Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

apropos : "Daca vrei sa exploatezi la maxim cei 170 cai pe care ii ai, ti-ar trebui
17'', elimini senzatia de "plutire" pe care o are masina cu 16'' si
castigi la road feedback"

nu sunt convins ca vreau feed-back-ul drumului in romania. asta este si cauza pentru care am vrut "hibridul" 225/55/16. alfel..in jur de 300 e optiunea la cumparare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca sportcontact 2 nu se gasesc, sportcontact 3 nici nu s-au vazut in ro, astept un raspuns pt ultrac cento

Cum asa ?

 

Uite aici Sport Contact 2 la 348Ron/buc.

http://www.anvelopejantepromotii.ro/produse.php?cat=turisme&l=205&h=55&d=16

 

E ok site-ul, sunt seriosi, livrare gratuita la 4buc.

 

Ultrac Cento sa nu te gandesti ! Sunt anvelope foarte dure, high performance, gandite pentru viteza mare. M-am fript cu un set pe 17'' la fostul Passat si dupa 2000km le-am vandut: erau foarte zgomotoase si foarte dure, pe denivelari era jale cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Se pare ca in romania nu se aduce decat ecocontact (vb de indice greutate 94). Un singur site mi-a spus ca imi aduce sportcontact 2 in 7- 10 zile. Impresia mea este ca nici importatorii directi nu mai aduc pe 94. Anvelopele de iarna sunt pe 91 pentru ca nu am gasit pe 94.E drept ca si eu sunt fixist. Pt iarna am vrut fie goodyear ultragrip 7+. Nu s-a gasit pe 94. Acum am insistat pe sportcontact 2/3. Nu iegzista... in general ma uit pe ADAC sommer/winter reifen test si imi aleg de acolo. Am mers pana acolo in accepta 550± lei pe o anvelopa premiumcontact 5. Nu se importa. Nici avia nu ma poate ajuta. Altfel, am gasit fulda, marangoni, nokian si dunlop sp 01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu indicele de greutate, caut 205/55/16 de iarna si nu gasesc cu 94, doar cu 91.

 

Se pare ca, mai nou, dimensiunea 205/55/16 este asimilata cu uzul in clasa compacta, unde 91 este foarte ok ca indice, masinile avand in jur de 1200-1400kg.

 

94 indice vad ca exista ca "standard' la 225/45/17, care echipeaza atat clasa compacta cat si clasa medie

 

Compromisul ca indice ar fi 93, dar indice 93 am vazut doar la 215/55/16

 

Mai era o discutie pe tema asta pe topicul cu anvelope de iarna, acolo colegii spuneau ca merg pe 91 indice linistit.

http://vwforum.ro/topic/72657-anvelope-iarna-indice-greutate/page-3

 

Pentru iarna voi merge pe 91, nu cred ca am de ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75NOR - exista dim 205 55 16 cu 94 XL ; mai cauta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci...

 

Evident, e o diferenta de pret suculenta fata de aceeasi anvelopa indice 91 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-ai si tu un prieten cu firma sa recuperezi TVA-ul ?

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta nu cred ca e de la 94 ci de la indicele de viteza H si V. Astea sunt scumpe din ce am observat. Eu am luat cu T (190 kmh) si au fost ok. Poti sa iti setezi avertizare in bord la 180 km/h sa nu uiti ca te apropii de limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi tu ca iarna nu conteaza ce indice de viteza folosesti dar alea pentru vara daca iti iei cu indice mai mic decat scrie in talon ai probleme la revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, dar ofertele de mai sus erau ptr anvelope de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru iarna nu am o problema sa-mi iau T (190km/h), dar pentru vara masina a venit cu 94 W (240)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Am gasit anvelope pe multe site-uri, dar cand sa comand......surpriza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Am Conti Premium Contact 5 pe Peugeot si pot spune ca au un comportament ireprosabil pentru un vehicul cu pretentii decente.

Pe Sport Maxx RT am dat 570 lei la 17" deci 550 la 16" nu este o mare problema pentru Conti 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Va trebui sa inmatriculez masina achizitionata in curand. Va rog sa imi spuneti daca pasii de mai jos sunt cei corecti pentru inmatricularea unei masini noi. Sunt luati din forumu-ul mygarage.

 

Mihai
 

In speranta ca ii va fi util cuiva (mai ales datorita SEO-ul excelent al acestui forum), m-am decis sa scriu aici un ghid complet si detaliat cu toti pasii necesari inmatriculari unei masini noi pe o persoana fizica, in Bucuresti (presupun totusi ca la fel se procedeaza oriunde in tara).

1. Pregatirea actelor necesare inmatricularii
Veti avea nevoie de urmatoarele acte si de macar atatea copii cat numarul specificat in paranteza (va recomand sa le xeroxati la inceput, si sa le aranjati frumos in doua dosare; orinale si copii):

  • Carte de identitate proprietar (6)
  • Factura de achizitie a autoturismului (5)
  • Cartea de identitate a autoturismului (5)
  • Certificat de conformitate a autoturismului (1)
Quote:
Durata: 15 minute
Cost: 10 lei
2. Securizarea cartii de identitate - Registrul Auto Roman
Securizarea se poate face fie la R.A.R Grivita (Calea Griviţei, nr. 391A, sector 1), fie la R.A.R Volutari (Str. Bârsei nr.1, com. Voluntari - se intra pe poarta 2 si se merge la hala abastra din spatele halei albastre). Nu este nevoie de programare. Vor fi necesare urmatoarele acte:
  • factura de achizitie a autoturismului; original si copie
  • cartea de identiate a autoturismului; original si copie
  • certificatul de conformitate a autoturismului; original si copie
  • carte de identitate proprietar; original si copie
Quote:
Durata: o ora
Cost: 0 lei
3. Calcularea taxei de poluare - Administratia Finantelor Publice
Se merge la Administratia Finantelor Publice corespunzatoare sectorului in care aveti domiciliul (puteti gasi adresele aici) cu urmatoarele:
  • Cerere de calculare a taxei de poluare (fie o printati de aici, fie o gasiti la gheretele cu xerox din apropiere)
  • factura de achizitie a autoturismului; original si copie
  • cartea de identiate a autoturismului; original si copie
  • carte de identitate proprietar; original si copie
Quote:
Durata: Depunerea cererii dureaza aproximativ o ora. Actul necesar efectuarii platii si inmatricularii se poate ridica dupa 1-4 zile.
Cost: 0 lei
4. Declararea fiscala a autoturismului - Directia impozite si taxe locale
In functie de strada pe care se afla domiciliul, puteti gasi centrul in care trebuie sa mergeti aici. Acte necesare:
  • Decizia de impunere auto completata (fie o printati:fata-verso, fie o gasiti la gheretele cu xerox din apropiere)
  • fisa inmatriculare autoturism (se pot face, de exemplu, la Targul Auto Vitan sau la R.A.R Voluntari; este necesara o copie dupa cartea de identitate a autoturismului si o copie dupa buletin; costa 10-15 lei si dureaza 10 minute)
  • factura de achizitie a autoturismului; original si copie
  • cartea de identiate a autoturismului; original si copie
  • carte de identitate proprietar; original si copie
Quote:
Durata: 1-2 ore
Cost: 10-15 lei (mai mult daca doriti sa platiti si impozitul; acest lucru nu este necesar)
5. Plata taxei de poluare si obtinerea chitantei - Administratia Finantelor Publice
Dupa ce termenul primit la 3 a trecut, se merge din nou in acelasi loc si se ridica actul in care se specifica taxa de poluare aferenta autoturismului. In aceeasi cladire se plateste taxa si se primeste o chitanta. Acte necesare:
  • factura de achizitie a autoturismului; original si copie
  • carte de identitate proprietar; original si copie
Quote:
Durata: o ora
Cost: 300-2000 lei
6. Achitarea taxei de inmatriculare si talon - CEC Bank
Se merge la oricare dintre unitatile CEC Bank (lista aici) si se platesc taxa de inmatriculare si taxa de talon. Este necesar doar buletinul.

Quote:
Durata: 10 minute
Cost: 60+37 lei
7. Obtinerea numerelor de circulatie definitive - Brigada de Politie Rutiera
Indiferent de sectorul in care domiciliati este necesar sa mergeti la sediul DRPCIV (Şoseaua Pipera, nr. 49, sector 1) cu urmatoarele acte:
  • cerere inmatriculare-tip (se ia gratis de la informatii)
  • fisa inmatriculare cu viza Administratiei Financiare
  • factura de achizitie a autoturismului; original si copie
  • cartea de identiate a autoturismului; original si copie
  • copia politei de asigurare RCA
  • 2 copii chitanta plata taxa poluare
  • 2 copii dupa decizia calculare taxa poluare
  • carte de identitate cu folia de secretizare RAR (se depunde originalul)
  • chitanta plata taxa inmatriculare CEC (se depunde originalul)
  • chitanta plata taxa talon (se depunde originalul)
  • taxa de plata numere de circulatie definitive (45 - standard / 85 - preferentiale); se plateste in momentul depunerii actelor la acel ghiseu
In functie de tipul de numere dorite (standard/preferentiale) vi se va spune in cat timp sa reveniti pentru ridicarea lor de la un alt ghiseu din aceasi cladire (maxim 2-3 ore). Pentru ridicarea lor este necesar doar buletinul si chitanta primita anterior.

Quote:
Durata: 1-5 ore
Cost: 45-85 lei

PS: Pentru a verifica disponibilitatea unui numar de inmatriculare, trebuie sa va faceti cont si sa va logati pe drpciv.ro. Dupa ce ati facut asta, in meniul din stanga veti putea alege "Disponibilitate numar inmatriculare".

Bafta!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mihaip86: probabil ca pasii enumerati sunt cei corecti, dar scuza-mi parerea, deja ai postat un intreg roman. Si eu mi-am inmatriculat de curand masina. Am strans actele necesare (pe care le-am gasit pe internet) si am rezolvat problema. PS Daca ai nevoie de ajutor, adreseaza o intrebare si ti se va raspunde. Daca citezi cateva pagini nu va sta nimeni sa faca corectura pe text. Toate cele bune si succes la inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Indice W - 270 km/h, indice V - 240 km/h. Greutatea este importanta in caz ca ai un incident. Este posibil ca cei de la asigurare sa verifice anvelopele, iar in caz ca ai 91 in loc de 94 s-ar putea sa refuze despagubirea pe motiv de anvelope neconforme. Probabilitate foarte mica sa se intample, dar tocmai din aceasta cauza eu imi voi achizitiona pentru iarna cu 94. Recomand Continental TS850 dim 205/55 R16. Au iesit pe primul loc in mai multe teste efectuate in Germania (AutoBild, Adac, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, W e 270, scaparea mea !

 

205/55/16 cu indice 94 sunt greu de gasit si foarte scumpe....

 

Am pus ochii pe Bridgestone LM32, au iesit foarte bine in teste si ma uit si la GoodYear UltraGrip Performance. Le-am avut la Passat si am fost foarte multumit iarna trecut, in plus au indice 93 :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când schimb din treapta 1 în a 2-a, cutia nu "sare" de singura în a 2-a. Trebuie sa aduc maneta în neutru, sa trag de ea puțin în stânga, apoi sa trag de ea în jos. A doua varianta ar fi sa trag maneta direct în jos, dar nu perpendicular, ci cu un unghi de aproximativ 20 de grade (normal înspre stânga). Aceeași situație este și în cazul vostru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, n-am condus niciodata o masina ale carei trepte de viteza sa nu fie ghidate si sa trebuiasca sa fac asa ceva. Cutiile sunt proiectate pentru schimbarea treptelor cu o miscare fireasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomatica la care se refera mihai am intalnit-o oarecum si la Passat cu acelasi motor: la schimbarea din 1 in 2, este un "punct" peste care simti ca treci inainte sa cupleze treapta 2, iar daca tii maneta mai ferm spre tine cand faci miscarea nu se mai simte.

 

La schimbarea "cu 1 deget" simti cum trece peste acel punct, iar la schimbarea ferma nu mai face.

 

Mihai, la asta te referi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe B7-le meu cu acelasi motor nu face asa. Eu nu cred ca se refer totusi la asta, pentru ca daca scrie aici e clar ca ceva deranjeaza si nu trece dintr-o treapta in alta cu o miscare fireasca.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit si cu cativa colegi de la munca acest aspect al schimbarii in treapta a 2-a. Depinde de unde are cutia punctul 0 - la Superb acesta este intre treptele 3 si 4. Maneta are tendinta sa se duca acolo atunci cand o aduci pe linia 0, indiferent din ce viteza o aduci (fie din a 1, fie din a 2-, din a 3-a, etc). Ca sa nu mai fac ce am descris mai sus, de acum inainte voi trage maneta cand schimb din a 1-a in a 2-a putin inspre mine - ea intra in a 2-a fara nici o problema in acest mod. Eu nu am facut asa pana acum, pentru ca un mecanic de la Mobel (cat de idioti pot fi acesti omuleti - dar nu intru in detalii aici) mi-a zis ca asa schimb din 1-a in a 2-a - cum am descris eu initial (cu punctul mort, apoi tras in stanga, apoi in jos).

Stiu ca sunt insa si masini care au punctul mort intre 1 si 2 (poate gresesc) - atunci trecerea din 1-a in a 2-a este chiar perpendiculara. Insa aici sunt curios cum este trecerea din a 3-a in a 4-a.

Voi chiar trageti perpendicular de maneta din 1-a in a 2-a si intra fara probleme? Nu trageti putin in unghi, inspre voi???

 

O alta intrebare, fara nici o legatura cu viteza a 2-a: ce parasolar folositi? Aveti un link?

Modificat de mihaip86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_racanel

felicitari pt achizitie ! Cred ca dupa un nr de ore de condus nu o sa mai sesizezi cum treci din treapta 1 in 2 . incearca sa schimbi putin pozitia soferului (prin reglatul scaunului) la volan , poate se imbunatateste schimbatul vitezelor . multa bafta !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un parasolar mare, cat tot parbrizul luat din Selgros, cred :D

Foloseste parasolarul temeinic si o sa vezi cat de misto e nu radieze bordul caldura ca la balamuc de la statul in soare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!