Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

Phiuuu...,

m-am intalnit cu Florin azi si am verificat masina....nimic cu senzori sau altveva. Este posibil sa fie de la filtre (motorina, ulei).

Saptamana viitoare ma duc la verificari mai amanuntite la motor. In rest erori la alarma si un calculator de la geamul stanga fata.

Merci F L O R I N :salut: :beerchug:

Modificat de cristiano.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un passat variant 2006, motor 2.0 140CP, BKP şi am nişte vibraţii foarte puternice la relanti când este motorul rece, cam până ajunge la 90 de grade. Nu mereu apar aceste vibraţii dar am boservat ca de multe ori pe la 70 de grade sunt mai accentuate. La început am crezut că este volant, am schimbat-o şi pe ea si kit-ul de ambreiaj, după aceea am schimbat pe rând pompele duze (se arseseră) deci problema nu este din injecţie sau volantă. Cu motorul cald, după curse mai lungi nu am aceste vibraţii deloc, nu cred că sunt suporţii motorului (tampoanele) pt că nu-mi face mereu.

Maşina are 266k km şi din câte am mai citit pe forum am înţeles că pe la 240k ar fi trebuit schimbate nu ştiu ce pinioane de pe arborele cotit şi axele cu came, este adevărat ? Este posibil să fie din cauza lor ? Mă gândesc că ar mai putea fin din cauza pompei de ulei (am înţeles că are nu ştiu ce contragreutăţi)...Are cineva idee ce ar putea fi, mai are cineva problema asta ?

Mulţumesc anticipat !

Modificat de Sacalu-Brasov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pornesti aerul conditionat mai face?filtrele le ai schimbate?in special cel de motorina.avansul cum este reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am încercat treaba cu aerul condiţionat, filtrele le schimb în viitorul apropiat (dar au mai fost schimbate şi problema era aceeaşi) iar despre avans nu ştiu :) O să încerc să văd dacă mai face cu aerul condiţionat pornit. Ciudat e că nu-mi face mereu dar şi când face se simte tare, se vede cum vibrează motorul tare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai depinde si de unde alimentezi.preferat ar fi rompetrol sau omv.oricum 2.0 pd e renumit pentru trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce valori ai pe injectoare.

 

Cand apesi ambreajul - dispar vibratiile.

 

Axele cu came, nu se inlocuiesc dupa un nr de km ci in functie de uzura.

 

Verifica si bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai depinde si de unde alimentezi.preferat ar fi rompetrol sau omv.oricum 2.0 pd e renumit pentru trepidatii.

Cu alimentatul nu cred că are treabă, sunt mai mult scuze ale mecanicilor în service. Mai frică îmi este de uzura accentuată a unei piese (care o fi aia). Eu lucrez la Lukoil de 5 ani şi numai de acolo am băgat dar nu am avut pb cu ea (dat în nas sau alte chestii), maşina trage bine. Şeful meu a avut de la passat, A4, A6, A8 şi Q7 iar acum Mercedes E250 şi numai de acolo bagă şi el şi nu a avut niciodată probleme, asta să nu vb de miile de clienţi dintre care nici unul nu a reclamat calitatea slabă a carburantului :)

@Florin:

Nu am VAG com sau VAS com să aflu valorile dar având în vedere că pe la sfârşitul lunii octombrie 2012 m-a lăsat o pompă duză pe A2 şi mi-au schimbat 3 pompe +cablajele (una fusese deja schimbată) la Midocar în Bucureşti, cred că am injecţia bună, pusă la punct.

Faza cu ambreiajul călcat nu ţine mereu, se reduc vibraţiile dar tot sunt prezente, bujiile incandescente nu le-am verificat (nu-mi apare în bord dacă e vreo problemă la ele?). Vibraţiile sunt puternice la relanti uneori, zici că merge în 3 pistoane. Cum îţi poţi da seama că ai axele cu came uzate, ce simptome sunt ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa iei in calcul si alimentatul. Spre exemplu si a mea mai tremura usor din cand in cand la relanti. Acum 1 luna am facut un drum Sibiu Bucuresti, am alimentat cu cea mai scumpa motorina de la Rompetrol (nu-mi aduc aminte cum ii spune) si am mers mai sportiv. Ei bine de la acel drum masina nu mai tremura mai deloc.

 

Deci conteaza si combustibilul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind prinzi o zi mai calda ,porneste ac,daca mai face, e pb pe injectie sau avans.daca vrei punem vcds si vedem problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o să încerc şi asta. Ne auzim...
Mulţumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
adrian_ciurariu

sal

am un passat b6 din 2006 motor 2.0 tdi, bmp, cu dsg

cand am cumparat masina am obs ca pe la 80 km/h in sus incepea sa tremure volanul destul de tare , dupa cateva investigatii am descoperit ca era vb de planetara dreapta partea care era legata de cutie

am gasit una sh de pe o masina ce avea cca 60.000 km , cost 500 ron

am schimbat-o si masina merge acum fara probleme, o diferenta imensa fata de cum facea inainte

ca sa verific planetara am tras de ea in sus si in jos , ocazie cu care am constat un joc destul de maricel, ma refer la planetara veche, un clantanit practic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina ta? Adica, cat te-a tinut planetara? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

in bord zice ca are 172000 km dar cred ca are mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la 150 de mii un burduf la planetara stanga, dar in rest par ok...

 

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu ceva detalii ,cum fac update si unde?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maşina are cum să trepideze din cauza axelor cu came ? Dacă da, atunci asta ar trebui să o facă mereu nu doar la rece sau când vrea ea nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polter

La ce vrei sa faci UPDATE ?

 

 

Era referitor la postul :

 

Referitor la problema mea cu trepidatiile inainte de oprire, cand am facut update de CAN, am facut si update de ECU (de la versiunea 9354 la versiunea 9972, cod motor BMP). De 3 saptamani nu s-a mai manifestat problema: bucuria e nemarginita  :). Au ramas doar trepidatiile 'normale' de la pornire, 1-2 secunde.

 

poate se rezolva si la mine ,nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diabolickgalati

Buna ziua tuturor,nu stiu daca este cel mai bun loc sa postez problema mea dar am ajuns la capatul puterilor atat financiar cat si psihic, de curand am cumparat un passat 11/2005,DSG, cod motor BMA, 16v - 136cp, am o mare problema cu el in sensul ca in 3 luni de zile nimeni nu a gasit defectul acestei masini... am incercat tot felul de testere... de pareri... am schimbat volant, planetarele, curatat turbo+EGR... in fine problema mea se manifesta astfel: cand motorul ajunge intre 70-90 grade la accelerari bruste incepe sa tremure de iti sar dintii din gura... aceste vibratii se manifesta intre 1700-2300 rpm, daca accelerez liniar sau kickdown masina trage de rupe si nu mai are nici un simptom, problema apare la o apasare moderata a pedalei de accelerare, de exemplu sunt in treapta 6 am cca. 80-90 km/ora si motorul are 1700-1800 rpm, in momentul in care as vrea sa depasesc masina din fata si nu calc pedala aproape de capatul cursei adica pe undeva la jumatate din cursa pedalei pentru simplul fapt ca nu am nevoie de toata puterea masinii, aceasta incepe sa urce in turatii pana in jurul valorii de 1900-2000rpm dupa care incep aceste vibratii extrem de violente, nu au legatura cu jante strambe, discuri ovalizate etc... Am facut un nou test cu vcds acum vreo 2 zile pe care o sa il postez mai jos, daca cineva de aici are vreo idee sau s-a mai lovit de vreo problema asemanatoare il rog sa ma ajute... efectiv nu mai stiu in ce directie sa pornesc cu aceasta masina pentru a avea un diagnostic clar...am 2 erori legate de injectoare, as vrea sa ii fac un log in mers dar nu stiu ce blocuri sa monitorizez pentru a observa defectiunea atunci cand apar vibratiile.. va rog mult nu va suparati daca am postat aiurea, sunt nou si pe forum... Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi/pareri.. Am uitat sa va zic ca pe 3 martie trebuie sa plec in Spania cu aceasta masina si sunt super speriat de acest drum...

valori injectoare relanti:

1- 0,60

2- 0,20

3- 0,20

4- 0,60

 

 

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 224
                    Mileage: 165327 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.02.21
                    Time: 19:08:51
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1728 /min
                    Text:     40    Nm            
                    Speed: 18.0 km/h
                    Load: 80.0 %
                    Text:  5.000    uF            
                    Text: 14.50    mJ             
                    Text:     11    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 226
                    Mileage: 165341 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.02.22
                    Time: 12:09:20
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1312 /min
                    Text:    104    Nm            
                    Speed: 42.0 km/h
                    Load: 26.3 %
                    Text:  5.625    uF            
                    Time: 0.00 ms
                    Text:  0.00    mJ             
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti! Aceeasi problema cu trepidatiile motorului cand este rece  AM AVUT-O si eu, dar din fericire, am scapat de ea printr-un update de ECU la ultima versiune a producatorului. Recomand!!! Parca ma durea pe mine cand o apuca tremuratul...deja am doua zile si toarce... Ca si simptome inainte: motor rece, ma apropiam de semafor, puneam frana, incepea sa tremure, se misca masina efectiv. Cu clima pornita nu mai facea, eram obligat sa merg tot timpul cu ea in functiune. Bafta....  aceeai problema razolvata si de userul cosmin_nst. prin aceeasi metoda !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus fata de trepidatiile de la relanti (nu foarte mari, dar pronuntate), azi am observat ca in treptele 4 si 5 in jur de  2300rpm masina trepideaza binisor. Daca cresc sau scad turatia (in sarcina) nu se mai simte nimic.

La accelerare pe loc nu se simte nimic. Avand 173k km ma gandesc ca este volant. Din cate stiu n-a fost schimbat niciodata.

Valorile la injectoare sunt ok, dar am 2 bujii arse. Poate sa fie de la bujii?

O sa fac o scanare  dar, parca vad ca nu o sa fie nici un rezultat. 

Modificat de Xtremu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simtomele bujiilor incandescente arse se resimt doar la pornire. o data motorul pornit, bujiile incandescente ies din ecuatie. nu pot fi ele cauza trepidatiilor in timpul mersului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu te contrazic neaparat, totusi bujiile functioneaza si dupa pornirea motorului pana acesta se apropie de temperatura de regim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu, subliniez ca asa stiu eu: ca motorul diesel poate functiona si fara bujiile incandescente. ele se folosesc la pornire, ca exemplu si eu am mers din iarna trecuta pana in iarna asta cu doua bujii arse si nu am avut nici o vibratie a motorului, decat la frig puternic mici vibratii in plus. e doar o parere cu o experienta. trebuie luata ca atare. nu sunt mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!