Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Salut

Am si eu un golf 4 1.4 benzina,si nu imi merg ceasurile din bord(indicator benzina,temperatura,vitezometru)

Ma poate ajuta si pe mine cineva ???

Modificat de Alex-Mk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum te putem ajuta ?

 

daca nu mai merg toate astea, trebuie facute verificari inainte - cu VCDS-ul, electrice, etc... sa vezi daca e de la ceasuri.

 

daca e de la ele.... se inlocuiesc. Cele care le cumperi, trebuie adaptate pe masina, scriese cipurile la chei, adaptate, scris km... si s-a rezolvat problema.

 

daca nu te pricepi tu... sau nu ai sculele necesare, recomand sa cauti pe cineva in zona ta, care se pricepe la asta - vezi in aria Prestari servicii

 

spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ii fac o diagnoza sa vad ce probleme are,am desfacut astazi bordu si iam verificat cablaju dar nu am gasit nimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut , am si eu o problema cu vitezometrul care nu functioneaza!! pe teset masina am verificat-o si imi arata viteza la fiecare roata la abs daca nu ma insel. imi zice ca nici pompa abs nu are semnal . pe afisajul de consum, viteza , distanta parcursa imi apare 0. stiu ca masina a suferit un accident pe partea stanga .turometrul imi functioneaza, ceasul de bord nu functioneaza, nivelul de benzina variaza in fiecare curba. eu nu am afisaj mini sau maxidot ci in ecranul de sub turometru. sa fie din pompa abs sau din cablaje? masina este un golf 4 ,1999 motor akl. 16, 8v  . multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, pana in ceasuri, etc.

 

daca totul este ok, cablajul pana la ceasuri, cablajul de la pompa... atunci problema este din electronica pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treba viteza masurata de abs cu indicatia din cluster. Acolo informatia vine de la senzorul de pe cutia de viteze. Verifica senzorul cablajul, si eventual conexiunile/lipiturile de pe pcb-ul clusterului.posibil sa ai lipituri reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce zice hremus,am avut si eu o astfel de problema dupa ce am spalat motorul,a intrat apa la senzorul de pe cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, pana in ceasuri, etc.

 

daca totul este ok, cablajul pana la ceasuri, cablajul de la pompa... atunci problema este din electronica pompei.

LA masina lui nu senzorul de abs ( modulul de ABS) trimite viteza catre ceasurile de bord, ci senzorul de viteza de pe cutie. Daca cablajul de la senzorul de pe viteza pana pe cutie este ok, atunci trebuie schimbat senzorul. la acesta se rupe axul de actionare de catre roata melcata din cutia de viteze,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 imi zice ca nici pompa abs nu are semnal .

 

pentru asta sa verifice cablajul de la pompa si pana la ceas ... sa vedem despre ce e vb - daca are probleme de comunicatie, e posibil ca electronica de la pompa sa aibe probleme.

 

legat de vitezometru - la modelul lui, ca si la celelalte din acesta generatie - este senzor de viteza - se verifica in mufa acestuia daca are alimentare - pin 1(plus) si 3(masa) - iar pin 2 vine inceasuri... la pin 28. Daca totul este ok, e de la senzor - asa cum a zis si bundy, are prostul obicei sa se mai strice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ABS nu are semnal de viteza, nu alt fel de semnal. Daca lui nu-i indica vitezometrul, ceasurile nu au semnal si normal ca nu are ce trimite catre ABS, deci deocamdata, ABS-ul lui nu are nimic si nici cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am inteles din postul colegului nostru, despre ce e vb.... acum dupa traducerea ta, e ok....

 

verifica alimentarea senzorului, cablajul dintre senzor si ceasuri - ti-am dat exact pinii.... daca totul e ok, alt senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult pt timpul acordat... daca tot discutam aici , mi-a dat eroare pe senzorul hall (g40) . " no signal , permanent" stiti cumva daca din cauza asta nu are putere in turatie mica si imi consuma mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este o cauza, trebuie schimbat, si se schimba cu demontarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine       Labels: 038-906-018-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 018 AE

  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2140

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 31414  

                      VCID: 59B96BE6C3B97FD6B3D-4B36

1 Fault Found:

18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29)

            P1617 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

 

Aseara m-am uitat iar la eroare, nu e a bujiilor ci a bordului, din cauza trecerii de la un bord 919 la un bord 920...

Pinul 13, conectorul albastru ar trebuii sa imi aduca semnalul in bord, doar ca la bordul nou, comunicatia cu glow plugs se face pe can gateway (n-am) pinul 13 albastru fiind "not connected"

Aveti vreo idee cum scap de "problema" si cum ma asigur ca indicatorul de pe bord functioneaza corect?

avand in vedere ca era in alt topic, pun si aici problema,

bordul "nou" e immo 2, nu aprinde indicatorul de bujii incandescente decat la output tests.

Inca o problema, fara legatura, cum scap de "oil senzor workshop"? nu am senzor de nivel in baie.

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit pe diagrame, sa vedem ce putem face. 

 

daca erau ceasuri immo3, se putea scapa de eroarea de senzor de ulei, din codare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti , 

 

Mi-am schimbat ceasurile de bord la Golf 4 ALH 1999 si am pus cu maxidot 1J0 919 991 B , tot de pe un Golf 4 ALH din acelasi an.

Inca nu am apucat sa montez maneta,  dar consumul arata valori de 51,6 L/100 km dupa cum se vede si in poze. 

Stiti cumva din ce cauza arata asa de mult si ce ar trebui facut sa afiseze corect?

De cand le-am montat am facut cam 25-30 km si nu s-a schimbat prea mult, fluctueaza doar cifra de dupa virgula.

La display dispar si apar linii, deci cam trebuie schimbat.

Multumesc!

 

pic2_zpse63f5856.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile vechi aveau codul 1J0 919 861 B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc e normal sa iti apara consumul ala, dar in mers nu. Posibil sa fie ceva probleme de compatibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza si km parcursi ti-o arata correct? Ca daca nu, atunci nu are cum sa scada daca nu ii vine semnal de viteza correct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza corespunde ce arata in VCDS arata si in bord (mai putin cu cca 3 km dar cred ca e normal), km cred ca la fel pentru ca am facut deja cam 75 km si i-a inregistrat si in bord. Ce/cum sa verific altcumva daca afiseaza corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"' erau ceasuri immo3, se putea scapa de eroarea de senzor de ulei, din codare'"

 

Cum trebuie modificat?

 

Si daca poti, ajuta-ma te rog  cu modificarea dump-ului atasat sa arate corect turatia (folie de benzina pe cluster  de diesel)

 

toledopitesti.bin.txt

Modificat de alex61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat viteza si corespunde cu ce apare pe ECU. 

Am incercat si cu alte ceasuri cu MFA, acelasi rezultat pe ambele.  Am montat si maneta intre timp.

Chiar nu am nicio idee, orice sfat este bine primit. Multumesc anticipat!

 

Untitled_zps8fdd8128.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie tras firul de consum, de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna BOO ? ca nu prea stiu ...  codul meu pe ceasuri este 1J0920821A iar daca imi ofera cineva un set de ceasuri cu codul 1J0920820A o sa functioneze sau o sa fie dificil de citit ? iar daca zici ca pot pune si altfel de ceasuri poti sa imi dai si mie cateva exemple de coduri si model etc , pt a sti ce sa caut , app Bora 1,6SR 260km/h si 7000rpm ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!