Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

Da, o sa le cer sa specifice inlocuirea pieselor pe Caietul de Intretinere, si sper sa accepte.

Multumesc pt sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur accepta! Eu in Grecia, in vara trecuta, am cerut dealerului si o factura cu valoare 0 in care sa mentioneze reperele schimbate! S-a rezolvat in 3 minute fara nici un comentariu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vechea circulara mie mi-au specificat in caietul de intretinere, la mentiuni, inlocuirea injectorelor, cu data, km, semnatura si stampila. Nu am primit nicio factura sau certificat de garantie. Sincer, daca pica aceste injectoare peste 5 ani chiar nu ma mai intereseaza pentru ca deja o sa fie pretabila de programul rabla masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou pe acest forum.

Am dat de acest forum in cautarea disperata pe net dupa o defectiune la Passat-ul meu din 2007.(motor BKP 2 TDI - 54.000 KM) Ce sa va spun, ca pe de o parte m-am ingrozit la cate probleme am vazut ca au aceste B6, iar pe de alta parte mi-a fost de real ajutor pentru ca am descoperit defectiunea si nu numai atat, CAT SI ADUCEREA IN DISCUTIE A ACESTEI KULANTZE. FELICITARI!. Ce sa va zic? Ieri am pornit masina. De obicei iarna o mai las 2-3 minute sa se incalzeasca apoi plec... insa ieri motorul nu a vrut sa mearga decat 5 secunde dupa care s-a oprit. Am incercat o repornire dar nimik. Dupa alte cateva incercari nereusite urmatorii martori au ramas aprinsi. volanasul galben, motorasul cel galben, bateria, frana de parcare si ABS. Cautand pe forum am vazut ca 99% defectiunea este de la injectoare. Am chemat un tip care are programul acela de diagnosticare, si mi-a confirmat ca este injectorul sau injectoarele, deoarece avea codul de eroare P1040 si ca din cauza incercarilor de pornire am ars si un senzor.(nu-mi mai aduc aminte ca eram destul de suparat) Imi pare rau ca nu i-am cerut datele pe un stick, dar eroarea este sigura ca am vazut-o si eu. Problema este ca el a sters erorile, a incercat din nou sa porneasca dar degeaba. Apoi a scanat inca odata dar nu mai era nicio eroare. Sigur ca masina tot nu a pornit. Sper sa nu am probleme cu cei de la Porshe ca nu mai apare nicio eroare.

Ok, acum vin si va intreb ca este totusi neclar pe topic-uri, la Porshe Bucuresti (nu stiu la care o sa ma duc) vor schimba toate injectoarele sau numai pe cel "prajit"? Am vazut ca in unele parti erau schimbate toate 4 , chiar daca era numai 1 defect, in alte parti erau schimbate NUMAI cele defecte. Bineiinteles daca voi trece de cerintele lor, care imi sunt clare, va rog totusi, daca cineva poate clarifica aceasta problema cu detalii sau sa recomande dealerul respectiv din Bucuresti care le-ar schimba pe toate.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata

Am sunat la Porshe. le-am explicat simptomele masinii, fara sa le zic ca am pus-o pe tester in particular si intr-adevar, au confirmat ca daca se dovedeste ca unul dintre injectoare este defect, le schimba pe toate in mod gratuit. Insa trebuie acel defect care este in circulara lor. Avand in vedere ca pe testul facut in parcare mi-a dat eroare P1040, care se regaseste intre defectele agreate de ei (citit aici pe forum) nu mai sper decat aceeasi defectiune sa apara si la ei. Astazi le trimit masina pe platforma, si maine o baga la "consult".

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Nu am trimis inca masina ca am programare joi. Asa cum am promis o sa revin dupa diagnoza. Dar pentru cei interesati am descoperit ceva care vine sa intareasca ceea ce se spune despre a doua circulara din 01.01 2012 VW. Se face o referire si la Romania in ultima parte a comentariului. Daca sunt ultimul care am vazut-o imi cer scuze... Vedeti AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Roberto69 - scuze pt. offtopic. Am un Audi si momentan ma lupt cu Porche Ro sa imi schimbe si mie injectoarele (mi-au schimbat doar 1). Am inteles ca exista o informare (TPI - Technical Product Information) VW pe VW Erwin care recomanda inlocuirea tuturor injectoarelor cand se defecteaza unul. Problema e ca pentru a accesa asta am nevoie de un VIN de Passat, altfel nu am acces. Pe Audi Erwin exista ceva similar dar nu recomanda decat inlocuirea injectorului defect. Asa ca as avea un argument in plus daca as intra in posesia TPI-ului de la VW pentru ca injectoarele sunt identice. Ai putea sa imi dai VIN-ul masinii tale care ar trebui sa permita accesarea TPI-ului avand in vedere ca se pare ca ai injectoare cu probleme? Site-ul Erwin este accesibil oricui dar trebuie platit 5EUR pentru a avea access complet pentru 1h. Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!Din pacate am ajuns sa scriu iar in acest topic.Azi dimineata nu a vrut sa mai porneasca bkp-ul.Pus diagnoza pe ea..injectorul.Am dus-o la reprezentanta...ma suna in vreo 2 ore...va schimbam 3 injectoare..celalat schimbat in vara cica este ok.Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat-o in luna a 5 a.Daca te referi in ce luna a fost facuta nu stiu unde gasesc asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina astazi din service. Da, circulara functioneaza. Mie mi le-a schimbat pe toate 4, free of charge, cu a patra generatie de injectoare made by Continental. Din ce am inteles perioada 2005 - 2007 (pana prin primavara) au fost BOSH, apoi pana prin 2008 (pe la inceput) tot BOSH dar cica imbunatatite, apoi SIEMENS si acum sunt Continental. Cand i-am intrebat ce ma fac daca mai cade vreunul, mi-au spus ca nu stiu ce sa-mi raspunda pentru ca de cand au inceput sa le puna pe astea noi, nu s-a mai intors nimeni. Vom vedea. Mi-au mentionat in planul de service data, km, si cate injectoare au fost schimbate. Asa ca ... daca va cade vreun injector (nu doresc la nimeni) si daca faceti fata cerintelor impuse de VW, (foarte corect mentionate in topicurile anterioare) mergeti la ei ca vi le schimba.

Drive safely !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch are BMP-ul. BKP-ul si BMR-ul a avut Siemens. Siemens sau Continental e acelasi lucru, SIEMENS a vandut divizia de componente auto Continental-ului acum ceva vreme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca Siemens-ul a vandut divizia catre Continental, parca prin 2008 dar n-am mai scris ca se stie treaba asta. Conti AG mai face ptr. VW si curele, ceva pe la sisteme de franare si ceva din ESC. Nu le stiu acum exact. Ei au luat divizia Siemens VDO si au spus ca nu vor mai pastra numele Siemens deloc. In ceea ce priveste injectoarele de pe masina mea, DA, am BKP, dar consilierul de la Porshe a zis ca erau BOSH din 2006. Ce sa mai cred?

Problema este insa ca am impresia ca merge mai prost. Inainte parca era mai putin zgomotos motorul, acum parca se aude “tzacanitul” specific disel, mai accentuat, nu stiu cum sa zic, parca mai tare, si au aparut si niste mici vibratii la pornire cam vreo 3-4 minute la relanti. Vreo explicatie? Plus ca in mers parca uruie, nu stiu, si parca se simte uruiala asta asa ca un gajait, si in masina la schimbator. Ori mi se pare mie, probabil si de la cauciucurile de iarna acest uruit. Dar si inainte tot cauciucurile astea le aveam… Orice sfat e bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Si la mine acum dupa ce am schimbat injectoarele parca se aude mai accentuat zgomotul de "diesel" ...dar nu cred ca fie vreo problema. Masina trage, merge ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sunt nou pe acest forum dar posed un vw passat cu aceleasi probleme (injectoare),am cumparat masina sh in luna oct 2011 iar pana acum 2 sapt nu am avut nici un fel de prb cu ea.acum 2 sapt ma indreptam spre Bucuresti cand.......pauza motor,ma lasat fix pe DN bn ca nu aveam viteza.am ajuns cu ea acasa dupa care a 2-a zi chemat baiatul cu testarul....surpriza injector nr 3,bun merg la Cardinal Ploiesti sa ma interesez de cirulara,mi-au explicat toate criteriile care tre sa le indepinesc.Ajung cu masina la ei face diagnoza imi confirma ca este injectorul nr 3 desfac capacul sa schimbe injectoarele,iarasi surpriza aveam 3 injectoare deja schimbate in 2009 iar cel picat era Continental fab 10.09.2009,deci nu imi schimba nici un injector cu circulara.acum vine semnul mare mare de intrebare.Este posibil si ca aceste injectoare (noi) Continental sa pice?????sa inteleg ca nici cu acestea nu putem fi in siguranta pe sosele.Voi ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Pai ... circulara de la care a pornit acest topic isi are originea in luna mai 2011. Astfel cele trei injectoare de care ne spui nu aveau cum sa fie inlocuite prin aceasta circulara ci cel mai probabil au fost schimabte de cineva pe cheltuiala sa etc -- > ca atare probabil omul a ales ce piese avrut la ce buget a avut etc.

Si deci nu prea ai ce sa le ceri celor de la reprezentanta ... eventual daca cele inlocuite in 2009 mai sunt in garantie sa se mai poate face ceva.

Deci in concluzie situatia ta este :offtopic: iar daca vrei detalii poti gasi eventual aici

Bafta!

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar trist ce se intampla cu passat-urile astea.Azi am ridicat masina de la Sandra Iasi unde mi-au schimbat 3 injectoare.Acum le am pe toate 4 schimbate.Sper sa nu mai apara probleme.

Modificat de adriann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu au fost schimbate prin circulara dar problema mare este ca injectoarele noi pe care le schimba acum sunt Continental iar injectorul care mi-a picat mie este tot Continental.....deci nu ai siguranta ca sunt 100% bune si ca nu iti mai pica......deci nu sunt off topic....am vrut doar sa precizez ca nici cu injectoarele Continental nu poti fi sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

... problema mare este ca injectoarele noi pe care le schimba acum sunt Continental iar injectorul care mi-a picat mie este tot Continental.....

Poti tu sa garantezi ca cel care a inlocuit injectoarele la masina ta a folosit un Continental de calitate? ... eu cred ca mai degraba poti avea incredere in cele montate de reprezentanta.

In concluzie ca orice alte piese a masinii se paote defecta (mai devreme sai mai tarziu).

Deci raman la parerea ca daca vei vrea sa discutam pe tema asta putem detalia in sectiuna dedicata injectoarelor distruse ...

p.s. Din cate am inteles sunt reprezentante care au montat si injectoare de alt tip prin kulanz-ul actual (injectoare Bosch)

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu am auzit de la cei care au montat injectoare de "tip nou" Siemens (respectiv Continental) sa mai pice vreunul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece carnetul plan service original a fost pierdut a trebuit sa cer un altul,Cu amabilitate stie cineva cat costa pentru un vw passat?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu colegii care au postat in paginile anterioare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat b6 bkp..12.03.2012, mergand agale prin bucuresti..masina se oprii brusc. stiind de problema injectoarelor si de faptul ca se schimba la vw, am sunat la tractari, mi-am dus masina la porsche, si a doua zi dimineata am luat-o cu 3 injectoare schimbate moca! doua le schimbasem mai de mult si culmea...acum mi-au schimbat 3 injectoare din care unul deja schimbat de mine!!! wtf??? mai rar asa noroc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit-o vineri...

la diagnoza: un injector defect; au primit acceptul din Germania si mi-au schimbat doua; nu stiu pe ce criterii au hotarat doua...; si eu schimbasem doua inainte (in 2010, unul in primavara si unul prin august) pe banii mei;

azi la sfarsitul programului masina a fost gata...

@Cristian, ti-au decontat si tractarea?

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!