Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

Daca am vazut ca @cosmin_nst a modificat turatia am zis: de ce nu? Astazi am crescut si eu turatia la 900 rpm, am ajuns cu valoarea din adaptare pe la 228. Interesant este ca mie nu mi-a cerut security code si am putut face adaptarea fara probleme.

O sa merg o vreme asa si o sa urmaresc daca mai sutn vibratii.

Ca prima consecinta, compensarile pe injectoare s-au uniformizat undeva in jur de +/- 0.1 mg/stroke la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate nu am modificat unde trebuie, cu toate ca turatia imi sta pe la 900 rpm acum, dar valoarea zisa de mars01, de 228, nu imi spune nimic. Vibratiile sunt in continuare prezente, la fel de 'violente', si mi-a crescut si consumul la relanti de la 0.5 la 0.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai valoarea de 228 la care m-am referit este valoarea la care am ajuns pornind de la valoarea default de 128 din adaptation, campul 6 din modulul engine.

Astazi m-am invartit putin prin Bucuresti (si le-am zis ceva de bine la astia din primarie, cu maratonul lor au inchis centrul orasului, nu am stiut de asta si ca sa merg din sud in nord a trebuit sa ocolesc tot orasul). Am observat ca intr-adevar creste putin consumul la relanti; oscileaza acum intre 0.4 si 0.5 l/h, cred ca este mai aproape de 0.5 litri acum. Vibratiile s-au diminuat semnificativ si torsul de la relanti este altul (normal, 900rpm acum fata de 830rpm initial).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in adaptation la campul 6, pe engine, aveam 830. Am pus new value pe 900 am dat test, se auzea motorul mai turat, apoi am dat save, repornit motor, si acul la turometru sta in jur de 900. Eu am BMP. Nu stiu de ce e diferenta asta de valoare in campul 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu turatia la relanti si am gasit in vcds ca era 777 . E ok daca am marit turatia pana la 840 sau sa o las la 777 ? Nu e cam mica la relanti ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa renunti la numarul norocos ... :)) dar da, si mie mi se pare o turatie mica la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu a fost 666 ca dadeam de dracu :)) . In adaptation campul 6 aveam 830 ce era echivalent la 777 rotatii , am pus 890 ceea ce este echivalentul la 840 rotatii . Voi la ce valoare aveti relantiul ( apa la 90 de grade ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum reusiti voi sa modificati valoarea din cmp 6, la mine este by default 128 si daca incerc sa o modific, imi da error!

Nici codurile de login, pe canalul 11: 26262 sau 12233 nu par a fi acceptate.

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu imi accepta codul de login 12233. Dar cu toate acestea am schimbat valoarea din 128 in 227, astfel crescand turatia de la cat era ~830rpm la 900rpm. Si modificarea persista intre opriri chiar si fara login.

D@ny, s-ar parea ca la unii nu merg efectuate unele modificari decat daca in VCDS exista un WSC (workshop code) altul decat 00000. Doar ca dupa modificare campul se face gri si nu se mai poate modifica la loc in codul "stealth" 00000. Revenirea se face prin dezinstalare program, stergere folder ROSS-TECH, instalare program (atentie la folderele LOG si DEBUG care pot contine informatii inportante). Poate asta este solutia la tine.

Nu prea mai am vibratii doar ca acum ma gandesc ca dau de alt dracusor: m-am invatat ca de fiecare data cand franez sa apas si ambreiajul. Ori acum discul de ambreiaj se cupleaza la un RPM mai mare, cuplat cu apasari frecvente => o uzura mai mare a ambraiajului.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa revin la turatia initiala de 800 ... 830 rpm (la mine valoare in adaptare, de 128). Am observat cand imi porneste turbina la relanti in acest fel (la 900rpm), se aude miorlaiala turbinei, dar parca ceva nu este in regula cu sunetul.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are alt sunet... ca ea`se invarte tot timpul, cat motorul este pornit

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,si eu am acelasi tremurat la motor,acum 3 luni am schimbat volant si ambreajul,de doua saptamani am observat ca atunci cand stau la semafor motorul meu are frisoane,turometrul ramane nemiscat undeva pe la 800, putin peste,dar imi variaza consumul la relanti atunci cand tremura uneori ajunge si la 0,7 cand in mod normal sta la 0,5. Am fost cu ea sa ii fac o diagnoza(daca nu gresesc)imi era teama sa nu fie dus vreun injector,dar acolo mi-au iesit doua erori,una la axul cu came iar a doua ceva semnal slab la senzor temperatura motorina amandoua au fost sterse,dar rezultatul este acelasi. A ,am uitat sa mentionez ca in urma cu doua seri cand ma intorceam acasa mi-a aparut in bord martorul de la sistemul de evacuare gaze care nu s-a stins pana nu am ajuns acasa si am lasat masina 15 minute ,de atunci nu mi-a mai aparut. Vineri o sa merg la un test la promotor sa vad ce parere au si cei de acolo. Dupa test revin cu noi informatii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, vineri nu am mai reusit sa ajung la promotor ,asa ca am plecat afara din oras. La intoarcere mi s-a reaprins martorul ,defectiune la sistemul de evacuare gaze,si la dus si la intors am mers mai turat undeva la 3000 ,cand am ajuns in oras am constat ca nu mai trepideaza motorul,dar martorul inca era aprins,azi am mers la o noua diagnoza si mi-a dar eroare din nou la senzor pompa de motorina,dupa ce am deschis capota am descoperit ca era rupt un fir. Acum am scapat si de martor si de trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baietzi..ajutatzi-ma va rog..am ajuns la capatul puterilor..de curand am achizitionat un passat break 10/2007 165.000 km 2.0 tdi bkp.masinii ii apare niste trepidatzii foarte violente incepand de la 2000 de rotatzii..in treptele 2,3,4,5,6 foarte accentuat in momentul in care "o calc".am fost la reprezentantza..pe tester nu i-a gasit absolut nicio eroare injectoarele aratand valori normale.azi am fst sa-i schimb pompa de inalte cu alta de la un prieten..acelasi rezultat.precizez faptul ca masina a stat 1 an de zile in care a fost pornita de cateva ori.i-am schimbat si filtrul de motorina..degeaba..uneori...si cand o pornesc invarte mai mult apoi porneste..In momentul in care merg cu ea si trepideaza..si acul de la turometru se misca aiurea,urca in turatie sacadat..nici nu stiu cum sa ma exprim..trepidatiile se mai diminueaza dupa 3 mii si cv de ture...nu stiu care ar putea fi cauuza..pompa din rezervor..injectoare....si la relanti pornita..se scutura cu totul uneori..cateva sfaturi mi-ar prinde foarte bine..sa scap de nenorocitele astea de trepidatzii.va multzumesc..si astept cu interes raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am citit eu, cred ca e posibil ca ambreiajul sa fie uzat. In afara de momentul in care o calci nu tremura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da ..tremura...daca merg spre ex cu a 4-a la 2500 de ture trepideaza intr-una..,insa mai accentuat cand o calc..ma gandesc sa nu fie legat de alimentare..imi da impresia ca nu-i vine suficienta motorina...nu stiu ce sa mai zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti nu se aude si o bataie ritmica? Daca da, atunci ai probleme cu volant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti merge ft frumos...cu mik exceptie ca in anumite momente pentru o fractiune de secunda tremura cu totul...

nici daca calc ambreiajul nu se aude si nu se modifica absolut nimic...ci doar o mik intrerupere dar ar fi normala ca decupleaza cutia de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam posibil sa fie de la pompa de motorina, daca incepe si tremura in sarcina.

Altfel, volant sau injectoare. Volantul, mai si bate - exact cum ti-au zis si colegii. INjectoarele - verifica-le cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa mai merg pe la niste service-uri..dar fiecare imi da cate o varianta diferita...m-am saturat sa tot dau bani...da..,doar in sarcina cand nu mai accelerez nu mai trepideaza si de asemeni cand o scot pe liber..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred... filtrul de carburant, e schimbat recent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri l-am schimbat..era negru...,dar cu toate astea masina face la fel...ma gandesc ca a stat un an in showroom ...a fst pornita ft rar..uneori invarte mai mult apoi porneste..alteori o ia la sfert de chie...astea ar fi simptome de volant?nu cred ca are legatura...de la alimentare e cv....presupun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai putin de la volant.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici daca pompa de motorina din rezervor este eficienta: scoti furtunul de motorina din filtru si dai la cheie. Ar trebui sa ai un jet destul de puternic de motorina la fiecare punere de contact.

Verifica cu un VCDS si cantitatea de motorina injectata la relanti. Trebuie sa fie in jur de 5mg/stroke.

Mai este o valoare parca in Group 5, camp 3, de pe Engine unde iti indica daca ultima pornire a fost totul sincronizat. Pentru motoarele de 2.0L valoarea trebuie sa fie de 255.

Verifica valoarea la avans: Grup 004, camp 4 (botezat uneori Torsion value) care trebuie sa fie ~0 grade +/- 1 grad. Daca distributia nu este reglata cum trebuie atunci si injectia este prost facuta, lucru care s-ar traduce prin functionare neregulata.

Nu in ultimul timp verifica cureaua la distributie sa nu fie uzata.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!