Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

Buna seara.

De curand am achizitioant un VW Passat 2007 si ma confrunt cu urmatoarea problema: De la treapta a 4-a , intre 1500-2000 rpm , atunci cand accelerez putin mai tare se simte o trepidatie puternica in masina.Motorul merge frumos la relantiu, nu are pierdere de putere, doar aceasta problema. Pana saptamana viitoare cand o am programata la service, stau cu ingrijorare. De la ce ar putea sa fie aceasta trepidatie?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva este o coincidenta acea plaja de rpm? Nu cumva viteza este cea care declanseaza acea trepidatie?

Adica, ai incercat ca acea viteza pe care o ai in tr4, la 1800 rpm, sa o atingi in treapta 3 si sa vezi daca tot trepideaza?

Daca trepideaza este mai mult ca sigur de la anvelope!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici un pic tampoanele de la motor si cutie. Si eventual sa ii faci un log in mers sa vezi ce zice electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face numai din treapta a 4-a, si numai daca o accelerez brusc . Asta pana in 2000 rpm. Dupa aceasta turatie , nici o problema.Ce este drept anvelopele pe fata sunt putin uzate. Nu neaparat la o anumita viteza.Doar la treapta mare si turatie mica. Este posibil sa fie si vrun tampon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele, nu vreau sa te sperii dar am vazut un passat aceleasi simptome le avea si era un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul intrerupe sau doar vibreaza masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intrerupe. Trage normal doar ca pana la 2000 rpm daca o accelerez mai tare trepideaza. Volanul nu vibreaza, nu face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-o la service si vezi ce zic si domnii de acolo. oricum dupa ce rezolvi problema eu te sfatuiesc sa nu o mai accelerezi brusc sub 2000rpm ca o sa spargi si turbo (banuiesc ca e tdi)

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu e nimic altceva decat ambreiajul. tre sa il schimbi colega. e dus...pareri de rau ca e vreo 40 milioane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema o am si eu.am schimbat kitul de ambreiaj plus volant si rezultatul zero.m-am dus la reprezentanta si mi-au zis ca injectorul de la cilindrul 3 se blocheaza motor bmp 2.0 140cp.injector bosch 5mil second.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am un vw passat 2006 140 cp(2.0 tdi).

De cateva zile cand pun pedala la fund sau incerc sa il turez in treapta 3-4-5-6 (intr-una din ele) apar unele trepidatii care isi fac foarte bine prezenta, chiar enervant. Problema e ca in aceeasi perioada , uneori la relanti a inceput sa trepideze uneori masina, cand este pe loc, cu o intensitate mult mai mare decat cea normala.

Specific ca mi s-au defectat 2 injectoare si le-am reconditionat(problema interna electrica, sau ceva de genu).

Am facut o scanare cu vag comul si am dat de mai multe erori:

Monday,08,August,2011,11:02:06:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 HW: 03G 906 018

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9722

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 42552 146 82510

VCID: E2C0360C0215270C

5 Faults Found:

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 39

Reset counter: 68

Mileage: 125651 km

Time Indication: 0

Date: 2011.07.30

Time: 20:14:18

Freeze Frame:

RPM: 1952 /min

Text: 32 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 70.6 %

Text: 5.625 uF

Text: 11.25 mJ

Text: 12 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

17676 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Not Reached

P1268 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 28

Reset counter: 68

Mileage: 125651 km

Time Indication: 0

Date: 2011.07.30

Time: 20:14:18

Freeze Frame:

RPM: 1952 /min

Text: 16 Nm

Speed: 58.0 km/h

Load: 70.6 %

Text: 5.375 uF

Text: 15.00 mJ

Text: 12 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

17691 - Air Control Valve (N212): Electrical Malfunction

P1283 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 16

Reset counter: 69

Mileage: 125675 km

Time Indication: 0

Date: 2011.07.31

Time: 02:59:18

Freeze Frame:

RPM: 1280 /min

Text: 0 Nm

Speed: 44.0 km/h

Load: 76.1 %

Text: 5.125 uF

Text: 8.50 mJ

Text: 12 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 45

Reset counter: 69

Mileage: 125676 km

Time Indication: 0

Date: 2011.07.31

Time: 02:59:31

Freeze Frame:

RPM: 1920 /min

Text: 24 Nm

Speed: 59.0 km/h

Load: 60.0 %

Text: 5.875 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

16632 - Solenoid Valve 2 for Boost Pressure Control (N274): Range/Performance

P0248 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 86

Mileage: 126832 km

Time Indication: 0

Date: 2011.08.07

Time: 23:07:01

Freeze Frame:

RPM: 2624 /min

Text: 144 Nm

Speed: 90.0 km/h

Text: 43.4 %

Voltage: 14.13 V

Text: 1613 hPa

Text: 1953 hPa

Le sterg, si dupa ce merg cu masina din nou, si apar acele trepidatii , erorile reapar.

Va rog sa ma ajutati cu explicatii pentru aceste coduri.

Modificat de Madalin4u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pt cei care aveti astfel de probleme . schimbati injectoarele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Saut. Eu mi-am rezolvat aceasta problema cu un update de soft( ce e drept facut in germania), in ro mi-au spus ca nu este nici un update iar despre trepidatii mi-au spus fel si fel de defecte printre care si cel scrise mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut doar update fara sa scim niciun injector si numai am nicio trepidatie asa cum am avut-o inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am un B6, 4Motion, 2.0 TDI, din 2007.

Am cam aceeasi problema ca si voi: Vibratii intre 2000-2500 ture, mai ales in a 4-a (ceva mai putin in a 3-a si mai putin in a 5-a). E strict legata de turatie.

Problema a aparut din Decembrie 2010 si n-am reusit sa o rezolv - am incercat la doua service-uri.

N-am inteles ce inseamna "motorul intrerupe" ?

In a 2-a, cand accelerez mai tare, parca "scapata" de 3-4 ori, ca si cum n-ar prinde bine o planetara.

Dar face asta doar in a 2-a, in sarcina mai mare (daca o calc).

O fi un fel de "intrerupe" ?? - oare are legatura cu vibratiile din a 4-a ??

As zice ca asta e o alta problema, e mai degraba o planetara, pt. ca mai scapata cand se ridica de bot.

Revin la problema cu vibratiile intre 2000-2500. Sunt vibratii nu trepidatii, adica frecventa de bass, le auzi le si simti.

N-am inteles pana la urma, care e defectul ? E un injector sau altceva ?

Daca puteti, lamuriti-ma si pe mine ce si cum.

Multam anticipat,

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Tocmai ce am facut un drum in Ungaria si am observat ca la viteza de peste 120 Km/h apar vibratii care se simt ca si cum as avea scaun cu vibromasaj si se accentueaza odata cu cresterea vitezei. Rotile au fost echilibrate de 2 ori pana acum, crezand ca vibratiile apar de la echilibrare. Masina trage bine si merge drept daca las volanul liber. Daca are cineva vreo idee de unde poate fi problema........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele 100% sunt patit si iti spun sigur ,una dintre ele este stramba, ovala, dar mai poate fi si vre-un cauciuc montat gresit,(cu toate ca nu cred) sau cu defect ,galme, sarme rupte prin el etc.

p.s. sunt toate 4 echilibrate? sau te-ai limitat doar sa echilibrezi fata? daca nu echilibreazale pe toate si acesta este un aspect important (eu am avut probleme cu roata dr.spate, peste 110 km/h ma "cernea" masina, mergea serpuit)...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hm... am si eu trepidatiile astea.

Le-am descoperit anul trecut... doar pe autostrada. In tr.6 daca mergeam pe tempomat cu 130km/h si maream cu +10 la 140km/h se simtea foarte foarte slab aceste trepidatii.

De 2 sapt. am facut chip tuning si aceste trepidatii se simt mai tare in aceeleasi conditii. Din cate am vazut in treapta a 6 la ~2500rpm (in accelerare).

pentru cei care au avut si au scapat de trepidatii... Pana la urma ce e?! ambreiaj?! sau injectoare?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neglijati capetele de planetare dinspre cutie. Nu bat, nu huruie, nu se aud in nici un fel, doar trimit trepidatii in volan si scaune la anumite turatii si viteze sau cand accelerati mai tare de obicei de la treapta a-4-a in sus.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am si eu niste vibratii in plaja de turatii 900- 1900.

Initial am dat vina pe discurile de frana, crezand ca sunt ovalizate, pentru ca sesizam vibratiile atunci cand ma apropiam de semafor si franam incet.

Din pacate, am descoperit aseara ca vibratiile apar si cand stau pe loc si accelerez incet pana pe la 2000 de ture. Vibreaza si cand accelerez si cand decelerez. Nu conteaza daca motorul e cald sau rece, daca e in viteza sau nu. Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi sau ce sa masor cu VCDS-ul, nu ezitati cu sugestii. :)

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce prezentai in alt topic, masina are probleme cu volantul - principalul suspect in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

a descoperit cineva care este cauza trepidatiilor care incep in treapta a 4-a pe la 2300 de rotatii??

eu am facut anul trecut geometria si se mai diminuasera, insa nu pentru mult timp.

asa ca daca a descoperit cineva, HELP!!!

p.s. : unde putem face actualizarea soft-ului???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e referi la softul ECU, numai la reprezentanta - se face online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10x, cam cat costa?

in legatura cu trepidatiile, any ideas? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!