Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

Am  sa verific cu toate ca masina am condus-o doar eu si nu am luat nici o groapa si nici nu a fost lovita. Si pana acum 3 luni nu trepida. Acum mi-am adus aminte  ca inainte uruia un rulment pe fata. Am luat unul nou fag si l-am schimbat pe dreapta (de acolo mi se parea ca se aude) si nu a fost acela ci cel de pe stanga. L-am pus pe cel din dreapta scos, pe stanga  si am rezolvat problema. Numai ca dupa ce am facut operatiunea asta nu trepida.. nu stiu unde sa mai caut. O sa incerc si pe comparator. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare as mai avea ptr cunoscatori. Cu masina suspendata (rotile in aer) barele planetarelor au voie sa se invarta cu oscilatii pe circumferinta lor? Adica sus-jos la mine cea scurta care este si mai inclinata fiind scurta... oschileaza cand se roteste.... poate ar trebui sa schimb planetara cu totul.... zic si eu... dar unii mi-au spus ca e normal sa faca asa cu roata sus.... si ca atunci cand se lasa pe ea nu mai oscileaza. Voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna e bine sa te intorci la ultima interventie asupra acelei parti a masinii unde ai probleme. Probabil rulmentul e defect si fuleaza. Cred ca cea mai buna alegere este unul OEM. Planetara iti face probleme doar in accelerare. Pentru un rulment prost e posibil sa fi schimbat multe alte piese originele cu porcarii AM.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,

Haideti sa va spun problema pe care o am la masina mea passat cc 2009, dsg, 136cp.

Pentru cine nu are rabdare sa citeasca toata povestea mea o spun pe scurt aici vibratii la 1900 si la 3900 de ture, nu conteaza treapta de viteza!

In luna iunie am schimbat planetarele plus capetele de plantara, prin septembrie una din planetare a inceput sa pacane, doar ca pacanitul era se auzea doar intrun anumit unghi al volanului, in prima faza cei de la service au zis ca nu este de la planetare, si au inceput sa dea moturul mai in stanga, mai in dreapta, au schimbat tamponul de la cutie si dupa multe teste au hotarat sa schimbe planetarele pe garantie, si aici incepe nebunia!

au schimbat din nou planetarele, m au sunat sa vin sa iau masina, era in jurul ore 18:00 si am pkecat spre casa, cum am iesit pe poarta service ului am simtit o vibratie chiar cand se schimba viteza, stand aproape de service, n am mers foarte mult cu masina si am zis ca vad a doua zi care e problema. A doua zi mi am dat seama ca vibratia este la 1900rotatii, nu conteaza treapta in care sunt. Din lipsa de timp n am putut merge a2 zi la service sa le spun problema. Dupa cateva zile, o sap poate chiar mai mult am fost si le am spuna ca ceva nu e in regula ai fost in probe cu ea, au constatat ca vibratia este la 1900 rotatii si la 3900, au mai constatat ca vibratia este si cand masina este turata pe loc la 1900 doar ca se simte foarte putin fata de cum se simte in mers. Dupa alte teste, probe etc au tras cateva concluzii:

1 vibratiile nu sunt de la planatere, pentru ca masina face si cand sta pe loc, daca erau de la planetare facea numai in mers

2 o posibila cauza volant se dezechilibreaza la 1900rotatii...volant este schimbata in luna ianuarie 2019

3 ceva cu arborele cotit n am inteles si nici nu am vrut sa intru in detalii

4 mai cere o parere si la alt service- mecanic!

Zis si facut- am mers la alt service prezentat problema, iar teste, probe etc, schimbat si celalalt tampon de la motor, trepidatia nu a disparut! Cei de acolo au zis ca probabil planetarele au probleme si ma pot ajuta doar daca aduc o masina la fel sa luam planetarele de pe ea sa le puna pe a mea si sa facem probe!

Mers din nou la primul service le spun si imi spun iar povestea ca nu are cum sa fie de la planetare ca are trepidatia pe loc!

Am mai cerut inca o parere de la alt mecanic (lucreaza la skoda il cunosc). A luat masina, a facut si el teste, probe...etc, mi a zis ca nu poate sa isi dea seama(a mai mutat si el motorul stanga dreapta, a umblat cam pe la tot ce au umblat si ceilalti si a zis s o las asa pana se mai agraveaza problema sa poata sa isi dea seama) Mentionez ca s au facut probe si cu suportul de sub motor demontat si vibratiile tot se simt, deci p ala nu l am schimbat, dar nu cred ca are vreo problema

Nu stiu ce sa mai fac, va rog ajutati ma! A mai auvit cineva probleme asemanatoare?

Sunt dipus sa ma deplasez daca cineva imi recomanda un mecanic...un service care m ar putea ajuta!

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, am un b6 din 2010 140 cp dsg si dimineata la rece cand bag in drive trepideaza si in bord unde arata in ce viteza e masina clipeste.Daca o scot si o bag din nou isi revine. Daca plec cu ea nu mai face nimic ulterior. Se mai intampla f rar sa trepideze si cand bag in reverse. Ce ar putea fi?

precizez ca cutia schimba perfect.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut colegii, se da următoarea problema...... Passat b6 2.0 140 cp BMP,cutie manuala, mașina trepideaza toată numai la accelerarea brusca, în mers, nu la plecarea de pe loc, sa zicem ca ești la 50 km/h, în tr 4, mergi ușor apoi o calci brusc, de tras trage bine, nu are nici un fel de erori pe engine, valorile la injectoare sunt de la - 0,5 la +0,5 pe canalul 13-engine, nu dam fum de nici un fel, pornește la sfert, nu se simte nici o bătaie a volante în pedala, discul nu patinează, ambreiajul se apasă foarte ușor, și tine cam pe la jumatea pedalei.......daca merg bătrâneste, aproape ca nu se simte, însă e clar ca ceva e în neregula...... Personal bănuiesc suport motor/cutie sau vreo planetara, am verificat și rotile, nu cred ca e de acolo căci ma gândesc ca ar fi făcut non stop, nu doar la accelerare brusca...... Ce părere aveți va rog? 

Modificat de edypro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, cum anume? O pot verifica cu vagul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds o pornesti si cu manometru o masori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Neștiind unde sa încadrez problema mea,scriu aici,poate găsim o soluție.

În momentul în care întra dpf în regenerare,la relanti îmi da niște șocuri în motor,gen la 3-4 secunde se scutura vizibil motorul.Treaba se întâmplă doar în regenerare,injectoarele au corecții între  0.02-0.4 cu motorul la 90 grade.Tampoane motor sunt schimbate,nu vibrează deloc când este în sarcina motorul,doar la relanti.

Passat b6 CBAB euro 5 2009 Decembrie,menționez ca in ultima vreme a apărut și un țăcănit în zona pompei de injectie și rahatul de soft dieselgate făcut,bineînțeles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din pacate nu am scapat de vibratiile astea nenorocite desi am verificat pompa motorina, schimbat tampon motor , ax pompa ulei, distributie,filtre,ulei,pompa apa........credeti ca e posibil sa fie volant sau disc,placa ceva de genul? ambreiajul functioneaza perfect..........in disperare i-as schimba tot kitul ambreiaj-volant , am gasit sachs 1620 lei ,daca as fi sigur ca asta e defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor.

 

Am și eu o problema cu mașina mea VW Passat B6 2.0 Blue TDI, la ralanti, la cald, apar niște vibrații asemănătoare celor de la volant.

Când apar aceste vibrații am apăsat ambreiajul și acestea nu dispar, daca ar fi volantul am înțeles ca în momentul apăsării pedalei de ambreiaj ar trebui sa dispară vibrațiile.

Tamponul motor daca ar fi ar trebui sa am o smucitura în treapta 1 când intra în sarcina, nu am acest fenomen. Injectoarele ar trebui sa fie o pornire violenta si posibil prezenta ceva fum, nu am nici acest fenomen. Ce ar trebui sa mai investighez? Nu as vrea sa ajung la mecanic si sa schimb tot prin eliminare :).

 

VAGCOMUL nu raportează nici o eroare.

 

Mulțumesc.

Modificat de StarLays
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, de 2 luni si la masina mea, B6 2.0 TDI BKP  DSG au aparut vibratii la relanti, se simt in volan, plastice, etc.

 

Vibratiile sunt prezente cu motorul cald, la rece nu prea se simt, probabil din turatia de relanti ridicata.

 

Faptul ca o pun in R, N sau D nu schimba nimic. Masina porneste normal, trage normal, functioneaza totul in parametri, nu am erori, volant nu se aude deloc. Vizibil, motorul pornit nu vibreaza deloc, nu se misca in suporti. Daca accelerez si turatia creste la 1000, nu se mai simt vibratii. In mers nu am vibratii indiferent de plaja de turatie.

 

Cel mai pronuntat se simt la manevre de parcare efectuate fara sa accelerez, mai ales cand turatia mai scade pentru scurt moment sub cea normala (masina mea fiind mai veche, nu ridica relanti-ul la plecarea de pe loc, cum se intampla la DSG-urile mai noi, a mea pleaca cu ~800 rpm).

 

Cu ce sa incep verificarile ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut Adrian! 

 

As începe verificarea cu suporții motor. La rece cauciucul ce întra în componenta acestora este mai dur și atenuează mai bine amplitudinea vibrațiilor transmise de motor.

 

In cazul meu vibrația la manevre de parcare fără accelerație (doar eliberare frână) a dispărut complet după înlocuirea suportului motor din dreptul cutiei de viteze (dreapta jos). 

 

Îți recomand totuși sa le schimbi pe toate odată (aprox 1000 RON). 

 

Apoi as continua cu verificarea volantului. Poate da vibratii in special în regimurile de turație joasa ale motorului. 

 

Spor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Spiridusulverde
On 5/18/2016 at 9:21 PM, EEXCALADE said:

romytaxy

colegul de la roman a fost rezolvat.:beerchug:

kleinsorin

Motorina neagra = ulei de motor.Fa o proba cu alta pompa tandem.Alimenteaza motorul (tur si retur de la filtru)direct dintr-un borcan,daca dupa 2-3 litri de motorina pusi in borcan ,motorina vine tot neagra atunci trebuie inlocuita chiulasa ,e fisurata intre retur motorina si tur ulei.Pornirea greoaie poate veni tot de la chiulasa

Salut. Oare poti sa ma ajuti si pe mine cu un sfat? si eu ma confrunt cu aceasi problemasi anume trepidatii de la treapta 4 in sus in plaja de rpm 1800 2900 aproximativ.

Cu cat treapta e mai mare cu atat bataile sunt mai accentuate si cadenta scade. Injectoarele sunt ok pe vcds. Motor BMP.

LOG- bataie 2000 3000rpm.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Multumesc o sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Flavius Pausan

Salutare. Nu știu dacă m-am încadrat bine aici cu problema pe care o prezintă mașina, dar nu am găsit un topic mai potrivit. Dețin un Passat B6 PD BKP 140hp. De ceva vreme, la prima pornire la rece, indiferent de temperatura de afară, pornește fără probleme doar că are o trepidație care ține vreo 5 secunde, după care totul este în regulă. Ce ar trebui verificat și care ar fi posibilele cauze? Menționez că folosesc ulei Motul 5w40 xClean(la 10000 de km un schimb), iar carburant doar motorină extra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am nevoie de o parere de la cineva care s-a mai confruntat cu o situatie similara: dupa plecarea de pe loc la un interval al vitezei intre 30 si 80 KM/h se simte o trepidatie in podea mai ales dar se simte usor si in volan ca si cand rotile ar fi descentrate…Precizez ca am verificat atat jantele cat si anvelopele, ba mai mult am verificat si cu alte roti - masina face la fel! Este posibil sa provina din capetele de planetare dinspre cutie? Din experienta toti mecanicii merg prin eliminarea cauzelor ceea ce inseamna ca uneori schimbi piese absolut degeaba..A mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, vreau sa schimb suportul anti rasturnare, cel de sub motor. Din ce am vazut, par a fi 2 suporti acolo care se cumpără separat, ce lung (dogbone) si unul rotund in care intra unul dintre capetele celui lung.

 

Asa este, sunt 2 suporti care se schimba ? 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt  două 2 bucse de cauciuc in care intra suportul antibalans, îmbătrînesc si se crapă, este necesar demontare jug motor,bascule, caseta, cablaj si bineînțeles presă. 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdancatalin357

Salut! Am un b6 1.6 fsi si atunci cand pornesc masina se aude un sunet ciudat ca un fel de fashiit care dispare cand apas pedala de ambreiaj. Uneori e mai intens,alteori abia se aude,iar in mers nu se aude deloc. Mentionez ca am ceva bucse de la motor rupte. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!