Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

BKP-ul, nu prea sta pe 0.... 1 ... la avans. Poate -1,5...

acum, daca pompa are probleme, la relanti totul poate sa fie frumos... iar in sarcina, sa nu mai fie in stare sa asigure debitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine Florin, care am tot motor BKP, a fost reglat avansul la 0.35 grade anul trecut in iarna si de atunci a ramas tot 0.35 grade (cca 10.000 Km). Daca te referi la stabilitate. Inainte de ultimul reglaj, a fost reglat exact in zero, dar nu mi-a placut cum mergea motorul si l-am rugat pe Costel sa imi modifice avansul mai spre 0.5 grade si asa am ajuns la 0.35 grade.

Cu pompa ce sa zic ... Eu nu am experienta cu pompele astea de motorina, am lucrat cu minipompe de apa in alt gen de echipamente, si intra-devar am vazut comportamente inconstante. Testul sugerat este subtire dar e un punct de plecare.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, dar se pare ca motorul are niste intreruperi la relanti. Masina am lasat-o acasa la ai mei, si o porneste tata o data pe saptamana si mi-a zis ca intrerupe la relanti ca si cand ar fi vorba de o Dacie careia nu-i merge din cand in cand o bujie. Am observat si eu fenomenul o data sau de doua ori, dar am presupus ca e vorba de motorul neincalzit. Cand o porneste, tata o mai plimba 5-10 metri prin curte si o lasa pana se ridica acul la apa la 90 de grade. Sa fie legata intreruperea asta de functionarea mult timp la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul diesel se incalzeste in sarcina! Nu ii faci prea mult bine daca optezi sa-l incalzesti la relanti! Plus ca dureaza destul de mult.

Referitor la intrerupere: greu de spus de la ce face. Poate o scanare ar ajuta desi este putin probabil sa apara vreo eroare in stadiul asta.

Nu cumva intreruperea este mai mult un tremurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! la mine e vorba de injectorul nr 4 care in sarcina imi face problemele mai sus mentionate..i-am facut un test in mers la reprezentanta...sper din suflet ca asta sa fie motivul...acum a ramas de luni sa ma interesez ce criterii trebuies indeplinite ptr ca am inteles ca le-ar schimba pe toate 4 gratuit...bft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta sunt off topic insa va rog sa-mi spuneti si mie ce motorizare 2.0 tdi este cu un singur ax cu came..bkp sau bmp? si care este diferenta dintre acestea..masina mea este din 2007 luna a 10-a si la cod motor scrie bkp.va multumesc..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele motoare au 16 valve si implicit doua axe cu came. Diferenta principala este ca motorul BKP (cum ai si tu) este cu injectoare cu elemente PD piezoelectrice iar motorul BMP are injectoare PD clasice, electromagnetice.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe wikipedia, mergeti la sectiunea 5. ENGINES si extindeti B6 Diesel Engines. Scrie acolo:

BMP I4 DOHC 16V turbo with PD injectors and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008

Pe baza acestor informatii am facut afirmatia de mai sus. 16 valve = 2 axe cu came.

Tot acolo se poate vedea ca motoarele de 1.9L au 8 valve (o axa cu came). <----- conform post #112

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar ..care dintre ele este mai fiabil? stiu ca unul dintre ele..este catalogat "un motor cu probleme" care este acela?sau doar modelele 2005-2006 au fst cu probleme..ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy, discutia aceasta nu isi are locul aici, suntem off-topic. Punem punct si continuam intr-un alt topic, poate aici ca tot se discuta de fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sa zici ca-s incapatanat :), dar:

post-52441-0-65389100-1352640596_thumb.j

Din manualul Service Training - Self-Study programme 339 - The Passat 2006.

In wikipedia nu prea poti avea incredere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as zice incapatanare ci perseverenta in urmarirea adevarului. Foarte bine! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un vw passat b6 1,6 ,2010 tdi bluemotio si azi dimineata cand am pornit masina sa dus acu de turometru peste 10 mii ( asta cand e motorul rece ) si treptat la 1min scade la turatiile normale numai ca la mine cand a ajuns la 8 mii turatii ma zguduit de vreo 3 ori , avre cineva idee ce-o fi? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris peste tot. Cred ca vroiai sa zici 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa se duca peste o mie cind e motorul rece si apoi revine spre 800 ture. la tine trepidatiile au fost de la alimentarea cu combustibil, nu era foarte frig? ai ceva motorina congelata in filtru si pompa nu asigura debit suficient. nu iti fa griji deci..vremea e in incalzire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CiprianPaun81, daca te-a zguduit de vreo 3x, cum spui tu acolo...exista o mare probabilitate sa ai o bujie incandescenta, care nu-si mai face treaba. Daca nu te zguduie la pornire ci la ceva timp dupa ce ai pornit, ai vreun injector care isi face de cap sau motorina congelata undeva pe traseu, cel mai probabil in filtru. Oricum, normal este ca filtrul sa aiba o rezistenta care sa incalzeasca motorina, poate ca aceasta rezistenta nu-si mai face treaba.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , chiar acum sunt in masina si iar ma scuturat de vreo 3 ori dar mai incetu ca acu cateva zile , si toate astea cand revine acu de turometru la 800 turatii, ms inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te scutura si stand pe loc, sau atunci cand incetinesti usor, cand te apropii de un semafor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stand pe loc , asta se intampla numai dimineatza cand pornesc masina , iar daca pornesc masina si dau drumu la caldura , motorul se tureaza si nu mai face urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Referitor la problema mea cu trepidatiile inainte de oprire, cand am facut update de CAN, am facut si update de ECU (de la versiunea 9354 la versiunea 9972, cod motor BMP). De 3 saptamani nu s-a mai manifestat problema: bucuria e nemarginita :). Au ramas doar trepidatiile 'normale' de la pornire, 1-2 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosmin, unde ai facut update? Ai cerut tu sau au facut cei de la service update-ul?

Cat te-a costat update-ul?

Si la mine se simt mici vibratii la relanti, chestia este ca acestea apar dupa ce se incalzeste putin motorul, iar in mers nu se simt aceste vibratii.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Updateul l-am facut la userul draganuta.

La mine vibratiile se simteau foarte puternic chiar inainte sa se opreasca de tot masina, indiferent daca era in viteza, cu ambreiaj calcat, cu frana calcata sau nu. Daca acceleram foarte putin, dispareau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiano fa-i o scanare si vezi daca nu iti da eroare la senzorul temperatura motorina. Asa am patit eu acum o luna,aveam dezlipit un fir la senzorul respectiv iar simtomele erau aceleasi dupa ce se incalzea motorul la semafor aveam niste trepedatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc.

Incerc in weekend cu ajutorul lui Florin.

Va tin la "220v" :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!