Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

In mod normal ar trebui sa fie free of charge - asta daca exista vreo actiune recomandata de producator in cazul softului motorului tau. Actiunea se face impreuna cu orice alta operatiune de service - adica pe romaneste, trebuie sa sa vezi intai daca exista vreo actiune VW pentru masina ta, si apoi sa bagi masina in service pentru schimbarea unui bec de exemplu. In mod automat, reprezentanta este obligata sa faca si actiunea respectiva.

In ceea ce priveste trepidatii, sa inteleg ca acestea se manifesta numai in treapta a patra si peste 2300 de rotatii, aceasta intamplandu-se constant si in celelalte trepte superioare? Daca da, verifica daca rotile sunt echilibrate - in special daca ai jante de aliaj, s-ar fi putut ca la spalatorie, plumbii pusi sa fie dezlipiti de aparatul cu apa sub presiune folosit. Fa-i apoi o geometrie la un reprezentant consacrat, gen Autosoft sau parteneri Autosoft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am o problema la wv passat 2.0 tdi 140cp.Am schimbat valanta,ambreiajul este nou,dar trepideaza la relanti dupa ce se incalzeste putin motorul.Daca accelerez nu se mai disting ,ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, poate fi tot volant, injectoarele, EGR,DPF infundat, tampon rupt sau slab (motor sau cv.), axa cu came (deloc de neglijat). Fa si tu o scanare si vezi daca totul este ok.

Luate prin eliminare, zic eu.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu din nou problema cu trepidatiile dar la relanti. Acum 2 luni am schimbat kit-ul de ambreiaj + volant iar acum cateva zile am fost cu masina in service sa verific si tampoanele de la motor si cutie si sa pun si testerul pe motor ca sa vad daca nu e cumva de la injectoare.

Deci recapitulez:

volant + ambreiaj Sachs schimbate

Tampoane motor ok

Injectoare ok

Insa, inca am trepidatia usoara la relanti (nu e constanta) plus ca la pornire se scutura destul de tare masina...

Mai e ceva de verificat si am omis eu? E posibil ca acel kit de ambreiaj + volant sa fi fost montat gresit cumva (cum mi-a sugerat cineva) desi el a venit deja prins in suruburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi din gestiunea electronica, soft. Mai poate fi luat in calcul si volant, chiar daca este nou, au mai fost cazuri.

La pornire, verifica avansul static. Vezi ce valori ai, sunt semne de avans retard.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a venit deja preasamblat este greu sa fi fost montat gresit, doar daca "ai avut norocul" sa prinzi niste total incepatori fapt care imi este greu sa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo : poti sa ma ajuti si sa-mi zici cum pot verifica avansul? Mai stiu pe cineva care a scapat de trepidatii umbland la avans. Multumesc anticipat!

@cipri4tech : nici eu nu cred ca montat gresit mai ales ca dupa schimbarea kit-ului s-a simtit o imbunatatire mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai nevoie de o scanare.Acolo o sa vezi si valoarile avansului. Ai schimbat distributia de curand?

Blocurile 1-4 / 13, camshaft timing torsion value.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa ma uit.

P.s. Nu, inca n-am schimbat distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine trepidatiile au disparut treptat mergand cu masina normal, la peste 2000 turatii.Mecanicul mi-a spus ca problema a fost de la turbina pentru ca se mersese subturat cu ea. Pe tester nu dadea nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu din nou problema cu trepidatiile dar la relanti. Acum 2 luni am schimbat kit-ul de ambreiaj + volant iar acum cateva zile am fost cu masina in service sa verific si tampoanele de la motor si cutie si sa pun si testerul pe motor ca sa vad daca nu e cumva de la injectoare.

Deci recapitulez:

volant + ambreiaj Sachs schimbate

Tampoane motor ok

Injectoare ok

Insa, inca am trepidatia usoara la relanti (nu e constanta) plus ca la pornire se scutura destul de tare masina...

Mai e ceva de verificat si am omis eu? E posibil ca acel kit de ambreiaj + volant sa fi fost montat gresit cumva (cum mi-a sugerat cineva) desi el a venit deja prins in suruburi?

La cati km ai facut schimbul?

In mod normal ar trebui sa fie free of charge - asta daca exista vreo actiune recomandata de producator in cazul softului motorului tau. Actiunea se face impreuna cu orice alta operatiune de service - adica pe romaneste, trebuie sa sa vezi intai daca exista vreo actiune VW pentru masina ta, si apoi sa bagi masina in service pentru schimbarea unui bec de exemplu. In mod automat, reprezentanta este obligata sa faca si actiunea respectiva.

In ceea ce priveste trepidatii, sa inteleg ca acestea se manifesta numai in treapta a patra si peste 2300 de rotatii, aceasta intamplandu-se constant si in celelalte trepte superioare? Daca da, verifica daca rotile sunt echilibrate - in special daca ai jante de aliaj, s-ar fi putut ca la spalatorie, plumbii pusi sa fie dezlipiti de aparatul cu apa sub presiune folosit. Fa-i apoi o geometrie la un reprezentant consacrat, gen Autosoft sau parteneri Autosoft.

Merci frumos pt info! Momentan nu am aflat nimic legat de soft, daca poti sa imi faci niste recomandari iti voi fii recunoscator :)

In ceea ce priveste echilibratul, totul e ok, intr-adevar, anul trecut dupa geometrie s-a mai atenuat vibratia, insa nu a disparut.

ciudat e ca pe tester nu da nicio eroare...ar putea sa fie kitul de ambreiaj de vina, desi tine destul de jos, poate ar trebui schimbat, ca am facut cam 118.000km si am un usor pacanit pe fata stanga cand e frig afara(iarna pana se incalzeste motorul- am inteles ca ar fi volant...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

@Da_pimp: Schimbul l-am facut pe la 65.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatii despre update-uri de soft sau actiuni VW nu se pot obtine decat de la cineva care lucreaza in domeniu la reprezentanta. Nu sunt informatii "publice" sa zic asa. Vorbeste cu un consilier de service poate te ajuta cu accesarea bazei de date online si vede daca pentru VIN-ul tau se recomanda vreo actiune sau nu. Vezi ca si aceste actiuni au o durata de timp determinata - adica se fac pe durata a 2 ani, de ex, iar odata trecut acel termen, nu se mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspunsuri! insa tot nu pot sa imi dau seama de la ce ar putea fii trepidatia...si nici cei de pe la service-urile la care am fost nu si-au dat seama...daca rezolv aici postez direct :)!

P.s.: puteti sa imi spuneti pe priv cand se organizeaza sau daca exista intalniri ale posesorilor de passat din buc si cum pot sa particip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Revin cu informatii noi dupa cateva vizite la service.

Am fost la Volkparts, cu ocazia asta le si multumesc, au fost foarte ok. Din constatare a rezultat ca trepidatiile ar veni de la suportul stang al motorului, care nu era reglat bine si se vedeau si niste urme in suportul suportului, ca si cum motorul s-ar fi tot lovit in acel loc si ar fi tocit putin materialul; atasez si poza mai jos. Tot acest suport mi-ar fi dat si un zgomot foarte urat, ca o frecare metalica, la virajele la stanga luate putin mai tare (asta insemnand tras de volan la 50-60kmh intr-o curba cu limita de viteza de 30kmh), sau in sensurile giratorii. Zgomotul aparea in principal daca forta generata din viraj impingea botul masinii de partea dreapta in jos, asa cum e normal sa se intample la virajele la stanga. Eu am mai suspectat si rulmentul sau capul de planetara, pentru ca pe la 100kmh se aude si un huruit, plus ca se si simte in podea acest huruit, dar mi s-a spus ca nu e cazul. Ce-i drept am si jantele strambe, abia am descoperit, deci ar mai fi de incercat sa le schimb si sa vad atunci daca dispare huruitul.

Dupa ce am facut revizia si inlocuit tot ce trebuia: placute frana fata spate, lichid frana, ulei cutie de viteze, mai putin bieletele antirului deoarece bara antirului este stramba si ar fi stricat si noile bielete, verdictul e ca masina merge brici. Din pacate, trepidatiile tot mai sunt, nu mereu, si mult mai atenuate, la fel si zgomotul metalic de frecare la virajele la stanga.

Ma gandesc daca ar trebui sa schimb totusi acel tampon, pentru ca intradevar am simtit o diferenta dupa ce a umblat la el, deci nu as mai putea baga mana in foc ca e volantul de vina, lucru spus si de Ciprian ca nu am nevoie sa schimb volantul. Reglajul suportului a constat in desfacerea a doua suruburi, impins motorul cu levierul in partea dreapta, mai departe de suport adica, apoi tinut motorul impins, stranse suruburile.

post-52441-0-03445400-1337793187_thumb.j

O sa va dau mai multe detalii, poate ii vine cuiva o idee, pentru ca mi-e foarte greu sa ajung la service la Volksparts, plus ca din experienta, cand ajungi la service nu prea poti reproduce. Deci, simptome:

Cand ma apropii de semafor si franez, chiar si cand ridic piciorul de pe frana, masina incepe sa trepideze, ca si cum as apasa foarte rapid frana si i-as tot da drumul, apoi i-ar as apasa-o; merge in hopuri, poate se intelege mai bine asa. In plus, am sesizat ca daca sunt usor in frana si in acelasi timp iau o groapa sau un capac de canal, simt in pedala de frana ca si cum ar intra abs-ul, dar nu imi arunca pedala inapoi, ci doar se simt vibratii in pedala si se lasa putin mai la fund, si te cam face sa-ti pierzi increderea in frana pentru ca iti senzatia ca nu tine. Trepidatiile se simt si daca stau cu masina pe loc si accelerez incet pana la pe la 2000 de ture, apoi dau drumul incet la acceleratie. In jur de 1500 se simt ture se simt aceste vibratii. Adaug si zgomotul metalic foarte urat in virajele la stanga, huruitul la viteza si vibratiile din podea care sunt sincrone cu huruitul (in sensul ca huruie jumatate de secunda, jumatate nu, si tot asa).

Stiu ca nu e lung postul, e foarte lung, dar daca s-a mai lovit careva de probleme astea, va rog sa-mi mai dati idei.

Merci,

Cosmin.

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa evit sugestiile de schimbare a jentilor/anvelopelor, mentionez ca anvelopele sunt noi, Goodyear Eagle F1 asymmetric 2 225/45/R17, iar simptomele trepidatiilor si huruitului in virajele la stanga se manifestau si cu rotile de iarna, anvelope la fel noi, dar pe dimensiunea 205/55/r16, jante de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am mai dat seama de ceva. Daca stau cu masina in panta, incepe sa tremure destul de tare la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, ca o sugestie, vezi sa nu ai de fapt probleme la alimentarea cu combustibil si ma gandesc la pompa tandem (am inteles ca au ceva o-ringuri in interior - exista si kituri de reparatie dar sunt prea scumpe).

O gasesti lipita de motor lateral in partea spre acumulator. Oricum, o idee ar fi sa verifici traseul de alimentare cu motorina, sa nu aiba bule de aer.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, poate sa fie problema de alimentare.... o scanare facusi, sa vezi daca gasesti ceva, pe partea electrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut nenumarate scanari, nu am nici o eroare pe nicaieri. Ce-i drept, am o interfata clona, dar pentru citit erori nu ar trebui sa dea rateuri.

Pe mine trepidatia asta ma duce cu gandul mai mult la ceva mecanic. Daca ar fi de alimentare ar trebui sa faca si la mers constant cu viteza, sau chiar si la relanti dar atunci cand o las pe liber si am viteza.

As mai face un log in mers, dar sincer nu stiu cum se porneste si ce trebuie sa monitorizez, daca aveti vreun quick guide cu ce ar trebui sa monitorizez, va rog sa-mi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am venit de la DTH Auto. Dup cateva trageri de motor in toate partile, inclusiv in timp ce eram sus in masina si acceleram, mecanicului i s-a parut ca vede o bucata de cauciuc de la tampon cutie de viteze iesit aiurea. Desfacut filtru aer, scos baterie, suport, etc... o bucata de tampon este rupta. Trepidatiile motorului clar de aici sunt, sper ca si huruitul in curbele la stanga sa se traga tot de tamponul asta, cel putin mecanicul asa crede. Am facut comanda, saptamana viitoare vine, sper ca pe urma sa ma pot bucura si eu in sfarsit de masina.

Cauzele ruperii lui nu sunt certe, sper doar ca nu de la vreun accident, ci pur si simplu uzura (masina are 86000km, nu foarte multi as zice). Este o bucata mare de cauciuc cu un schelet de aluminiu (poate fonta, nu stiu sigur) in interior. Seamana cat de cat cu asta.

Mi-a aratat si pe unde mi-a intrat apa in ambreiaj de incepuse sa-mi patineze in weekend, din pacate mi-a spus ca ar fi trebuit s-o las la relanti sa se usuce, nu s-o calc cum am facut eu, dar de-acum asta e.

Merci pentru sugestii, revin cu feedback dupa reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

E super ca e doar de la tampon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi am schimbat tamponul. Pe moment totul parea ok, cand am plecat mi s-a parut ca tot mai trepideaza, m-am intors si bineinteles ca nu s-a mai simtit nimic cand s-a urcat si mecanicul in ea, insa am inseara asta m-am mai plimbat, am mai testat, si la fel face. E adevarat ca parca face mai rar, dar tot face. Din ce am reusit sa imi dau seama, scoasa din viteza si tinuta accelerata constant la 1400 ture fix, si parca face si mai tare exact in momentul in care scad putin din turatie. Am rugat un prieten sa accelereze, si cum ma uitam la motor, parca din partea stanga (deci partea dreapta a motorului) se auzea un zgomot metalic, ca de ceva care bate. Nu imi dau seama daca venea din carcasa distributiei, dar in orice caz parea ca se aude mai tare din stanga. Prietenul meu nu auzea nimic ciudat in schimb.

In ce priveste huruitul in curbele la stanga, am testat in sensul giratoriu de la cora lujerului, cu viteza mai mare ca inainte, si nu parea sa se mai auda nimic.

Ceva idei in ce priveste trepidatiile? Deja am fost la al treilea service, care intradevar mi-a schimbat tampnul ala, dar tot vibreaza. Acum, ma gandesc ca poate e normal? dar dece doar la o anumita turatie si atunci cand franez incet si am apropii de semafor? Poate cineva cu acelasi motor, BMP, sa testeze macar pe loc la 1400 ture tinuta constant vreun minut maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Si eu imi cam pierd mintile cu vibratiile astea... Din ce m-am documentat eu cauzele sunt:

1. Evident volant

2. Injectoare

3. Avans retard

4. Tampoane motor/cutie

5. Fulie alternator

Nu aruncati cu pietre in mine daca am gresit cu ceva :D

Normal nu stiu daca este dar pe zi pe ce trece cred ca pentru VW e normal acest tremurat.

Eu am masina de noua iar de la 25.000km a inceput sa faca... am verificat tampoane, injectoare, avans... schimbat kit complet ambreiaj, volant + rulment de presiune iar rezultatul la 75.000km e acelasi. Tremurat la relanti :D

Avand in vedere ca la mine volant e inca in garantie am sa verific din nou daca are cumva joc iar daca totul e ok eu ma dau batut si mers pe noul slogan Volkswagen : "Las-o ba ca merge asa!"

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu vibreaza la relanti.

Face si cu ambreiajul calcat si fara, deci nu cred ca e de la volant, daca gresesc va rog sa-mi spuneti.

Niste valori din VCDS ale injectoarelor, inainte de schimbarea tamponului:

post-52441-0-74455800-1339018877_thumb.j

Alternatorul ar fi in dreapta motorului, deci o sa verific mai atent daca nu de-acolo vine zgomotul asta metalic, de care sunt aproape sigur ca nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!