti clasa 1, ori ne considera niste idioti. Va las pe voi sa judecati....

Ii multumesc lui colegului care se ocupa de reconditionare. Merita toti banii si toate laudele din lume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Specialistule" bati campii cu ECU care "declara" defecte, injectoarele "bune". In esenta cam asta spui.

Eu repar PD-uri piezo, Siemens de ceva timp si crede-ma alea prajite chiar sunt in scurt la masa.

Nu stiu ce ai vazut tu ca schimba mecanicul dar astea nu se repara prin inlocuirea unei piese ( nu sunt injectoare de Logan), ci prin reconstructia elementului de comanda. E un job care tine de indemanare, experienta si sculele pe care le folosesti.

Deci sa nu credeti ca e ceva premeditat, din pacate e un mare defect de fabricatie, care e mic in sine, dar a devenit mare prin amploare si prin nerezolvarea lui:

- pentru ca cele "reconditionate, modificate" cum vreti sa le ziceti, TX, marca Continental acum, sunt identice in interior cu cele Siemens.

Asa ca prin inlocuirea lor nu se rezolva problema decat temporar pentru inca x km.

Ce a spus omul din service, ca nu stie daca cele noi vor tine mai mult, a facut bine ca s-a abtinut, ramane timpul sa dovedeasca sau km parcursi cu cele noi.

Eu deja am avut la reparat unul Conti in scurt, si cum v-am zis, nu diferea prin nimic de cele intiale.

Pentru cei care vor sa nu astepte saptamani inlocuirea pe garantie sau nu le mai pot schimba pe garantie, ii pot ajuta.

Pun si eu o intrebare offtopic: dupa ce reconditionezi un injector cum il probezi? pe masina? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o complectare la circulara de inlocuire injectoare.

Mai nou trebuie si carte service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e sursa? ti-au zis cei de la service, sau ai patit sa ti-o ceara si sa nu o ai si autnci au refuzat schimbarea injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se stia de la bun inceput. Cartea de service este necesara, insa reviziile nu trebuie neaparat sa fie facute la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am carte de service si totusi la inceputul lui mai 2011 am inlocuit un injector pe circulara (am fost printre primii). In schimb au verificat istoricul in Elsa si erau multe pagini acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat in Galati la AdaMotors si nu s-a pus problema de nici o carte service... singura problema a fost timpul cam mare de asteptare...aprox o saptamana, dar pentru ca e mocca... nu mai zic nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai poate deconta kulanta daca nu e carte service ,este noua informatie primita de la importator,nu conteaza inspectiile de service unde sunt facute.

nu pot sa dezvalui sursa ,am data aceasta informataie ca sa stiti si sa nu fiti surprinsi daca nu se poate deconta garantia la injector

daca nu aveti carte service se poate comanda la dealer,dureaza cate zile pana vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am achzitionat acum 1an jumate un VW Passat B6 din 2006 cu seria motor BKP din Franta.

Problema a apartu azi cand stateam la semafor si s-a oprit motorul si nu a mai fuinctionat. Am fost la PBN pt a schimba injectorul cu pricina prin Circulara G549/02.05.2011 unde mi s-a solicitat cartea service.......pe care bineinteles NU o am. Cum pot proceda in acest caz pentru a face rost de un duplicat??

Ma gandesc totusi ca ar trebui sa existe undeva aceasta carte. Am sunat la Porsche Romania pentru a afla cum pot intra in posesia acestui document; iar raspunsul primit a fost: "Ne pare rau dar nu va putem ajuta deoarece in baza noastra de date avem doar autovehiculele importate de noi".

Cum pot proceda in acest caz sa procur acea carte sau sa-mi rezolv problema cu injectorul?

Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu prea ai sanse sa schimbi inj in baza circularei. Incearca la colegii de forum care le reconditioneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce vazusem eu parca nu se specifica in circulara nimic de cartea service . probabil e o gaselnita locala ca sa nu mai schimbe la toate masinile cu probleme din moment ce acum cateva luni singura conditie era sa nu se fi umblat la ele . cred ca e si tampenie de ex daca mi-a fost sparta masina si s-a furat tot din ea inclusiv cartea ce vina am eu ? si sunt multe exemple care ar putea fi date . cred ca pot fi dati in judecata daca nu se specifica in circulara de cartea service si chiar daca se specifica ei recunosc in circulara ca defectul nu are legatura cu exploatarea masinii ci este un defect de fabricatie .

sper sa nu am probleme cu injectoarele insa mare show fac cu ei daca se leaga ca nu am carte service .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,

Si vorba unui coleg, daca mi-au fost furate toate actele din masina?! Eu ce vina am!

Maine am sa sun la una din reprezentante si am sa expun problema sa vad ce raspuns au ei! Deoarece azi am cand am sunat la ei mi-au spus ca ei nu pot verifica istoricul facut afara......................rezulta ca ar trebui sa ma creada pe cuvant altfel reclamatie la OPC.

Am rugamintea daca ma puteti ajuta cu aceasta Circulara sa vad exact care sunt conditiile in care trebuie sa ma incadrez....Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Acea circulara are un regim strict, nu o sa gasesti continutul ei nicaieri, dealerul nu iti va pune la dispozitie acea circulara, nici nu ar trebui sa recunoasca existenta ei iar clientul ar trebui sa o ia ca pe o culanta oferita de fabrica, nu ca un angajament.

2. Au fost destui colegi in situatia ta si nu au reusit sa o rezolve, aparent acea carte este un "must have"

3. In Grecia, in aceasta vara am beneficiat de aceasta circulara, dealerul ma intrebat daca gaseste cartea de service in torpedou. Nu stiu la ce ia folosit, nu a facut nici o insemnare pe ea. Reviziile la mine pe carte se opresc in sept 2010 la 77.000 km deci nu mai sunt la zi. Cel putin nu cf cartii de service.

Mai departe fiecare trage singur concluziile!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice interventie facuta intr-o unitate autorizata vw este inregistrata , si se poate verifica din orice colt al europei ce are pc legat la reteaua vw !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie m-i s-a spus ca odata ce am facut schimbul injectorului in reteaua VW, nu trebuie sa imi mai fac probleme pentru ca am fost luat "in evidenta" de ei. Acum sa vedem ce presupune asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

"Specialistule" bati campii cu ECU care "declara" defecte, injectoarele "bune". In esenta cam asta spui.

Eu repar PD-uri piezo, Siemens de ceva timp si crede-ma alea prajite chiar sunt in scurt la masa.

Nu stiu ce ai vazut tu ca schimba mecanicul dar astea nu se repara prin inlocuirea unei piese ( nu sunt injectoare de Logan), ci prin reconstructia elementului de comanda. E un job care tine de indemanare, experienta si sculele pe care le folosesti.

Deci sa nu credeti ca e ceva premeditat, din pacate e un mare defect de fabricatie, care e mic in sine, dar a devenit mare prin amploare si prin nerezolvarea lui:

- pentru ca cele "reconditionate, modificate" cum vreti sa le ziceti, TX, marca Continental acum, sunt identice in interior cu cele Siemens.

Asa ca prin inlocuirea lor nu se rezolva problema decat temporar pentru inca x km.

Ce a spus omul din service, ca nu stie daca cele noi vor tine mai mult, a facut bine ca s-a abtinut, ramane timpul sa dovedeasca sau km parcursi cu cele noi.

Eu deja am avut la reparat unul Conti in scurt, si cum v-am zis, nu diferea prin nimic de cele intiale.

Pentru cei care vor sa nu astepte saptamani inlocuirea pe garantie sau nu le mai pot schimba pe garantie, ii pot ajuta.

Pun si eu o intrebare offtopic: dupa ce reconditionezi un injector cum il probezi? pe masina? Multumesc.

Reparatia se refera al partea electrica si proba o fac pe generatorul de semnal piezo. Crede-ma se aude puternic cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefu'.....lasa-ne cu aberatiile tale.......ce e ala un generator de semnal piezo?>>>>>>>>>>.te intreaba un electronist asta.....adica eu......stii ce e un cristal de cuartz?>>>e un cristal care alimentat cu o tensiune vibreaza.........deci ce e ala un generator de semnal piezo?>>>>> :icon_cheesygrin:............poate generator de semnal audio......dar acolo e altceva.......poate ne spui si frecventele cu care lucreaza cristalul piezo din injector...... :icon_cheesygrin: ......tu doar il alimentezi la o sursa de tensiune.....plus ca nu e necesara doar alimentarea electrica ci si mecanica .....sa vezi daca deschide cum trebuie daca pulverizeaza si la cate atm o face...Cu tot respectul nu stii despre ce vorbesti.

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specialistule mai intai invata sa scrii organizat si dupa aia leaga-te de om. Te-ai gandit ca poate omul s-a exprimat gresit si evident ca se refera la un generator de semnal electric. Si ce ai face cu generator de semnal audio, doar nu esti dement sa stimulezi cristalul cu un semnal audio si apoi sa masori tensiunea. Din cate realizez eu omul aplica un semnal electric injectorului, identic cu cel aplicat de ECU, si observa daca aceasta inchide/deschide. Daca totul e facut ca la carte nu inteleg de ce ar mai trebui sa masoare presiuni, pattern de pulverizare etc, doar omul umbla doar la circuitul de actionare(partea electica). Cata vreme masina merge bine cu injectoarele reconditionate de el si oamenii nu observa nici o diferenta e clar ca stie el ce face ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa 3 luni si 3.000 km de la inlocuirea injectoarelor 2 si 4 pe data de 27 decembrie intr-o dimineata friguroasa masina s-a oprit in mers in bucuresti, in mijlocul drumului. A dat mesajul de engine fault impreuna cu spriala de bujii care clipea pe bord si nu a mai pornit deloc. Am incercat sa cuplez cruise control si nu s-a aprins becul verde in bord iar de aici am tras concluzia ca iar au cazut injectoarele.

Am chemat bineinteles o platforma, platit 120 ron si dus masina la PBN.

Seara ma suna consilierul de service cu care am colaborat si la inlocuirea primelor injectoare dar si la alte revizii sau verificari si ma anunta ca au schimbat injectorul 1 care era ars, au pornit masina au mai tinut-o 10 minute in service iar cand sa o scoata afara s-a oprit din nou, bineinteles picase si injectorul 3.

Asadar au inlocuit injectoarele 1 si 3 fara programare si nu a durat mai mult de 24 de ore, au spalat si masina :)

Jos palaria in fata celor de la PBN pentru modul in care au tratat cele doua situatii ale mele legate de injectoare, nu am absolut nimic ce sa le reprosez pe partea asta.

Vreau sa le scriu celor din Germania pentru a le prezenta cazul meu cu injectoarele, pentru a le multumi pentru inlocuirea lor dar si pentru a le cere pozitia lor oficiala referitoare la o reparatie partiala a masinii facuta initial desi stiau clar ca exista vicii de fabricatie la toate cele 4 injectoare. Totodata vreau sa le scriu si de pompele de motorina si sa ii intreb ce va trebui sa fac cand va pica pentru a 2a oara pompa de motorina. Asadar daca aveti o adresa de e-mail a celor de la Vw Germania please PM cu ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Tot prin acest program am schimbat si eu primul injector cam acum 2 luni, insa astazi iar a aparut martorul de la bujii sau cum se cheama si sa oprit motorul in mers dar surprinzator a pornit iar lucru care ma face sa cred ca foarte curand o sa cada altul (sper sa ma insel).

Primul a fost schimbat la SCORPION Focsani.

Ca si costuri 100 lei platforma din oras si diagnoza 113 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In august am ramas cu masina-n drum, in apropiere de Pitesti. Mi s-a inlocuit injectorul 2 gratuit la Pitesti in aceeasi zi. A fost necesara cartea de service nu si reviziile facute la reprezentanta vw. Au ramas surprinsi ca nu a picat niciun injector pana la 188.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"O belea nu vine niciodata singura" - cine a spus asta, mare dreptate a avut.

Pe 01.01.2012 in drum spre Tulcea mi-a picat un injector ramanand cu masina in drum. Am reusit in cele din urma sa o tractez pana la reprezentanta VW din C-ta, am lasat-o la ei in parcare si azi dim. am fost la ei pentru a lasa cheia sa ii faca o diagnoza. Am revenit cu un telefon si mi-au spus ca e vina injectorului, dar, vestea proasta e ca acea circulara care a ajutat multa lume, a disparut din sistem. De aceea, in acest moment nu imi pot repara masina in baza acelei circulare, decat daca revin cei de la uzina cu o noua circulara care sa spuna ca suporta uzina costurile.

Daca pica si el saptamana trecuta scuteam 3.100lei reparatia.

Va doresc injectoare cat mai sanatoase!!! :)

Dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!