Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Pe bolero se poate monta camera pentru marsarier?

Doar daca are intrare video.

Pai si are?

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boleroul care e din 07 2011 nu cred ca are intrare video.

Are doar 2 mufe :

1. mufa generala dreptunghiul ala mare ...

2. mufa pentru cele 2 antele.

Mai este loc de o mufa ca si de tv .. dar e astupata. e doar locul de prindere pe tabla exterioara. Cred ca acolo ar fi fost intrarea video.

Din cate imi dau seama exista o serie de bolero care se fabrica exclusiv pentu Skoda superb deoarece nu se potriveste pe nici un alt fel de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Bolero din 2010/2011 se potriveste exclusiv pe Superb. Diferenta consta in design ptr a se integra mai bine in bord.

Pe primele modele din 2009 s-au montat o varianta identica cu rcd 510 de la vw care avea o rama de adapare pe margini.

Functiile sunt identice intre bolero si rcd 510 chiar daca designul difera. Le folosesc pe amandoua in fiecare zi (unul pe superb, unul pe polo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa spun ca bolero-ul asta nou arata mai bine char decat columbus.

Eu l-am inlocuit si parca mai finut era bolero-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce m-am interesat si eu pe alte forumuri se pare ca boleroul nu are intrare video, de oricare ar fi el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A cumparat cineva Skoda Superb Green Tec (cea cu mecanismul Start-Stop si frane regenerative) ? Ma intereseaza cat e de fiabila, daca aveti probleme la motor cat de mici. Ma intereseaza doar motorul. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimeni pe aici, vezi ca e un topic unde am conchis in cor ca, desi conceptul e bun, niciunul dintre noi nu se vede cu un 1.6 tedi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si pe 2.0 TDI atat pe versiunea de 140 cat si pe cea de 170 de cai. Sa inteleg ca nu e nimeni pe forum care sa fi cumparat versiunea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul Green line din cate stiu nu se vinde in romania.

mecanismul Start-Stop parca era optional si cred ca are ceva rezultate doar la automata.

La manuala e destul de complicat ..

oricum are si avantaje si dezavantaje... cel putin in perioada rece eu nu l-as recomanda.

frane regenerative ??? si pot sa intreb ce sa faci cu , curentul produs :D iti zic eu .. cucu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu (cel putin la BMW asa este) sistemul Start-Stop nu tine de cutia de viteze, prin simplu fapt ca opreste motorul la semafor de exemplu iar atunci cand apesi pe acceleratie va porni automat, in felul asta se poate reduce consumul de carburant. Curentul produs de franele regenerative ma gandesc ca poate fi folosit de exemplu pentru alimentarea climatronicului sau a altor consumatori electrici de asemenea reducand consumul de carburant. Dar pe de alta parte nu stiu daca e destul de fiabil acest sistem, poate totusi nu merita riscul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e si pe manuale.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania sistemul e disponibil doar pe 1.6 tdi. Pe 2.0 nu este disponibil (probabil ca ar face concurenta Passatului 2.0 TDI Bluemotion)

Energia recuperata e foarte utila deoare la semafor cand ti se opreste motorul, AC-ul, farurile si alti consumatori merg pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu un porsche cayenne automata cu start stop.

Mergeam in special prin state mici si trebuia sa dam des prioritate pe stradute sau chiar sa te opresti la stop.

Problema era ca la cam 2 sec de oprit .. se oprea motorul. E adevarat ca porneste repede dar cel putin jumatate de an nu prea ii vad rostul (in perioada rece).

Pe langa faptul asta am impresia ca sunt 2 baterii iar daca are si sistem de recuperare a energinei s-ar putea sa ai ceva consumabile in plus (nu stiu sigur).

Eu nu vad chiar asa de necesara chestia asta decat daca stai in bucuresti si ai o masina automata si esti obligat sa folosesti zilnic masina, dar pentru superb .. doar ca taxi i-as vedea ceva ceva folosinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania se vinde si pe 2.0 TDI acest sistem si pe langa consumul mai redus are o intrebuintare importanta prin faptul ca platesti taxe mai reduse deoarece polueaza mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e mai comod pe manuala sistemul start stop. Din cate stiu, la automata trebuie sa stai cu piciorul pe frana cat timp stationezi. Daca ridici piciorul si esti in D, porneste motorul. E posibil sa ma insel. Nu am condus asa ceva. Am condus in schimb BMW si Passat Bluemotion manuale. Motorul porneste cand apesi ambreiajul. Pornirea e aproape instantanee cu putine vibratii la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu prima data in planul de service si am constatat urmatoarele:

Masina mea are codul QG1 care inseamna ca e setata ptr interval de service variabil. Ce sa insemne asta? Pot sa ma duc cand imi indica la bord?

Schimbarea curelei de distributie se face la fiecare 210.000 km :D Am scapat de cheltuiala. Eu nu o sa merg atati km cu masina asta... cred...

La 90000km sau 6 ani schimbarea filtrului de motorina si a filtrului de aer. Nu stiu ce sa cred...

La 60000km inlocuirea filtrului de praf si polen. Cu asta nu sunt de acord. Intra praf in el ca la balamuc.

Acum am 11200 km. Peste 3 sapt planuiesc sa fac un drum de 4000 km in Austria. In conditiile astea ce sa fac? Sa ma duc la revizie inainte sau dupa ce ma intorc.

Daca nu o fac inainte, o sa depasesc cu 500-1000km. Dar avand cod de interval flexibil ma gandesc ca atat timp cat nu imi arata la bord, totul e ok...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact in aceeasi situate eram si eu pana la urma am mai facut ceva km si ma duc la revizie la 14 mii km.

Din cate stiu poti sa depasesti ~ 500 km .. dar cel mai bine ar fi sa vb la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are codul QG1 care inseamna ca e setata ptr interval de service variabil.

PAi si de ce folosesti acest interval de service? LA noi in tara conditiile de trafic si de mediu nu se preteaza pentru service variabil. Treci pe interval fix si gata. Schimb de ulei la 15.000 km. nu cred ca zice nimeni nimic daca depasesti cu 1000km intervalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteeles si eu superburile au trecut la noi in tara pe interval variabil de service, oricum ca sa fii sigur trebuie sa intrebi la un dealer despre treaba cu depasirirea celor 15.000 km, eu zic ca 500 maxim 1000 km depasiti sunt acceptati, oricum nu recomand la nimeni mentiunile :

"La 90000km sau 6 ani schimbarea filtrului de motorina si a filtrului de aer. Nu stiu ce sa cred...

La 60000km inlocuirea filtrului de praf si polen. Cu asta nu sunt de acord. Intra praf in el ca la balamuc."

atata timp cat la noi in tara calitatea combustibilului este cum este dar mai ales calitatea aerului (praf cat incape).

Chiar daca ei recomanda asa pentru sanatatea masinii si a motorului eu schimb la fiecare 15.000 tot(filtru aer/ulei/polen/combulstibil) si bineinteles celelalte (distributii uleiurihaldex s.a.m.d.) la 90mii /60mii sau dupa carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la service si au spus ca e permisa o depasire maxima de 10%.

Dar avand setata intervalul flexibil, masina ar trebui sa aiba un senzor de calitate ulei? Ar trebui sa ma avertizeze daca trebuie mai devreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul il are, insa nu stiu in ce masura te avertizeaza. Eu cand am scanat ultima data tot ce inseamna masina dar mai ales partea de senzoristica la ulei ( temperatura,nivel,calitate) ,pe testerul de la dealer imi indica un " poor oil quality " dar nimeni nu a bagat in seama mentiunea iar cand i-am aratat unuia de acolo o zis ca nui nicio problema ca la multe arata asa, iar cand am intrebat daca sa schimb uleiul acum (adica la 42.000 si sa nu mai astept pana la 45.000) o zis ca nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
florin_racanel

pentru motorizare de 170 cp este cineva care a resoftat la 211 cp , ceva impresii . Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o crestere destul de substantiala de 24%.

Intrebarea e daca transmisia e facuta sa tina aceasta crestere de cuplu..

Imi inchipui daca cuplu creste si el cu 24% ajunge de la 350 la 435 ....destul de multisor.

Mai ramane si faptul ca sunt 2 transmisii diferite (2x4 si 4x4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem un coleg printre noi, dupa cate stiu eu nu s-a plans de ambreiaj sau alte piese.

Sper ca realizezi faptul ca in conditiile in care utilizezi caii aia in plus in mod frecventu consumul se modifica si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!