Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

vedeti ca plecati din zona "intrebari superb 2" si ne pocnesc adminii DAR:

-eu la suberb2 face presiunea exact cum este mentionat pe capacul de la rezervor (si din cate imi aduc aminte sunt diferite presiunile pe punti, am sa revin cu o poza) pentru ca nu scrie nimic de azot, nu pun azot (dar si din considerente personale zic ca ar fi o mare vrajeala)

-eu am starnit discutia cu geometria la fiecare schimb si intr-adevar e exagerat, dar consider ca o geometrie pe an si anume atunci cand iesim din iarna si schimbam anvelopele nu strica/nu dauneaza cu absolut nimic iar confortul pshic este ridicat dar trebuie sa tinem cont si de faptul ca noi conducem in Romania unde "autostrazile" noastre sunt peticite cu <dale prefabricate pentru curti interioare>.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Haideti ca deja o dam in diverse. Rog incetati flame-ul, urmatorul drapaj va fi sanctionat

 

 

Geometrie , azot vs aer, samd sunt topic-uri in ariile tehnice pentru acest gen de probleme generice si valabile practic oricarui model.

Pastrati discutiile strict la Superb 2!

 

Aviz si viitorilor interesati: nu va limitati la aria masinii voastre, folositi search-ul IN TOT FORUMUL si veti gasi mult mai multe raspunsuri in special cand cautati genul asta de raspunsuri

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme imi  apare pe bord "Check left reversing light" in conditiile incare am schimbat becul de marsarier si am verificat contactele. Din pacate nu am reusit sa ii dau de cap. Aveti idee ce as mai putea verifica?

 

Cum as puta sa activez cu VCSD lumina de marsarier pentru a diagnostica circuitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai s-a discutat destul pe aici despre cablajele rupte la balamalele hayonului sau capotei mici....   Mergi la un electrician sa remedieze firele intrerupte. 

Vezi ca la reprezentanta este cablaj pentru reparatie

 

si o activare mai buna decat sa lasi masina pe R si sa opresti motorul.. nu ai la indemana

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.. vad ca se discuta pe celelalte topic-uri.. mi-a scapat.

Multumesc @andrei_221 de info.

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Vin cu 2 întrebări, dintre care una ma poate costa destul...

1. A apărut un zgomot când merg, care din cate îmi dau seama vine din fata, partea dreapta. Am fost la 2 service-uri, unul de roti/jante și altul normal. La primul mi-au zis ca rotile și jantele nu au nimic. La al 2-lea mi-a zis ca zgomotul vine de la un rulment (am mers cu el în mașină câteva sute de metri). Dacă chiar este rulmentul, se schimba pe garanție? Mașina are 32000km, abia ce am făcut revizia de 30000km.

2. Când iau o curba la 90 de grade, ca sa "scutesc" ambreiajul de 2 schimbări de viteza (din a 3-a în a 2-a,si apoi invers după curba) merge sa las mașina în a 3-a, ajung pe la 1400-1500rpm, si apoi sa accelerez după curbă? Cu alte cuvinte, provoc uzura accentuata dacă merg pentru câteva secunde cu ea subturata vs sa schimb viteza de 2 ori? Totul în ideea de a uza mașina cat mai puțin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500 nu e subturat la Superb la motorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vin cu 2 întrebări, dintre care una ma poate costa destul...

1. A apărut un zgomot când merg, care din cate îmi dau seama vine din fata, partea dreapta. Am fost la 2 service-uri, unul de roti/jante și altul normal. La primul mi-au zis ca rotile și jantele nu au nimic. La al 2-lea mi-a zis ca zgomotul vine de la un rulment (am mers cu el în mașină câteva sute de metri). Dacă chiar este rulmentul, se schimba pe garanție? Mașina are 32000km, abia ce am făcut revizia de 30000km.

2. Când iau o curba la 90 de grade, ca sa "scutesc" ambreiajul de 2 schimbări de viteza (din a 3-a în a 2-a,si apoi invers după curba) merge sa las mașina în a 3-a, ajung pe la 1400-1500rpm, si apoi sa accelerez după curbă? Cu alte cuvinte, provoc uzura accentuata dacă merg pentru câteva secunde cu ea subturata vs sa schimb viteza de 2 ori? Totul în ideea de a uza mașina cat mai puțin.

1. Ce fel de zgomot este ? Troncane, bocane, metalic, fashait ? Da-i si tu cu Shazam-ul :) ca sa ne prindem si noi :)

Rulment nu prea are cum sa fie la 30k km. E prea devreme

 

2. Nu-i niciun bai daca mergi asa. Si DSG-ul o lasa sa cada la 1200rpm cand nu-i ceri putere. Tine cont, daca o lasi in 1400rpm, sa nu bagi piciorul brusc - gen sa faci o depasire - pentru ca atunci vei solicita foarte mult turbina si alte piese mecanice, mult mai mult decat daca ai schimba viteza. 

Totusi, nu uzezi ambreiajul daca schimbi inainte de curba si apoi pe iesirea din curba. Si defensive driving-ul tot asa te invata sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vin cu 2 întrebări, dintre care una ma poate costa destul...

1. A apărut un zgomot când merg, care din cate îmi dau seama vine din fata, partea dreapta. Am fost la 2 service-uri, unul de roti/jante și altul normal. La primul mi-au zis ca rotile și jantele nu au nimic. La al 2-lea mi-a zis ca zgomotul vine de la un rulment (am mers cu el în mașină câteva sute de metri). Dacă chiar este rulmentul, se schimba pe garanție? Mașina are 32000km, abia ce am făcut revizia de 30000km.

2. Când iau o curba la 90 de grade, ca sa "scutesc" ambreiajul de 2 schimbări de viteza (din a 3-a în a 2-a,si apoi invers după curba) merge sa las mașina în a 3-a, ajung pe la 1400-1500rpm, si apoi sa accelerez după curbă? Cu alte cuvinte, provoc uzura accentuata dacă merg pentru câteva secunde cu ea subturata vs sa schimb viteza de 2 ori? Totul în ideea de a uza mașina cat mai puțin.

 

1. Uita-te la cauciucuri. S-ar putea sa fie de la uzura ciudata. Da cu mana pe cauciuc inainte si inapoi pe lungime. Daca simti ca un dinte de fierastrau pe la striatii inseamna ca aia e problema. Sper ca ai inteles. Altfel nu stiu sa iti explic :).

 

2. 1500 nu mi se pare subturat dar eu am DSG si nu am problema cu schimbatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihaip86, rulmentii se pot verifica pe elevator in service, teoretic  poti verifica si tu jocul unui rulment chiar daca nu esti mecanic insa faptul ca vei sti ca este defect nu te ajuta cu nimic decat daca-l si schimbi tot tu personal altfel, tot in service ajungi...ca zgomot, ei huruie pe masura ce cresti viteza, la inceput este posibil sa huruie numai intr-un interval, de ex. intre 40-50 km/h, in faza finala huruie foarte tare indifferent de viteza apoi, se pot gripa, sparge, bloca roata...nasol...faptul ca ai doar 30 000 km cu masina nu reprezinta o garantie ca toate sunt impecabile, rulmentii de la roti inclus...

La problema 2, ai cutie manuala, schimbator, ambreiaj, schimba vitezele asa cum cere masina. Este o aberatie ce explicit tu acolo cu uzura si alte chestii gen turatii, curbe la 90 si etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri.

1. 75NOR: Zgomotul se aude greu (un pasager nu ar auzi zgomotul). Ca sa îl descriu: este ca și cum ai avea ceva mic prins într-un șanț de la cauciuc și ai merge asa... E un zgomot circular dacă pot sa spun asa.

calin: o sa verific personal cauciucurile cum ai zis.

Nu mi-ați răspuns însă dacă se schimba pe garanție asa ceva.

2.Legat de ambreiaj: de fiecare data când schimbi viteza, clar provoci o uzura la ambreiaj (ca e foarte mica și ca mașina e proiectata sa aibă aceasta uzura este adevarat). De aceea am pus întrebarea, prefer sa nu schimb viteza de 2 ori în 5sec dacă 1500rpm nu înseamnă alte uzuri la alte componente din cauza de subturare. Conduc preventiv (de cele mai multe ori :D), folosesc frâna foarte puțin, când intru pe autostrada schimb din a 4-a direct în a 6-a, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihaip86: nu este deloc scazuta o turatie de 1400-1500 rpm la acest motor cat timp accelerezi treptat. DSG-ul schimba tot timpul treapta superioara pana turatia scade chiar pana la 1200 rpm si asa o tine daca se merge constant si nu se accelereaza brusc.

Referitor la zgomot, se intampla cu rotile de iarna sau cu cele de vara ? Vezi ca pe anumite texturi ale drumului profilul anvelopelor de iarna produce diverse sunete (suiera, uruie, fluiera - ca un grup diferential uzat).

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul a apărut pe anvelopele de vara. Și am observat după ceva vreme de la schimbarea lor, nu imediat după.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ai anvelopele de vara uzate in "solzi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul a apărut pe anvelopele de vara. Și am observat după ceva vreme de la schimbarea lor, nu imediat după.

Presiunea sub valoarea recomandata poate fi cauza. Cum a spus Andrei, este posibila o uzura anormala "dinti de fierestrau" (nu le am cu pescuitul scuze :rolleyes: ) poti pune o poza sa ne dam si noi cu opinia. Eventual se recomanda o rotire , dar dupa ce ai descoperit cauza care a dus la acest fenomen. La mine a fost presiunea incorecta, undeva la 1,9 bar. Incearca sa goagal : sawtooth tire wear

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri.

1. 75NOR: Zgomotul se aude greu (un pasager nu ar auzi zgomotul). Ca sa îl descriu: este ca și cum ai avea ceva mic prins într-un șanț de la cauciuc și ai merge asa... E un zgomot circular dacă pot sa spun asa.

calin: o sa verific personal cauciucurile cum ai zis.

Nu mi-ați răspuns însă dacă se schimba pe garanție asa ceva.

2.Legat de ambreiaj: de fiecare data când schimbi viteza, clar provoci o uzura la ambreiaj (ca e foarte mica și ca mașina e proiectata sa aibă aceasta uzura este adevarat). De aceea am pus întrebarea, prefer sa nu schimb viteza de 2 ori în 5sec dacă 1500rpm nu înseamnă alte uzuri la alte componente din cauza de subturare. Conduc preventiv (de cele mai multe ori :D), folosesc frâna foarte puțin, când intru pe autostrada schimb din a 4-a direct în a 6-a, etc.

1. Si eu zic ca poate fi de la cauciucuri. Le-ai rotit vreodata ? 

 

Daca masina a venit cu Cinturato P7, exact asa (dinti de fierastrau) am patit si eu la 12k km. Aplic la fiecare 10 000km rotirea anvelopelor in cruce, astfel incat in 20 000km fiecare guma se invarte in ambele sensuri si trece pe ambele punti. In felul asta uniformizezi uzura si rezolvi si dintii de fierastrau.

Ca presiune, eu merg cu 2.3 fata si 2.2 spate, dintotdeauna. 

 

In rest, gumele astea sunt ok. Am 35k km rulati doar cu gumele de vara si mai am 5-6mm de profil.

 

Garantie pe tren de rulare ai pana la 10k km. Am intrebat eu la faza cu dintii de fierastrau, cand aveam 12k km.

 

2. Nu sunt un adept al mersului subturat, de asta nu-ti recomand sa mergi sub 1500rpm. Zona de cuplu maxim incepe de la 1750 rpm daca nu ma insel.

Asa cum spuneam si mai sus, vei solicita mai mult turbina - chiar fiind ea cu geometrie variabila si risti si probleme cu DPF.

Ca sa ai un ordin de marime, stiu un Superb 2.0 M6, company car, fugarit zi de zi, circulat 7k km lunar in Romania. La 160k km a fost vandut cu ambreiajul original si fara probleme la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu etka imi poate spune codul gurii de ventilatie - bord stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o chestie si nu stiu daca e problema sau nu: masina mea pare sa fie "friguroasa": 

 

Pun contactul, aprinde bujiile, le stinge, dau la cheie, porneste motorul, aprinde iar bujiile !

 

Cand e temp. sub 0 grade le tine cam 8-9 secunde in functiune dupa pornire motor, cand e in jur de 0-5 grade le tine cam 5 secunde pornite.

 

Iarasi, daca bate vantul foarte rece, le tine 8-9 secunde, chiar daca afara sunt 7-8 grade.

 

Intrebarea e: am o problema la senzorii care controleaza aprinderea bujiilor ? 

 

La 1.6tdi-ul din familie nu face deloc asa...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la inceput a fost asa, cu 8-9 secunde pana se se stinga?

La a mea, martorul acela se stinge ultimul, si asta se intampla dupa 3-4 secunde (abia apuc sa imi pun centura, dupa ce dau contact). De reaparut dupa ce am pornit masina, nu am patit.

 

Legat de problema cu zgomotul: a cam disparut singur, acum abia ca mai aud ceva. Singura explicatie la care pot sa ma gandesc: am mers vreo 2 saptamani cu masina fara ii fac presiunea la 2.3 dupa ce am schimbat rotile cu cele de vara. Presiunea era la 1.8 in roti. Dupa ce am facut presiune la 2.3, tot se auzea, dar mult mai putin, si in timp a disparut. Cum ati precizat si mai sus, probabil dinti de fierastrau facuti... din cauza mea. Prima si ultima oara cand se intampla. :( O sa pun zilele astea si poze cu rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde spirala de bujii dupa ce porneste motorul, nu este ceva in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul pentru bujii ar trebui sa se aprinda inainte sa pornesti motorul si sa se stinga cel tarziu dupa prima cheie (si sa ramana stins). Cum spune si Andrei, este ceva in neregula si vrea la doctor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce spuneti, dar a facut asa de noua. Adica din prima iarna, cand temperaturile scadeau sub 0 grade, dupa pornire motor se aprindeau bujiile cateva secunde.

 

Stiu ca martorul poate avea si alta insemnatate, dar cel putin din punct de vedere mecanic, nu ar trebui sa fie o problema: bujiile pornite incalzesc aerul inainte de a forma amestecul, deci ajuta in primele secunde dupa pornire motor.

 

Problema e ca nu face decat la rece, prima pornire dimineata, o asa fie distractiv sa le explic la service.

 

Mai am 2k km pana la revizia de 45k km, o sa le prezint problema atunci. Tare mi-e ca nu apare nimic la scanarea sistemului... si atunci...n-o sa creada nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmeaza cu telefonul, si le arati filmarea cand ajungi pentru revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face in asa fel ca DRL-ul sa functioneze simultan cu pozitia/ faza scurta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti aprinde manual scurta + ceata si e cam aceeasi chestie.

 

Dar, de ce ai vrea sa supra-utilizezi xenonul, mai ales ca ziua, in soare puternic, lupa se vede mai putin ca farul cu dispersor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!