Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

doua motive: au zis ca codurile de pe injectoare nu se regasesc printre cele de pe circulara si pentru ca a mai avut un injector schimbat in alta parte.

Ce sa mai discutam? Situatie este foarte clara! Nu se incadreaza in circulara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva precizari ...

De vreo doua zile am discutat telefonic la mai multe reprezentante vw pe tema asta:

1. circulara exista insa se aplica diferit de la un reprezentant la altul

2. in principiu injectorul se inlocuieste daca prezinta un cod de eroare "agreat" de vw (evident lista codurilor de eroare ramane un secret)

3. fiecare reprezentanta in parte poate impune conditii diferite pentru acest schimb al injectoarelor.

4. ... poate cel mai important ... inainte de a merge catre un reprezentant vw ar fi bine sa va interesati si la atii reprezentanti vw. Cum am spus si mai sus conditiile de inlocuire al injectoarelor difera de la un reprezentant la altul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca trebuie insistat pentru ca in cazul acestei probleme VAG incearca sa isi minimizeze costurile. Eu am un Audi A4 si am avut aceeasi problema (cod motor BRD). Pe Audi nu exista nici o circulara asa ca mi-au zis ca nu imi schimba nimic. Am platit factura (~3500 lei) si apoi m-am apuca sa scriu la Porche Romania si VW AG. Dupa 2 zile m-au chemat inapoi, au mai facut ceva "verificari", si mi-au dat toti banii inapoi. Daca nu ziceam nimic ramaneam cu paguba. In plus in UK se schimba TOATE injectoarele afectate preventiv, adica nu mai asteapta sa pice. Nu inteleg de ce la noi se considera ca este sigur sa circulam cu asemenea masini. Bineinteles ca Audi refuza sa imi schimbe preventiv celelalte 3 injectoare dar am contactat un avocat si o sa mergem la RAR sa vedem daca se poate face ceva. Poate nu ar fi rau daca si alte persoane afectate ar face plangere la RAR (exista un formular si pe site). Oricum mi se pare jenant ca un producator de talia VAG sa se coboare la asemenea nivel si sa nu isi accepte gresala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris ei eu ca in UK e la fel. Trebuie facute cat mai multe plangeri la RAR, hai sa ne organizam nitel sa trimitem la RAR toti plangeri de aici si sa confirmam trimiterile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt total de acord. Marti (14 feb) se duce avocatul meu la RAR in Targu Mures si o sa intrebe ce se poate face. Oricum eu sunt hotarat sa trimit o plangere indiferent de raspunsul lor. Am scris mai multe scrisori la Audi in Germania si ei practic recunosc situatia dar nu sunt dispusi sa faca nimic. Ultimul raspuns primit suna cam asa:

Thank you for your e-mail.

You informed us about the information you received from the Vehicle & Operator Services Agency. We can confirm this information.

In order to avoid any misunderstandings, however, we would like to draw your attention to the fact that this is an individual

measure of our importer AUDI UK and applies exclusively to their own market.

We kindly ask you for your understanding that, since our importers are legally as well as economically independent agents, our

possibilities of influence are limited.

We can approve once more that, at the moment, further repair works on your A4 Avant are not necessary.

Thank you again for taking the time to write to us and giving us the opportunity to respond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si eu astazi la Sandra Iasi cu problema la Injectorul 3, deoarece cand ii dadeam forja imi palpaia spirala galbena . La care cei de acolo imi spun ca trebuie ca masina sa dea semne de avarie ca sa vada daca imi schimba injectorul gratis, iar cum la masina mea le-am spus ca nu avea nici un beculet aprins in bord si nu dadea semne de avarie nici nu s-au uitat la ea sa vada macar ce culoare are. La care eu am iesit frumos din cladire, m-am urcat in cotetul meu de passat si i-am dat talpa. Am mers cam 1 km dupa care s-a aprins spirala, bucuria mea. Ma intorc inapoi si le arat celor de acolo ca intr-adevar are o problema, la care ei imi spun ca masina nu trebuie sa mai porneasca sau sa mearga, adica sa ma lase undeva prin tara ca sa mai platesc si o platforma, ca sa imi schimbe injectorul. Am ramas cu gura cascata la cat de nesimtiti pot sa fie cei de la reprezentanta. Deci dragi colegi, daca va ganditi sa mergeti la SANDRA TRADING IASI sa schimbati injectoarele gratis, nu cred ca ar fi o idee prea buna pentru ca va umpleti de nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e peste tot nu doar acolo... Tre` sa te lase in drum, altfel nu schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e peste tot nu doar acolo... Tre` sa te lase in drum, altfel nu schimba.

...confirm si eu ... pana nu m-a lasat in drum si am ajuns la Tess Brasov cu ea pe platforma nici nu au vrut sa ma tina de vorba. Dupa aceea mi-au inlocuit toate injectoarele.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu :offtopic: dar spirala se aprinde si din cauza turbinei, in momentul in care nu e "forjata" ceva vreme. Am patit-o de aceea atentionez ca nu e neaparat injectorul. El nu da semne, ci cand pica - pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas cu gura cascata la cat de nesimtiti pot sa fie cei de la reprezentanta. Deci dragi colegi, daca va ganditi sa mergeti la SANDRA TRADING IASI sa schimbati injectoarele gratis, nu cred ca ar fi o idee prea buna pentru ca va umpleti de nervi.

Priveste lucrurile altfel: defectul pentru care se schimba injectorul gratis nu mai permite pornirea masinii ulterior. Chiar daca injectorul tau are o defectiune, dar alta decat cea despre care discutam noi aici, schimbarea nu se face gratis in service. Asa ca cei din service au fost onesti, daca masina ti-a pornit inseamna ca alta este problema, iar remedierea este pe bani (ai tai, evident)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spune si Valentin, nu inteleg de ce va cramponati atat ca serviceul X este nesimtit si nu doreste schimbarea inj gratuit!

Situatia este foarte clara: se schimba injectoarele DOAR daca ecu are inreg anumite coduri de eroare, adica daca defectul este unul electric! Acest defect electric nu da semne, pica dintr-un foc si cu asta basta! Nu exista: ieri nu a mers, azi merge bine si tot asa!

Sunt auto cu sute de mii de km, este normal, ca la orice alta masina, ca anumite componente sa cedezi DATORITA UZURII de exploatare! Nu cred ca avem pretentia sa ne ofere cineva "garantie", dupa 4-5-6 ani de exploatare, pentru asa ceva!

Aceste injectoare nu sunt garantate life-time si se mai si strica, de cele mai multe ori pe partea electrica insa se pot strica si mecanic iar daca asta se intampla, este din cauza uzurii de exploatare, a motorinei, a .... x factori! Acest lucru este normal si se intalneste la toate marcile auto!

Va rog sa ramanem obiectivi si sa incercam sa postam doar on-topic!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie va rog ce mesaj apare pe bord in momentul in care pica un injector?

In dimineata asta nu mi-a mai pornit nici mie masina si tare m-as bucura sa fie vre-un injector dus... sunt acasa cu ea si m-am programat pt astazi la ora 13 la Porsche.

Mi-a aparut pe bord ceva de genul "Oil pressure.." si "Engine off". S-a mai aprins si simbolul unui bec in dreapta. Nu am avut timp sa bag laptopul pt o diagnoza pt ca trebuit sa plec urgent de acasa.

Senq!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic din ce descrii tu! Apare engine workshop + o spirala galbena aprinsa!

Poate aici gasesti ceva raspunsuri!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spune si Valentin, nu inteleg de ce va cramponati atat ca serviceul X este nesimtit si nu doreste schimbarea inj gratuit!

Situatia este foarte clara: se schimba injectoarele DOAR daca ecu are inreg anumite coduri de eroare, adica daca defectul este unul electric! Acest defect electric nu da semne, pica dintr-un foc si cu asta basta! Nu exista: ieri nu a mers, azi merge bine si tot asa!

Sunt auto cu sute de mii de km, este normal, ca la orice alta masina, ca anumite componente sa cedezi DATORITA UZURII de exploatare! Nu cred ca avem pretentia sa ne ofere cineva "garantie", dupa 4-5-6 ani de exploatare, pentru asa ceva!

Aceste injectoare nu sunt garantate life-time si se mai si strica, de cele mai multe ori pe partea electrica insa se pot strica si mecanic iar daca asta se intampla, este din cauza uzurii de exploatare, a motorinei, a .... x factori! Acest lucru este normal si se intalneste la toate marcile auto!

Va rog sa ramanem obiectivi si sa incercam sa postam doar on-topic!

La mine s-a stricat la numai 28,000 km, deci nu in urma uzurii. Din pacate a fost in 2010 si nu am beneficiat de nimic gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, dar ti le-au inlocuit cu titlu gratuit?

Salut.

DA. Mi-au inlocuit trei injectoare gratuit (am mai scris si in post-urile anterior ca asa presupun --> nu am primit niciun document in acest sens) cel de-al patrulea il schimbasem eu in luna aprilie 2011.

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca daca masina este din aug 2005 si ar implini 7ani in aug 2012 nu se schimba injectoarele in mod gratuit in cazul care ar pica unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca daca masina este din aug 2005 si ar implini 7ani in aug 2012 nu se schimba injectoarele in mod gratuit in cazul care ar pica unul?

Pai de unde ai tras tu concluzia asta? ... daca citeai si mai sus spuneam ca cel bine este sa mergi la un reprezentant vw si sa discuti ... sunt motive si motive. NU exista o regula standard pentru toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu rezolvarea preoblema mea : un conductor intrerupt de la pedala de acceleratie la ECU, am schimbat toate cele 6 + mufele si tot ok acum, injectoarele inca nu vor sa renunte la lupta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au fost inlocuite si mie ieri la passat, ultimele 3 injectoare ramase de tip vechi pe care le aveam pe masina. Al 4-lea fusese inlocuit in perioada de garantie a masinii.

Din ce am inteles, pentru a beneficia de Kulanz-ul dat de producator, e f important ca injectorul sa genereze, atunci cand se defecteaza, un anumit cod de eroare din cele "agreate" de producator pentru a putea fi inlocuite toate cu titlu gratuit. In general defectul e cam acelasi (scurt la bobina)... dar codurile de defect pot fi diferite.... asadar BIG PROBLEM!!

Am si eu o intrebare: pe langa injectoare, ce piese aditionale se mai inlocuiesc in cadrul Kulanzului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai ma lasat un injector si cei de la Scorpion din Focsani au zis ca i-mi schimba in garantie toate 4. Totusi m-am contrazis putin cu ei in privinta injectoarelor care mi le monteaza pentru ca zic ca nu lasa nicio garantie...deci risc in caz ca se strica peste o luna sa platesc noile reparatii.

Puteti sa-mi ziceti cum a-ti procedat?

Am auzit ca in alte tari injectoare sunt inlocuite cu factura si garantie de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Pai din cate inteleg eu de la tine ... tie iti vor fi schimbate injectoarele in garantie ... daca asa sta situatia nu ar trebui sa iti fai probleme.

Daca te referi insa la inlocuirea injectoarelor in baza circularei (de la care a pornit acest topic) intr-adevar nu cred ca dupa inlocuirea injectoarelor o sa primesti vre-un document.

Eu unul in momentul inlocuirii injectoarelor (3 bucati) nu am primit niciun fel de document. Inca mai studiez si eu problema garantiei acestor injectoare.

Oricum comparatia cu alte tari nu intra in discutie ... fiecare dealer in parte are propriile reguli in acest sens.

Bafta!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la inlocuire in baza circularei. Nu inteleg cum poate sa fara o reparatie fara niciun document...ca si cum ar fi o lucrare la negru. Multumesc pentru raspuns, oricum o sa incerc sa ma mai informez.

Modificat de Salieri99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul lor de vedere, inlocuirea este privita ca si "gest comercial" pt a crea o cat mai buna imagine in piata pentru marca Volkswagen!!

Deci, masina ta nu mai este in garantie, ei neavand nicio obligatie sa iti asigure o garantie ulterioara pentru aceste repere, atat timp cat piesele respective ti-au fost inlocuite cu unele noi, mult mai fiabile.

E dreptul tau sa accepti aceasta inlocuire sau nu! Nu stiu, poate gresesc, nefiind un expert in domeniu... dar eu asa vad lucrurile.

Cat priveste "documentul" despre care vorbesti, tu le poti cere - si e normal sa faca asta, consemnarea in Caietul de Intretinere si Garantie a masinii, inlocuirea respectivelor piese pe masina, impreuna cu data, semnatura si stampila Service-ului auto care a facut reparatia. Eu asa am facut... si mi se pare suficient!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!