Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

De functionat, sigur ca motorul functioneaza si fara bujii, nu asta am spus eu. Am spus doar ca bujiile functioneaza chiar si dupa pornirea motorului, la putere semnificativ mai mica, e drept, dar functioneaza. Referitor la problema colegului, sunt de acord cu tine. Asa cum a descris el problema, trepidatiile motorului nu cred sa aiba legatura cu bujiile. Mai degraba cu injectoare, ECU, etc

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avem compresie buna, motoarele diesel pornesc si fara bujiile incadenscente. Bujiile au intr-adevar o perioada activa after-glow. Pe site la Bosch scrie: 

 

"Older engines used a glow period of up to 21 seconds where as more modern engines use around a 6 to 8 second heat period and provide after glow at a reduced voltage. If the pump timing is not correct or the engine is over fuelled this can also damage the glow plugs with increased vibration and heat."

 

Deci ar fi bine sa se verifice ca injectoarele sunt reglate cum trebuie.

@Xtremu, ar trebui sa verifici si tampoanele la motor, tamponul antibalans (cel care este ca cifra opt). Mecanicul tau sa verifice si prinderile la cutia de viteza, tampoanele.

 

Volant  bate cand este uzata. Cauta pe youtube, sunt filme cu inregistrari cum se aud volantele cand sunt foarte uzate.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de reply-uri.

Ciudat e ca se simte mai tare doar pe la 120km/h in vit 5-a. ...

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai probleme cu jantele sau anvelopele? In treapta a 4-a, dar la aceeasi viteza nu se simte? 

 

Daca avem compresie buna, motoarele diesel pornesc si fara bujiile incadenscente. Bujiile au intr-adevar o perioada activa after-glow. Pe site la Bosch scrie: 

Cred ca sunt mai multe variante de functionare. Spre exemplu, la motorul meu bujiile se activeaza la pornire atunci cand temperatura ambientala este sub 18C si continua la o putere scazuta atata timp cat temperatura lichidului de racire este sub 18C, dar nu mai mult de 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Sa stii ca m-am gandit la varianta asta. Toate rotile au fost echilibrate acum 3 sapt Anvelopele n-au defecte vizibile. De atunci am circulat pe ceva drumuri "romanesti" cu gropi multe. O sa le mai verific o data.

Sapt viitoare o sa fac schimbul de ulei si cu ocazia asta o sa verific si tampoanele motorului si cutiei, bucsaraia etc.

Ar fi grozav sa fie doar de la anvelope.

Multumesc de raspunsuri si interes. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 1 an eu am trecut printr-un adevarat cosmar cu rotile de iarna. Imi trepida ingrozitor de pe la 120 km/h, iar service-urile specializate nu faceau decat sa-si barfeasca concurenta si sa-mi ia banii. Invariabil, eu ramneam cu problema. Pana am dat de cineva care-si respecta meseria. Mi-a montat cu mare atentie rotile pe fata (jante AM) si n-am mai avut probleme. lectie invatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

   La mine se blocheza la  3000 rpm   acceleratia iar masina nu mai trage. Dupa ce o smucesc in trepte inferioare  isi revine. 

 

    Azi am patit ca in relantiu am accelart-o si nu trecea de 3000 rpm\ Dupa care am lasat sa mearga vreo 15 sec in relantiu  dupa care si-a dat drumul .

 

 

  Are cinveva un sfat ce poate fi problema?   TESTER-ul ARATA TOTUL OK!

 

 

Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul tau post pe forum si arata ... asa cum arata!

Cum ai reusit??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

icepe cu ce e mai ieftin! schimba filtrul de motorina! :D   eu asa am patit,si nu numai in treapta a 4-a   de la a 2-a in sus...:)  bafta!



simti ca in trepta a 4-a cand bagi talpa,iti da rateuri ?



Scott,schimba si tu filtrul de motorina! iti garantez ca o sa mearga...ia su tu unu cu 25-30 de lei asa de curiozitate ta mai mult.....si ai sa vezi ca o sa-ti mearga! ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
CiprianPaun81

Salut, detin un passat b6 1,6 bluemotion 2010 105 cp , astazi am facut o plimbare prin oras ,am oprit la un semafor si m-am trezit cu niste trepidatii iar can calc abreajul dispar acele trepidatii, aveti ceva idei? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dispar trepidatiile cand se calca ambreiajul probabil e volant. 

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii ! Sper ca postez unde trebuie , am vazut ca e un topic de trepidatii :)

De curand am achizitionat un passat bluemotion motor 2.0 l , 110 cai an 2009 euro 5 dupa mai multe consulatii cu cei de la reprezentanta care m-au asigurat ca acest motor e fara probleme stiid ca am avut si un a4 cu motor de 2 l 140 cai si a stat mai mult pe la ei decat la mine si in care am investit o groaza de bani si tot nu a mers cum trebuie motorul.

Deci la pornire dupa cateva secunde apare un trepidat ,agata motorul ca si cum ar tinde sa se opreasca , dupa vreun minut apare o bataie in spatele motorului in zona cilindrilor ''gen bataie de tachet '' care treptat dupa cum se incalzeste motorul dispare. Prima reactie a celor de la reprezentanta a fost ca e dus un injector si de acolo bataia , am fost cu masina la ei am lasat-o acolo , au asculat-o dimineata ,au auzit bataia , au vazut cum agata , nici vorba de injectoare si de aproape 2 sapt nu au o rezolvare pentru mine. Au zis ca pot umbla linistit cu masina ca nu e problema majora si cu care pot umbla multa vreme ..pff. I-am stresat si azi cu un telefon si mi-au zis sa mai am un pic de rabdare ca au dat inregistrarile cu parametrii si tot la bucuresti si in principiu ei cred ca ar fi o anomalie in rampa de presiune sau ceva parghii dereglate de sub capacul culbutorilor...Daca sa mai lovit  careva de aceasta problema si poate sa-mi dea un sfat il rog sa o faca multumesc !

Modificat de bum79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flansa de suport /hardy scheibe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bum - vezi sa nu ai probleme cu EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire... Am scapat de trepidatiile dinainte de oprire (prin update ECU), insa am sesizat de cateva ori niste trepidatii foarte pronuntate stand pe loc, la semafor, in coloana, etc. Se intampla daca stau pe loc mai mult timp... Are legatura cu DPF-ul care se regenereaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are legatura cu regenerarea.... nu trebuie sa simti nimic cand se regenereaza - decat iti creste un pic consumul la relanti si turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura nici cu volant, pt ca facea si cu ambreiajul calcat si fara. am mai intalnit trepidatiile astea pronuntate, stand pe loc, la 2 golfuri 5 1.9 tdi, unul cu DPF unul fara.

poate EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi pompa tandem,aceleasi simptome le are si masina mea,intre 1500 si 2000 rpm are un fel de tremurat,in plus se intareste pedala de frana mereu...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In plus fata de trepidatiile de la relanti (nu foarte mari, dar pronuntate), azi am observat ca in treptele 4 si 5 in jur de  2300rpm masina trepideaza binisor. Daca cresc sau scad turatia (in sarcina) nu se mai simte nimic.

La accelerare pe loc nu se simte nimic. Avand 173k km ma gandesc ca este volant. Din cate stiu n-a fost schimbat niciodata.

Valorile la injectoare sunt ok, dar am 2 bujii arse. Poate sa fie de la bujii?

O sa fac o scanare  dar, parca vad ca nu o sa fie nici un rezultat. 

 

sursa au fost 2 jante strambe ( nu se vedea cu ochiul liber)

Le-am indreptat si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea trepideaza cand face regenereare de DPF, nu permanent dar motorul se mai scutura din cand in cand , asta doar pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea ca sa mai trepideze cand se face regenerarea dpf"ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pana la urma care este cauza acelor vibratii produse in sarcina.....am tot citit o multime de pareri si de idei,dar nu am vazut pe nimeni care sa spuna ca a scapat de acele vibratii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin_nst: in cazul meu trepidatiile (la relanti, pe loc) au disparut dupa schimbarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tlc: motivul pentru care mi-am luat BMP a fost sa nu trebuiasca sa schimb injectoarele...

Deocamdata o las asa, face destul de rar, poate tine si de calitatea motorinei, cu toate ca alimentez mereu de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

Am un Passat 2.0 FSI 150CP cu motor BVY (Mileage: 132300km) la care am avut ceva probleme cu distributia (reglata aiurea) dar acum s-a rezolvat. E reglata si nu apar erori.

Problema care o am acum este legata de mici trepidatii la relanti si motorul un pic mai galagios ca deobicei.

Dau drumu la motor si acul turometrului sta frumos in putin peste 700 rpm fara variatii, dar simt in masina micile trepidatii.

Nu am probleme cu masina la viteze mari. Masina trage frumos si se comporta bine dar sunt un pic ingrijorat de cele doua probleme.

 

-distributie schimbata (curele, role, rola intinzatoare, pompa) acum 6-7 mii km.

-filtre de aer si polen/impuritati schimbate, filtru de ulei si ulei schimbate acum 5mii km (Castrol 5W-30 full sintetic) dar fara schimb de filtru benzina pentru ca cei de la service zic ca nu are sau e incorporat in rezervor si nu se schimba decat daca sunt probleme.

- supapa principala de admisie aer a fost curatata si ea. (celelalte 4 supape ce vin la fiecare galerie separat un au fost curatate)

 

Am testat cu VCDS Version: Beta 11.2.0 si nu am erori.

Care credeti ca ar putea fi cauza ?

 

Multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!