Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Nu ai indicator in bord pt portiera deschisa la golf 4 1998 (ai ceasuri immo2) ci doar avertizarea sonora asta in cazul in care switch-ul iti merge atunci auzi un beep.

 

Teoretic ar trebui toate becurile sa se aprinda,dar stiu si eu cazuri la immo2 (1998) in care sunt martori gen "check engine,EPC" (cu 1 sonda lambda) si nu se aprinde desi pe folie e martorul.

 

Ai aici o lista cu toate,vezi care le ai si ce nu se aprind (ca sa iti faci o idee) :

http://www.diagnostic-world.com/pages/vw_golf_mk4_dash_warning_lights_217167.cfm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, la anul lui e posibil sa nu ii aprinda pe ceas niciun martor, decat cand are hayonul deschis - asta daca ii merge switch-ul ok.

 

daca masina este cu geamuri electrice, intra cu VCDS-ul pe 46-convenienta, in blocurile de masura - iti arata starea switch-urilor - vezi daca comuta pe usa deschisa, respectiv inchisa.

 

daca e fara modul confort, intra pe 35-central lock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,nici pe acela nu il are,testat de mine pe immo2 98' cu modul comfort.Daca il are in bord nu merge,e fals daca nu il are cam tot acolo e...

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat si starea switch-ului, cum apare in 46 - cu hayon deschis.

 

nu am nicio placa acum langa mine, fara can gateway, ca sa ma uit... la cele dupa 98... cu can gateway - sigur este si trebuie sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus doar afisajul care imi indica ora palapaie celelalte sunt ok

am mai observat ca iluminatul bordului ceasuri ace tot e mai slaba in comparatie cu golful unui prieten

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nutzzuu pana iti raspund baietii cu mult mai  multa experienta in acest domeniu iti spun ca eu am avut aceeasi problema cu lumina slaba de la ceasuri. Ceasurile mele sunt Motometer si din cate am inteles au o problema la acest capitol. La mine s-a rezolvat prin schimbare SMD-urilor. Din pacate SMD-urile cumparate de mine nu mai au acea nuanta de albastru indigo ci un albastru mai deschis.  Daca gasesti la fel ca cele originale e perfect, pastrezi aspectul original. Acum ma gandesc sa schimb si cele 15 SMD-uri de la Climatronic pentru a avea aceeasi nuanta de albastru. Culoarea rosie nu difera ca nuanta dar ca intensitate clar este o diferenta la ceasuri.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am schimbat si eu ceasurile de bord cu unele ce au BC insa ceasurile care le-am cumparat erau ale unui coleg de pe forum si erau calibrate dupa masina lui.El avea roti pe 17, si vitezometru era calibrat astfel incat sa ii indice viteza corect ,indicatoru de motorina era de asemenea calibrat dupa rezervorul sau ,pentru ca masina lui e 4motion si rezervoru era altfel.


Problema la mine e ca nu-mi mai indica corect viteza,imi indica cu 15km/h in plus,am facut testtul de calibrare cu VAG COM-ul si la viteza in loc de 100 imi sta la 130 acul.Cum modific pozitia acului astfel incat in test sa imi stea pe 100?


La temp apei si la motorina am observat ca nu stau pe mijloc acele in testul cu vcds-ul? acestea cum se modifica?


Atasez si un fisier cu codingul de pe instrumente


post-80798-0-65043500-1421086602_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are dimensiunea jantelor cu diametrul total al rotii? Diametrul unei roti 225 45 R17 e la fel cu cel al unei roti 195 65 R15. 

 

Problema la ceasurile alea e ca au alt soft. Trebuie modificat softul si recalibrate acele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum modific softul?de unde imi fac rost de softul care trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dump.txt

 

Schimbi extensia din TXT in BIN si il scrii cu Vag Eeprom sau cu Commander-ul.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viteza - vezi ce codare ai avut tu si ce codare au cele care le-ai cumparat.

 

daca la output test viteza nu se potriveste, e din cauza soft-ului care este pentru folii de Edition... si foliilor care nu sunt pt asa ceva.. banuiesc ca tu ai folii cu 130 kmh sus, la ora 12....  astea sunt foliile care au fost pe aceste ceasuri, pana au ajuns la tine....??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat deloc la folie.Ceasurile mele erau cu 260 in bord si astea ce le-am  luat sunt la fel tot cu 260.Ziceai ceva de codare,sa vad ce codare am fata de ceasurile mele ce le-am dat jos,Cum verific asta?

 

MRC multumesc pt dump.

 

Inca o intrebare,e posibil daca am alt soft ca si consumul sa nu indice bine?sa indice mai mult decat e consumul la pompa?

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai umblat tu....

 

consumul - de cat timp ai ceasurile, cat ai mers cu ele.... si ai verificat dupa metoda plin la plin ? ce diferenta de consum ai constatat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu o problema la ceasurile de passat 2001 1.9 tdi, am cumparat ceasuri cu maxidot si dupa montare pe masina aceasta porneste findca are immo off din ecu facut dar mi se aprindea becul cu cheita de la immo pentru ca noile ceasuri nu recunosc cheile, am incercat sa copiez memoria din ceasu vechi si sa pun in ceasurile noi dar scria eror sau ceva de genu in loc de km si am vrut sa pun la loc memoria lui si nu am copiat o bine si nu mi mai afiseaza ca am usa deschisa, de fapt nimic pe ceomputer nici consum nimic , doar se aprinde si atat, ma poate ajuta cineva cu un dump de ceasuri de passat vdo  seria 3B0920949A , multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mrc.

Si eu vreau sa calibrez folii de edition cu 100 pe centru la un maxidot immo2 1j0920842c . Crezi ca ma poti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma interesa doar fisierul de calibrare sau softul cpomplet pentru astfel de ceasuri.

Am vazut ca a mai ajutat un coleg aflat in aceeasi situatie si de asta i-am cerut ajutorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca nu s-au facut ceasuri in combinatia care vrei tu.... e posibil sa fie doar cu 845.

 

eventual se poate incerca modificarea eepromului original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu un dump de ceasuri de passat vdo  seria 3B0920949A , multumesc anticipat

Sigur e codul corect?

nu e 3B0920849A ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am un golf 4 1.9 tdi AGR 98  am schimbat ceasuri bord 1JO919860 B cu 1JO919861 B toate bune pana la pornire ,porneste si se opreste ,apare imobilizatorul si nul pot sterge cu vcsd ce proceduri trebuie sa fac ?ce este si cum citesc pinul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex, citeste un pic topicurile anterioare... necesita o interfata Vag Tacho, Commander, etc... ca sa citesti pin-ul.

 

dupa aceea, trebuie adaptate si scrise cipurile la chei. 

 

altfel nu o sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Vag commander citesti pinul, dupa care pe vag com la instruments, bagi pinul cu un 0 in fata urmat de pinul de 4 cifre(deci 5 in total), apoi la adaptation , canalul 21 faci adaptarea cipuilor din chei/cheie. daca ai 2, pui 2, save, astepti sa dispara cheita din bord, si rapid scoti si bagi a 2-a cheie pe contact si se memoreaza si aia..

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai uitat de adaptare, Marius.....

 

intai montezi bordul nou pe masina, te duci in 17-instrumente, 10-Adaptation....selectezi canalul 00, lasi valoarea 000, Test - Doit - save - opresti contactul mai putin de un minut.... dupa care faci ce a zis Marius, in postul de mai sus.

 

oricum, asta o sa se intample, dupa ce iti citesti codul PIN al ceasurilor care vrei sa le montezi pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti zic sincer, nu am facut asta la toate bordurile si nu s-a intamplat nimic. Ross tech spun sa faci asta ca sa stergi toate cheile memorate si setari, etc.

 

dupa aceea trebuie sa intri si la coding sa inveti bordul cu echiparea masinii dupa cum urmeaza(sau pur si simplu il notezi pe cel din IC-ul vechi si-l pui in asta nou):

eu un numar de 5 cifre iar cifrele reprezinta:

 

Instrument Cluster (J285) Coding
??xxx: Options
+01 = Brakepad Warning active
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Washer Fluid Warning active
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
,xx?xx: Country
1 = Europe / 2 = USA
3 = Canada/Mexico/Latin America
,4 = Great Britain (GB) / 5 = Japan
,6 = Saudi Arabia / 7 = Australia
xxx?x: Cylinders
4 = 4-Cylinders
5 = 5-Cylinders
6 = 6-Cylinders
xxxx?: Engine
0 = TDI-Engine
2 = 6-Cylinder Gasoline Engine
3 = 8-Cylinder Gasoline Engine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!